ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به آن تکان دهید، تیم روابط عمومی دیجیتال در این ماه به تمام سیلندرها شلیک کرده است. انتشار نمایش‌ها و فیلم‌های پرطرفدار بر چرخه رسانه‌ای ماه می تسلط داشت و جای خود را به ایده‌های کمپین خلاقانه شگفت‌انگیز داد (روز اسپا پری دریایی، هر کسی؟!). روندهای TikTok همچنان فرصت‌های دسترسی عجیب و غریب و شگفت‌انگیزی را برای تیم فراهم می‌کند، و برخی گزارش‌های شاداب به لطف سه مورد از محبوب‌ترین چیزهای کشورمان به دست آمد: سگ‌ها، شراب… و دیوید آتن‌برو.

درباره راه اندازی کمپین این ماه، نکات برجسته پوشش و نکات مهم تیم روابط عمومی دیجیتال بخوانید.

گزارش روندهای حیات وحش کمپین های برند – جهان را در ایالات متحده کاوش کنید

https://www.exploreworldwide.com/blog/wildlife-online-trends-report

یکی از حوزه های اصلی تمرکز ما برای بهبود نمایان شدن سایت دامنه ایالات متحده Explore Worldwide، صفحه تورهای حیات وحش آنها است. در طول این ایده، ما در مورد اینکه مردم چگونه جذب حیوانات مختلف می شوند و اینکه چگونه ما در مورد حیات وحش در کشور خودمان در مقایسه با کشورهای دیگر قضاوت متفاوتی داریم، بحث کردیم.

ما یک گزارش جامع ایجاد کرده‌ایم که با استفاده از داده‌های TikTok، Instagram و Google به روند مقاصد آنلاین حیات وحش در سراسر جهان نگاه می‌کند. این گزارش محبوب‌ترین کشورها را در رسانه‌های اجتماعی برای محتوای حیات وحش نشان می‌دهد و از داده‌های جستجو برای نشان دادن اینکه مردم کشورهای مختلف تمایل بیشتری به دیدن کدام حیوانات دارند، استفاده می‌کند. محتوای موجود در سایت شامل ترکیبی از گرافیک های نقشه سفارشی، نتایج جدولی و مشاوره تخصصی است. از زمان راه اندازی، این کمپین 37 نشریه در بریتانیا و خارج از کشور دریافت کرده است، از جمله The Daily Mail، Vancouver Is Awesome و One Green Planet.

کار با داده‌های جستجوی جهانی می‌تواند نقشه‌های فوق‌العاده جالبی ایجاد کند، اما نتایج نیاز به بررسی دقیق برای معنی دارند – به‌ویژه زمانی که ترجمه‌ها درگیر هستند. یک کمپین کاملاً اختصاص داده شده به حیوانات طبیعتاً یک موضوع سرگرم کننده است، اما ما باید مواردی مانند نام تیم های ورزشی را در نظر می گرفتیم (به عنوان مثال اگر نام یک تیم محبوب در یک منطقه خاص، به عنوان مثال، “Beavers” بود، پس این حجم بالای آن را توضیح می داد. چگونه جستجوهای بیش از حد را ببینیم!). ما همچنین باید در نظر می گرفتیم که تلاش سافاری در برخی مکان ها برای شکار این حیوانات بود، نه فقط برای دیدن حیوانات. همچنین چند ترجمه وجود داشت که باید بررسی می شد. اما دقت ما نتیجه داد و این کمپین توجه سفر نویسان ملی را هم در آمریکای شمالی و هم در سراسر جهان به خود جلب کرد.» – استفانی فینچ، مدیر روابط عمومی

تو چطوری دیوید آتنبرو – بریتانیا را در سراسر جهان کاوش کنید

https://www.explore.co.uk/how-david-attenborough-are-you/hdaru

فرصت‌های زیادی برای بهبود دید سایت برای صفحه تعطیلات طبیعت بیابانی Explore Worldwide در دامنه بریتانیا وجود دارد. وقتی درباره ایده های حیات وحش و حیوانات بحث می کنیم، تقریبا غیرممکن است که به نمادین ترین حامی حیات وحش که در سیاره زمین داریم، یعنی سر دیوید آتنبرو، فکر نکنیم.

برای ایجاد یک بازی تعاملی جدید، ما وظیفه بزرگ تحقیق، ارزیابی و ضبط تمام مکان‌های فیلم‌برداری را بر عهده گرفتیم که سر دیوید در تمام مکان‌هایی که به‌عنوان بخشی از کار باورنکردنی هفت دهه‌اش در آن سفر کرده بود، اجرا می‌کرد. ما از داده‌ها برای ایجاد یک مسابقه مبتنی بر نقشه استفاده کرده‌ایم که نشان می‌دهد چگونه داستان سفر شخصی شما با سر دیوید آتنبرو مقایسه می‌شود. علاوه بر مسابقه، ما یک نظرسنجی از افراد بالای 70 سال انجام دادیم تا بفهمیم از کجای دنیا از بازدید نکردن آنها پشیمان هستند. این امر به کمپین رویکردی دو جانبه داد و محدوده سنی مورد نظر را گسترش داد، و علاقه نشریات بریتانیا و بین‌المللی را برانگیخت. تا به امروز، این کمپین 33 شعبه از جمله Conde Nast Traveller، The Mirror و Indy100 را تضمین کرده است.

«این داستان واقعاً تخیل و اشتیاق تیم‌های Propellernet و Explore را به خود جلب کرد و با تیم‌های رسانه‌ای پولی Propellernet که کمپین‌های محتوایی را اجرا می‌کردند و همچنین فشارهای Explore در کانال‌های اجتماعی، ایمیل‌های مشتریان و نیز به نمونه‌ای عالی از ادغام بین کانال‌ها تبدیل شد. خبرنامه تجارت اگرچه آتنبرو در سرتاسر جهان مشهور است، اما ما می‌خواستیم مطمئن شویم که این کمپین نه تنها در بریتانیا کار می‌کند، بلکه جذابیت جهانی نیز دارد، بنابراین برای دسترسی به ما، یک نظرسنجی از دهه ۷۰ انجام دادیم تا بزرگترین پشیمانی مردم برای سفری را که واقعاً مورد استقبال خبرنگاران بین المللی قرار گرفت.» – راکل پینتو، مدیر روابط عمومی دیجیتال

گزارش ماشین سگ – Autotrader

https://www.autotrader.co.uk/cars/sell-my-car/canine-car-report/

با مختصری از پیوند دادن به صفحه Auto Trader’s Sell My Car، یک جلسه طوفان فکری در مورد همه چیزهایی که می تواند به جذب یا بازدارندگی خریداران بالقوه خودرو از خرید خودرویی که می خواهید بفروشید کمک کند، برگزار کردیم. مرحله بینش ما نشان داد که در حالی که اتومبیل های مورد استفاده افراد سیگاری و خانواده های جوان مردم را از خرید اتومبیل منصرف می کند، دوستان سگ ما واقعاً می توانند برای فروش اتومبیل شما مضر باشند. تحقیقات ما نشان داد که 80٪ از مردم با سوار شدن به ماشینی که سگ ها را نیز حمل می کند، معطل می شوند، 44٪ می گویند ماشینی که علائم استفاده از سگ را نشان می دهد آنها را از خرید آن ماشین منصرف می کند – و 28٪ از مردم می گویند من ” ترجيح مي دهيد با سگ راه برويد تا همسنگ سواري!

با استفاده از آمار حاصل از نظرسنجی ما، توصیه های تخصصی مربیان سگ و متخصصان تمیز کردن و تعمیر خودرو، و همچنین به اشتراک گذاری قوانین جاده ای برای سگ ها در اتومبیل و تحقیقاتی که نشان می دهد کدام نژاد سگ بهترین همراهان را در ماشین ماشین می سازد، سگ سگ را ایجاد کردیم. گزارش خودرو عناصر مختلف گزارش به ما کمک کرد تا بیش از 60 پیوند را با میانگین DA 68، با 20 دامنه ارجاع جدید و بیشتر پوشش از سایت های بریتانیا ایمن کنیم.

ما در این گزارش دیدگاه‌ها و محتوای زیادی برای به اشتراک گذاشتن با رسانه‌های بریتانیا و بین‌المللی داشتیم، بنابراین برنامه‌ریزی مراحل اطلاع‌رسانی ما کلیدی بود. ما نمی‌خواستیم نویسندگان را جابه‌جا کنیم یا بمباران کنیم، بنابراین یک رویکرد برنامه‌ریزی دقیق را در پیش گرفتیم و زوایای مختلف را در زمینه‌های مختلف صنعت در کشورهای مختلف در زمان‌های مختلف هدف قرار دادیم. با این حال، این رویکرد پر زحمت به این معنی بود که ما به مدت هشت هفته به طور منظم پیوندهایی از برخی حوزه‌های برتر مانند Country Living، Fartherly و The Scotsman دریافت می‌کردیم.» – استفانی فینچ، مدیر روابط عمومی

اولین روز آبگرم پری دریایی جهان – جویندگان آبگرم

https://www.spaseekers.com/spa-insider/inspiration/mermaid-spa-day/

ایجاد پیوندهایی از دامنه‌های مرتبط با قدرت بالا، بخش کلیدی استراتژی SpaSeekers.com ما است، و برای جلب توجه مطبوعات، می‌دانیم که باید اطلاعات تخصصی یا چیزی غیرعادی و مرتبط ارائه دهیم.

برای این کمپین از قلاب رسانه ای فیلم جدید پری دریایی کوچولو استفاده کردیم تا داستانی جالب و سرگرم کننده بسازیم. ما با یکی از اسپاهای SpaSeeker کار کرده‌ایم تا اولین روز آبگرم پری دریایی در جهان را میزبانی کنیم – جایی که می‌توانید از یک درمان زیبایی شخصی با مضمون دریایی، کوکتل‌های خاص و کوکتل‌های پری دریایی لذت ببرید، و حتی دم خود را روی پری دریایی کنار استخر امتحان کنید. از زمان راه‌اندازی در اوایل ماه مه، این کمپین 68 پست در طیف وسیعی از نشریات از جمله The Metro، The Scotsman و PBL Magazine به دست آورده است.

“این بسیار سرگرم کننده است که به لحظه فرهنگ پاپ ضربه بزنید و دیدن آبگرم پری دریایی ما در کنار پوشش اولین نمایش فیلم جدید پری دریایی کوچک بسیار عالی بود. این پوشش ترکیبی عالی از سبک زندگی، مطبوعات تجاری منطقه ای و اسپا از بریتانیا و سراسر جهان بود.» – لوئیز پارکر پیریس – رئیس روابط عمومی

بهترین مقاصد تعطیلات شراب در جهان – ویلاهای CV

https://www.cvvillas.com/blog/archive/worlds-best-wine-destinations/

تمرکز اصلی برای ویلاهای CV ایجاد آگاهی از نام تجاری و ایجاد روابط قبل از فصل اوج تعطیلات است. ما از تجزیه و تحلیل سئو می دانیم که فرصتی برای بهبود رتبه بندی برای “ویلاهای خانوادگی” و “ویلاهای استخری” وجود دارد و همچنین از بینش های استراتژیک می دانیم که پایگاه مشتریان CV Villas احتمالاً از تعطیلات لوکس لذت می برند. بنابراین ما از آن برای اطلاع‌رسانی مختصر خود برای ایجاد محتوایی که برای آن اصطلاحات رتبه‌بندی می‌شود و همچنین ایجاد داستانی که شامل سفرهای لوکس بیشتری است، استفاده کردیم.

با دانستن بینش استراتژیک خود که مشتریان CV Villas به غذا و شراب خوب علاقه دارند، داده‌های Vivino را تجزیه و تحلیل کردیم تا مناطقی را که شراب‌های دارای بالاترین رتبه را تولید می‌کنند، کشف کنیم. ما همچنین به داده‌های اینستاگرام روی آوردیم تا زیباترین تاکستان‌های جهان را کشف کنیم و به ما این امکان را می‌دهد که از یک کمپین از دو زاویه به مطبوعات ضربه بزنیم. پس از تنها یک هفته از معرفی، ما 10 بخش از پوشش سایت، از جمله مترو، با میانگین DA66 را ایمن کرده ایم، و شش مورد از دامنه های پیوند دهنده جدید هستند.

“این داستان بر اساس جنبه ای خاص از سفر – گردشگری شراب و تجربیات آشپزی – است و قطعاً با مخاطب اصلی ما طنین انداز می شود. استفاده از زاویه «زیباترین تاکستان‌ها» همچنین به ما امکان می‌دهد تا روزنامه‌نگاران سبک زندگی و سفر بیشتری را هدف قرار دهیم، که به افزایش آگاهی از برند فراتر از پایگاه مشتری سنتی که CV Villas با آن عادت دارد، کمک می‌کند.» – مدی دیویس، مدیر روابط عمومی دیجیتال

دفتر مطبوعات Best Bits Humanery – وسواس TikTok با ترشی

زمانی که TikTokers شروع به استفاده از آب ترشی به عنوان تونر پوست کرد، تیم می‌دانست که باید تام واتسون، استاد مراقبت از پوست در برند مردانه Humanery را به کار ببرد. توصیه ها و بهترین نکات او منجر به بیش از 48 مکان آنلاین از جمله The Sun، Indy 100، Evening Standard و Manchester Evening News شده است.

GetAgent- ساختمان های بریجرتون

داستان‌های با مضمون بریگرتون می‌توانند معدن طلا باشند، درست مانند مکان‌های فیلم‌برداری مجموعه‌های اسپین‌آف مورد انتظار این ماه. این تیم با کارشناسان املاک در GetAgent همکاری کردند تا نشان دهند که مکان های فیلمبرداری آخرین سریال بریجرتون در صورت فروش در سال 2023 چقدر ارزش دارد. بخش هایی از پوشش بسیار مرتبط، از جمله برای آپارتمان درمانی، حواس پرتی و Casa e Jardim.

PureGym – قدیمی ترین مربی شخصی بریتانیا

گاهی اوقات فرصت ها و پوشش عالی لینک مستقیماً از مشتری شما می آید. در این ماه، تیم با PureGym برای ادای احترام به ادوارد دیگت، قدیمی‌ترین مربی شخصی بریتانیا، همکاری کرد. در 78 سالگی، ادی – PT در PureGym Milton Keynes – پیشینه شگفت انگیزی دارد و شخصیتی بسیار الهام بخش است. داستان ادی تاکنون در مترو، شهروند میلتون کینز و اخبار بی‌بی‌سی منتشر شده است و بی‌بی‌سی دو مصاحبه جداگانه با ادی انجام داد تا درباره داستان و کار او به عنوان یک PureGym PT صحبت کند.

آیا می خواهید تیم روابط عمومی دیجیتال ما برای کمپین برند بعدی شما با جادوگر پیوند بیلدینگ شما کار کند؟ آنها را در اینجا به ترتیب قرار دهید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *