دستورالعمل هایی برای ایجاد تگ عنوان سئو عالی

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

ایجاد تگ های عنوان بهینه شده می تواند حتی برای با تجربه ترین متخصص سئو چالشی باشد. چندین فاکتور وجود دارد که باید هنگام ایجاد برچسب عنوان در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل شود که آنها به بهترین شکل ممکن برای پیشبرد سایت شما در نتایج جستجو کار می کنند. چند نکته اصلی که باید در نظر داشت و در ادامه به تفصیل بیشتر به آنها می پردازیم عبارتند از:

تحقیق در مورد کلمات کلیدی توصیفی و مختصر باشد. برچسب‌های عنوان خود را منحصر به فرد نگه دارید همه برچسب‌های عنوان باید هدفمند باشند و تا حدی از کلمات کلیدی استفاده نکنید برچسب‌های عنوان خود را اولویت‌بندی کنید.

اما اول…

تگ عنوان چیست؟

برچسب‌های عنوان بسته به اینکه با چه کسی صحبت می‌کنید نام‌های مختلفی دارند. گاهی اوقات به این عناوین سئو، عنوان صفحه و عنوان متا می گویند. هر چه آنها را بنامید، همه آنها به همان عنصر HTML اشاره می کنند که ما آن را تگ عنوان می نامیم.

برچسب‌های عنوان بزرگ‌ترین عامل رتبه‌بندی صفحه هستند که می‌توانیم مستقیماً بر آن تأثیر بگذاریم.

یک برچسب عنوان خوب می تواند به شما کمک کند تا صفحه شما را به بالای نتایج جستجو سوق دهد. با این حال، یک برچسب عنوان با تحقیق ضعیف و نامرتب ایجاد شده می‌تواند گوگل را تا حدی گیج کند که به آن احترامی که شایسته آن است نمی‌گذارد.

پس… بدون فشار!

از طریق GIPHY

به طور عمده، برچسب‌های عنوان برای موتورهای جستجو (مانند گوگل) هستند تا بفهمند صفحات باید برای چه چیزی در نتایج جستجو نشان داده شوند. با این حال، آنها در نتایج جستجو به صورت متن آبی ظاهر می شوند که افراد می توانند روی آن کلیک کنند، بنابراین کاربران شما نیز آنها را مشاهده خواهند کرد:

ایجاد یک تگ عنوان به خوبی بهینه شده و موثر کار ساده ای نیست و قبل از شروع به کار نیاز به بررسی زیادی دارد. مشکلات رایج هنگام ایجاد برچسب عنوان

برخی از سئوکارها هنگام ایجاد تگ عنوان در مورد طول هدف گذاری خاص صحبت می کنند. این معمولا چیزی بین 50-60 کاراکتر است.

با این حال، این چیزی نیست که ما به شما پیشنهاد کنیم خیلی نگران آن باشید. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد افسانه طول برچسب عنوان بخوانید.

ما باید مطمئن شویم که تگ‌های عنوان ما تا حد امکان برای عباراتی که می‌خواهیم صفحه برای آنها رتبه‌بندی شود، بهینه‌سازی شده باشد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام ایجاد تگ عنوان جدید برای صفحات خود بدانید.

تحقیق کلمات کلیدی

ایجاد تگ عنوان با تحقیق کلیدواژه قوی شروع می شود و اگر آن را نداشته باشید همه چیز مبهم می شود.

بدون این تحقیق کلیدواژه، بسیار آسان است که اجازه دهید باورهای شخصی بر آن تسلط پیدا کند و آنچه را که فکر می کنید کاربران شما در جستجوی آن هستند دیکته کنند.

داده های تحقیق کلمه کلیدی، حدس و گمان را از این موضوع خارج می کند.

اجازه دهید داده ها چرخ را در دست بگیرند و سایت شما را در جهت درست هدایت کنند!

اگر در تحقیق کلمات کلیدی تازه کار هستید، پست وبلاگ ما را در اینجا در مورد تحقیق کلمات کلیدی برای سایت های مسافرتی بررسی کنید.

توصیفی و مختصر باشد

همانطور که در بالا توضیح داده شد، هدف از Title Tag این است که به گوگل بگوید صفحه مربوط به چه چیزی است و در نتایج جستجو چه رتبه ای باید داشته باشد.

بنابراین ما می خواهیم این عناوین تا حد امکان توصیفی باشند.

اگر صفحه‌ای در سایت خود داریم که تمام تورهای راهنما را که در رم، ایتالیا برای سال 2023 در دسترس داریم، برجسته کنیم، این دقیقاً همان چیزی است که برچسب عنوان باید نشان دهد. مثلا:

تورهای راهنما ایتالیا رم 2023

هرچه بیشتر به یک برچسب عنوان اضافه کنید، آن پیام‌ها پراکنده‌تر خواهند بود، و در حالی که تعداد نویسه‌هایی برای دنبال کردن وجود ندارد، باید مطمئن شویم که فقط عبارات اصلی را هدف قرار می‌دهیم که کسی برای یافتن ما در جستجو جستجو می‌کند. نتایج.

یک بار دیگر، اجازه دهید تحقیقات کلمات کلیدی این فرآیند را هدایت کند.

با کوتاه نگه داشتن این برچسب‌های عنوان تا حد امکان، درک این موضوع را برای گوگل آسان‌تر می‌کنیم که صفحه باید در چه رتبه‌ای قرار بگیرد و چه تفاوتی با سایر صفحات سایت ما دارد.

هر عبارت غیر ضروری در این بخش کلیدی بهینه‌سازی باعث عدم اطمینان می‌شود و می‌تواند رتبه صفحه شما را برای عباراتی که به کاربران یا نتایج مناسب منتهی نمی‌شوند، افزایش دهد.

برچسب های عنوان را منحصر به فرد نگه دارید

از طریق GIPHY

به عنوان یک الگوریتم، جستجوی Google به راحتی به هم می ریزد.

وظیفه ما ارائه هر چه بیشتر اطلاعات است تا به گوگل کمک کنیم تا بفهمد هر یک از صفحات ما باید در نتایج جستجوی خود چه چیزی را نشان دهد.

اگر سایت ما دارای چندین صفحه باشد که یک عبارت را هدف قرار می دهند، گوگل کدام صفحه را در نتایج جستجو رتبه بندی می کند؟

شاید صفحه مناسب؟ شاید صفحه اشتباه است؟ شاید هیچ کدامشان؟

شاید امیدوار باشید که اگر همه آنها صفحات عالی بودند، گوگل همه آنها را در صفحه 1 رتبه بندی می کرد. با این حال، در سال 2019، گوگل به روز رسانی را منتشر کرد که توانایی سایت را برای رتبه بندی چندین صفحه در صفحه 1 نتایج جستجو برای برخی عبارات محدود می کرد.

بنابراین، این به روز رسانی به این معنی است که ما باید اطمینان حاصل کنیم که تمام صفحات در سایت عبارات مختلف را هدف قرار می دهند.

علاوه بر این، اگر چندین صفحه داشته باشیم که کلمات کلیدی یکسانی را هدف قرار می‌دهند، گوگل می‌تواند بیش از حد گیج شود و هیچ یک از آنها را رتبه‌بندی نکند، زیرا ما به اندازه کافی روشن نکرده‌ایم که آنها بفهمند ما واقعاً چه می‌خواهیم.

با بررسی سایت شما و اطمینان از اینکه همه برچسب‌های عنوان کلمات کلیدی متفاوتی را هدف قرار می‌دهند، می‌توانیم اطلاعاتی را که گوگل برای رتبه‌بندی موثر محتوای ما به آن نیاز دارد، ارائه دهیم.

تمام برچسب های عنوان باید هدفمند و دقیق باشند

همه ما در گذشته جستجوی گوگل انجام داده‌ایم، زمانی که نتیجه‌ای که روی آن کلیک کرده‌ایم هیچ ارتباطی با چیزی که در ابتدا به دنبالش بودیم نداشت.

این فوق العاده خسته کننده است، اینطور نیست!؟

برچسب‌های عنوان باید دقیقاً توصیف کنند که صفحه درباره آن چیست و فقط عبارات مرتبط با صفحه را هدف قرار دهد. با تلاش برای هدف قرار دادن بسیاری از کلمات کلیدی مختلف، خطر کاهش عبارات عنوان خود و عقب نگه داشتن صفحه از پتانسیل رتبه بندی کامل خود را دارید.

اگرچه نرخ کلیک یک عامل رتبه‌بندی مستقیم نیست، اگر گوگل متوجه شود که اکثر کاربرانی که روی صفحات ما کلیک می‌کنند و سپس به نتایج جستجو برمی‌گردند تا اطلاعات خود را در جای دیگری جستجو کنند، گوگل ما را به عنوان یک نتیجه بد برای آن جستجوی خاص می‌بیند. که بر رتبه ما تأثیر می گذارد.

سعی نکنید سیستم را فریب دهید! داده‌های آن‌ها دروغ نمی‌گویند و شما فقط به پتانسیل سایت خود آسیب می‌زنید.

کلمات کلیدی را به برچسب های عنوان خود اضافه نکنید

در حالی که هنگام صحبت در مورد اینکه چگونه برچسب‌های عنوان باید به خوبی هدفمند، دقیق و مختصر باشند به این موضوع اشاره شد، اما در نوع خود ارزش پرداختن به آن را دارد.

پر کردن کلمات کلیدی فرآیندی است که در آن تا حد امکان کلمات کلیدی و تنوع آن کلمات کلیدی را به صفحه خود اضافه کنید تا نتایج جستجو را دستکاری کنید.

لطفا از همه کلمات کلیدی خود در تگ عنوان استفاده نکنید و انتظار داشته باشید که رتبه بندی شود!

در اینجا چیزی است که گوگل در مورد پر کردن کلمات کلیدی در برچسب‌های عنوان می‌گوید:

«از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید. گاهی اوقات وجود چند عبارت توصیفی در عنصر عنوان مفید است، اما دلیلی وجود ندارد که کلمات یا عبارات یکسان چندین بار ظاهر شوند. متن تیتر مانند «Foobar، foo bar، foobars، foo bars» به کاربر کمک نمی‌کند، و این نوع پر کردن کلمات کلیدی می‌تواند نتایج شما را برای گوگل و کاربران هرزنامه‌ای نشان دهد.

شما می توانید این نقل قول را در پست آنها چگونه عناصر عنوان را برای جستجوی گوگل بنویسید بیابید.

یک برچسب عنوان دقیق ایجاد کنید که از دیدگاه کاربر به خوبی خوانده شود، اما حاوی تمام عبارات عنوانی باشد که می خواهید صفحه برای آنها رتبه بندی کند.

کلمات کلیدی اصلی را در برچسب های عنوان اولویت بندی کنید

برچسب‌های عنوان دارای ترتیب اولویت هستند و به هر کلمه کلیدی استفاده شده در ابتدای برچسب‌های عنوان، وزن بیشتری نسبت به کلمات کلیدی استفاده شده در پایان داده می‌شود.

به همین دلیل است که همیشه پیشنهاد می کنیم نام تجاری را در انتهای تگ های عنوان اضافه کنید.

در بیشتر موارد، ما سعی نمی کنیم سایت را بر اساس برند آن رتبه بندی کنیم. این کار را به طور طبیعی و بدون دخالت واقعی ما انجام خواهد داد.

چیزی که ما سعی می کنیم با این تگ های عنوان به آن برسیم، رتبه بندی یک صفحه برای کلمات کلیدی هدف مرتبط در نتایج جستجو است. بهترین راه برای انجام این کار، اولویت بندی کلمه کلیدی در عنوان و قرار دادن آن درست در ابتدای تگ عنوان است.

به این ترتیب ما بلافاصله به گوگل می گوییم که صفحه در مورد چیست. چیزی به تفسیر واگذار نمی شود و همه چیز برای آنها نوشته شده است.

خلاصه

تگ‌های عنوان یک شکل هنری دشوار برای تسلط هستند، اما با گذشت زمان، آزمایش و درک مخاطبان خود، می‌توانید چیزی بسازید که برای شما و سایت شما مفید باشد.

اگر برای ایجاد برچسب عنوان برای سایت خود یا حتی انجام تحقیقات اولیه کلیدواژه نیاز به کمک دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید یا یک پیشنهاد رایگان درخواست کنید. ما اینجا هستیم تا به هر نحوی که می توانیم به شما کمک کنیم تا سایت شما به درستی توسط عموم پیدا شود. در نتایج جستجو

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *