طراحی وب مدرن – آنچه شما باید بدانید؟ –

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

طراحی وب مدرن چیزی است که هر از گاهی تغییر می کند. در واقع، این یک تجارت بسیار سریع در حال رشد است! بنابراین، آنچه چند سال پیش کار می کرد همیشه برای مخاطبان مدرن جذاب نخواهد بود. به همین دلیل است که همیشه باید مطمئن شوید که حضور در وب شما واقعاً به نبض آنچه مخاطبان شما به دنبال آن هستند ضربه می زند.

با این حال، برخی از عناصر طراحی وب مدرن صرف نظر از اینکه چه سالی باشد صادق هستند. در اینجا چند مورد ضروری طراحی وب مدرن وجود دارد که باید به آنها فکر کنید، چه در حال طراحی یک وب سایت در سال 2021 یا 2031 باشید.

روی فضا تمرکز کنید

باور کنید یا نه، واقعاً نیازی نیست که طراحی وب سایت خود را با محتوا شلوغ کنید. فضا در واقع می تواند یک نعمت باشد. شکاف‌ها و فضاهای خالی به طراحی وب شما کمک می‌کنند و در عین حال می‌توانند به خوانندگان شما کمک کنند تا با سرعتی ثابت به کارها بپردازند.

فضای سفید، به ویژه، طراحی تمیز و منظمی را ایجاد می کند. پر کردن هر فضای کوچکی که دارید باعث می شود همه چیز به هم ریخته به نظر برسد و باعث سردرد برای افراد می شود. بنابراین، باید تا آنجا که ممکن است فاصله بین چیزها را در نظر بگیرید.

کد خود را حسابرسی کنید

هرکسی که در زمینه طراحی وب تازه کار است ممکن است این را نداند، اما یک سیستم کدنویسی تمیز و مرتب، در پشت صحنه، به همان اندازه برای طراحی وب مدرن مهم است.

روشی که همه چیز ارائه می شود به هر حال، این خطوط کد شما هستند که همه چیز را با هم نگه می دارند.

کد یا کد به هم ریخته ای که حتی برای باتجربه ترین افراد حرفه ای هم منطقی نیست، نیاز به مرتب کردن دارد. اساساً، هرچه کد شما مرتب تر و کارآمدتر باشد، هر روز بهتر و سریعتر اجرا می شود. همچنین به شما کمک می کند مشکلات را در صورت بروز سریعتر عیب یابی کنید.

سازماندهی کد شما به سادگی مراجعه به یک متخصص طراحی وب با تجربه است. آن‌ها می‌توانند مطمئن شوند که کارهای پشت صحنه شما به همان روانی که هر چیزی که با بازدیدکنندگان روبروست انجام می‌شود.

جسور باشید، اما نه OTT

رنگ ها در طراحی وب به همان اندازه که در زندگی روزمره اهمیت دارند، اهمیت زیادی دارند. احتمالاً از قبل به دنبال طرح رنگی هستید که مکمل برند و لوگوی شما باشد. با این حال، هنوز هم این وسوسه وجود خواهد داشت که تا آنجا که ممکن است رنگ ها را کنار هم قرار دهید. هر کاری که انجام می دهید، هرگز تسلیم این اصرار نشوید! رنگ‌های زیاد می‌تواند دیدن چیزها را دشوارتر کند.

شما باید یکی از دو رنگ بزرگ و برجسته را انتخاب کنید که برجسته باشد. باید روی تمیز، روشن و ساده نگه داشتن چیزها تمرکز کنید. علاوه بر این، بزرگترین نام های آنلاین را بررسی کنید. به عنوان مثال، فیس بوک با رابط کاربری ساده به رنگ آبی و سفید پیشتاز است. این طراوت ساده است. آمازون نیز رنگ مشکی و نارنجی را با فضای سفید انتخاب می کند. آنچه را که رهبران طراحی وب ارائه می دهند دنبال کنید.

طراحی وب مدرن – به کاربران خود فکر کنید

فکر کردن به کاربران هرگز در طراحی وب مدرن مهم نبوده است. گوگل همیشه الگوریتم های خود را تغییر می دهد تا اطمینان حاصل کند که جستجوگران به سایت هایی دسترسی دارند که استفاده از آنها آسان است. این تضمین می‌کند که وب‌سایت‌هایی که یافتن آنها راحت‌تر است، پاسخ‌هایی را که مردم به دنبال آن هستند ارائه می‌دهند. بنابراین، ابتدا باید وب سایت خود و عملکرد آن را برای کاربران خود بسازید.

سئوی مدرن همه چیز در مورد بازتعریف تجربه حیاتی کاربر است. این بدان معناست که سایت شما باید اضافه کاری کند تا هر آنچه را که نیاز دارند در بسته‌ای که می‌توانند از عهده آن برآیند به آنها ارائه دهد. شما باید افراد را در صفحه نگه دارید و از آن دکمه “بازگشت” وحشتناک دور نگه دارید. همه چیز در مورد طراحی وب سایت شما به گونه ای است که روان، جذاب و آسان برای استفاده در همه دستگاه ها باشد.

روی سئو تمرکز کنید

در مورد سئو، اجازه دهید به برخی از رایج‌ترین عناصر بهینه‌سازی که در عصر مدرن اهمیت دارند نگاهی بیندازیم. لازم نیست فقط به کلمات کلیدی فکر کنید. همچنین باید به کارهایی که سایت شما در پشت صحنه انجام می دهد دقت کنید.

یک طراحی وب خوب و مدرن باید HTML خود را کاملاً مشخص کند. متا تگ ها، عناوین، و توضیحات تصویر شما باید برای ارتباط به خوبی تنظیم شوند. این به این دلیل است که گوگل این عناصر را به همان اندازه که به دنبال تأیید قابلیت استفاده سایت شما است، می خزند.

یک طراح و برنامه نویس وب با تجربه می تواند اطمینان حاصل کند که نکات ظریف سئو در پشت صحنه انجام می شود. نگران جنبه های فنی تر نباشید!

الهام بخشیدن به مخاطب

بله – محتوای شما در حال حاضر باید الهام بخش باشد، اما درخواست شما برای اقدام چیست؟ یک فراخوان خوب باید خوانندگان و بازدیدکنندگان را تشویق کند تا اقدامات مناسبی برای تماس با شما انجام دهند. شما باید همیشه با CTA های خود استراتژیک باشید. می توانید یک دانلود رایگان، اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل یا یک گزینه مشاوره رایگان ارائه دهید. انواع چیزهایی وجود دارد که می توانید با تشویق خوانندگان خود به تماس با شما ارائه دهید.

یکی از قوی ترین گزینه های CTA، البته، درخواست از خوانندگان برای ایمیل یا تماس با شما است. اگر به اندازه کافی علاقه آنها را برانگیخته اید، آنها می خواهند برای کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با آنها تماس بگیرند.

برو برای سرعت

در نهایت، همیشه روی سرعت تمرکز کنید. طراحی وب مدرن شما باید سریع دسترسی داشته باشد، سریع خوانده شود و سریع بارگذاری شود. به همه افرادی فکر کنید که احتمالاً محتوای شما را از طریق دستگاه تلفن همراه می خوانند! راه های مختلفی وجود دارد که می توانید سرعت سایت خود را افزایش دهید.

با کمک یک طراح وب باتجربه، می توانید قسمت هایی از سایت خود را که ممکن است سرعت شما را کاهش دهد، اصلاح کنید. برای مثال، تصاویر بزرگ، رسانه‌های ناخواسته و اسکریپت‌های قدیمی می‌توانند روی هم چیده شوند. اجازه دهید کارشناسان نگاه دقیق تری داشته باشند.

اگر به طراحی وب مدرن برای کسب و کار خود علاقه مند هستید، با تیمی تماس بگیرید که در هر مرحله از شما پشتیبانی می کند. اکنون با SEO CoPilot با شماره 01246 556565 تماس بگیرید تا درباره کارهایی که ما می توانیم برای شما انجام دهیم چت کنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *