به روز رسانی آنالایزر فایل Screaming Frog Log – نسخه 5.0

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

ما خوشحالیم که انتشار Screaming Frog Log File Analyzer 5.0 را با نام رمز “by the Sea” اعلام کنیم.

اگر قبلاً با ابزار تجزیه و تحلیل log آشنا نیستید، به شما امکان می‌دهد گزارش‌های سرور خود را آپلود کنید، ربات‌های موتور جستجو را بررسی کنید، و بینش ارزشمندی از رفتار ربات‌های جستجوگر هنگام خزیدن در وب‌سایت شما به دست آورید.

ما مشغول کار بر روی ویژگی‌ها و بهبودهای بسیار درخواستی بوده‌ایم. در اینجا چه چیزی جدید است.

1) بررسی ربات به روز شده

بررسی ربات جستجو برای Googlebot و Bingbot به‌روزرسانی شده است تا از فهرست‌های IP عمومی آن‌ها استفاده کند که با مهربانی توسط موتورهای جستجو به‌جای جستجوی معکوس DNS ارائه شده‌اند. این بدان معنی است که می توانید ربات های جستجو را تقریباً بلافاصله بررسی کنید – در زمان زیادی صرفه جویی کنید.

سایر ربات‌های جستجو، مانند Baidu یا Yandex، هنوز از طریق بررسی معکوس DNS انجام می‌شوند، بنابراین آنها را از انتخاب پیش‌فرض یک پروژه جدید حذف کنید تا در صورت عدم نیاز به روند بیشتر سرعت ببخشید.

2) فرمت های ثبت سفارشی را وارد کنید

تحلیلگر گزارش به‌گونه‌ای ارتقا یافته است که به طور خودکار از طیف گسترده‌تری از فرمت‌های فایل گزارش پشتیبانی می‌کند و اکنون امکان مشاهده و سفارشی کردن فیلدهای مورد استفاده در فایل گزارش را فراهم می‌کند. اگرچه LFA می‌تواند تقریباً تمام فرمت‌های فایل گزارش را به‌طور خودکار تجزیه کند، اما زمانی مفید است که فایل‌های گزارش به‌شدت سفارشی‌سازی شده باشند یا یک فیلد مورد نیاز را نداشته باشند.

می‌توانید آنچه را که در فایل گزارش وجود دارد و اجزای فایل گزارش با کدام فیلدها در ابزار انتخاب شده است را بررسی کنید و در صورت لزوم تنظیم کنید. برای فعال کردن این ویژگی، گزینه “Show Log Fields Configuration window on every import” را در زیر پیکربندی “پروژه جدید” انتخاب کنید.

می‌توانید ببینید کدام مؤلفه‌های گزارش برای هر فیلد، سفارشی‌سازی یا اشکال‌زدایی استفاده می‌شوند. این یک ویژگی پیشرفته است و به طور کلی برای موارد استفاده پیچیده تر در نظر گرفته شده است.

3) فایل های CSV و TSV را وارد کنید

به‌دست آوردن فایل‌های گزارش ممکن است دشوار باشد، و وقتی بالاخره این کار را انجام دادید – داده‌های گزارش می‌توانند در قالب‌های دلخواه به غیر از گزارش‌های دسترسی خام، مانند CSV یا TSV ارائه شوند. به جای اینکه شما را مجبور به تلاش برای دریافت فایل های گزارش خام کنید، اکنون می توانید به سادگی این نوع فایل ها را مستقیماً در تحلیلگر فایل لاگ آپلود کنید.

به سادگی آنها را به همان روشی که گزارش‌ها را وارد می‌کنید، بکشید و در رابط رها کنید و LFA به طور خودکار اجزای گزارش را شناسایی کرده و رویدادها را برای تجزیه و تحلیل آپلود می‌کند.

4) حالت تاریک

اگر تجزیه و تحلیل گزارش ها به خودی خود به اندازه کافی جالب نبود (و قبلاً از تمام تصاویر بالا متوجه آن نشده اید)، اکنون می توانید در تحلیلگر گزارش به حالت تاریک بروید.

برای تبدیل به حالت تاریک، به سادگی روی «پیکربندی > رابط کاربری > تم» در منوی بالا ضربه بزنید.

5) رویدادهای URL در طول زمان

اکنون برگه URL ها دارای یک برگه نمودار در پنجره پایین تر است که با کلیک روی URL ها، رویدادها را در طول زمان در نمودار نشان می دهد.

این کار تجسم فعالیت‌ها و روندهای خزیدن در یک صفحه مشخص را آسان‌تر می‌کند تا نیاز به غربال کردن داده‌های خام در برگه رویدادها برای هر URL.

6) خاموش کنید

مشابه پیکربندی شامل که قبلا منتشر شده بود، اکنون می‌توانید فهرستی از عبارات منظم URL را برای حذف از واردات ارائه دهید تا به تمرکز بیشتر بر روی حوزه‌هایی که به تجزیه و تحلیل علاقه دارید کمک کند.

7) کشورهای بخش

یک برگه جدید “کشورها” وجود دارد که داده ها و نقشه فعالیت را بر اساس آدرس های IP از یک فایل گزارش نشان می دهد.

این می تواند در ترکیب با فیلتر عامل کاربر جهانی برای نظارت بر اینکه آیا یک موتور جستجو از یک مکان خاص در حال خزیدن است یا خیر استفاده می شود.

8) Apple Silicon & RPM برای فدورا

ما نسخه خودمان از Apple Silicon را برای کسانی که از مک های براق M1 و RPM برای کاربران لینوکس فدورا استفاده می کنند، معرفی کرده ایم.

در آزمایش داخلی محدود، متوجه شدیم که نسخه اصلی Silicon هنگام وارد کردن فایل‌های گزارش شبیه‌سازی از طریق Rosetta تا دو برابر سریع‌تر است.

اینها همچنین برای نسخه های بعدی SEO Spider معرفی خواهند شد.

به روز رسانی های دیگر

نسخه 5.0 همچنین شامل تعدادی به روز رسانی کوچکتر، امنیتی و رفع اشکال است که در زیر توضیح داده شده است.

LFA به جاوا 17 به‌روزرسانی شده است. پشتیبانی JSON بسیار بهبود یافته است – علاوه بر پشتیبانی از یک حباب JSON در هر خط گزارش، LFA همچنین می‌تواند یک حباب JSON را که دارای آرایه‌ای از رویدادهای گزارش تعبیه‌شده است، مدیریت کند. LFA اکنون می‌تواند فایل‌های گزارش را تجزیه کند که در آن یک فیلد JSON یا فیلد CSV/TSV به طور موثر با یک خط کامل از فایل‌های گزارش تعبیه شده است. یعنی جایی که یک خط لاگ آپاچی به عنوان یک مقدار JSON در یک فایل گزارش JSON تعبیه شده است.

امیدواریم آپدیت جدید مفید باشد.

اگر به دنبال الهام بخشی از تجزیه و تحلیل فایل لاگ هستید، راهنمای ما در مورد 22 روش برای تجزیه و تحلیل فایل های گزارش برای SEO را بررسی کنید.

مثل همیشه، از جامعه SEO برای پشتیبانی مداوم، بازخورد و درخواست های ویژگی تشکر می کنیم. لطفاً در صورت داشتن هرگونه مشکل با Log File Analyzer نسخه 5.0 از طریق پشتیبانی ما به ما اطلاع دهید.

به روز رسانی جزئی – نسخه 5.1 منتشر شده در 20 ژوئن 2022

ما به‌تازگی یک به‌روزرسانی کوچک برای نسخه 5.1 تحلیلگر گزارش منتشر کرده‌ایم. این نسخه عمدتاً رفع اشکال و بهبودهای جزئی است –

پشتیبانی از فایل‌های CSV حاوی مقادیر JSON را اضافه کنید. یک دکمه راه اندازی مجدد به کادر گفتگوی پیکربندی فضای کاری اضافه کنید. خطوط درخواست واردات رگرسیون حاوی نسخه HTTP را برطرف کنید. رفع مشکل ریبوت گاهی اوقات در ویندوز کار نمی کند. رفع خرابی نمایش گفتگوی پیشرفته واردات. خرابی بخش صادرات را بدون نتیجه برطرف کنید. رفع خرابی هنگام وارد کردن باینری. رفع خرابی هنگام وارد کردن پروژه از نسخه های قدیمی تر. به روز رسانی جزئی – نسخه 5.2 منتشر شده در 7 سپتامبر 2022

ما به‌تازگی یک به‌روزرسانی جزئی برای نسخه 5.2 تحلیلگر فایل لاگ منتشر کرده‌ایم. این نسخه عمدتاً رفع اشکال و بهبودهای جزئی است –

پشتیبانی برای وارد کردن فایل‌های TSV با JSON تعبیه‌شده اضافه کنید. برای برخی از قالب‌های مهر زمانی جدید پشتیبانی اضافه کنید. مشکلی که مانع از وارد شدن فایل‌های گزارش با پیشوندهای پروتکل بزرگ می‌شد، برطرف شد. هنگام وارد کردن با مهر زمانی پشتیبانی‌نشده، گزارش خرابی را برطرف کنید. لاگ های تجزیه و تحلیل خرابی را برطرف کنید. رفع نقل‌قول‌های مضاعف در گفتگوی ناموفق وارد کردن فایل ورود به سیستم. رفع خرابی هنگام نمایش منوی زمینه.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *