به طور خلاصه به روز رسانی های اصلی گوگل

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

چندین بار در سال، گوگل تغییرات قابل توجه و گسترده ای در الگوریتم ها و سیستم های جستجوی ما ایجاد می کند.

این به‌روزرسانی‌های اصلی نامیده می‌شوند، که برای اطمینان از اینکه Google به مأموریت خود در ارائه نتایج جستجوی مفید (و قابل اعتماد) عمل می‌کند، طراحی شده‌اند. با بیش از دو تریلیون جستجو در سال، تعجب آور نیست که الگوریتم هر از چند گاهی به تغییرات (و گسترش قابل توجهی) نیاز داشته باشد.

به روز رسانی های عمده گسترده توسط گوگل در پلتفرم هایی مانند توییتر به صورت عمومی اعلام می شود:

امروز ما به‌روزرسانی اصلی مارس 2023 را منتشر کردیم. صفحه تاریخچه انتشار رتبه‌بندی خود را پس از تکمیل کامل به‌روزرسانی می‌کنیم: https://t.co/sQ5COfdNcb

— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 15 مارس 2023

با این حال، صدها به روز رسانی کوچکتر در سال وجود دارد. در سال 2021، گوگل بیش از 630 به روز رسانی اصلی را منتشر کرد.

ما قبلاً در مورد این نوع به روز رسانی ها نوشته ایم، اما در زیر اطلاعاتی که به طور خلاصه به آن نیاز دارید آورده شده است.

چگونه کار می کنند

جالب است بدانید که چیزی در آپدیت اصلی وجود ندارد که صفحات یا سایت های خاصی را هدف قرار دهد. در عوض، این تغییرات بیشتر با هدف بهبود روشی که سیستم‌های گوگل محتوا را به‌طور کلی ارزیابی می‌کنند – به طور بالقوه بر برخی از صفحاتی که قبلاً پاداش کمتری دریافت کرده بودند برای عملکرد بهتر در نتایج جستجو تأثیر می‌گذارد.

اگر صفحه ای به خوبی قبل از به روز رسانی اصلی کار نمی کند، به این معنی نیست که خط مشی هرزنامه گوگل را نقض کرده است. همچنین به این معنی نیست که تحت عمل دستی یا الگوریتمی قرار گرفته است (که ممکن است در صفحاتی که این قوانین را نقض می کنند رخ دهد).

گوگل از کاربران خود می خواهد که به روز رسانی اصلی را اینگونه تصور کنند:

تصور کنید فهرستی از 100 فیلم برتر در سال 2021 تهیه کرده اید. چند سال بعد در سال 2024، لیست را به روز می کنید. به طور طبیعی تغییر خواهد کرد. برخی از فیلم‌های جدید و شگفت‌انگیز که قبلاً وجود نداشته‌اند، اکنون کاندیدای حضور خواهند بود. همچنین ممکن است برخی از فیلم‌ها را دوباره ارزیابی کنید و متوجه شوید که آن‌ها سزاوار جایگاه بالاتری نسبت به قبل در فهرست هستند.

این لیست تغییر خواهد کرد و فیلم هایی که قبلاً در لیست بالاتر بودند در حال حرکت به سمت پایین بد نیستند. قبل از آنها فیلم های شایسته تری وجود دارد.

نحوه ریکاوری

در حالی که صفحاتی که پس از یک به‌روزرسانی بزرگ دچار تغییر می‌شوند، هیچ مشکلی برای اصلاح ندارند، یافتن افت در SERPها همچنان می‌تواند ناامیدکننده باشد. ممکن است تفاوت هایی را در موارد زیر تجربه کنید:

رتبه بندی

رتبه بندی SERP شما می تواند نشانه خوبی از تأثیر مثبت یا منفی به روز رسانی شما باشد. توصیه می کنیم سه هفته پس از اعلام اولیه منتظر بمانید تا ببینید آیا تأثیر دائمی خواهد بود یا خیر. 2 هفته برای اجرای کامل و 1 هفته برای حل شدن اوضاع.

این تغییرات می‌توانند نتایج را در همه جا به نظر برسانند و گاهی اوقات “Google Dance” نامیده می‌شوند، اگرچه ممکن است خسته‌کننده باشند… بهتر است تا پایان سه هفته به طور فعال از Salsa با SERP استفاده نکنید.

ترافیک

مطابق با تغییرات رتبه بندی، ممکن است شاهد افزایش یا احتمالا کاهش ترافیک خود باشید. مهم است که در این مرحله وحشت نکنید، صبر کنید (سه هفته) و به طور منطقی وضعیت را ارزیابی کنید.

ترافیک را با سایر به روز رسانی های اصلی مقایسه کنید، آیا نتایج مشابهی را مشاهده کردید؟

ایجاد تغییرات اساسی در سایت شما در میانه یک به روز رسانی بزرگ می تواند یک قمار بزرگ باشد – و می تواند بر جنبه هایی از محتوای شما تأثیر منفی بگذارد که واقعاً Google آن را تأیید می کند.

به یاد داشته باشید، مهم نیست که محتوا و سایت شما چقدر عالی باشد، تضمین نمی شود که همیشه در صدر SERP ها باشید. اما داشتن یک استراتژی سئو قوی کمک خواهد کرد.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *