دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت Google تغییرات YMYL 2022

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت Google که به‌عنوان ماده مرجع برای هزاران رتبه‌دهنده انسانی Google استفاده می‌شود، یک سند (در حال حاضر) ۱۶۷ صفحه‌ای است که معمولاً قبل از تغییر الگوریتم تغییر می‌کند و به‌روزرسانی‌ها را به یک رویداد مهم صنعت تبدیل می‌کند.

از لحاظ تاریخی، تغییرات در QRG گوگل به تغییر احتمالی در نحوه مرتب‌سازی الگوریتمی نتایج جستجو توسط گوگل مرتبط بوده است، و در حالی که نمی‌توانیم دلیل آن را فرض کنیم، منطقی است که فرض کنیم روشی که گوگل به ارزیابی‌کنندگان انسانی خود اطلاع می‌دهد، نشان‌دهنده این است. چگونه می خواهد صفحه اول ایده آل برای مشاهده باشد. این باعث می‌شود که این تغییرات در میان رویدادهای مورد بررسی در جستجو قرار گیرند (سرزمین موتور جستجو با لیلی ری که به خوبی مورد تحقیق قرار گرفته است تماس گرفت تا تغییرات را در صورت تمایل به خواندن عالی‌تر مورد بحث قرار دهد).

تغییرات چیست؟ YMYL

تغییر اصلی حذف کامل دسته‌هایی است که اختصار YMYL (پول یا زندگی شما) باید برای آنها اعمال شود. به‌جای تمرکز بر صنایع خاص، مانند امور مالی، بهداشت و ایمنی، و گروه‌هایی از مردم، دستورالعمل‌ها به سمت کاهش آسیب به عنوان یک هدف گسترده‌تر تغییر کرده‌اند. گوگل آن را اینگونه بیان می کند:

صفحات در شبکه جهانی وب به موضوعات بسیار متنوعی اختصاص داده شده است. برخی از موضوعات خطر آسیب بالایی دارند زیرا محتوای آن موضوعات می تواند به طور قابل توجهی بر سلامت، ثبات مالی یا ایمنی افراد، یا رفاه یا رفاه جامعه تأثیر بگذارد. ما به این موضوعات پول یا زندگی شما یا YMYL می گوییم.

در حالی که این توصیه جدید شامل «سلامت، ثبات مالی یا ایمنی، یا رفاه عمومی» در فهرست تأثیرات خود می‌شود، توصیه‌های جدید همچنین توصیه‌های دقیق‌تری در مورد چگونگی ارزیابی چنین پتانسیل آسیب و چگونگی وقوع آن آسیب ارائه می‌دهد.

تخصص، اقتدار، قابلیت اطمینان

گوگل همچنین جزئیات EAT خود را تا حد زیادی گسترش داده است، که می گوید باید در سه سطح – نویسنده، محتوا و وب سایت اعمال شود. نمونه هایی از نحوه اعمال این مورد آورده شده است:

در اینجا ارتباط آشکاری بین این دو تغییر و اخبار و رویدادهای جاری چند سال اخیر وجود دارد (که در طی آن گوگل انتقادات شایسته ای را پذیرفته است)، اما این تغییرات همچنین نشان دهنده گسترش بالقوه عظیمی از برنامه مدیریت الگوریتمی پورتال است. محتوایی که در موتورهای جستجو رتبه خوبی خواهد داشت.

در حالی که این احتمالاً منجر به چالش‌های قانونی و شکایات برخی از بخش‌های رسانه و سیاست نیز می‌شود، اما همچنین نشان می‌دهد که چه چیزی می‌تواند جهش بسیار بزرگی در توانایی Google برای ارزیابی این عوامل باشد (یا اعتقاد به اینکه چنین جهشی قریب‌الوقوع است). . .

این برای جستجو به چه معناست؟

در حالی که واضح‌ترین نکته از جستجو این است که رقابت برندها در بخش‌های خاص بدون توجه به سیگنال‌های EAT آنها دشوار خواهد بود، اما نکته جالب‌تر از گسترش مداوم YMYL به عنوان یک تعریف و EAT به عنوان یک گروه نشانه ها این است که به یکی دیگر از جنبه های فزاینده مهم جستجو مربوط می شود – تشخیص اشیا.

در هر مورد، QRG از کاربران خود می خواهد که نویسنده، محتوا و وب سایت را برای توانایی آنها در نوشتن در مورد موضوعات بدون ایجاد آسیب ارزیابی کنند – ما می دانیم که الگوریتم های مختلفی که الگوریتم جستجوی اصلی Google را تشکیل می دهند می توانند وب سایت ها را بر اساس فاصله پیوند از خانه قضاوت کنند. سایت هایی (از جمله موارد دیگر) که می تواند محتوا را بر اساس امتیاز اجماع قضاوت کند، اما این نویسندگان چگونه قضاوت خواهند شد؟

برندهایی که در بخش‌های YMYL کار می‌کنند یا با هر یک از موضوعات به طور گسترده‌تر سروکار دارند، باید اطمینان حاصل کنند که شروع به ساختن بدنه‌ای از تخصص برای نویسندگان خود می‌کنند – یا حداقل نیاز به ورودی متخصص و بررسی محتوای آنلاین خود را در نظر بگیرند اگر می‌خواهند از کارهای خود پیشی بگیرند. رقابت.

در حالی که نمی توانم در اینجا ادعا کنم که کاملاً بی طرف هستم، از آنجایی که این بخشی از بحث معیار سال 2019 من بود که شامل بحث هایی در مورد آینده بالقوه الگوریتم بود، فکر می کنم منطقی تر می شود به این نتیجه رسید که ایجاد شی در اطراف مشارکت کنندگان محتوای سایت در چند سال آینده اهمیت بیشتری پیدا می کند.

در حالی که نمی توان از برندها انتظار داشت که برای هر مقاله ای که در مورد علم موشک ارسال می کنند، یک دانشمند موشکی استخدام کنند (این جراحی مغز نیست)، آنها باید شروع به ساختن بر اساس تخصص درک شده نویسندگان خود برای ایجاد اشیاء قابل خواندن توسط ماشین کنند. به طور دقیق تخصص موضوع خود را منتقل می کند. موضوعات پیچیده تر ممکن است نیاز به افزودن نویسنده یا مشارکت کننده ثانویه به مقالاتی داشته باشند که به تخصص رسمی و گسترده تری نیاز دارند.

این مسئله مشکلات بزرگی را برای استفاده از محتوای هوش مصنوعی در مقیاس ایجاد می کند – یک “هک” صنعتی که به طور فزاینده ای رایج می شود – اما همچنین برای روش هایی که گوگل ممکن است محتوای پیوند را در آینده ارزیابی کند، و ایجاد دارایی هایی که لینک ها را ایجاد می کنند برای بازاریابی محتوا اهمیت فزاینده ای دارد. عمدتاً از منابع مرتبط (این باید قبلاً وجود داشته باشد، اما اغلب اینطور نیست).

به طور کلی، این تغییرات نشان‌دهنده آن چیزی است که گوگل به‌عنوان قابلیت‌های فعلی یا آینده نزدیک الگوریتم رتبه‌بندی خود می‌بیند – و باید باعث شود که برندها توجه دقیقی به نحوه مدیریت جنبه‌های محتوای خود در سایت داشته باشند.

می‌توانید درباره نحوه Google QRG از دهان اسب بیشتر بیاموزید یا اگر می‌خواهید عملکرد خود را در آینده آزمایش کنید – همین امروز با ما تماس بگیرید!

ارسال شده توسط جان وارنر در 4 اوت 2022 |

جان به طور منظم به ناشران متعدد صنعت دیجیتال – از جمله The Drum، SEMRush، State of Digital، Econsultancy و دیگران در طیف گسترده ای از موضوعات فنی و خلاق کمک می کند. او همچنین برای سخنرانی در برخی از بزرگترین کنفرانس‌های دیجیتال بریتانیا – از جمله کنفرانس جستجوی معیار، Measurefest، Ignite B2B و SEO برایتون انتخاب شده است.

بیشتر از جان وارنر → ببینید

این را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *