مروری بر برنامه وابسته GreenGeeks | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال یک برنامه وابسته خوب در طاقچه میزبانی وب بوده اید و ایده هایتان تمام شده است، این مقاله برای شما مناسب است. ما یک بررسی جامع برنامه وابسته GreenGeeks را گردآوری کرده‌ایم که در آن تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهیم، از میزان درآمدی که می‌توانید از طریق این فرصت به دست آورید تا اینکه چگونه می‌توانید حقوق دریافت کنید.

بررسی شریک GreenGreeks GreenGeeks چیست؟

GreenGeeks یک شرکت میزبانی وب کانادایی است که یکی از کاربرپسندترین و دوستدار محیط زیست است. همچنین یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه هایی است که مردم می توانند این روزها انتخاب کنند، با برخی از برنامه ها که از 1.99 دلار در ماه شروع می شود.

سرورهای مورد استفاده GreenGeeks در تورنتو و مونترال مستقر هستند. بر اساس اطلاعاتی که در مورد آن پیدا کردیم، به نظر می رسد که این برند علاقه زیادی به ارائه میزبانی وب مقیاس پذیر، سریع و ایمن بدون تأثیر قابل توجهی بر محیط زیست و در عین حال تولید انرژی دارد.

اگرچه این شرکت تا حدودی جدیدتر است، اما می‌توان گفت که توصیه خدمات GreenGeeks به دنبال کنندگان شما ممکن است منطقی باشد، به خصوص اگر مطمئن باشید که آنها ممکن است علاقه مند به آزمایش میزبانی سبز باشند.

از نظر عملکرد، سرعت آنها بسیار خوب است زیرا آنها به فناوری های مختلفی متکی هستند، خواه MariaDB، PHP7، CDN رایگان یا LiteSpeed ​​یا LSCache. آنها در زمینه امنیت نیز کار بسیار خوبی انجام می دهند، بنابراین نگرانی کمتری در مورد آن وجود دارد.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

برنامه هایی که اگر وب سایت GreenGeeks را بررسی کنید با آنها روبرو خواهید شد، بیش از بودجه برای انواع میزبانی هایی است که این برند در حال حاضر می فروشد. البته، در زمان نوشتن این مطلب، این شرکت فروش داشت، بنابراین قیمت برای همه اشتراک ها، از جمله اشتراک های سخاوتمندانه تر، حتی پایین تر بود.

Lite اغلب به قیمت 1.99 دلار در ماه فروخته می شود، اما قیمت معمولی آن در واقع 10.95 دلار در ماه است – این یکی ویژگی هایی مانند عملکرد استاندارد، 50 گیگابایت فضای وب، 50 حساب ایمیل، پشتیبان گیری رایگان شبانه، نام دامنه رایگان برای تمام سال، رایگان را در اختیار افراد قرار می دهد. CDN و همچنین گواهی SSL رایگان. هر طرح همراه با یک درخت کاشته شده است.

طرح Pro یکی از محبوب‌ترین برنامه‌هایی است که در حال حاضر توسط GreenGeeks فروخته می‌شود و شامل برخی از ویژگی‌های ذکر شده قبلی به همراه ویژگی‌هایی مانند پایگاه داده نامحدود، انتقال نامحدود، حساب‌های ایمیل نامحدود و فضای وب نامحدود است. این یکی 15.95 دلار در ماه صورتحساب می شود.

در مورد طرح Premium آنها، هزینه آن 29.95 دلار در ماه است و با بهترین عملکرد، وب سایت های نامحدود، انتقال نامحدود، IP اختصاصی رایگان، کش کردن اشیا و همچنین AlphaSSL رایگان ارائه می شود. تمام ویژگی های دیگر Pro را می توان در این یکی نیز یافت.

در مورد انواع دیگر هاستینگ زیاد وارد جزئیات نمی شویم، اما وقتی صحبت از وردپرس می شود، سه پلن اصلی وجود دارد و قیمت آنها مانند گزینه میزبانی وب کلاسیک است.

میزبانی VPS البته کمی گران‌تر است، با طرح 2 گیگابایتی 39.95 دلار در ماه و ارائه 2 گیگابایت رم، 50 گیگابایت فضای دیسک SSD، انتقال 10 ترابایت، 4 vCPU و موارد دیگر. دو گزینه دیگر موجود برای این سرویس عبارتند از 4 گیگابایت، با قیمت 59.95 دلار در ماه، و 8 گیگابایت، با قیمت 109.95 دلار در ماه – بزرگترین، شامل انواع ویژگی های فانتزی، البته، از 150 گیگابایت فضای دیسک SSD تا 6 vCPU.

قیمت برنامه های میزبانی نمایندگی فروش از 32.99 دلار در ماه برای RH-25 تا 67.99 دلار در ماه برای RH-80 متغیر است.

به برنامه مشارکتی GreenGeeks بپیوندید

از اطلاعاتی که در مورد این موضوع جمع آوری کرده ایم، به نظر می رسد که این برنامه وابسته به صورت خود مدیریتی است. بنابراین، شما آن را در یک شبکه وابسته پیدا نخواهید کرد، چه ClickBank، ShareASale، Awin یا چیز دیگری.

این می‌تواند برای شرکت‌های وابسته به سخت‌افزار که ده‌ها وب‌سایت خاص دارند و در بررسی آمار و عملکرد خود در ده‌ها و ده‌ها وب‌سایت منفرد در روز اهمیتی ندارند، کمی ضرر باشد.

اما در مورد اینکه چه کسی خدمات خود را تبلیغ می کند، کنترل بیشتری به شرکت می دهد. همچنین، در صورت مواجه شدن با هر مشکلی، می‌توانید به‌جای اینکه از طریق واسطه‌ها بروید، مستقیماً با یک مدیر شریک در GreenGeeks صحبت کنید.

برای پیوستن به برنامه، باید فرمی را با اطلاعات اولیه مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل و نحوه تبلیغ خدمات GreenGeeks پر کنید. در عرض چند روز کاری پاسخی دریافت خواهید کرد که آیا در برنامه پذیرفته شده اید یا خیر.

به عنوان شریک GreenGeeks چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

اینجاست که همه چیز شروع به جالب شدن می کند. GreenGeeks ساختار کمیسیونی دارد که بر اساس تعداد مشتریان جدیدی است که هر ماه به خدمات آنها مراجعه می کنید.

اگر موفق به انجام فقط یک فروش شوید، نرخ 50 دلار به شما پرداخت می شود. اگر دو بار فروش داشته باشید، نرخ شما به 60 دلار افزایش می یابد. با بیش از 6 فروش در ماه، می توانید به ازای هر فروش 100 دلار به دست آورید، که ما می گوییم کارمزد بدی نیست.

تنها چیزی که می تواند کمی بهتر باشد، نرخ تکرارشونده است، حتی با 5 دلار در ماه برای هر مشتری یا چیزی شبیه به آن – یا گزینه انتخاب بین مدلی که در آن برای فروش پول دریافت می کنید، یا نرخ تکراری دریافت می کنید. بسته به مدت زمان اشتراک ارجاع شما، یک تا دو سال است.

با این حال، ما نتوانستیم اطلاعات خاصی در مورد مدت زمان کوکی ردیابی پیدا کنیم، بنابراین شما باید خودتان در مورد آن تحقیق کنید.

روش ها و آستانه های پرداخت

در مورد این برنامه وابسته سه روش پرداخت اصلی وجود دارد. اولین مورد، PayPal است، چیزی که بسیاری از شرکت‌های هاستینگ از آن استفاده می‌کنند و از بازاریابی وابسته به عنوان راهی برای تبلیغات استفاده می‌کنند و مزایا و معایب خود را دارد.

ما با هیچ محدودیتی در مورد مقداری که باید قبل از اینکه بتوانید درآمد خود را از طریق PayPal دریافت کنید، مواجه نشدیم.

روش پرداخت دیگر چک است که ما معتقدیم برای آمریکای شمالی در دسترس است (زیرا GreenGeeks یک شرکت کانادایی است). وقتی با این برنامه ماهیانه 1000 دلار یا بیشتر درآمد کسب می کنید، می توانید به روش پرداخت حواله بانکی بروید.

در حالی که سایر مارک‌ها از مدل Net60 برای پرداخت استفاده می‌کنند، خوشحال خواهید شد که بدانید فقط باید 30 روز با این مدل صبر کنید — پرداخت‌ها در پانزدهم هر ماه پردازش می‌شوند. با این حال، دوره انتظار کاملاً منطقی است زیرا 30 روز ضمانت بازگشت وجه وجود دارد، بنابراین دریافت کمیسیون حتی برای خریدهایی که کاربران درخواست بازپرداخت دارند، منصفانه نیست.

جایگزین های برنامه وابسته میزبانی WPX GreenGeeks

این یک جایگزین بسیار خوب برای برنامه وابسته GreenGeeks است و دلیل ما این است که می توانید با میزبانی WPX درآمد جانبی بسیار مناسبی داشته باشید. برای 25 معرفی اولی که ارسال می کنید، نرخ ثابت 70 دلار به ازای هر ارجاع دریافت خواهید کرد.

هنگامی که به علامت 100 ارجاع رسیدید، می توانید به ازای هر فروش انجام شده از طریق پیوند وابسته خود، 100 دلار کمیسیون دریافت کنید. نکته ای که در مورد برنامه باید به آن توجه کنید این است که یک مدیر وابسته از میزبانی WPX برای تأیید کمیسیون شما وقت می گذارد، بنابراین بین 15 و 30 هر ماه پس از این اتفاق به شما پرداخت می شود.

Bluehost

برنامه وابسته Bluehost اکنون زمانی که آن را با سایر فرصت های کسب درآمد مقایسه می کنیم کمی کمتر عالی به نظر می رسد، به خصوص که حداقل نرخی که می توانید با آن انتظار داشته باشید 65 دلار است.

درست است که کمیسیون شما بسته به عملکرد شما می تواند تا 100 دلار افزایش یابد، اما حقیقت این است که می تواند کمی چالش برانگیز باشد زیرا باید به طور منظم مشتریان را به Bluehost ارجاع دهید.

با برنامه وابسته Bluehost، می توانید انتظار داشته باشید که درآمد خود را در 16 هر ماه دریافت کنید. متأسفانه تنها یک روش پرداخت وجود دارد و آن PayPal است.

نام ارزان

این یک جایگزین جالب دیگر برای برنامه وابسته GreenGeeks است، اما شما نمی توانید با آن ثروت زیادی به دست آورید – دلیل این بیانیه این واقعیت است که Namecheap، بر خلاف برخی از مارک های دیگر که قبلا ذکر کردیم، هزینه آن را می پردازد. وابسته درصدی از هر فروش که به آنها مراجعه می کنند.

طبیعتاً، اگر بتوانید شخصی را متقاعد کنید که برنامه سالانه یا حتی 2 ساله SSL یا VPN را دریافت کند، به لطف کمیسیون 35 تا 50 درصدی سود بیشتری خواهید برد – اما اگر کسی مدل پرداخت ماهانه را دریافت کند، دریافت نخواهید کرد. غنی از قیمت های مقرون به صرفه است که Namecheap برخی از محصولات خود را به آن می فروشد. با این حال، حتی یک نسخه آزمایشی VPN می تواند 2 دلار کمیسیون برای شما به همراه داشته باشد، که هنوز هم بهتر از هیچ است.

بیشتر بخوانید: بهترین هاست وردپرس – بررسی میزبانی WPX

میزبانی اسکالا

برنامه وابسته اسکالا هاستینگ از نظر ما بسیار مناسب است. شما می توانید هم از میزبانی وب و هم از میزبانی VPS درآمد کسب کنید، و حداقل کمیسیونی که می توانید با اولی انتظار داشته باشید 50 دلار است. این نرخ بسته به عملکرد شما می تواند تا 200 دلار یا بیشتر برسد.

به عنوان مثال، برای VPS، اگر بیش از 10 نفر را در ماه معرفی کنید، قطعاً نرخ شما 200 دلار خواهد بود. برای میزبانی وب، هر چیزی بین 11 تا 20 مراجعه در ماه، 100 دلار برای شما به ارمغان می آورد، و اگر موفق به انجام بیش از 21 فروش شوید، می توانید قیمت خود را مذاکره کنید.

همانطور که در مورد بسیاری از برنامه های دیگر لیست شده در اینجا وجود دارد، با این حال، اشکال اصلی این است که روش پرداخت اولیه مورد استفاده توسط میزبانی Scala، PayPal است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways

میزبانی A2

ممکن است به برنامه وابسته A2 Hosting اشاره کرده باشیم، نه تنها به این دلیل که یکی از پرسودترین برنامه هایی است که با آن برخورد کرده ایم، بلکه به این دلیل که برند بسیار شناخته شده است، بنابراین ممکن است در توصیه خدمات آن به دنبال کنندگان خود مشکل کمی داشته باشید.

به عنوان یک شرکت وابسته به میزبانی A2، بسته به عملکرد خود می توانید از 55 تا 125 دلار درآمد کسب کنید. اگر بیش از 21 نفر را متقاعد کنید که هاست A2 را برای یک وب سایت کاملاً جدید دریافت کنند یا به خدمات این شرکت بروید، نرخ شما به 125 دلار افزایش می یابد.

مانند برخی از موارد دیگر که قبلاً معرفی کرده‌ایم، میزبانی A2 از PayPal برای پردازش پرداخت‌هایی که باید به شرکای خود انجام دهند، استفاده می‌کند. دریافت درآمد از طریق حواله بانکی امکان پذیر است، اما تغییر روش پرداخت می تواند کمی آزاردهنده باشد، زیرا باید با یک مدیر وابسته تماس بگیرید و از او بخواهید این کار را برای شما انجام دهد – تغییر به صورت خودکار نیست.

SiteGround

مدل استفاده شده توسط SiteGround از بسیاری جهات شبیه به چیزی است که در هنگام توصیف برنامه های وابسته قبلاً ذکر شده در مورد آن صحبت کردیم. تنها تفاوت این است که نرخ کمی پایین تر است زیرا برای هر چیزی بین 1 تا 5 فروش 50 دلار کمیسیون و برای 11 تا 20 فروش ارجاعی 100 دلار به شما پرداخت می شود.

هنگامی که شروع به ارجاع بیش از 21 مشتری به SiteGround در هر ماه کردید، می توانید با نرخ خود مذاکره کنید. PayPal تنها روش پرداختی است که در حال حاضر توسط SiteGround استفاده می‌شود، بنابراین اگر یک حساب کاربری در پلتفرم ندارید، می‌توان گفت که حتی نباید با این حساب کار کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته میزبانی اسکالا

HostGator

برنامه وابسته HostGator تا حدودی شبیه به چیزی است که A2 Hosting می تواند به شرکت های وابسته ارائه دهد، زیرا حتی کمیسیون ها نیز کاملاً مشابه هستند – اما حداقل آن با HostGator 65 دلار است.

زمینه ای که این برنامه واقعاً می درخشد، به خصوص وقتی آن را با سایرین مقایسه می کنید، این است که HostGator بدش نمی آید که از طریق روش های مختلف به شما پول پرداخت کند. شما می توانید برنده های خود را از طریق هر چیزی از PayPal، ACH یا چک برداشت کنید و همچنین می توانید از یک حساب Payoneer استفاده کنید اگر این برای شما مهم تر است.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *