راهنمای کامل Google Featured Snippet

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

یک جعبه قطعه می‌تواند با نشان دادن پاسخ کوتاه به درخواست جستجوگر، زندگی او را آسان‌تر کند. ایده این است که کاربران می‌توانند بدون نیاز به پیمایش در کل صفحه نتایج جستجو، قطعه را مرور کنند تا به درک اساسی از یک موضوع یا راه‌حلی برای سؤال خود دست یابند.

قطعه های ویژه برای نشان دادن محتوای استخراج شده از یک صفحه به جستجوگران در یک کادر برجسته که در صفحه نتایج جستجو در موقعیت “0” بالاتر از سایر نتایج “پیوند آبی” ظاهر می شود، در نظر گرفته شده است. Google هر عبارت جستجو را تجزیه و تحلیل می‌کند، سعی می‌کند نتایجی را که نمایش می‌دهد با هدف کلی جستجو مطابقت دهد، و بهترین قطعه محتوای موجود را برای بهبود تجربه کاربر انتخاب می‌کند.

قطعه های ویژه گوگل معمولا حاوی پیوندی به وب سایتی است که از آن آمده اند و به طور کلی ترافیک سایت شما را افزایش می دهد. بهترین راه برای جلب توجه به محتوای خود و احتمالاً سایت شما این است که قطعه برجسته را همانطور که قبل از بهترین نتیجه جستجوی ارگانیک برای یک کلمه کلیدی در صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود، بدست آورید.

مزایای قطعه های برجسته چیست؟

به دست آوردن یک قطعه برجسته می تواند تأثیرات مثبت زیادی بر روی سایت شما داشته باشد، در اینجا برخی از مزایای اصلی کسب یک قطعه برجسته آورده شده است.

افزایش نرخ کلیک (CTR)

اگرچه هدف اصلی قطعه ارائه شده توسط گوگل این است که به جستجوگر پاسخی ساده به درخواست خود بدهد، اما ممکن است به دنبال پاسخ عمیق تری برای سؤال خود یا برخی اطلاعات اضافی باشد. آنها به راحتی می توانند با خواندن قطعه برجسته و کلیک کردن به سایت شما آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

با فناوری جستجوی صوتی به شما یک شروع عالی می دهد

در جامعه امروزی، کاربران اینترنت اکنون می توانند از طریق دستیارهای مجازی مانند الکسا، سیری، کورتانا و دستیار گوگل جستجو کنند. این دستیاران مجازی معمولاً از قطعه های برجسته برای پاسخ به درخواست های جستجوی صوتی کاربران خود استفاده می کنند.

اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد

تکه‌های ویژه به معرفی سایت یا کسب‌وکار شما به‌عنوان یک مرجع در یک موضوع خاص کمک می‌کنند، همانطور که برای اولین بار در صفحه نتایج ظاهر می‌شوند و توسط الگوریتم Google برای اطمینان از اعتبار ارزیابی می‌شوند، بنابراین احتمال بیشتری برای جستجوگران ایجاد می‌شود که شما را به عنوان یک رهبر در صنعت خود بپذیرند. .

قطعه های ویژه می توانند به شما کمک کنند کاربرانی را که می خواهند خرید انجام دهند پیدا کنید

قطعه‌های ویژه «جستجوهای بدون کلیک» را افزایش می‌دهند، زیرا کاربران قبلاً آنچه را که به دنبال آن هستند در صفحه نتایج جستجو پیدا می‌کنند. این بدان معنی است که اگر جستجوگر به سایت شما مراجعه کند، احتمال بیشتری وجود دارد که بخواهد از شما خرید کند.

آیا انواع مختلفی از قطعه های برجسته وجود دارد؟

چهار نوع اصلی از قطعه های برجسته وجود دارد: پاراگراف ها، جداول، لیست ها و ویدیوها. هر یک از آنها در افزایش ترافیک وب سایت شما ارزشمند هستند. گوگل و سایر موتورهای جستجو بسته به آنچه جستجو می شود، از انواع مختلفی برای ارائه اطلاعات استفاده می کنند.

درک اینکه کدام قطعه به بهترین وجه با موضوع و اطلاعات شما مطابقت دارد به شما کمک می کند تا محتوای خود را سازماندهی کنید و بهترین شانس را برای کسب یک قطعه برجسته به شما می دهد.

پاراگراف ها، تعاریف و پاسخ ها

این نوع اسنیپت ارائه شده توسط گوگل، تعریف کوتاه و کاربردی یا اطلاعات مختصری را در مورد یک موضوع در اختیار کاربران قرار می دهد. برخی از پرس و جوها حول سوالات یا جستجوی اطلاعات بیشتر می چرخند.

همچنین فیلدهایی برای تعاریف وجود دارد. اینها پرس و جوهای ساده ای هستند که در آن کاربران به دنبال معنای اصلی یک کلمه یا مفهوم هستند.

قطعات پاراگراف معمولاً به طور متوسط ​​بین 40 تا 60 کلمه هستند.

این نوع اسنیپت ارائه شده توسط گوگل، تعریف کوتاه و کاربردی یا اطلاعات مختصری را در مورد یک موضوع در اختیار کاربران قرار می دهد. برخی از پرس و جوها حول سوالات یا جستجوی اطلاعات بیشتر می چرخند.

جداول

جداول به جستجوگران کمک می کند تا داده های خاص را برای مقایسه یا ارائه به سادگی تجسم کنند. درصد زیادی از قطعه های ویژه گوگل را جداول تشکیل می دهند.

لیست ها

فهرست‌ها می‌توانند به‌عنوان قطعه‌های برجسته بسیار مفید باشند، زیرا می‌توانند برای رتبه‌بندی آیتم‌ها، نشان دادن یک فرآیند یا شناسایی محصولات یا مکان‌های مختلف استفاده شوند. لیست قطعات برجسته می تواند سفارش داده شده یا بدون ترتیب باشد. احتمالاً فهرستی از موارد رتبه‌بندی‌شده و رتبه‌بندی‌نشده و «بهترین» انواع فهرست را خواهید دید.

کلیپ های ویدئویی

یوتیوب در حال حاضر یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در جهان است، بنابراین قطعه های ویدیویی برای تلاش برای رتبه بندی عالی هستند. اگر یک ویدیو بهترین پاسخ ممکن را به درخواست کاربر ارائه دهد، در قطعه برجسته گنجانده می شود. ویدئوها معمولا برای پرس و جوهای “چگونه” مفید هستند.

متأسفانه، هیچ راهی برای تضمین استفاده گوگل از محتوای شما به عنوان یک قطعه ویژه وجود ندارد. گوگل الگوریتم هایی دارد که به طور مداوم بریده ها و رتبه بندی صفحات را ارزیابی می کند تا ببیند چه چیزی بهترین پاسخ را به سوالات خاص می دهد، بنابراین نتایج جستجو اغلب تغییر می کنند.

فرق Featured Snippets و Rich Snippets چیست؟

تکه‌های ویژه و Extended Snippets یا همان طور که امروزه بیشتر به آن‌ها Rich Results گفته می‌شود، دو ویژگی جستجو هستند که فراتر از نتیجه جستجوی استاندارد هستند، هم محتوای بیشتری را نسبت به یک نتیجه جستجوی معمولی نشان می‌دهند و هم هدف کاربر خاصی را هدف قرار می‌دهند. که نتایج را بیشتر می‌کند. تقاضا محور

نتایج پیشرفته لیستی از صفحات نتایج غنی شده با عناصر بصری یا تعاملی اضافی است که آنها را متمایز می کند. برخی از نمونه‌های ریچ اسنیپت یا نتایج غنی عبارتند از: تکه‌های ترکیبی، قطعه‌های تصویر چرخ فلک، پاسخ‌های غنی و نمودارهای دانش. نتایج توسعه یافته به عنوان یک ویژگی SERP طبقه بندی می شوند، اما نه به عنوان یک قطعه برجسته.

نحوه بهینه سازی برای قطعه های برجسته

هیچ راهی برای تضمین اینکه محتوای شما در یک قطعه به‌عنوان نتیجه «0» Google نشان داده می‌شود، وجود ندارد، اما کاری که می‌توانید انجام دهید این است که محتوای هدفمند و با کیفیت بالا ایجاد کنید که شانس بالایی برای انتخاب شدن برای برجسته شدن داشته باشد. در حالی که ممکن است چندین نوع مختلف از قطعه های برجسته وجود داشته باشد، یک چیز مشترک همه آنها این است که همه آنها مبتنی بر واقعیت هستند. گوگل می خواهد که اطلاعات موجود در قطعه هایش کاملاً عینی باشد. محتوای شما باید فشرده و دقیق باشد. یک قطعه خوب باید به راحتی قابل خواندن و سریع باشد. اگر هدف شما دریافت قطعه های برجسته است، سعی کنید محتوای خود را تا حد امکان ساده نگه دارید.

تلاش برای به دست آوردن قطعه‌های برجسته ضرری نخواهد داشت، زیرا همان روش‌هایی که به شما کمک می‌کند آنها را ایمن کنید به شما کمک می‌کند در صفحه اول نتایج جستجو بمانید.

در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید از بهینه سازی محتوای شما برای هدف قرار دادن قطعه های ویژه مطمئن شوید:

محتوای خود را با سرفصل ها و زیرعنوان ها به طور موثر سازماندهی کنید

یکی از راه‌های افزایش شانس خود برای به دست آوردن یک قطعه برجسته، قالب‌بندی مؤثر محتوای خود است. تمام عناوین و زیرعنوان ها باید با محتوای شما مرتبط باشند و قطعه را به گونه ای تنظیم کنند که بتوانند پاسخ های مستقیم را ارائه دهند.

آسان کردن مطالب برای خواندن نیز مهم است – سعی کنید ساختار و طول جمله خود را تغییر دهید تا محتوای خود را برای خوانندگان جذاب تر کنید. همچنین می‌توانید از فهرست‌های گلوله‌دار برای بهبود جریان و وضوح آن استفاده کنید – این به خوانندگان کمک می‌کند تا پاسخ‌هایی را که در محتوای شما به دنبال آن هستند بیابند.

ارائه ساختار به محتوای شما همچنین به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را به طور موثر ایندکس و رتبه بندی کنند. داشتن ساختار محتوای قوی همچنین می تواند به شما در بهبود تجربه کاربری و رابط کاربری وب سایت شما کمک کند.

شامل بخش پرسش و پاسخ

هنگام بهینه سازی وب سایت شما برای کلمات کلیدی مبتنی بر سوال، فرصت های رتبه بندی زیادی وجود دارد. نه تنها می توانید فرصت دستیابی به قطعه برجسته را به دست آورید، بلکه در ویژگی “People Also Ask” SERP نیز ظاهر می شوید. افزودن بخش سؤالات متداول به محتوای سایت شما می تواند پتانسیل شما را برای به دست آوردن یک قطعه ویژه افزایش دهد.

از تصاویر مناسب در کنار مطالب خود استفاده کنید

استفاده از تصاویر مرتبط همراه با محتوای خود به از بین بردن یکنواختی اطلاعات کمک می کند و به جذب خوانندگان کمک می کند. اگر از تصاویر مرتبط در محتوای خود استفاده می کنید، شانس شما برای برجسته شدن در اسنیپت ها افزایش می یابد. ربات ها تصاویر و متن های جایگزین آنها را قبل از رندر می خوانند، بنابراین شما باید از تصاویر مرتبط و با کیفیت در محتوای خود استفاده کنید و از متن جایگزین مرتبط و توصیفی استفاده کنید.

اتصالات با کیفیت بالا را فراهم کنید

داشتن لینک های با کیفیت بالا که به محتوای شما اشاره می کنند، پتانسیل رتبه بندی آن را در SERP ها و قطعه های برجسته افزایش می دهد. ساخت لینک همچنین می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد و اعتبار دامنه شما را افزایش دهد. اگر سایت شما دارای اعتبار دامنه بالاتری باشد و محتوای آن به خوبی بهینه شده باشد، کسب اسنیپت برای شما آسان تر خواهد بود.

صرف نظر از اینکه آیا در به دست آوردن یک قطعه ویژه با محتوای خود موفق بوده اید یا نه، می توانید اطمینان حاصل کنید که با برداشتن گام هایی برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا و بهینه شده، کاربران خوشحال و فرصتی عالی برای عملکرد خوب خواهید داشت. در نتایج جستجو، که همچنین می تواند در افزایش ترافیک وب سایت شما و افزایش پایگاه کلی مشتری شما مفید باشد.

نتیجه

امیدواریم اکنون درک خوبی از این که قطعه‌های برجسته چیست، قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهند و نحوه هدف‌گیری آن‌ها را داشته باشید.

با این حال، مانند هر چیز دیگری در سئو، فرآیندهایی که ما شما را در آن راهنمایی کرده‌ایم می‌تواند زمان‌بر و دشوار باشد…

ما خدمات سئو برنده جوایزی را ارائه می‌دهیم که به بسیاری از کسب‌وکارها کمک کرده است تا دید آنلاین خود را افزایش دهند – و این تنها یکی از تکنیک‌های متعدد موجود در زرادخانه ما است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانیم به شما کمک کنیم، تماس بگیرید!

لورا پیشینه ای در زمینه رسانه و ارتباطات دارد و علاقه زیادی به نوشتن محتوا و ایجاد تعامل در سایت دارد

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *