به آژانس طراحی سایت خود اعتماد نکنید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

“هیچ چیز بی ارزش نمی تواند واقعا زیبا باشد” – ویلیام موریس

شاید ویلیام موریس زمانی که بین سال‌های 1843 تا 1896 زندگی می‌کرد، متوجه نشده باشد، اما وقتی نقل قول بالا را ارائه کرد، به نکته بسیار خوبی در مورد وب‌سایت‌ها اشاره کرد، و به طور خاص در مورد اینکه چرا نباید به یک آژانس طراح برای ارائه یک وب‌سایت برای شما اعتماد کنید. کسب و کار.

بنابراین کسب و کار شما به یک وب سایت نیاز دارد. یا به یک وب سایت جدید نیاز دارد. چرا؟

از آنجایی که حضور آنلاین در حال حاضر تقریباً برای هر نوع کسب و کاری داده شده است، پاسخ به این سؤال “چرا؟” احتمالاً “سوال بسیار احمقانه ای است” خواهد بود. با این حال، ما عادت نداریم که پست های وبلاگ خود را بر اساس سوالات بسیار احمقانه قرار دهیم، بنابراین شاید بهتر باشد توضیح دهیم.

وقتی از شما می‌پرسیم که چرا به ایجاد یک وب‌سایت از ابتدا یا طراحی مجدد نیاز دارید، آنچه واقعاً می‌پرسیم این است که می‌خواهید این وب‌سایت چه کاری انجام دهد، زیرا اگر پاسخ شما به این سؤال این است که فقط می‌خواهید وب‌سایتتان شگفت‌انگیز به نظر برسد، سپس به هر طریقی به دنبال آن بروید و یک آژانس طراحی پیدا کنید تا روی آن کار کند. این افراد تقریباً مطمئناً می توانند وب سایتی ایجاد کنند که ظاهر خوبی داشته باشد، و ممکن است در ابتدا با نشان دادن مجموعه ای از سایت های به همان اندازه خیره کننده که برای مشتریان قبلی ساخته شده اند، شما را جلب کنند. با طرح‌های رنگی خوش‌ذوق، منوهایی که به روش‌های هیجان‌انگیز گسترش/رول/محو می‌شوند، و فونت‌ها و تصاویر زیبایی‌شناختی. اگر به یک آژانس طراحی مراجعه می‌کنید و اولین کاری که آن‌ها انجام می‌دهند این است که نمونه کارها از نظر بصری خیره‌کننده و بسیار چشمگیر را نشان می‌دهند، توصیه ما این است که به آرامی از در عقب نشینی کنید و مؤدبانه اما محکم بگویید “نه متشکرم”. به عبارت دیگر، اگر پیشنهاد آنها برای کسب و کار شما کاملاً بر این است که وب سایت جدید یا بهبود یافته شما چقدر شگفت انگیز به نظر می رسد، به آرامی عقب ننشینید، بچرخید و اجرا کنید.

زیرا ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که برای ایجاد وب سایت خود نباید به یک آژانس طراحی اعتماد کنید.

افراد خوب زیادی در آژانس های طراحی کار می کنند و کارهای برجسته زیادی تولید می کنند. اما ما بر آنچه می‌گوییم ایستاده‌ایم و یکی از دلایلی که به موضع خود در مورد آژانس‌های طراحی و وب‌سایت‌ها اطمینان داریم این است که زمان زیادی را صرف نجات و احیای وب‌سایت‌هایی می‌کنیم که متعلق به شرکت‌هایی هستند که در اختیارشان قرار گرفته‌اند. تیمی که صرفاً بر روی طراحی متمرکز شده است.

طراحی در خلاء

چیزی که ما در هنگام کار بر روی وب‌سایت‌هایی مانند اینها به آن پی می‌بریم این است که بارها و بارها با مشتریان خود گفتگوهای مشابهی داریم. بله، وب سایت مدرن و شیک و شیک به نظر می رسد و تمام کلمات دیگری که طراحان قول ارائه آن را داده بودند، اما مشتری به ما مراجعه کرد تا روی آن جادویی کنیم زیرا، به عبارت ساده، من در واقع ارائه نمی دهم. و این ما را به سوال “چرا” که در ابتدای این پست پرسیدیم برمی گرداند. «چرا یک وب‌سایت جدید یا بهبودیافته می‌خواهید» تنها راه دیگری است برای پرسیدن اینکه انتظار دارید چه چیزی برای کسب و کارتان فراهم کند.

به عبارت دقیق، این مورد در هر مورد متفاوت خواهد بود، اما در نهایت می توان آن را در یک کلمه خلاصه کرد، “پول”.

بازگشت سرمایه در ساخت وب سایت در وهله اول. این می تواند به معنای قراردادهای بیشتر برای یک شرکت مهندسی، فروش بیشتر در یک سایت تجارت الکترونیک، بازدیدکنندگان بیشتر از یک جاذبه توریستی، زمان بیشتری که برای تعامل با یک سایت بازی صرف می شود – شما می توانید مثال خود را وارد کنید – اما نکته ثابت باقی می ماند. وظیفه یک وب سایت این است که به هر کسی که در آنجا فرود می‌آید کمک کند تا کسب و کار شما را درک کند، تصمیم بگیرد که آیا آن چیزی را که به دنبال آن هستند ارائه می‌دهد یا خیر، و مهم‌تر از همه – دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند، به سرعت و به آسانی بیابد. مشکل وب‌سایت‌هایی که کاملاً کار یک آژانس طراحی هستند – بر خلاف آژانس بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال – این است که معمولاً در خلاء طراحی می‌شوند. ما در اینجا در Red Evolution چند طراح خارق العاده داریم که می توانند راه حل های بصری خیره کننده ای برای سایت های مشتریان ما ایجاد کنند، اما آنها همیشه دست در دست استراتژیست ها، کارشناسان بازاریابی ما، ارائه دهندگان محتوا و توسعه دهندگان ما کار می کنند. این رویکرد جامع به این معنی است که همه به راه حلی کمک می کنند که تنها قصد دارد به کسب و کار شما ارزش بدهد. اغلب، مشتریانی که به یک آژانس طراحی مراجعه کرده‌اند، خود را درگیر اتلاف وقت زیبایی می‌بینند که هیچ کاری برای موارد زیر انجام نمی‌دهد:

جذب بازدید کننده. این بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید.

مانند بسیاری از چیزهایی که دستیابی به آنها کاملاً پیچیده است، خلاصه کردن یک وب سایت مؤثر در واقع بسیار آسان است زیرا یک وب سایت زمانی مؤثر است – و تنها زمانی که – این دو کار را انجام دهد.

مقصر کیست؟

پاسخ به این سوال ساده است – مطمئناً این آژانس طراحی است؟ خوب بله و نه. آنها ممکن است وب سایتی را ارائه کرده باشند که در نهایت برای هدف مناسب نبوده است، اما آنها یک آژانس طراحی هستند که به تازگی یک طراحی درجه یک انجام داده اند. چیزهای دیگر – چیزهای ارزش افزوده – اغلب خارج از حوزه تخصص یا تخصص آنها هستند – یا هر دو. به صراحت بگویم، آنها چیزی را که نمی دانند نمی دانند. آنها طراحی را می دانند نه تولید محتوا، سئو، کدنویسی، مدیریت محتوا، تجربه کاربری و غیره. و این واقعیت که آن‌ها می‌توانند از ایجاد یک وب‌سایت با ظاهر باکیفیت بدون دانستن چیزهای حیاتی پشت صحنه دور شوند، از برخی جهات، بازتابی از بخش دیجیتال گسترده‌تر است. برخی از پلتفرم‌های موجود – به عنوان مثال Squarespace، Wix، HubSpot، WordPress – فرآیند طراحی و ساخت یک وب‌سایت را دموکراتیک کرده‌اند و بلوک‌های سازنده را در دست همه قرار داده‌اند. برای مشتریان خود، آنها به طور موثر گیک ها را از معادله خارج کرده اند – که هر کسی که گیک نیست طبیعتا آن را دوست دارد.

با این حال، چیزی که نمی‌توان دموکراتیزه کرد، نوع دانش و یادگیری است که از کار عمیق با کسب‌وکارها برای ایجاد چندین وب‌سایت به دست می‌آید. این کاری است که ما در Red Evolution انجام می‌دهیم، و وقتی کسی وب‌سایتی را به ما ارائه می‌دهد که آنچه را که انتظارش را داشت ارائه نکرده است، اغلب می‌توانیم بگوییم که این کار یک آژانس طراحی است. بسیاری از آژانس های طراحی در عصر رسانه های چاپی تأسیس شدند و محصولاتی مانند کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت، پوستر و بروشور را ارائه می کردند. و در حالی که مجموعه مهارت های بصری مستلزم این است که قابل انتقال به قلمرو دیجیتال است، یک طراح حتی با بالاترین کالیبر بعید است که هیچ یک از مهارت های دیگر مورد نیاز برای ارائه وب سایت های واقعا موثر را داشته باشد.

ما همچنین اشاره می کنیم، هر چند بسیار مودبانه، که خود مشتریان حداقل تا حدی مقصر هستند. نوار ورود به صنعت به طور کلی بسیار پایین است و مشتریان باید بتوانند علائم آن آژانس هایی را که موفق شده اند به زیر آن نوار برسند، تشخیص دهند.

پرچم های قرمز

ما قبلاً به برخی از پرچم های قرمز اشاره کرده ایم که باید مراقب آنها باشید. تاکید بر درخشندگی بصری نمونه کارها یکی است. دیگری واژگان است که تقریباً منحصراً به کلماتی مانند “سبک”، “معاصر” و “زیبایی شناسی” بستگی دارد.

با این حال، در مقابل، فقدان کنجکاوی در مورد ماهیت کسب‌وکار شاید واضح‌ترین علامت مبنی بر اشتباه بودن تأکید باشد. به عنوان یک مشتری، باید اصرار داشته باشید که فرآیند ساخت وب سایت با نشستن و صحبت کردن در مورد خود کسب و کار و اینکه دقیقاً چه چیزی می خواهید وب سایت به آن دست پیدا کند، شروع شود – نه اینکه چگونه می خواهید ظاهر شود. به نظر می رسد بسیاری از مشتریان فکر می کنند که مهمترین چیز این است که وب سایت آنها حرفه ای به نظر برسد و به تنهایی خوب به نظر برسد. نام تجاری و طراحی جنبه های مهم یک وب سایت هستند – و جنبه هایی هستند که ما در تلاش برای دستیابی به سطوح بالایی از برتری هستیم – اما آنها تنها دو جنبه در بین بسیاری از مواردی هستند که یک وب سایت موفق را تشکیل می دهند و هرگز نباید اجازه تسلط بر آنها را داد.

برای مثال خوبی از این اصل در عمل، از آمازون دیدن کنید. خیره کننده است؟ آیا با سبک و تاثیر بصری خود نفس شما را بند می آورد؟ ما می گوییم نه. اما آیا این خرید چیزها را فوق العاده آسان می کند؟ بله، همینطور است، و این هدف اصلی آمازون است، همه چیز از نوار جستجو گرفته تا منوها و فناوری پشت خرید با یک کلیک در خدمت این هدف قرار گرفته است. که به توضیح اینکه چرا در ماه مه 2022، 2.4 میلیارد نفر از آمازون بازدیدهای منحصر به فردی داشتند، کمک می کند و به راحتی آن را به محبوب ترین سایت تجارت الکترونیک در ایالات متحده تبدیل می کند. این طراحی نشده است که خوب به نظر برسد. برای کار طراحی شده است. همین امر در مورد سایتی مانند Airbnb نیز صدق می کند، که از نظر بصری نسبتاً کم کلید است، اما به گونه ای کار می کند که هر بازدیدکننده ای فقط باید چند جزئیات بسیار ساده را در صفحه اصلی وارد کند – اساساً کجا، چه زمانی و چقدر – قبل از آن. آنها در نهایت به یک بوفه وسوسه انگیز از مقاصد ممکن می رسند. این سهولت استفاده، به جای هر تاثیر زیبایی شناختی، ویژگی بارز طراحی وب عالی است.

مشارکت و فرآیند

افرادی که وب سایت شما را طراحی می کنند باید در مورد آن به صورت مشارکت و فرآیندی صحبت کنند که از شناسایی اهداف وب سایت و محدوده طراحی و ساخت تا ایجاد نقشه سایت و چارچوب تصمیم گیری می باشد. دستیابی به این اهداف این امر با استراتژی محتوا، برنامه ریزی و ایجاد – با تأکید بر محتوایی که مشتریان بالقوه را درگیر و متقاعد می کند – دنبال می شود و سپس اطمینان حاصل می شود که محتوا بهینه شده است و عطش Google برای «محتوای مفید» را برآورده می کند. این جاده ای است که کمتر سفر شده است، اما ارزش سفر را دارد. سپس شما یک پایه محکم برای تمام عناصر بصری خواهید داشت. هر نقشه راه پروژه همچنین باید شامل یک دوره طولانی آزمایش و آزمایش مجدد، رفع مشکلات و ایجاد تغییرات تکراری مورد نیاز برای به حداکثر رساندن تأثیر و اثربخشی وب سایت قبل از راه اندازی باشد. در هر مرحله باید این سوال مطرح شود که “آیا کار می کند؟” نه “چطور به نظر می رسد؟”

اگر شما فردی از یک آژانس طراحی هستید و می‌خواهید دقیقاً به ما اشاره کنید که فکر می‌کنید برند ما چقدر است، لطفاً با ما تماس بگیرید و اگر به این وبلاگ آمدید، به وب‌سایت روشن، براق، شیک اما نه چندان مؤثر خود نگاه کنید. و فکر کنید “یک دقیقه صبر کنید…”

برای چت غیررسمی در مورد اینکه چگونه یک ثابت کننده بازاریابی دیجیتال می تواند به کسب و کار شما کمک کند، با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *