سئوی خلاقانه هنوز مرده نیست

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

یا داستان ورود مخفیانه به یک SERP گوگل فوق العاده رقابتی

ایده این پست ماه گذشته زمانی به ذهنم رسید که روی دو مقاله برای دو پست بازیسازی کار می کردم. یکی برای Trafficology درباره SEO و لینک بیلدینگ در عصر مدرن و اگر همه اینها هنوز منطقی باشد، دیگری برای مجله IGBAffiliate درباره برنده شدن شرکت های وابسته کوچک در SERP های فوق رقابتی و شکست دادن رقبای با بودجه بالا به دلیل استفاده بهتر از منابع و سازگاری بهتر با واقعیت های در حال تغییر SERP های گوگل من انتشار این پست را به تعویق انداختم زیرا نمی‌خواستم کسی را تقدیم کنم، اما اکنون که SERP‌ها کمی تغییر کرده‌اند، فکر نمی‌کنم خطر زیادی برای وقوع آن وجود داشته باشد.

بنابراین، اواخر سال گذشته، گوگل با نقشه‌های Graph Knowledge در انواع SERPها، حتی آنهایی که واقعاً به آنها نیاز نداشتند، کمی دیوانه شد، مانند این. منبع اصلی داده‌های واقعی متن کامل برای این نقشه‌های Graph of Knowledge البته ویکی‌پدیا است (اکنون که Freebase مرده است)، و احتمال کمی وجود دارد که کسی آن را شکست دهد. اما نقشه‌های دانش اغلب با تصاویر همراه می‌شوند، و این تصاویر تقریباً هرگز از ویکی‌پدیا با الزامات حق چاپ سخت‌گیرانه‌اش (که اغلب منجر به بدون تصویر برای بسیاری از مقالات آن می‌شود) نمی‌آیند.

آنها از کجا می آیند؟ (و مهمتر از همه، سئوکاران خلاق باید در این مرحله شروع به دیدن یک فرصت واقعی کنند و به این فکر کنند که چگونه این تصاویر را تهیه کنند). چرا، جستجوی تصویر گوگل، البته! به طور معمول، تصویر مورد استفاده در کارت KG یکی از تصاویر با رتبه برتر در جستجوی تصویر برای – نه حتی درخواست اصلی – بلکه درخواست موجود در کارت KG است (در مثال بالا، “کازینو آنلاین”، نه “کازینو آنلاین” بازی ها”). در مدت زمانی که من روی این دو مقاله کار می کردم، تصویر در این نقشه KG خاص دستخوش چندین تغییر و تحول جالب شده است. برای مدتی این تصویر بود:

تصویر شماره 1 برای بیش از یک ماه در جستجوی تصویر گوگل برای “کازینو آنلاین”

نویسنده اصلی این تصویر چه کسی است، احتمالاً هیچ کس نمی تواند در این مرحله تعیین کند. در زمانی که من برای اولین بار متوجه آن در کارت KG فوق الذکر شدم، از برخی از سایت های وابسته می آمد. خود سایت در هیچ کجا به وضوح برای «کازینو آنلاین» یا «بازی‌های کازینوی آنلاین» فهرست نشده است. با این حال، بعداً متوجه تغییری در منبع تصویر شدم – سایت شریک با یک سایت اطلاعیه مطبوعاتی خاص دو ساله جایگزین شد، زیرا ظاهراً یا همراه با یک بیانیه مطبوعاتی قمار ارسال شده بود یا یک بیانیه مطبوعاتی منتشر شد. توسط خود صاحبان سایت انتشار مطبوعاتی. البته مطمئناً نمی‌دانم، اما حدس می‌زنم هر کسی که تصمیم گرفت از این تصویر برای این بیانیه مطبوعاتی استفاده کند، زحمت نگاه کردن به آن را به خود نداده و فقط «کازینو آنلاین» را در جستجوی تصاویر در گوگل جستجو کرده و اولین عکس را گرفته است. تصویری که دید

چرا مهم است که تصویر در KG از کجا آمده است؟ – خوب است زیرا اگر ماوس را روی تصویر نگه دارید، یک راهنمای ابزار با URL سایتی که تصویر از آن گرفته شده ظاهر می شود. بنابراین یک حرکت تنبل در ارسال یک بیانیه مطبوعاتی به یک سایت انتشار مطبوعاتی مزخرف منجر به این شد که منبع تصویر قبلی به چیزی که اساساً در آن SERPهای رقابتی شدید جایگاه صفر است، سبقت بگیرد. من از هیچ مطالعه اخیر CTR مربوط به اندازه گیری کلیک های کارت های KG در SERP ها اطلاعی ندارم – اما اگر بتوانم آن مکان را برای هر چیزی که به آن اهمیت می دهم داشته باشم، مطمئناً آن را قبول می کنم.

جستجوی تصویر ده‌ها نمونه از یک تصویر را در سایت‌های مختلف در اندازه‌های مختلف نشان می‌دهد (بعضی از آنها حتی واترمارک شده‌اند – به نظر من این بسیار خنده‌دار است):

گوگل همیشه در تعیین منبع اصلی محتوا بسیار بد عمل کرده است، بنابراین جای تعجب نیست که همه چیز با یک تصویر “محبوب” مانند این مخلوط شده است. با این حال، آنچه در اینجا مشاهده کرده‌ام مرا به این باور می‌رساند که یک نمونه «تازه‌تر» از همان تصویر ممکن است تمام چیزی باشد که برای جایگزینی تصویر رتبه‌بندی برتر – و هر چیزی که در ادامه می‌آید- لازم است. من چند ایده برای آزمایش برای اثبات یا رد این موضوع دارم و آنها را اجرا خواهم کرد تا ببینم چه اتفاقی می افتد.

اکنون کارت KG در SERP برای «بازی‌های کازینوی آنلاین» تصویر متفاوتی دارد، من گمان می‌کنم که عمدتاً به این دلیل که سایت انتشار مطبوعاتی مورد بحث برای مدتی از کار افتاده است و به این دلیل این تصویر رتبه‌بندی برتر خود را در جستجوی تصاویر Google به‌خاطر می‌آورد. کارت‌های KG تنها عناصر جدیدی در SERP‌های Google نیستند که از تصاویر استفاده می‌کنند – Featured Snippets نیز می‌توانند شامل تصاویر باشند، اگرچه به نظر می‌رسد یک اصل کمی متفاوت در آنجا اعمال می‌شود.

اگر چیزی برای اضافه کردن یا دانستن بیشتر در این مورد دارید و می خواهید به اشتراک بگذارید، در زیر نظر دهید.

PS: آه، چه جهنمی، در اینجا تصویر بالاترین رتبه فعلی برای کازینو آنلاین در جستجوی تصویر گوگل در بریتانیا، همانطور که در نقشه نمودار دانش برای بازی های کازینو آنلاین نشان داده شده است:

بالاترین رتبه تصویر کازینو آنلاین در جستجوی تصویر گوگل در زمان نوشتن

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *