دنیای در حال تغییر لینک بیلدینگ

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

لینک بیلدینگ بخش مهمی از استراتژی های روابط عمومی دیجیتال و سئو است. ارائه بک لینک های مرتبط و معتبر برای بهبود رتبه بندی صفحات نتایج موتورهای جستجو و افزایش آگاهی و ترافیک برند چیزی است که برندها به طور مرتب برای پشتیبانی به ما مراجعه می کنند.

مانند همه چیز در فضای دیجیتال، نحوه ایمن سازی روابط، نحوه اندازه گیری و نتایجی که به دست می آورند طی دهه گذشته به شدت تغییر کرده است و تا 10 سال آینده نیز ادامه خواهد داشت. تیم ما اکنون بیش از هر زمان دیگری بر این باور است که ایجاد یک استراتژی پیوند بیلدینگ ارگانیک پایدار که نتایجی را در حال حاضر و در آینده ارائه دهد، مهم است.

سال‌ها پیش، تاکتیک‌های لینک‌سازی بر مواردی مانند ارسال دایرکتوری، تعقیب بک لینک‌های شکسته، و وبلاگ‌نویسی مهمان … قرار دادن دستی هر پیوند متمرکز بود. جای تعجب نیست که این پایدار نیست یا بهترین نتایج را ارائه نمی دهد، بنابراین چیزی باید تغییر کند! علاوه بر این، تغییرات در نحوه مدیریت لینک‌ها توسط گوگل در به‌روزرسانی پنگوئن در سال 2012 به افزایش بازاریابی محتوا و روابط عمومی دیجیتال در سال‌های اخیر کمک کرد و ما را به جایگاه امروزی رساند.

در طول سال‌ها، لینک‌سازی به روابط عمومی دیجیتال تبدیل شده است، جایی که ما از تاکتیک‌هایی استفاده می‌کنیم که پیوندهای ارزشمندی را برای ما به ارمغان می‌آورد، فعالیت‌هایی مانند استخراج اخبار، داستان‌های خبری، رهبری فکر و محتوای همیشه سبز مفید مانند راهنماها و گزارش‌ها. طیف وسیعی از عوامل وجود دارد که نشان می‌دهد کدام تاکتیک‌ها را برای مشتریان اعمال می‌کنیم، مانند دستور کار اخبار، به‌روزرسانی‌های Google، رسانه‌های هدف و همچنین فعالیت رقبا.

این یعنی چی؟

بنابراین یک خبر خوب و یک خبر بد وجود دارد. من با بد شروع می کنم، ارائه پوشش پیوند ارگانیک با کیفیت به دلایل زیادی به طور فزاینده ای دشوار می شود. – رقابت، رسانه‌های قابل فهم و فرصت‌های پولی برای نام بردن از چند مورد. خبر خوب این است که کارهایی وجود دارد که می‌توانیم به‌عنوان متخصص روابط عمومی و سئو انجام دهیم تا بتوانیم نتایج را به حداکثر برسانیم و اطمینان حاصل کنیم که بهترین‌ها را برای برندهایی که با آنها کار می‌کنیم ارائه می‌کنیم.

ما معتقدیم که استراتژی‌های روابط عمومی دیجیتال و لینک‌سازی خود را در آینده اثبات می‌کنیم، به گونه‌ای که آنها مادام العمر باقی بمانند و بتوانند از عناصر در حال تغییر پشتیبانی کنند.

بنابراین چگونه لینک بیلدینگ را به موفقیتی پایدار برای برندهایمان تبدیل کنیم؟

ما روی 4 زمینه اصلی تمرکز می کنیم:

ارتباط ایجاد محتوای واقعاً جالب و مفید که ما را ضروری می کند تاکتیک هایی که نتایج را به ارمغان می آورد معیارهای مهم

با متمرکز کردن استراتژی‌های خود حول این نقاط، اطمینان حاصل می‌کنیم که استراتژی‌های لینک‌سازی را ایجاد و اجرا می‌کنیم که دارای قدرت پایدار بوده و نتایجی را ارائه می‌دهند.

بیایید با کمی جزئیات بیشتر به نکات نگاه کنیم… مرتبط باشید و مرتبط بمانید – اطمینان حاصل کنید که محتوای مرتبط با مخاطبان و همچنین رسانه هدف شما مهمتر از همیشه است. گوگل به محتوا یا کمپین هایی که فکر نمی کند مرتبط هستند، پاداش نمی دهد، پس فایده چیست! محتوا را با هدف ایجاد کنید – رسانه ها باهوش هستند و می دانند که سایت هایشان چه قدرتی بر سایت شما دارند. آنها همچنین نمی خواهند خوانندگان خود را از صفحه خود بیرون کنند، اگر بتوانند از آن اجتناب کنند. بنابراین ما باید محتوایی ایجاد کنیم که واقعا برای روزنامه نگاران و خوانندگان مفید باشد تا دلیل واقعی برای استفاده از محتوای ما وجود داشته باشد. این می تواند هر چیزی از آمار، گزارش، ابزار تعاملی، تعاریف یا راهنما باشد. تاکتیک های موثر را بشناسید – اغلب با روابط عمومی دیجیتال، فریب دادن به ایجاد کمپین های جذاب آسان است، اما آیا آنها نتیجه می گیرند؟ مهم است که تاکتیک‌ها را در رسانه‌های مورد نظر خود و صنعتی که در آن هستید آزمایش کنید تا مطمئن شوید که چه فعالیتی منجر به نتایج می‌شود. گاهی اوقات این به معنای کمی آزمون و خطا خواهد بود، اما این چیز خوبی است و به یک استراتژی ساخت لینک طولانی مدت کمک خواهد کرد. ما باید روی معیارهای مهم تمرکز کنیم – همه معیارها همیشه برای همه مشتریان مهم نیستند، بنابراین مطمئن شوید که از مرحله برنامه ریزی و ایده پردازی روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید. این اطمینان حاصل می کند که شما یک رویکرد مناسب دارید که به همه KPI ها می رسد – این همان چیزی است که همه ما به دنبال آن هستیم، درست است؟ موارد دیگری که باید در نظر بگیرید:

علاوه بر چهار نکته کلیدی بالا، نکات کلیدی دیگری نیز وجود دارد که توصیه می کنیم هنگام ساخت لینک به آنها توجه کنید.

در صورت امکان با سایر کانال های آنلاین ادغام کنید. افزایش محتوا و ارائه یک رویکرد واحد به مشتریان شما مهم است. محتوای موجود را مشاهده کنید که می تواند برای ایجاد علاقه و پیوندهای رسانه ای مورد استفاده مجدد قرار گیرد. چه محتوایی در حال حاضر بیشترین لینک و ترافیک را به سایت شما هدایت می کند؟ هنگام برنامه ریزی محتوا، واقعاً روی سفر مخاطب و مشتری خود تمرکز کنید. چه چیزی می توانید به آنها پیشنهاد دهید؟ چه چیزی مفید خواهد بود؟ یک استراتژی بسازید که بر روی افرادی که می توانند با شما تماس بگیرند تمرکز کند – این گاهی اوقات می تواند به معنای فراتر رفتن از روزنامه نگاران باشد. این به معنای ایجاد لیست‌های گسترده هدف یا فهرست‌های سرب نیست، بلکه به معنای تمرکز بر روی چند جایگاهی است که واقعاً مهم هستند. دسترسی شخصی در چشم انداز رسانه ای فعلی کلیدی است – ارسال ایمیل انبوه رویکرد درستی نیست

بر کسی پوشیده نیست که ایمن کردن پیوندهای ارگانیک با کیفیت خوب و پوشش می تواند چالش برانگیز باشد، اما با راهنمایی های متخصص، تحقیقات، محتوای مرتبط با کیفیت و دسترسی متناسب، می توانیم نتایج را به حداکثر برسانیم و مطمئن شویم که بهترین ها را برای برندهایی ارائه می دهیم که اکنون با آنها کار می کنیم. و در آینده

اگر مایلید استراتژی روابط عمومی و لینک بیلدینگ دیجیتال خود را با کارشناسان اختصاصی ما در میان بگذارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

یافت می شود

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *