ما به شرکت‌های علوم زیستی کمک می‌کنیم تا بیشترین بهره را از PPC ببرند

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

PPC یکی از واحدهای اصلی هر استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق است زیرا این پتانسیل را دارد که به شرکت ها کمک کند تا تعداد زیادی سرنخ با کیفیت بالا تولید کنند.

اغلب از ما سوال می شود که میانگین هزینه هر کلیک (CPC) برای یک کمپین PPC چقدر است، و پاسخ به آن ممکن است دشوار باشد زیرا به دلیل عوامل زیادی از جمله سطح آگاهی مخاطبان شما، رقابت پذیری صنعت شما و میزان اثربخشی متفاوت است. مدیر شما عضو کمپین است (از جمله موارد دیگر).

با این حال، تحقیقات نشان می دهد که به طور متوسط ​​مشاغل خدمات حقوقی و مصرف کننده بیشتر به ازای هر کلیک (حدود 8.46 دلار در سال 2023) پرداخت می کنند. برعکس، برای شرکت‌های مرتبط با سلامت به دلیل عدم وجود رقابت، بسیار کمتر است (حدود 2.55 پوند).

تبلیغات PPC چیست؟

تبلیغات PPC یک مدل تبلیغات آنلاین است که در آن تبلیغاتی را برای شرکت شما در پلتفرم های تبلیغاتی مانند Google Ads اجرا می کنیم. هر بار که کاربر روی تبلیغ کلیک می کند، هزینه ای را به پلتفرم تبلیغاتی پرداخت می کنید.

می توانید تبلیغات PPC را در صفحات نتایج موتورهای جستجو شناسایی کنید زیرا در بالا یا پایین صفحه ظاهر می شوند و کلمه “تبلیغ” در کنار آنها وجود دارد.

مزیت این تبلیغات بسیار هدفمند این است که اگر شخصی به وب‌سایت شما کلیک کند، بیشتر کلیک‌ها باید از سوی افرادی باشد که واقعاً به چیزی که باید بفروشید – خواه یک محصول یا یک خدمات – علاقه مند هستند.

بیایید کمی آن را تجزیه کنیم.

شما سرویس جدیدی دارید که می خواهید آن را تبلیغ کنید و از ما بخواهید که یک کمپین PPC برای آن اجرا کنیم.

ما یک تبلیغ با کپی قانع کننده، شامل کلمات کلیدی که مردم برای یافتن خدمات شما استفاده می کنند، ایجاد می کنیم. سپس آگهی را منتشر می کنیم و در عرض 24 ساعت باید در بالای صفحه اول گوگل برای کلمه کلیدی مورد نظر ظاهر شود. کاربران روی تبلیغ کلیک می کنند، که آنها را به صفحه خدمات مرتبط در وب سایت شما می برد. هنگامی که کاربر به صفحه خاصی رسید، Google برای هدایت آن کاربر به وب سایت شما هزینه ای از شما دریافت می کند.

بدیهی است که در زندگی واقعی پیچیده تر از آن است!

بنابراین، همانطور که می بینید، PPC سریع ترین راه برای قرار گرفتن در معرض مشتریان بالقوه تقریباً یک شبه است – به ویژه برای مخاطبان B2B مانند شرکت های علوم زیستی.

چرا بیشتر شرکت های علوم زیستی به طور موثر از PPC استفاده نمی کنند؟

ما نشان داده‌ایم که PPC یک راه عالی برای ایجاد سریع حجم زیادی از ترافیک به وب‌سایت شما است، پس چرا شرکت‌های بیشتری از آن به طور موثر استفاده نمی‌کنند؟

اول، آنها از کلمات کلیدی به طور موثر استفاده نمی کنند. یکی از رایج ترین اشتباهات در نظر نگرفتن این است که چگونه می توان اصطلاحات خاص را از متن خارج کرد. ضروری است که عباراتی را وارد کنید که محصول یا خدمات شما را توصیف می کند، نه فقط کلمات جداگانه، تا بتوانیم از افرادی که می خواهند خدمات خاص شما را بخرند، کلیک کنیم. به همین دلیل است که ما از کلمات کلیدی گسترده، دقیق و منفی برای کمپین تبلیغاتی PPC شما استفاده می کنیم.

اشتباه دیگری که شرکت‌ها مرتکب می‌شوند این است که کمپین PPC خود را زیر نظر نمی‌گیرند. شما کمپین تبلیغاتی خود را در زمانی راه اندازی می کنید که میانگین هزینه هر کلیک (CPC) 1 پوند است. هزینه خدمات شما 1000 پوند است، بنابراین شما فقط باید به ازای هر هزار کلیک یک فروش انجام دهید. اما سپس رقبای شما متوجه می شوند که شما چه کار می کنید و هزینه کلمه کلیدی شما افزایش می یابد، اما شما بر کمپین PPC خود نظارت نمی کنید. به طور ناگهانی CPC به 50 پوند می رسد، به این معنی که شما باید هر بیست کلیک یک فروش انجام دهید تا به حد نصاب برسد. به همین دلیل است که ما قبل از راه‌اندازی کمپین PPC روی تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و ارزیابی کیفیت سخت کار می‌کنیم و پس از راه‌اندازی آن را از نزدیک زیر نظر داریم.

ایجاد نکردن صفحات فرود خاص برای تبلیغات PPC اشتباه دیگری است که بسیاری از شرکت ها مرتکب می شوند. فرض کنید یک تبلیغ عالی PPC ایجاد کرده اید که در بالای SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) قرار دارد و برای بسیاری از مشتریان جذاب است. با این حال، هنگامی که آنها بر روی تبلیغ کلیک می کنند، به صفحه اصلی شما منتقل می شوند که همه چیزهایی را که برای فروش دارید نشان می دهد، به جای صفحه ای که به کالا/سرویس مورد نظر اختصاص داده شده است. اکثر این کاربران بلافاصله وب سایت شما را رها می کنند زیرا می خواهند از جستجوی آنچه به دنبال آن بودند اجتناب کنند. به همین دلیل است که صفحات فرود اختصاصی برای هر کمپین PPC ضروری است.

شرکت‌های بیشتری در بخش علوم زیستی تصمیم می‌گیرند با ما در کمپین PPC همکاری کنند، زیرا زمانی که تلاش‌های بازاریابی خود را روی آنها متمرکز می‌کنیم، در این زمینه می‌توانند بر بازار خود مسلط شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم تا از یک کمپین PPC با هدایت مشتریان با کیفیت بالا و افزایش فروش، بیشترین بهره را ببرید، لطفاً با شماره 01625 238 770 یا شماره تماس بگیرید. [email protected]

Digital Life Science PPC / 17 آوریل 2023

PPC یکی از واحدهای اصلی هر استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق است زیرا این پتانسیل را دارد که به شرکت ها کمک کند تا تعداد زیادی سرنخ با کیفیت بالا تولید کنند.

اغلب از ما سوال می شود که میانگین هزینه هر کلیک (CPC) برای یک کمپین PPC چقدر است، و پاسخ به آن ممکن است دشوار باشد زیرا به دلیل عوامل زیادی از جمله سطح آگاهی مخاطبان شما، رقابت پذیری صنعت شما و میزان اثربخشی متفاوت است. مدیر شما عضو کمپین است (از جمله موارد دیگر).

با این حال، تحقیقات نشان می دهد که به طور متوسط ​​مشاغل خدمات حقوقی و مصرف کننده بیشتر به ازای هر کلیک (حدود 8.46 دلار در سال 2023) پرداخت می کنند. برعکس، برای شرکت‌های مرتبط با سلامت به دلیل عدم وجود رقابت، بسیار کمتر است (حدود 2.55 پوند).

تبلیغات PPC چیست؟

تبلیغات PPC یک مدل تبلیغات آنلاین است که در آن تبلیغاتی را برای شرکت شما در پلتفرم های تبلیغاتی مانند Google Ads اجرا می کنیم. هر بار که کاربر روی تبلیغ کلیک می کند، هزینه ای را به پلتفرم تبلیغاتی پرداخت می کنید.

می توانید تبلیغات PPC را در صفحات نتایج موتورهای جستجو شناسایی کنید زیرا در بالا یا پایین صفحه ظاهر می شوند و کلمه “تبلیغ” در کنار آنها وجود دارد.

مزیت این تبلیغات بسیار هدفمند این است که اگر شخصی به وب‌سایت شما کلیک کند، بیشتر کلیک‌ها باید از سوی افرادی باشد که واقعاً به چیزی که باید بفروشید – خواه یک محصول یا یک خدمات – علاقه مند هستند.

بیایید کمی آن را تجزیه کنیم.

شما سرویس جدیدی دارید که می خواهید آن را تبلیغ کنید و از ما بخواهید که یک کمپین PPC برای آن اجرا کنیم.

ما یک تبلیغ با کپی قانع کننده، شامل کلمات کلیدی که مردم برای یافتن خدمات شما استفاده می کنند، ایجاد می کنیم. سپس آگهی را منتشر می کنیم و در عرض 24 ساعت باید در بالای صفحه اول گوگل برای کلمه کلیدی مورد نظر ظاهر شود. کاربران روی تبلیغ کلیک می کنند، که آنها را به صفحه خدمات مرتبط در وب سایت شما می برد. هنگامی که کاربر به صفحه خاصی رسید، Google برای هدایت آن کاربر به وب سایت شما هزینه ای از شما دریافت می کند.

بدیهی است که در زندگی واقعی پیچیده تر از آن است!

بنابراین، همانطور که می بینید، PPC سریع ترین راه برای قرار گرفتن در معرض مشتریان بالقوه تقریباً یک شبه است – به ویژه برای مخاطبان B2B مانند شرکت های علوم زیستی.

چرا بیشتر شرکت های علوم زیستی به طور موثر از PPC استفاده نمی کنند؟

ما نشان داده‌ایم که PPC یک راه عالی برای ایجاد سریع حجم زیادی از ترافیک به وب‌سایت شما است، پس چرا شرکت‌های بیشتری از آن به طور موثر استفاده نمی‌کنند؟

اول، آنها از کلمات کلیدی به طور موثر استفاده نمی کنند. یکی از رایج ترین اشتباهات در نظر نگرفتن این است که چگونه می توان اصطلاحات خاص را از متن خارج کرد. ضروری است که عباراتی را وارد کنید که محصول یا خدمات شما را توصیف می کند، نه فقط کلمات جداگانه، تا بتوانیم از افرادی که می خواهند خدمات خاص شما را بخرند، کلیک کنیم. به همین دلیل است که ما از کلمات کلیدی گسترده، دقیق و منفی برای کمپین تبلیغاتی PPC شما استفاده می کنیم.

اشتباه دیگری که شرکت‌ها مرتکب می‌شوند این است که کمپین PPC خود را زیر نظر نمی‌گیرند. شما کمپین تبلیغاتی خود را در زمانی راه اندازی می کنید که میانگین هزینه هر کلیک (CPC) 1 پوند است. هزینه خدمات شما 1000 پوند است، بنابراین شما فقط باید به ازای هر هزار کلیک یک فروش انجام دهید. اما سپس رقبای شما متوجه می شوند که شما چه کار می کنید و هزینه کلمه کلیدی شما افزایش می یابد، اما شما بر کمپین PPC خود نظارت نمی کنید. به طور ناگهانی CPC به 50 پوند می رسد، به این معنی که شما باید هر بیست کلیک یک فروش انجام دهید تا به حد نصاب برسد. به همین دلیل است که ما قبل از راه‌اندازی کمپین PPC روی تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و ارزیابی کیفیت سخت کار می‌کنیم و پس از راه‌اندازی آن را از نزدیک زیر نظر داریم.

ایجاد نکردن صفحات فرود خاص برای تبلیغات PPC اشتباه دیگری است که بسیاری از شرکت ها مرتکب می شوند. فرض کنید یک تبلیغ عالی PPC ایجاد کرده اید که در بالای SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) قرار دارد و برای بسیاری از مشتریان جذاب است. با این حال، هنگامی که آنها بر روی تبلیغ کلیک می کنند، به صفحه اصلی شما منتقل می شوند که همه چیزهایی را که برای فروش دارید نشان می دهد، به جای صفحه ای که به کالا/سرویس مورد نظر اختصاص داده شده است. اکثر این کاربران بلافاصله وب سایت شما را رها می کنند زیرا می خواهند از جستجوی آنچه به دنبال آن بودند اجتناب کنند. به همین دلیل است که صفحات فرود اختصاصی برای هر کمپین PPC ضروری است.

شرکت‌های بیشتری در بخش علوم زیستی تصمیم می‌گیرند با ما در کمپین PPC همکاری کنند، زیرا زمانی که تلاش‌های بازاریابی خود را روی آنها متمرکز می‌کنیم، در این زمینه می‌توانند بر بازار خود مسلط شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم تا از یک کمپین PPC با هدایت مشتریان با کیفیت بالا و افزایش فروش، بیشترین بهره را ببرید، لطفاً با شماره 01625 238 770 یا شماره تماس بگیرید. [email protected]

نوشته شده توسط لو

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *