بازاریابی ایمیلی
اگر به دنبال راه حل ساده ای برای بازگشت مشتریان خود به هتل خود یا افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتریان هستید، از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.
این یک راه حل بازاریابی با یکی از بهترین نرخ بازگشت سرمایه است و می تواند به راحتی بسته به اهداف تجاری و منابع موجود شما خودکار و سفارشی شود.
بازاریابی ایمیلی یک راه عالی برای ایجاد کسب و کار تکراری و اطمینان از این است که افرادی که به تازگی آن را مرور کرده اند، احتمال بازگشت و رزرو هتل شما را بیشتر می کنند. با ارسال ایمیلهای بعدی به سرنخهایی که میانهرزرو را لغو کردهاند، مشتریانی که مدتی است به هتل شما بازنگشتهاند، یا صرفاً سرنخهایی که در فهرست پستی مشترک شدهاند، میتوانید افراد بیشتری را به پایین قیف خریدار منتقل کنید و به راحتی نرخ تبدیل خود را افزایش دهید
اگر لیست ایمیل ندارید یا شاید می خواهید لیست موجود خود را افزایش دهید، داشتن یک استراتژی آهنربای سرب در وب سایت شما ضروری است. برخی از مردم آهنرباهای سربی را دوست ندارند، اما واقعیت این است که آنها کار می کنند و باعث تبدیل می شوند.
در اینجا چند ایده وجود دارد:
راهنمای منطقه محلی که هتل شما در آن قرار دارد راهنمای غذاخوری های مخفی در مکان هتل شما تخفیف ها و برنامه های وفاداری برنامه های سفر و برنامه های فعالیت
می توانید A/B این آهنرباهای سرب را تست کنید تا ببینید کدام یک بیشترین جذب را دارند. با قرار دادن این آهنرباها در وب سایت خود، مشتریان بالقوه را وارد قیف خود می کنید. آنها با حضور در وب سایت شما قصد خود را نشان داده اند، و اکنون شما اطلاعاتی را که برای نشان دادن آنچه باید ارائه دهید در اختیار دارید!
هنگامی که جزئیات مربوط به آنها را دارید، توصیه می کنیم یک کمپین ایمیل با دنباله قطره ای ایجاد کنید که به شکل زیر است:
ایمیل اول: دانلود/تخفیف شما اینجاست موضوع: از شما برای دانلود سند متشکرم. امیدوارم ازش خوشتان بیاید! ایمیل 2: بازخورد و افکار موضوع: درخواست بازخورد در مورد محتوای خود، درگیر کردن مشتری در گفتگو، افزودن یک سیستم رای گیری آسان برای کسانی که زمان کوتاهی دارند. ایمیل سوم: موضوع داستان ما: یک ایمیل داستان محور که در مورد بخش های انسانی کسب و کار شما، چرایی راه اندازی کسب و کار، آنچه به دست آورده اید، به کجا می خواهید بروید، بحث می کند. در اینجا می توانید پیوندهایی را وارد کنید که به صفحات خاصی در وب سایت شما منتهی می شوند. این کلیک ها به شما کمک می کند بفهمید که آنها به چه نوع تعطیلاتی علاقه مند هستند. مانند تبلیغات، اگر روی فعالیتهای مخصوص بچهها کلیک میکردند، احتمالاً یک خانواده هستند، شاید یک رستوران شیک با غذاخوری خوب، پس احتمالاً یک زوج هستند. ایمیل چهار: ایده آل برای [families/couples/adventurers]
موضوع: ایمیل حاوی داستانی در مورد اینکه هتل شما چگونه مناسب است [families/couples/adventurers]، بر اساس آنچه در ایمیل قبلی روی آن کلیک کردند. این ارتباط را به کاربر مرتبط نگه می دارد. آنها قصد نشان دادند، اکنون اعتماد دارند، و امیدواریم رویکرد مبتنی بر داستان شما جنبه انسانی به کسب و کار/هتل شما داده باشد. ایمیل پنجم: فقط برای شما. موضوع: با تخفیف یا ارتقاء رایگان اقامت آنها را پیگیری کنید. رزرو کردن را برای آنها آسان کنید و احساس منحصر به فرد بودن را در آن ایجاد کنید،
موارد فوق یک مثال کلی از نحوه اجرای یک کمپین ثابت است و مضامین کمپین بسته به آنچه هتل شما ارائه می دهد تغییر می کند. به یاد داشته باشید که مردم از مردم خرید میکنند و داشتن آن مزیت انسانی در کمپین شما به ایجاد طنین بین مردم کمک میکند و به شما در ایجاد اعتماد کمک میکند.
بیشتر بازاریابی ایمیلی مهمان نوازی شرکتی و غیرشخصی به نظر می رسد، صنعت نیاز مبرمی به کمی انسان سازی دارد. اگر میخواهید در مورد اینکه چگونه این اتوماسیون و سازگاری میتواند برای شما کار کند، اطلاعات بیشتری کسب کنید، مقاله ما را بررسی کنید که چگونه از اتوماسیون بازاریابی ایمیلی برای جذب افراد برتر استفاده میکنیم.