راهنمای 2022 برای ایجاد یک سایت وبلاگ نویسی وردپرس

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

راه اندازی یک وبلاگ جدید از صفر اصلا کار سختی نیست. به همین سادگی و در زیر مراحل کامل ایجاد وب سایت وبلاگ نویسی جدید آورده شده است.

انتخاب نام دامنه ثبت نام دامنه در برنامه SeekaHost خرید میزبانی وب در برنامه SeekaHost ایجاد وب سایت وردپرس شما در برنامه SeekaHost به روز رسانی سرورهای نام فعال کردن SSL Boom – وب سایت شما اکنون فعال است! – انتشار اولین پست خود در سایت وبلاگ 1. انتخاب نام دامنه

نام دامنه چیزی جز نام وب سایت شما نیست. به عنوان مثال www.seekahost.co.uk، در این نام دامنه SeekaHost و پسوند دامنه .app است.

بنابراین اولین کاری که برای راه اندازی یک وبلاگ جدید باید انجام دهید انتخاب نام دامنه است. هنگام انتخاب نام دامنه، باید مطمئن شوید که فاکتورهای خاصی را تأیید می کند. بنابراین در جستجوی گوگل و همچنین در سایر موتورهای جستجو عملکرد خوبی خواهد داشت.

در زیر برخی از پارامترهای مهمی که باید هنگام انتخاب نام دامنه جدید برای وب سایت وبلاگ نویسی خود در نظر بگیرید آورده شده است.

همیشه سعی کنید یک نام دامنه مناسب برای طاقچه وبلاگ خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید یک وبلاگ مرتبط با آشپزی راه اندازی کنید. سپس نام دامنه می تواند مانند cookingtips.com یا چیزی مشابه باشد. داشتن یک نام دامنه مناسب برای حوزه ای که انتخاب می کنید همیشه یک مزیت اضافه در وبلاگ نویسی است زیرا به گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می کند تا وب سایت شما را به روشی بهتر درک کنند. سعی کنید به جای داشتن URL های طولانی، نام دامنه های کوتاه را انتخاب کنید. داشتن دامنه کوتاه یک مزیت است. پسوند دامنه را بر اساس کشور مورد نظر خود انتخاب کنید. برای مثال، اگر قصد دارید بریتانیا را هدف قرار دهید، پسوند دامنه باید .co.uk باشد یا اگر قصد دارید هند را هدف قرار دهید، پسوند دامنه باید .co.in باشد. اما برای راه‌اندازی یک وبلاگ، همیشه توصیه می‌شود که جهانی شوید و می‌توانید پسوند دامنه .com را برای آن انتخاب کنید. اگر قصد دارید یک دامنه منقضی شده برای ساخت وبلاگ خود انتخاب کنید، مطمئن شوید که دامنه امتیاز اسپم یا بک لینک بدی ندارد. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید، انتخاب یک دامنه منقضی شده در جایگاه خود یک مزیت اضافی در وبلاگ نویسی است.

شما می توانید نام دامنه ها را با بهترین قیمت در برنامه SeekaHost در مقایسه با سایر ارائه دهندگان نام دامنه انگلستان خریداری کنید.

2. ثبت نام دامنه در SeekaHost.app

بنابراین اولین قدم در وبلاگ نویسی انتخاب نام دامنه است. پس از نهایی کردن نام دامنه، بررسی کنید که آیا نام برای ثبت وجود دارد یا خیر و سپس آن را ثبت کنید.

اکنون در این مرحله به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از اپلیکیشن SeekaHost نام دامنه خود را با هزینه بسیار کم ثبت کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که از برنامه وب SeekaHost.app – www.seekahost.app و “ایجاد حساب کاربری” برای شما در وب سایت بازدید کنید.

هنگامی که یک حساب کاربری ایجاد کردید، می توانید وارد شوید و شروع به کار کنید.

پس از ورود به سیستم، اولین کاری که باید انجام دهید این است که نام دامنه ای را که قبلا انتخاب کرده اید در کادر جستجوی موجود در وب سایت جستجو کنید (تصویر زیر را بررسی کنید)

اگر نام دامنه شما در دسترس باشد، مطابق شکل زیر پیام “در دسترس” را مشاهده خواهید کرد و اکنون می توانید برای نام دامنه انتخابی روی “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

در مرحله بعد بر روی گزینه “پرداخت” کلیک کرده و ادامه دهید.

در مرحله بعد، از شما خواسته می‌شود که اطلاعات اولیه شما را پر کند و پس از انجام این کار، می‌توانید مطابق تصویر زیر روی «ادامه خرید» کلیک کنید.

اکنون در مرحله آخر هستید، در مرحله بعد روش های پرداخت را می خواهد. می‌توانید روش پرداخت مورد نظر خود را مطابق تصویر زیر انتخاب کنید و با کلیک بر روی «اکنون سفارش دهید» پرداخت را ادامه دهید.

هنگامی که نام دامنه خود را خریداری کردید، نام دامنه برای شما در زیر نمایه شما فعال می شود تا بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

اکنون نام دامنه جدیدی را که ثبت کرده اید در بخش Domains در زیر گزینه Domain Names در نوار کناری سمت چپ پیدا خواهید کرد.

بنابراین، مرحله اول تکمیل شده است و شما با موفقیت نام دامنه را ثبت کرده اید.

3. خرید میزبانی وب برای وبلاگ

پس از ثبت نام دامنه، مرحله بعدی خرید هر طرح میزبانی وب، میزبانی دامنه خود بر روی سرورها و فعال سازی آن است.

از آنجایی که قبلاً نام دامنه را با برنامه SeekaHost ثبت کردم ، اکنون میزبان وب را از همان مکان خریداری خواهم کرد. همیشه بهترین کار این است که نام دامنه و میزبانی وب در یک مکان باشد زیرا مدیریت آن آسان است.

اپلیکیشن SeekaHost بهترین پلتفرم است که به شما کمک می کند نام دامنه و میزبانی وب را در یک داشبورد مدیریت کنید.

اکنون برای خرید هاست، کافی است وارد اکانت اپلیکیشن SeekaHost خود شوید و همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، در قسمت “Hosting Plans” گزینه “WordPress Hosting” را انتخاب کنید.

از آنجایی که من فقط یک وب سایت را میزبانی خواهم کرد، یک طرح میزبانی وب سایت وردپرس را خریداری خواهم کرد. اما اگر قصد دارید بیش از یک وب سایت یا چندین وب سایت را میزبانی کنید، می توانید بر اساس نیاز خود یک طرح میزبانی را انتخاب کنید.

تصویر زیر برخی از برنامه های میزبانی وردپرس را نشان می دهد که در SeekaHost.app موجود است.

در مقایسه با سایر ارائه دهندگان میزبانی وب، SeekaHost بهترین برنامه های میزبانی وردپرس را با بهترین و ارزان ترین قیمت و از طریق seekahost.app ارائه می دهد.

اکنون پلان را انتخاب کرده و مطابق تصویر بالا بر روی “Select Plan” کلیک کنید.

در مرحله بعد روش پرداخت درخواست می شود و می توانید با انتخاب روش پرداخت دلخواه خود، پرداخت را انجام دهید.

اکنون که انجام شده است، شما یک نام دامنه جدید ثبت کرده اید و با استفاده از پورتال SeekaHost.app یک طرح میزبانی وب خریداری کرده اید.

4. ساخت سایت وبلاگ وردپرس شما

به طور معمول وارد حساب برنامه SeekaHost خود شوید و “Website & Blogs” را انتخاب کنید و در زیر آن “WordPress Sites” را همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است انتخاب کنید.

پس از انتخاب این مورد، مطابق شکل زیر بر روی دکمه “Create WordPress Site” کلیک کنید.

در مرحله بعد نام وبلاگ و سایر مشخصات اولیه را مانند تصویر زیر وارد کنید و روی “افزودن سایت وردپرس” کلیک کنید.

اکنون با استفاده از اپلیکیشن SeekaHost وردپرس را به نام دامنه خود اضافه کرده اید. اکنون ظرف چند دقیقه وردپرس بر روی نام دامنه شما نصب می شود و جزئیات ورود از طریق ایمیل ثبت شده شما از سایت SeekaHost برای شما ارسال می شود.

می توانید از جزئیات ورود ذکر شده در ایمیل استفاده کنید و وارد وبلاگ خود شوید. بعداً می‌توانید رمز عبور را طبق راحتی خود بازنشانی کنید. اما صبر کنید، هنوز یک مرحله دیگر باقی مانده است.

قبل از اینکه برای اولین بار وارد وب سایت خود شوید، باید سرورهای نام را به روز کنید. اکنون به شما نشان خواهم داد که چگونه سرورهای نام را به روز کنید و چرا باید به روز شود.

5. سرورهای نام را به روز کنید

برای اینکه وب سایت خود را در گوگل زنده و در دسترس کاربران قرار دهید، هنوز یک مرحله دیگر باقی مانده است و آن به روز رسانی سرور نام است. شما باید سرورهای نام را به روز کنید و دامنه را به سرورهای نام SeekaHost که در آن وب سایت میزبانی می شود، نشان دهید.

به طور معمول وارد حساب برنامه SeekaHost خود شوید و “Website & Blogs” را انتخاب کنید و در زیر آن “WordPress Sites” را همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است انتخاب کنید.

اکنون لیست سایت هایی که میزبانی کرده اید در اینجا مانند تصویر زیر لیست می شود.

اکنون روی نماد “تنظیمات” که در کنار نام دامنه ای که میزبانی کرده اید همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است کلیک کنید.

اکنون سرورهای نام دامنه مربوطه مطابق تصویر زیر لیست می شوند و باید آن را کپی کنید و همان را در نام دامنه ای که در آن ثبت شده است به روز کنید.

مطابق تصویر زیر روی تب Nameservers کلیک کنید تا وارد تب Nameservers شوید.

اکنون مانند تصویر زیر گزینه “Use Default Nameservers” را انتخاب کرده و سرورهای نامی را که قبلاً کپی کرده اید، قرار دهید و روی “Change Nameservers” کلیک کنید.

بروزرسانی سرورهای نام اکنون کامل شده است و مدتی طول می کشد تا سرورهای نام در ثبت کننده های دامنه به روز شوند. وب سایت شما اکنون باید پس از به روز رسانی صحیح سرورهای نام فعال باشد.

6. فعال سازی گواهی SSL

اکنون این آخرین مرحله برای ایجاد یک وب سایت است. برای بارگیری وب سایت خود در نسخه HTTPS باید گواهی SSL را فعال کنید.

چرا برای وب سایت خود به SSL نیاز دارید؟

بنابراین این سؤال رایجی است که هر کسی که برای اولین بار وبلاگ ایجاد می کند در ذهن خود دارد. پاسخ اینجاست، SSL که لایه سوکت های امن نامیده می شود، پروتکل امنیتی است که از ارتباطی که بین رایانه کاربر و وب سرور اتفاق می افتد محافظت می کند.

به عنوان مثال، اگر به برخی از سایت های خرید آنلاین بروید و محصولی را خریداری کنید. سپس مشخصات کارت خود را برای پرداخت وارد خواهید کرد. در این صورت مشخصات کارت شما از رایانه شما به وب سرور منتقل می شود و سپس پاسخی برای پردازش پرداخت از سرور دریافت می شود.

بنابراین در حالی که این ارتباط بین رایانه کاربر و وب سرور انجام می شود، داشتن SSL به محافظت از این ارتباط در برابر نرم افزارهای شخص ثالث و موارد دیگر کمک می کند.

این بدان معنا نیست که SSL فقط برای وب سایتی است که تراکنش پولی در آن انجام می شود. SSL برای همه انواع وب سایت ها اجباری است.

شما به راحتی می توانید SSL را برای وب سایت خود با استفاده از SeekaHost.app با یک کلیک فعال کنید. اکنون به شما نشان خواهم داد که چگونه SSL را برای وب سایت خود در برنامه SeekaHost فعال کنید.

حال بر روی گزینه “Websites & Blogs” در سمت چپ کلیک کرده و گزینه “WordPress Sites” را انتخاب کنید. اکنون مانند تصویر زیر نماد تنظیمات را که در نزدیکی نام وب سایت شما قرار دارد انتخاب کنید.

گزینه ‘SSL’ را که در سمت راست است انتخاب کنید و SSL را فعال کنید.

اکنون SSL در وب سایت جدیدی که اکنون ایجاد کردم فعال است. در حال حاضر تمام مراحل مربوط به ایجاد وب سایت تکمیل شده و وب سایت در اینترنت فعال است.

7. انتشار اولین پست وبلاگ

اکنون این فرآیند به قدری ساده است که یاد گرفته اید چگونه یک دامنه جدید ثبت کنید و آن را در گوگل فعال کنید. اکنون قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه اولین پست وب سایت خود را منتشر کنید و آن را در دسترس مخاطبان خود قرار دهید.

شما می توانید با جزئیاتی که از برنامه SeekaHost برای شما ایمیل شده است، وارد وب سایت خود شوید. پس از ورود به سیستم، مطابق تصویر زیر در قسمت «پست ها» گزینه «افزودن جدید» را انتخاب کنید.

استفاده از ویرایشگر متن وردپرس بسیار آسان است. می توانید به راحتی عنوان را در قسمت مربوطه مانند تصویر اضافه کنید و محتوا را در قسمت متن زیر اضافه کنید.

شما می توانید فایل های رسانه ای مانند تصاویر، اینفوگرافیک ها را اضافه کنید و همچنین ویدیوهای YouTube را مستقیماً در وردپرس جاسازی کنید.

پس از افزودن تمام محتوای مربوطه، می‌توانید روی گزینه «انتشار» که در سمت راست موجود است کلیک کنید. تمام است، اکنون پست شما در وب سایت زنده خواهد بود و برای هر کاربر عادی در وب قابل دسترسی خواهد بود.

ایجاد یک وب سایت جدید و انتشار اولین پست خود با استفاده از برنامه SeekaHost بسیار آسان است.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *