مروری بر برنامه وابسته به جریان وب | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

ما مجموعه خود را در مورد برخی از بهترین برنامه های وابسته با بررسی برنامه وابسته Webflow ادامه می دهیم.

ما بررسی می‌کنیم که آیا باید پیوستن به آن را مدنظر داشته باشید یا خیر، چقدر می‌توانید انتظار برنده شدن داشته باشید، آیا قوانین خاصی وجود دارد که باید از آن آگاه باشید یا خیر.

مروری بر برنامه های وابسته به جریان وب جریان وب چیست؟

به عبارت ساده، Webflow یک سازنده وب سایت است که حتی برای افرادی که با فناوری کمتر آشنا هستند، ایجاد یک سایت برای هر هدفی که در ذهن دارند آسان می کند – چه یک نمونه کار شخصی، یک وبلاگ یا حتی یک تجارت الکترونیکی.

اگرچه در مقایسه با سایر شرکت های هم رده کمی کمتر شناخته شده است، اما به نظر می رسد که Webflow اکنون توسط بیش از 3 میلیون طراح و تیم در سراسر جهان استفاده می شود.

به غیر از سازنده وب سایت، ابزارهای رشد و مقیاس بندی زیادی وجود دارد که اگر می خواهید به خوانندگان خود برای انتخاب این خدمات پیشنهاد دهید، باید آنها را در نظر بگیرید.

احتمالاً بزرگترین نقطه فروش آن سازنده باقی می ماند، زیرا نیازی به کدنویسی ندارد، بنابراین با نیازهای هر کسی که آنلاین است، صرف نظر از تجربه آنها، مطابقت دارد.

چه ویژگی هایی را می توانید برای مخاطبان خود تبلیغ کنید؟

ممکن است در بخش اول این مقاله به برخی از محصولاتی که می توانید توصیه کنید اشاره کرده باشیم، اما موارد بیشتری نیز وجود دارد.

هنگام ساختن یک وب سایت، نه تنها می توانید آن را به گونه ای که می خواهید سفارشی کنید، بلکه می توانید به سیستم مدیریت محتوای قابل اعتماد ایجاد شده توسط Webflow نیز تکیه کنید و همچنین کنترل کاملی بر عضویت و تعاملات داشته باشید.

از منظر رشد، یک ویرایشگر بسیار شیک وجود دارد که می‌توانید برای همکاری از آن استفاده کنید و بهترین چیز سئوی داخلی است که با وب‌سایتی که کاربر ایجاد می‌کند ارائه می‌شود. همانطور که ممکن است بدانید اگر برای مدتی یک بازاریاب باتجربه بوده اید، به غیر از وردپرس، بسیاری از سازندگان وب سایت در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو کار خوبی انجام نمی دهند، که می تواند برای کاربران متکی به جستجوی ارگانیک مشکل بزرگی باشد.

در نهایت، برخی از ویژگی های اضافی که ممکن است برای مخاطبان شما جالب باشد، موارد مربوط به میزبانی و امنیت است. مردم در هنگام ساختن سایت با Webflow نیازی به نگرانی در مورد هیچ چیز ندارند زیرا تمام اطلاعات و محتوای ذخیره شده آنها به درستی محافظت می شود.

اکنون که برخی از خدمات ارائه شده توسط این برند را بررسی کردیم، بیایید قیمت ها را بررسی کنیم. همانطور که می دانید، قیمت محصولات آنلاین تا حد زیادی بر تصمیم خریدار تأثیر می گذارد، بنابراین در طرح کلان چیزها مهم است.

اول از همه، یک نسخه رایگان وجود دارد که خوانندگان شما می‌توانند آن را انتخاب کنند، اگر در حال حاضر تمایلی به سرمایه‌گذاری روی یک محصول ندارند – قطعاً می‌توانند بعداً آن را ارتقا دهند. با این حال، این طرح دارای تعداد محدودی ویژگی است، بنابراین کاربران نباید انتظار داشته باشند که دامنه سفارشی دریافت کنند. آنها همچنین به 50 فرم ارسالی، یک گیگابایت پهنای باند و 50 عنصر CMS دسترسی دارند.

این طرح اولیه 14 دلار در ماه قیمت دارد و دارای دامنه سفارشی، 500 فرم ارسالی ماهانه، همراه با 50 گیگابایت پهنای باند است. هزینه طرح CMS 23 دلار در ماه است و با همان دامنه سفارشی ارائه می شود، اما شامل 200 گیگابایت پهنای باند، 2000 مورد CMS و حداکثر 1000 فرم ارسالی ماهانه است.

همچنین یک طرح تجاری وجود دارد که 39 دلار در ماه هزینه می‌شود، که شامل بسیاری از ویژگی‌هایی است که حتی شخصی که یک تجارت الکترونیک کوچک را اداره می‌کند ممکن است به آن نیاز داشته باشد – مانند حداکثر 10000 عنصر CMS، 400 گیگابایت پهنای باند، 10 ویرایشگر مهمان و حداکثر ارسال فرم ماهیانه 2500.

برای بیش از این، کاربران باید با یک نماینده Webflow تماس بگیرند و بپرسند که چه برنامه های سازمانی را می توانند برای آنها سفارشی کنند.

به برنامه مشارکتی Webflow بپیوندید

استفاده از بازاریابی وابسته به Webflow در واقع بسیار آسان است، و دلیل آن این است که شرکت تصمیم گرفته است از یک پلت فرم جداگانه برای این منظور استفاده کند – PartnerStack. این برنامه همچنین در Refersion موجود است، شبکه ای که در گذشته بررسی کرده ایم.

البته از شما اطلاعات اولیه مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل و نحوه برنامه ریزی برای تبلیغ محصولات Webflow از شما خواسته می شود. تنها گزینه هایی که در این زمینه دارید، وب سایت، پست های وبلاگ، رسانه های اجتماعی (شامل یوتیوب، لینکدین و دیگران) و تبلیغات است.

به طور طبیعی، آنها همچنین آدرس وب سایت شما و برخی از آمارهای اولیه مانند میزان ترافیک ماهانه که در ماه دریافت می کنید، تعداد کل مخاطبان شما، و اینکه آیا شما یک کاربر قبلی Webflow هستید، می پرسند.

در هر صورت، در مقایسه با سایر برنامه‌ها، یک شرکت وابسته به جریان وب بسیار آسان‌تر است، زیرا شبکه‌های مجزا کل تجربه را در بررسی آمار و عملکرد شما کاملاً روان می‌کنند.

کمیسیون ها و پرداخت های برنامه وابسته به جریان وب

بنابراین اگر تصمیم به تبلیغ Webflow در سایت خود داشته باشید چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟ این کمیسیون، حداقل بر اساس آنچه که در مقایسه این برنامه با بسیاری از برنامه های دیگر دیدیم، بیش از شایسته است.

شما می توانید 50٪ از هر خریدی را که از طریق پیوند وابسته خود انجام می دهید، که به محض تایید درخواست شما دریافت می کنید، انجام دهید. این شامل برنامه های ماهانه و سالانه می شود. بهترین بخش در مورد آن این است که شما 50٪ از هر فروش را برای یک دوره 12 ماهه به دست خواهید آورد.

از نظر پرداخت، می توانید درآمد خود را از طریق Stripe یا PayPal دریافت کنید. تعداد کمی از مردم طرفدار دومی هستند، به خصوص که در سال های اخیر انواع استراتژی های عجیب و غریب را توسعه داده اند و بدون هیچ توضیحی شروع به حذف حساب ها کرده اند.

Webflow در 15 هر ماه به شرکت های وابسته خود پرداخت می کند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که درآمد خود را به طور منظم دریافت خواهید کرد.

مزایا و معایب برنامه مشارکتی Webflow

وقتی صحبت از هر نوع بازاریابی وابسته به میان می‌آید، هم مزایا و هم معایبی وجود دارد که باید قبل از تصمیم‌گیری برای درخواست حساب کاربری به دقت در نظر بگیرید.

با Webflow، مزایا به وضوح از معایب آن بیشتر است و از 50 درصد کمیسیون که یکی از بالاترین کمیسیون هایی است که در این دسته دیده ایم تا یک دوره ارجاع 12 ماهه برای خریدهای آتی متغیر است.

حتی اگر شخصی برنامه ماهانه را فقط برای آزمایش آن دریافت کند، اگر تصمیم به تمدید در یک سال داشته باشد، همچنان نرخ 50 درصدی را که ذکر کردیم دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، این واقعیت که Webflow با شبکه‌های وابسته جداگانه کار می‌کند، مزیت دیگری است، فقط به این دلیل که این پلتفرم‌ها اغلب داشبوردهایی دارند که بهتر از برنامه‌های وابسته خود مدیریتی کار می‌کنند.

می‌توانید از حساب خود برای انتخاب روش پرداخت ترجیحی خود استفاده کنید – تغییر از PayPal به Stripe یا بالعکس فقط یک ثانیه طول می‌کشد.

حالا بیایید به معایب نگاه کنیم. متأسفانه، Webflow هنوز یک سازنده وب سایت مستقل است، به این معنی که به عنوان مثال، افراد زیادی آن را در مقایسه با وردپرس در نظر نمی گیرند.

بسیاری از وب‌سایت‌ها بر روی پلتفرمی که قبلاً ذکر شد اجرا می‌شوند، و حقیقت این است که از آنجایی که این پلاگین برای تقریباً هر کاری که می‌خواهید انجام دهید، با بسیاری از افزونه‌ها سازگار است، تلاش نسبتاً سختی برای متقاعد کردن افراد برای امتحان ارائه‌دهنده دیگری خواهید داشت.

شاید نکته منفی دیگر ممکن است این واقعیت باشد که کمیسیون 50 درصد برای همیشه تکرار نمی شود – اما حتی دوره 12 ماهه نیز ارزش نوشتن را دارد.

بنابراین، آیا باید شریک Webflow شوید؟

با توجه به اطلاعاتی که به شما ارائه کرده‌ایم و روش‌های تقریباً بی‌پایانی برای تبلیغ محصولات و خدمات Webflow، فکر می‌کنیم که این یک برنامه وابسته کاملاً قوی است.

اگر وبلاگ یا وب‌سایتی در مورد بازاریابی دیجیتال، ساخت و فروش وب‌سایت یا هر موضوع مشابهی دارید، حداقل باید به فکر تبدیل شدن به یک وابسته به جریان وب باشید تا جریان درآمد خود را متنوع کنید.

جایگزین های برنامه وابسته وردپرس Webflow

وردپرس به عنوان یکی از بزرگترین (اگر نه بزرگترین) پلتفرم ها، یک برنامه وابسته نیز دارد.

در مقایسه با امثال Webflow خوب نیست به این معنا که نرخ کمیسیون فقط 20٪ از هر خریدی است که از طریق پیوند وابسته شما انجام می شود، اما شهرت وردپرس و این واقعیت که میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند باید دلیل قانع کننده ای برای امتحان این برنامه باشد.

همچنین می‌خواهیم توجه داشته باشیم که این یک پورسانت مکرر است، بنابراین هر بار که مراجعین شما اشتراک خود را تمدید می‌کنند، همچنان همان نرخ به شما پرداخت می‌شود. متأسفانه، نمی‌توانیم توجه نکنیم که به دلیل تقاضای زیاد، این برنامه اکنون به تعدادی از شرکا محدود شده است، بنابراین درخواست می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد.

Wix

مانند بسیاری از برنامه های دیگر در همان طاقچه، Wix خود مدیریت است، که به طور خودکار به معنای کمی دردسر بیشتر است. اما روند درخواست نسبتاً ساده است و فقط برخی جزئیات اولیه از شما خواسته می شود. در کمتر از یک هفته پاسخ دریافت خواهید کرد.

Wix برای هر کاربر ارجاعی که بسته Premium را دریافت می کند، 100 دلار به شرکای خود می پردازد. این کوکی فقط 30 روز دوام می آورد و با توجه به اینکه کاربران می توانند یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه دریافت کنند، اگر تصمیم به پرداخت سریع اشتراک نداشته باشند، ممکن است کمی خطرناک باشد.

شما باید 45 روز صبر کنید تا کمیسیون شما تایید شود. همچنین قبل از اینکه بتوانید درآمد خود را برداشت کنید، باید حداقل 300 دلار کمیسیون دریافت کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Wix

HostGator

این یکی کمی متفاوت است زیرا همان ویژگی‌هایی را که Webflow می‌تواند به کاربران ارائه دهد را ارائه نمی‌دهد، اما هنوز هم جایگزین خوبی برای بازاریابی وابسته است. به عنوان مثال، شما می توانید انتظار داشته باشید که حداقل 65 دلار برای هر ارجاع کسب کنید.

با این حال، برنامه وابسته HostGator به یک سیستم چند لایه متکی است که بسته به تعداد اشتراک های پولی که هر ماه برای آنها ارسال می کنید، کمیسیون شما می تواند تا 75 دلار و سپس تا 100 دلار و حتی 125 دلار افزایش یابد.

با این حال، این برنامه خود مدیریت است، بنابراین شما باید در وب سایت رسمی HostGator درخواست دهید – که با توجه به راحتی استفاده از یک پلت فرم وابسته برای همه چیز، می تواند مالیات باشد.

بیشتر بخوانید: نمای کلی برنامه وابسته به ConvertKit

فضای مربعی

ما اخیرا برنامه وابسته Squarespace را بررسی کردیم، بنابراین اگر کمی وقت دارید، پیشنهاد می کنیم آن را بخوانید. در این مقاله جداگانه جزئیات بیشتری را که باید بدانید پیدا خواهید کرد.

اما اگر خلاصه ای به شما بدهم، این یکی نیز خود مدیریتی نیست. Squarespace از Impact Radius برای کار با شرکت‌های وابسته استفاده می‌کند، که به خودی خود یک امتیاز مثبت است، زیرا به نظر می‌رسد شبکه بر اساس آنچه اکثر بازاریاب‌های وابسته دیگر می‌گویند به خوبی اجرا می‌شود. می‌توانید انتظار داشته باشید که برای هر مشتری جدیدی که در مسیر برندی که اشتراک پولی دریافت می‌کند، 100 دلار کسب کنید.

این شرکت از سیستم Net30 استفاده می‌کند که در مقایسه با سیستم‌های Net45 یا Net60 که در برنامه‌های دیگر با آن مواجه شده‌ایم کاملاً منحصربه‌فرد است – بنابراین کمیسیون‌های خود را سریع‌تر تأیید خواهید کرد.

Weebly

برنامه وابسته Weebly یکی از معدود برنامه هایی در این حوزه است که در واقع از طریق ShareASale، یکی از بزرگترین و همچنین شناخته شده ترین شبکه های بازاریابی وابسته در حال حاضر، کار می کند.

به عنوان یک شرکت وابسته، می توانید 30٪ از هر خریدی را که از طریق پیوند خود انجام می دهید، انجام دهید. نکته دیگری که در اینجا باید به آن توجه داشت این است که کوکی 120 روز دوام می آورد، بنابراین شما بیش از اندازه کافی زمان برای تبدیل در اختیار خواهید داشت.

نکته منفی این است که کمیسیون تکراری نیست، و همچنین در مقایسه با آنچه Webflow می‌تواند به شرکت‌های وابسته خود ارائه دهد، کمتر است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته به Sendinblue

افکار نهایی

بنابراین، آیا Webflow Affiliate Program انتخاب خوبی است؟ در حالی که این سوالی است که فقط شما می توانید به آن پاسخ دهید، ما می گوییم که این یک گزینه بسیار مناسب برای تنوع بخشیدن به جریان های درآمد شماست.

کمیسیون خوب به نظر می رسد و همینطور این واقعیت که می توانید در یک دوره یکساله سودهای مکرر داشته باشید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *