سئوی خارج از صفحه: چک لیست لینک سازی

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اینگونه است که می فهمم چگونه در ساخت لینک سرمایه گذاری کنم.

فرض کنید پتانسیل ترافیک صفحه 1000 بازدید در ماه باشد. فرض کنید صفحه وب من می تواند 2٪ از ترافیک را به درخواست تبدیل کند. این 20 پرس و جو است. از 20 درخواست، من 5 نفر را وادار می کنم که هر کدام 1000 پوند برای خدمات من بپردازند. بنابراین پتانسیل درآمد 5000 پوند در ماه، 60 هزار پوند در سال است. هزینه هر کلیک برای کلمه کلیدی مورد نظر 7.34 پوند است، بنابراین 1000 کلیک برای دریافت این ترافیک ماهانه 7340 پوند هزینه دارد.

من قصد ندارم 7340 پوند خرج کنم. خیلی خطرناک

اما اگر بتوانم به جایگاه 2 یا 6 برسم و بیش از 1000 بازدیدی که آن صفحات می‌گیرند، 1000 پوند خرج کنم.

اگر بودجه بسیار کمی دارید یا اصلاً بودجه ندارید، همچنان می‌توانید لینک‌ها را به دست آورید، اگرچه باید مقداری زمان برای تولید محتوا صرف کنید.

برای کسب و کارهای محلی (جدید) قیمت دریافت کنید

کسب‌وکارهای محلی باید نام، آدرس و شماره تلفن کسب‌وکار خود را در دایرکتوری‌های محلی مورد اعتماد فهرست کنند تا اعتماد موتورهای جستجو را جلب کنند و دید موتورهای جستجو را افزایش دهند.

به بخش ایجاد نقل قول در Bright Local بروید و یک کمپین جدید ایجاد کنید. روی افزودن مکان ها کلیک کنید. تولید کننده مظنه، مظنه های موجود کسب و کار شما را بررسی می کند. سپس می توانید نقل قول های مناسب را برای اضافه کردن انتخاب کنید. قیمت های خود را بخرید و Brightlocal بقیه کارها را انجام خواهد داد. از پست های مهمان استفاده کنید

پست مهمان جایی است که شما مقاله ای را در وب سایت شخص دیگری می نویسید، آن را منتشر می کنید و پیوندی به یکی از صفحات خود دریافت می کنید.

با این حال، گوگل گفت که پست های مهمان لینک های غیر طبیعی هستند و ارزش لینک های پست مهمان را بی ارزش می کنند.

بنابراین سال گذشته Ahrefs مرا به عنوان نویسنده مهمان استخدام کرد تا 10 مقاله برای وب سایت آنها بنویسم. لینک های مرتبط، اعتبار بالا، ترافیک بالا، اما همه آنها به صفحه اصلی من اشاره می کنند.

نکته منفی پست مهمان این است که ناشران تمایلی به پیوند دادن به صفحات فروش، خدمات یا محصول ندارند.

بنابراین اگر می خواهید یک سال تقویمی کامل از فرصت های وبلاگ نویسی مهمان داشته باشید، مراحل زیر یا در این ویدیو را دنبال کنید.

با وارد کردن کلمه کلیدی مورد نظر خود و (“نوشتن برای ما” یا “پست مهمان” یا “نویسنده شوید” یا “مقاله مهمان”) در Ahrefs Content Explorer، پست‌های مهمان احتمالی را پیدا کنید. با شناسایی شکاف‌ها در محتوای آنها و پیشنهاد فرصت‌های کلمه کلیدی، حرف خود را تمرین کنید. به وب سایت مراجعه کنید و پیوندهایی به بهترین مقالات خود اضافه کنید. ایده محتوای خود را ارسال کنید و یک پیش نویس پیش نمایش ایجاد کنید. پست خود را با رعایت دستورالعمل های محتوای میزبان بنویسید. یک لینک به وب سایت خود را در پست قرار دهید. ایجاد آمار، الگوها و صفحات چک لیست.

با توجه به تجربیات من و نتایجی که برای سایت و مشتریان خود به دست آورده ام، بهترین راه برای به دست آوردن لینک به طور طبیعی، با هزینه کم، بدون ارسال هرزنامه توسط افراد برای تماس با شما، ایجاد و رتبه بندی برای صفحات آمار صنعت، قالب ها یا چک لیست ها است.

شما می توانید این کار را حتی برای یک وب سایت جدید با قدرت کمی انجام دهید.

در اینجا نحوه ساخت و کسب لینک از محتوای آماری آورده شده است. به یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Ahrefs بروید و “statistics” را تایپ کنید. محصول، خدمات یا اصطلاحات صنعتی مرتبط خود را به فیلتر «شامل» اضافه کنید. مرتب سازی بر اساس دشواری کلمه کلیدی به نتایج برتر نگاه کنید و مطمئن شوید که منابع زیادی دارند. این نشانه قصد رابطه است. روی نتیجه با بیشترین لینک کلیک کنید و به انکر تکست نگاه کنید. این آمار کلیدی را به شما می گوید که اکثر مردم به آن وصل می شوند. اکنون یا تحقیقات اصلی انجام دهید یا آمارهای به روز بیشتری را از نمرات برتر ارائه شده جمع آوری کنید. سپس آمار اصلی یا به روز شده را ایجاد کنید. صفحه خود را منتشر کنید آن را در لیست ایمیل و کانال های اجتماعی خود تبلیغ کنید. برای بهبود رتبه یک کلمه کلیدی یا صفحه، با استفاده از متن لنگر مناسب، از آن صفحه به صفحه‌ای که می‌خواهید بهبود دهید، پیوند دهید. در اینجا نحوه ساخت و کسب لینک از چک لیست ها آمده است به Ahrefs بروید و “چک لیست” را تایپ کنید. شرایط محصول، خدمات یا صنعت خود را به فیلتر «شامل» اضافه کنید. مرتب سازی بر اساس دشواری کلمه کلیدی نتایج برتر را ببینید و مطمئن شوید که بیشتر صفحات دارای دامنه های ارجاع زیادی هستند. چک لیستی ایجاد کنید که حاوی لیستی از 7-10 مرحله باشد. هر مرحله باید یک عنوان باشد که با دستورالعمل های دقیق همراه باشد. سپس از Canva برای ایجاد یک چک لیست با خلاصه کردن هر مرحله استفاده کنید و گرافیک را به صفحه خود اضافه کنید. چک لیست خود را به لیست ایمیل و کانال های اجتماعی خود ارتقا دهید. برای بهبود رتبه یک کلمه کلیدی یا صفحه، با استفاده از متن لنگر مناسب، از آن صفحه به صفحه‌ای که می‌خواهید بهبود دهید، پیوند دهید. در اینجا نحوه ساخت و کسب لینک از قالب ها آمده است به Ahrefs یا Semrush بروید و عبارت template را تایپ کنید. عبارات محصول، خدمات یا صنعت را در کادر «شامل» وارد کنید، یا از مشکل یا حذف کلمات کلیدی برای حذف برخی کلمات استفاده کنید. مرتب سازی بر اساس دشواری کلمه کلیدی این الگوی پست وبلاگ را بررسی کنید. نتیجه نهم، قالبی بود که برای یک مشتری ایجاد کردم. نتایج برتر دارای 100 تا 200 دامنه ارجاع هستند، بنابراین موضوع دارای هدف پیوند است. صفحات بالا را مطالعه کنید تا قالب خود را بسازید. یک صفحه وب با دستورالعمل های استفاده از الگو ایجاد کنید و به کاربران اجازه دهید آن را آزادانه دانلود کنند. سپس چک لیست خود را از طریق تمام کانال هایی که دارید تبلیغ کنید. برای بهبود رتبه یک کلمه کلیدی یا صفحه، با استفاده از متن لنگر مناسب، از آن صفحه به صفحه‌ای که می‌خواهید بهبود دهید، پیوند دهید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *