مروری بر برنامه وابسته eBay | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر بدون توجه به نوع دارایی رسانه ای که دارید، به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بوده اید، به جای درستی آمده اید. برای مقاله امروز، ما یک نمای کلی از برنامه وابسته ebay را آماده کرده ایم که همه چیزهایی را که باید در مورد آن بدانید.

بنابراین اگر به فکر تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به eBay هستید، به خواندن ادامه دهید!

بررسی اجمالی برنامه وابسته eBay یادداشت eBay

وقتی صحبت از eBay می شود، چیزی برای اضافه کردن وجود ندارد، زیرا تقریباً همه در جهان حداقل یک بار نام این بازار بزرگ را شنیده اند. این روزها به اندازه آمازون محبوب یا به راحتی در دسترس نیست، اما افرادی که برای یک دهه خوب یا بیشتر در اینترنت بوده اند، می دانند که قبلا چقدر بزرگ بوده است.

eBay در سال 1995 تاسیس شد و در 1500 شهر در دسترس است. بیش از 170 میلیون نفر بدون توجه به نوع محصول، چیزی را از طریق eBay خریداری کرده اند.

باور کنید یا نه، یک گجت، لوازم خانگی یا انواع دیگر لوازم الکترونیکی در ایالات متحده از طریق eBay هر 3 ثانیه یک بار فروخته می شود. بنابراین، اگر تصمیم به تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به eBay دارید، می‌توانید برندی را به مخاطبان خود توصیه کنید که احتمالاً قبلاً به آن اعتماد دارند.

چه محصولاتی را می توانید تبلیغ کنید؟

وقتی صحبت از برنامه وابسته به شبکه eBay می شود، تنوع محصولات موجود در این پلتفرم کاملاً نفس گیر است. تقریباً هر چیزی از آلات موسیقی گرفته تا مبلمان قدیمی را می توانید پیدا کنید.

چندین دسته اصلی برای انتخاب وجود دارد که از موتور و الکترونیک گرفته تا کلکسیون، خانه و باغ، مد، کالاهای ورزشی، کسب و کار و صنعتی، جواهرات و ساعت‌ها و دسته‌های Refurbished مورد علاقه همه زمان‌ها، که هرکدام با بودجه‌ای اندک به امید آن می‌روند، متفاوت است. برای پیدا کردن یک دزدی

مانند آمازون، در اینجا می‌توانید صفحاتی را پیدا کنید که شرکت‌ها خودشان ایجاد کرده‌اند – مثلاً آدیداس یا هر چیز دیگری را جستجو کنید، و با محصولاتی مواجه می‌شوید که هم توسط برند مستقیماً و هم توسط واسطه‌ها فروخته می‌شوند.

اما به خاطر داشته باشید که در حالی که می‌توانید در هر جایگاه ممکنی باشید، بهترین مورد برای موفقیت، حداقل در این مورد، باید الکترونیک باشد. بنابراین، اگر به طور مرتب ابزارها را بررسی می کنید یا وبلاگ یا وب سایت شما به شدت برای مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی هدف قرار می گیرد، قطعاً می توانید به عضویت در eBay فکر کنید.

دسته‌های دیگری که عملکرد بسیار مناسبی دارند مواردی مانند ابزارهای برقی، بازی‌های ویدیویی، لوازم حیوانات خانگی، تجهیزات موسیقی، تجهیزات گلف، محصولات مراقبت شخصی و لوازم جانبی سفر هستند.

نحوه پیوستن به شبکه وابسته eBay

اول اینکه، شما eBay را در هیچ یک از شبکه های وابسته که ممکن است در گذشته بررسی کرده باشیم، پیدا نخواهید کرد و دلیل این امر این است که این برنامه خود مدیریت است. شما باید به وب سایت eBay بروید و به دنبال صفحه مربوط به برنامه وابسته باشید که در آن درخواست ارسال می کنید.

سپس یک نفر درخواست شما را تجزیه و تحلیل می کند و در عرض چند روز به شما پاسخ می دهد. این فرآیند معمولا کمتر از 24 ساعت طول می کشد، به خصوص اگر از طرف یک وب سایت معتبر و معتبر درخواست می دهید.

پس از پذیرش در برنامه، به تمام مواد بازاریابی موجود در پلت فرم دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال، یک Bookmarklet نسبتاً زیبا وجود دارد که به شما امکان می دهد از هر صفحه eBay مستقیماً از راحتی مرورگر خود پیوند دهید.

ابزارهای دیگری که ممکن است علاقه مند به مشاهده آنها باشید از مکان‌های هوشمند و پیوندهای هوشمند گرفته تا ایجاد پیوند، ویژگی اشتراک‌گذاری هوشمند (که یک برنامه افزودنی کروم است که مشابه Bookmarklet کار می‌کند) یا گالری خلاق را شامل می‌شود.

نکات مهمی که باید در بازاریابی وابسته eBay در نظر بگیرید

قبل از پرداختن به بقیه مواردی که باید در مورد آنها بدانید، از جمله نرخ کمیسیون وابسته به eBay، اکیداً توصیه می کنیم که قبل از پیوستن به مطالعه شرایط و ضوابط برنامه وقت بگذارید.

در غیر این صورت، بدون اینکه متوجه شوید چه اشتباهی انجام داده اید، در معرض خطر بوت شدن از آن هستید. دو قانون اساسی وجود دارد که می خواهیم در اینجا به آنها اشاره کنیم که متأسفانه شرکای زیادی از آنها پیروی نمی کنند.

هر دوی آنها با یک چیز سر و کار دارند، یعنی مقررات کمیسیون تجارت فدرال که از شما می‌خواهد به دنبال‌کنندگان خود روشن کنید که به محصولاتی پیوند می‌دهید که می‌توانند برای شما کمیسیون ایجاد کنند.

به همین دلیل، افشا باید دقیقاً در اطراف پیوند وابسته شما ظاهر شود – گاهی اوقات درست در زیر آن، با هشتگ های واضح مانند #اسپانسر یا #ad یا #commissionearned.

برخی از شرکت های وابسته با قرار دادن یک سلب مسئولیت در سربرگ تمام صفحات خود، قانون نوشتن این را پس از هر یک از پیوندهای وابسته خود دور می زنند. اگر یک کانال یا صفحه رسانه اجتماعی دارید، باید در توضیحات همه پست‌های خود، چه در یوتیوب و چه در جاهای دیگر، افشاگری را درج کنید.

بقیه قوانینی که باید از آنها پیروی کنید کاملاً قوی هستند، مانند این واقعیت که شما نباید درگیر هیچ گونه اعمالی مانند پر کردن کوکی یا هر نوع هرزنامه یا توصیه اقدامات بالقوه خطرناک، از جمله قمار، خشونت یا ساختن سلاح گرم باشید. .

برنامه وابسته eBay چقدر پرداخت می کند؟

بدیهی است که کمیسیون وابسته به eBay اصلی ترین چیزی است که اکثر شرکت های وابسته در ابتدا به آن علاقه مند هستند. بنابراین نرخ برنامه های وابسته eBay چقدر است؟

اگر انتظار دارید با این شبکه ثروت زیادی به دست آورید، ناامید خواهید شد، و دلیل ما این است که از بسیاری جهات شبیه به آنچه که Amazon Associates اکنون ارائه می دهد است – و همه ما می دانیم که این چند سال چقدر بد شد. پیش، درست در شروع همه گیری.

خبر خوب این است که می‌توانید تقریباً بر روی هر چیزی که در eBay فروخته می‌شود، از رایانه‌ها و تبلت‌ها گرفته تا تلفن‌های همراه و بازی‌های ویدیویی، همراه با کنسول‌ها، کمیسیون بگیرید. نرخ ها از 1٪ تا 4٪ متغیر است و آنها را کاملاً شبیه به برنامه Amazon Associates است که قبلاً ذکر کردیم.

اگر در جایگاه مناسبی هستید و به عنوان مثال چیزهایی مانند قطعات خودرو و لوازم جانبی را تبلیغ می‌کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که پس از کلیک کردن روی پیوند خود، 3٪ از هر چیزی در آن دسته را که توسط ارجاع‌دهنده‌هایتان سفارش داده شده است، بدست آورید. دوچرخه، لباس، کفش، سلامتی و زیبایی و هر چیزی که در دسته جواهرات و ساعت قرار دارد، 4 درصد را برای شما به ارمغان می آورد.

دو چیز بدی که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که در دسته بندی های خاصی محدودیت هایی وجود دارد. به عنوان مثال، در املاک و مستغلات، مهم نیست که ارزش فروش شما چقدر است، حداکثر کمیسیون شما 100 دلار خواهد بود.

دومین نکته منفی این است که کوکی فقط 24 ساعت دوام می آورد. قبلاً چند روز بود، اما eBay تصمیم گرفت آن را کاهش دهد، بنابراین اکنون با کوکی ردیابی مورد استفاده توسط Amazon Associates یکسان است. بنابراین، اگر در اولین روز پس از اینکه کسی روی لینک شما کلیک کرد، موفق به واسطه‌گری فروش نشدید، چیزی برای کسب و کار وابسته خود نخواهید داشت.

پرداخت وابسته به eBay

از آنچه در مورد این برنامه یافتیم، به نظر می رسد که تقریباً دو راه برای دریافت درصد از برنامه وابسته eBay وجود دارد.

می‌توانید PayPal را انتخاب کنید، و ما بلافاصله به جزئیات بیشتری در مورد اینکه چرا ممکن است بهترین گزینه نباشد، خواهیم پرداخت. ابتدا، آستانه ای که باید برای دریافت کمیسیون برسید تا بتوانید در صورت انتخاب این روش پرداخت، برنده خود را برداشت کنید، 20 دلار است، یعنی دو برابر روش دیگر. دوم، هر بار که این بیست دلار را برداشت کنید، یک هزینه پردازش 2 دلاری از شما دریافت خواهد شد.

روش پرداخت دیگری که در حال حاضر موجود است، انتقال الکترونیکی وجوه است، که بدیهی است به این معنی است که شما باید یک حساب بانکی – چه مجازی چه غیر مجازی – مستقر در ایالات متحده یا حداقل یکی از کشورهای تحت پشتیبانی شبکه شریک داشته باشید.

با این روش پرداخت دوم، هیچ هزینه ای برای نگرانی ندارید زیرا برداشت EPF کاملا رایگان است. شما باید مشخصات بانکی خود مانند نام حساب ذینفع، شماره حساب بانکی، نوع حساب و شماره ABA را ارائه دهید.

مزایا و معایب برنامه Affiliate eBay

همانطور که ممکن است از اطلاعاتی که در بالا نشان داده ایم متوجه شده باشید، مزایا و معایبی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری برای تبدیل شدن به یک وابسته eBay در نظر بگیرید.

بزرگترین نقطه ضعف در مورد این شبکه این است که نرخ کمیسیون را می توان بسیار پایین در نظر گرفت. مسلماً، این یک پلتفرم بزرگ است، بنابراین مردم به جای شرکت‌ها، به‌خصوص در مقایسه با پلت‌فرم‌های تجارت الکترونیک جدیدتر، از سفارش‌دهی از eBay، حتی از فروشندگان فردی، محتاط نخواهند بود، اما با این وجود – سود شما ارزش نوشتن را دارد. .

نکته مثبت این است که اگر حساب بانکی الکترونیکی ندارید، می‌توانید درآمد خود را از طریق PayPal برداشت کنید، و اگر نمی‌خواهید هزینه پردازش بپردازید، می‌توانید روی برداشت EFT تنها با آستانه 10 دلار حساب کنید.

در پایان، باید خودتان تصمیم بگیرید که آیا منطقی است شریک شبکه eBay شوید یا خیر – با در نظر گرفتن این که کوکی فقط 24 ساعت دوام می آورد.

جایگزین های برنامه بازاریابی وابسته Ebay

اگر خیلی مشتاق نیستید از این فرصت استفاده کنید، چه به دلیل کمیسیون برنامه وابسته به eBay یا به دلایل دیگر، در اینجا چند گزینه وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید.

هدف

این احتمالاً یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که در حال حاضر برای شما در دسترس است و کمیسیون‌ها نیز کمی بهتر هستند. ماندگاری کوکی به جای 24 ساعت، هفت روز است و می توانید تا 8 درصد از ارزش محصولاتی را که به آنها مراجعه می کنید، تشکیل دهید.

روش‌های پرداخت بسیار زیادی وجود دارد و از PayPal گرفته تا سپرده بانکی را شامل می‌شود، اما آستانه پرداخت برای اکثر آنها 50 دلار است، بنابراین می‌تواند کمی محدودتر باشد. بررسی ما از برنامه وابسته Target را اینجا بخوانید.

Wayfair

این یکی با CJ Affiliate کار می کند، شبکه ای که در گذشته نیز آن را بررسی کرده ایم. Wayfair به ویژه در کشورهای آمریکای شمالی بسیار شناخته شده است، بنابراین شما شانس بسیار خوبی برای کسب درآمد مناسب با این فرصت دارید.

بسته به دسته بندی محصولی که معرفی کنندگان شما انتخاب می کنند، کمیسیون از 5٪ تا 7٪ متغیر است. اکنون کوکی فقط 7 روز دوام می آورد، اما قبلاً برنامه وابسته Wayfair از طریق ShareASale اجرا می شد که در آن کوکی 30 روز دوام داشت. با این حال، این بسیار بهتر از چیزی است که eBay ارائه می دهد.

والمارت

اگر به دنبال تنوع بیشتر هستید، این مورد را در اینجا فقط به عنوان یک جایگزین یادداشت خواهیم کرد، زیرا حداکثر کمیسیونی که این روزها می توانید از والمارت انتظار داشته باشید 4٪ است. نکته خوب این است که کوکی به جای 24 ساعت، سه روز دوام می آورد، بنابراین حداقل این وجود دارد.

بیشتر بخوانید: آیا والمارت برنامه وابسته دارد؟

شبکه وابسته eBay در مقابل شرکت وابسته آمازون

به اندازه کافی عجیب، حداکثر کمیسیونی که این روزها می توانید با Amazon Associates دریافت کنید 5٪ است، بنابراین در واقع کمی بهتر از چیزی است که eBay این روزها ارائه می دهد.

برای دسته‌هایی مانند اسباب‌بازی‌ها و بهبود خانه، می‌توانید انتظار داشته باشید که 3٪ از هزینه‌های معرفی‌شده‌تان را به دست آورید، در حالی که برای کارت‌های هدیه، محصولات دیجیتال Kindle یا نوشیدنی‌های الکلی، می‌توانید انتظار کمیسیون 0٪ داشته باشید – بله، درست خواندید، این موارد محصولات هیچ کمیسیونی برای شما دریافت نمی کنند.

همه دسته‌ها به غیر از مواردی که در جدول درآمد استاندارد ثابت کمیسیون‌های موجود در وب‌سایت آمازون نشان داده شده است، نرخ 4% را برای شما به ارمغان می‌آورند. کوکی همچنین 24 ساعت دوام می آورد، اما هیچ راهی برای برداشت درآمد از طریق PayPal با آمازون وجود ندارد.

انبار خانه

برنامه وابسته Home Depot در واقع یک سیستم نیست، بلکه دو سیستم است. می‌توانید برای محصولاتی که از طریق وب‌سایت خود ذکر می‌کنید پول دریافت کنید و بر اساس آن آنها را بفروشید، یا می‌توانید شریک برنامه نصب کننده Home Depot شوید.

بسته به دسته بندی محصول، درصد از 1٪ تا 8٪ متغیر است، بنابراین ما می گوییم که این یکی کاملاً بهتر از شبکه وابسته eBay است. این برنامه از طریق شبکه وابسته Impact Radius در دسترس است. این کوکی 24 ساعت دوام می آورد، بنابراین جای تعجب نیست.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *