مروری بر برنامه وابسته Mangools – راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر وبلاگ یا وب‌سایتی را در جایگاه مناسبی راه‌اندازی می‌کنید و تمایل دارید در مورد محصولات دیجیتال مختلف از جمله ابزارهای سئو بنویسید و اگر به دنبال راه‌های جدیدی برای افزایش درآمد جانبی خود هستید، ممکن است برنامه وابسته Mangools را در نظر بگیرید.

در مقاله امروز، همه چیزهایی را که باید قبل از تبدیل شدن به یکی از زیرمجموعه‌های Mangools بدانید را پوشش می‌دهیم – از میزان درآمدی که می‌توانید در اختیار داشته باشید تا گزینه‌های دیگری که در حال حاضر در دسترس شما هستند.

بررسی شریک Mangools Mangools چیست؟

Mangools را می توان به عنوان یک پلتفرم سئوی همه در یک تعریف کرد که به حرفه ای ها اجازه می دهد تا از ویژگی های رسانه ای خود حداکثر استفاده را ببرند. چندین ابزار مختلف وجود دارد که کاربران هنگام دریافت اشتراک Mangools به آنها دسترسی پیدا می‌کنند و از KWFinder شناخته شده (برای تحقیق کلمات کلیدی) و SERPChecker (برای تجزیه و تحلیل SERP) تا LinkMiner (برای تجزیه و تحلیل بک لینک) و SiteProfiler (برای معیارها و بینش های مرتبط با سئو).

همچنین سه ابزار رایگان وجود دارد که افراد می توانند قبل از تصمیم به سرمایه گذاری در اشتراک ماهانه آن ها را امتحان کنند – و این ابزارها شامل یک شبیه ساز SERP، یک بررسی کننده نوسانات SERP و یک افزونه مرورگر SEO است.

چه خدماتی را می توانید به دنبال کنندگان خود توصیه کنید؟

ما قبلاً به ابزارهای SEO که Mangools توسعه داده است و این برند در برنامه های خود گنجانده است اشاره کردیم، اما بیایید نگاهی به نحوه طراحی قیمت گذاری بیندازیم.

اول از همه، تفاوت در میزان تمایل مصرف کنندگان برای اشتراک ماهانه خود وجود دارد. اگر مدل صورت‌حساب ماهانه را انتخاب کنند، کمی بیشتر پرداخت می‌کنند، در حالی که اگر انتخاب کنند کل اشتراک کل سال را بپردازند، قیمت کمی مطلوب‌تر است.

برای اینکه کار را برای هر کسی که این پست را می‌خواند کمی آسان‌تر کنیم، ما بر روی مدل صورت‌حساب سالانه تمرکز می‌کنیم. بنابراین، Mangools Basic 29.90 دلار در ماه هزینه دارد (صورتحساب یک بار پرداخت 358.80 دلار) و شامل حداکثر 100 جستجوی کلمه کلیدی در روز، 200 پیشنهاد کلمه کلیدی در هر جستجو، 200 کلمه کلیدی در هر واردات، 25 کلمه کلیدی رقابتی در هر جستجو و غیره است. . این طرح توسط یک نفر قابل استفاده است، بنابراین کاربران نمی توانند آن را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

طرح بعدی Mangools Premium نام دارد و 44.90 دلار (به ارزش 538.80 دلار در سال) شارژ می شود و شامل 500 جستجوی کلمه کلیدی در روز، کلمات کلیدی رقابتی نامحدود و پیشنهادات کلمه کلیدی، حداکثر 700 کلمه کلیدی برای وارد کردن، 500000 صف بازخورد در ماه، تا 70 سایت است. جستجو در روز و سه مکان – به این معنی که حداکثر سه نفر مختلف می توانند از یک حساب به طور همزمان استفاده کنند. حتی گزینه ای برای کاربران برای خرید صندلی های اضافی با قیمت 12 دلار در ماه وجود دارد.

بزرگترین طرح آژانس منگولز است. این یکی 89.90 دلار در ماه هزینه دارد و به عنوان یک بار پرداخت 1078.80 دلار در سال صورتحساب می شود. این شامل حداکثر 1200 جستجوی کلمه کلیدی در روز، پیشنهادات جستجوی نامحدود کلمات کلیدی و کلمات کلیدی نامحدود رقیب، همراه با حداکثر 1500 کلمه کلیدی ردیابی شده روزانه، 1200 جستجوی SERP و 5 مکان اضافی است. این یکی دارای چندین ویژگی اضافی است، بنابراین پیشنهاد می کنیم کمی در مورد آن تحقیق کنید.

در نهایت، مایلیم به این نکته توجه داشته باشیم که یک دوره آزمایشی رایگان 10 روزه وجود دارد، بنابراین ارجاع دهندگان شما می توانند قبل از تصمیم به دریافت اشتراک پولی، محصول را امتحان کنند.

بهترین چیز در مورد دوره آزمایشی این است که نیازی نیست کسی اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کند، بنابراین در پایان دوره اگر فکر می‌کند برایشان مناسب نیست، می‌توانند استفاده از محصول را متوقف کنند و به چیزی متفاوت این باید کار شما را به عنوان یک شریک Mangools کمی آسان‌تر کند زیرا مردم مجبور نیستند فوراً متعهد به خرید شوند.

چگونه به برنامه وابسته به سئو Mangools بپیوندیم

اول از همه، شما باید یک حساب کاربری Mangools داشته باشید تا بتوانید به برنامه بپیوندید – چه حسابی که برای استفاده آزمایشی رایگان برای دسترسی به برنامه وابسته ایجاد کرده‌اید یا یک حساب پولی، واقعاً هیچ راه دیگری برای انجام آن وجود ندارد.

دوم، می‌خواهیم به این نکته اشاره کنیم که این یک برنامه خود-اجرای است، به این معنی که شما آن را در پلتفرم‌های شریک فردی پیدا نخواهید کرد، خواه Awin، ShareASale، Impact یا چیز دیگری در همین راستا باشد.

از یک طرف، این به شرکت اجازه می دهد تا کنترل بیشتری بر نحوه و زمان پرداخت به همکاران خود، آنچه در مورد فعالیت های شرکای آنها می گذرد و هر چیز دیگری که ممکن است بخواهند بدانند داشته باشد – اما از سوی دیگر، ممکن است برای یک بازاریاب وابسته باتجربه که چندین وب سایت تخصصی مختلف دارد و برای مشورت با آمار و عملکرد آنها تقریباً روزانه به شدت به شبکه ها متکی است کمی دردناک است.

نکته خوب این است که هیچ فرآیند تأییدی وجود ندارد زیرا همه ثبت نام ها به طور خودکار تأیید می شوند. به طور طبیعی، هنگامی که شروع به کسب درآمد کنید، مدیری وجود خواهد داشت که ویژگی های رسانه شما و منبع کلیک ها و تبدیل های شما را بررسی می کند، اما خوب است که لازم نیست مدت طولانی منتظر بمانید تا پاسخ شما را بشنوید و بفهمید که آیا جلسه دارید یا خیر. شرایط یا نه

هنگامی که حساب رایگان Mangools خود را دارید، به بخش وابسته می روید تا به شناسه وابسته خود دسترسی پیدا کنید و سپس می توانید پیوند وابسته خود را در جایی که فکر می کنید می تواند بهتر تبدیل شود به اشتراک بگذارید.

با توجه به محدودیت ها، شما مجاز به اشتراک گذاری لینک خود در وب سایت های کوپن یا تخفیف نیستید. تبلیغات PPC با پیوند مستقیم شما مجاز نیست – اگرچه قطعاً می توانید از آن برای تبلیغ یکی از مقالات خود استفاده کنید که در آن پیوند وابسته Mangools را درج کرده اید.

هر گونه استفاده از لوگو یا نام تجاری به خصوص در PPC ممنوع است و برای هر تخفیفی که وجود ندارد و در مطالب خود در مورد آن صحبت می کنید، می توانید از برنامه اخراج شوید. نیازی به گفتن نیست که خود ارجاع در این مورد نیز مجاز نیست، همانطور که با هیچ برنامه وابسته دیگری مجاز نیست.

به عنوان یک شرکت وابسته به Mangools چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

از آنجایی که این احتمالاً مهمترین چیزی است که شما به عنوان یک شریک بالقوه Mangools به آن علاقه دارید، در اینجا چیزی است که باید بدانید – تبلیغ هر یک از طرح ها یا ابزارهای این شرکت می تواند 30٪ کمیسیون برای شما به همراه داشته باشد.

تا حد زیادی بهترین چیز در مورد آن این است که سود مادام العمر است، به این معنی که هر بار که ارجاعات شما اشتراک خود را تمدید می کنند، همان کمیسیون تکراری را دریافت خواهید کرد. این نرخ بر اساس اینکه آیا برند تخفیف یا فروش دارد یا خیر محاسبه می شود، بنابراین ممکن است در نتیجه کمیسیون شما کمتر شود.

مدت زمان کوکی برای این برنامه وابسته 30 روز است که تقریباً استاندارد صنعت است، بنابراین جای تعجب نیست. ما می‌توانستیم کمی طولانی‌تر، مانند اعتباری که 60 یا حتی 90 روز طول می‌کشد، قدردانی کنیم، اما با توجه به اینکه کمیسیون تکرار می‌شود، می‌توانیم بگوییم که این برنامه هنوز ارزش نوشتن را دارد.

روش ها و آستانه های پرداخت

از آنجایی که این برنامه خود مدیریت است، اینجاست که همه چیز برای برخی از شرکا کمی دشوار می شود. تنها روش پرداخت موجود، PayPal است، به این معنی که اگر در کشوری هستید که PayPal پشتیبانی نمی‌شود، حتی تلاش برای تبدیل شدن به یک وابسته وجود ندارد.

در عین حال، این سیستم پرداختی است که برای غیرفعال کردن حساب‌ها بدون هیچ دلیل مشخصی با واکنش‌های زیادی مواجه می‌شود، که البته باعث شده بسیاری از افراد روش‌های پرداخت جایگزین را ارائه دهند.

در مورد آستانه، قبل از اینکه بتوانید از طریق PayPal پول دریافت کنید، باید حداقل 150 دلار درآمد کسب کنید. آنچه مرتبط به نظر می رسد، و ما می خواهیم در اینجا به آن اشاره کنیم، این است که برای امکان پرداخت باید حداقل دو کاربر مختلف را ارجاع دهید – فقط برای رد این احتمال که خود ارجاع داده اید و اشتراک پولی دریافت کرده اید.

از نظر بازاریابی، لازم نیست نگران چیزی باشید زیرا بنرهای وابسته ثابت و پویا وجود دارد که در بخش مواد تبلیغاتی یافت می شوند.

مزایا و معایب شریک Mangools بودن

تقریباً هر برنامه وابسته ای که در گذشته بررسی کرده ایم دارای مزایا و معایب است و قبل از اینکه نام خود را با هر برندی مرتبط کنید، ایده خوبی است که فهرستی از همه آنها تهیه کنید.

در این مورد، به نظر می رسد که مزایا از معایب آن بیشتر است – نرخ کمیسیون یکی از بهترین دلایل برای تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به Mangools است. خود ابزارها بسیار مؤثر هستند (ما آنها را در گذشته آزمایش کرده‌ایم و به نظر می‌رسد که آنها در کاری که قرار است انجام دهند بسیار خوب عمل می‌کنند)، بنابراین شما چیزی مبهم را به دنبال کنندگان خود توصیه نمی‌کنید.

به طور متوسط، اگر ترافیک مناسبی داشته باشید یا نوع مخاطب مناسبی داشته باشید، می توانید حداقل 500 دلار در ماه با این برنامه وابسته به دست آورید. از آنجایی که تمام تخم‌های خود را در یک سبد قرار نمی‌دهید، و احتمالاً از گزینه‌های دیگری برای کسب درآمد از محتوای خود استفاده می‌کنید، می‌توان گفت که این درآمدها مناسب است.

از طرف دیگر، ما یک یا دو روش پرداخت اضافی را علاوه بر پی پال می خواهیم. آستانه 150 دلار ممکن است برای شریکی که سفر خود را شروع می کند کمی محدود کننده باشد، اما هنوز به طرز مسخره ای بالا نیست.

بقیه قوانینی که باید رعایت کنید قطعاً چیزی است که در سایر برنامه های وابسته دیده ایم، بنابراین جای تعجب نیست.

آیا باید به برنامه وابسته Mangools بپیوندید؟

به نظر می رسد همه سرنخ ها به “بله” به عنوان پاسخ به این سوال اشاره می کنند. اگر فکر می‌کنید قیمت‌گذاری Mangools با مخاطبان شما همخوانی ندارد، باید به بخش زیر نگاه کنید و جایگزین Mangools را پیدا کنید که ممکن است مناسب‌تر باشد، اما هنوز فکر می‌کنیم منطقی است که حداقل شریک این برنامه شوید.

جایگزین های برنامه وابسته Mangools SEMRush

این یکی از بهترین گزینه های موجود برای شما است زیرا کمیسیون بیش از حد معقول است. شما 200 دلار برای هر ثبت نام جدید و حتی 10 دلار برای هر دوره آزمایشی جدید دریافت می کنید.

همچنین، SEMRush مدت زیادی است که وجود داشته است و یکی از محبوب ترین ابزارهای سئو است که هم توسط حرفه ای ها و هم بازاریابان تازه کار استفاده می شود. این برنامه در حال حاضر توسط Impact، یکی از بزرگترین شبکه های موجود در حال حاضر، اجرا می شود، که باید در آن نیز ثبت نام کنید.

رتبه بندی SE

SE Ranking زمانی که به آستانه فقط 50 دلار رسیدید، به شرکای خود از طریق WebMoney یا PayPal پرداخت می کند، بنابراین سه برابر کمتر از آستانه برنامه وابسته Mangools.

در مورد آنچه که می‌توانید انتظار کسب درآمد با این یکی را داشته باشید، همان 30 درصد کمیسیون‌های تکرارشونده است که می‌توانید با Mangools و سایر گزینه‌های جایگزینی که در اینجا توضیح داده‌ایم دریافت کنید. اگرچه پرداخت ها دو بار در ماه انجام می شود، باید 30 روز صبر کنید تا مطمئن شوید کمیسیون های شما توسط یک مدیر تأیید می شود.

NinjaOutreach

ما اخیراً برنامه NinjaOutreach را بررسی کردیم، بنابراین اگر کمی وقت دارید، پیشنهاد می کنیم آن را اینجا بخوانید. به عنوان یک شرکت وابسته به NinjaOutreach، شما 20٪ از ارزش هر خریدی را که از طریق پیوند وابسته خود انجام می دهید به دست می آورید – اما این یک کمیسیون مادام العمر است.

حداقل آستانه پرداخت 100 دلار است و تنها روش پرداختی که می توانید استفاده کنید PayPal است.

AccuRanker

اگر 20% پورسانت تکراری برای شما خوب به نظر می رسد، شریک شدن در AccuRanker ممکن است منطقی باشد، با توجه به اینکه این شرکتی است که بسیاری از برندهای مشهور جهانی (از جمله مک دونالد و ایکیا) قبلا با آن کار کرده اند.

بهترین از همه این است که کوکی به جای 30 روزی که اکنون با گزینه های دیگر به آن عادت کرده ایم، 120 روز دوام می آورد. از نظر نحوه ارسال پرداخت ها، AccuRanker مانند هر برند دیگری که برنامه خود را اجرا می کند از PayPal استفاده می کند. آستانه 100 دلار است.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته ThemeIsle

LongTailPro

این بسیار شبیه به چیزی است که در صورت پیوستن به برنامه وابسته Mangools می توانید انتظار داشته باشید، به عنوان یک شرکت وابسته LongTailPro می توانید 30٪ در نرخ های تکراری برای طول عمر اشتراک ارجاع های خود کسب کنید.

نکته خوب در مورد برنامه LongTailPro این است که می توانید از طریق سه شبکه مختلف به آن بپیوندید – ShareASale، CJ Affiliate یا Post Affiliate Pro، بسته به اینکه به نظر می رسد بیشتر از کدام یک استفاده می کنید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *