مروری بر برنامه وابسته Pixlr | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر بدون توجه به نوع محتوایی که تولید می کنید یا نوع دارایی رسانه ای که دارید، سعی کرده اید راه های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بیابید، به جای درستی آمده اید.

برای مقاله امروز، مروری بر برنامه وابسته Pixlr آماده کرده ایم. ما مهم ترین اطلاعاتی را که باید در مورد شرکت و خود سرویس بدانید، به شما می دهیم، تا چه حد می توانید از این فرصت استفاده کنید و هر چیز دیگری که ممکن است لازم باشد بدانید.

مروری بر برنامه های وابسته Pixlr Pixlr چیست؟

ابتدا، باید توجه داشته باشیم که فقط در صورتی باید به تبلیغ Pixlr علاقه مند باشید که در جایگاه مناسبی قرار داشته باشید. اگر این کار را نکرده اید، تلاش برای پیوستن به این برنامه فایده ای ندارد، زیرا این سرویسی است که به عنوان ویرایشگر عکس، یکی برای انیمیشن و هم طراحی، کار می کند.

یک نسخه رایگان در دسترس است که با توجه به اینکه مردم همیشه به دنبال آزمایش یک محصول قبل از خرج کردن پول به دست آمده خود برای آن هستند، خوب است.

Pixlr چگونه کار می کند و چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

چندین برنامه مختلف در وب سایت موجود است – برخی از آنها رایگان با ویژگی های محدود هستند، اما برای هر ویژگی اضافی، کاربران باید اشتراک بسیار مناسبی بپردازند.

محصولاتی که در حال حاضر می توانید پیدا کنید به شرح زیر است:

Pixlr X Pixlr E Batch Editor حذف BG Photo Mash Stories

برخی از آنها بر روی دستگاه های تلفن همراه مانند ویرایشگر داستان، ویژگی Remove BG و Photo Mash نیز کار می کنند.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به همه این خدمات بیندازیم. Pixlr X یک ویرایشگر و طراح قالب است، اما بهترین چیز در مورد آن این است که، مانند آنچه Canva ارائه می دهد، برای مثال، برای شبکه های اجتماعی مختلف کار می کند.

الگوهای از پیش تعیین شده مختلفی وجود دارد که افراد می توانند به آنها مراجعه کنند، چه اینفلوئنسر باشند یا فقط بخواهند عکس ها و خاطرات دیجیتالی خود را شخصی سازی کنند. برخی از این الگوها در همه چیز، از ویدیوهای TikTok گرفته تا تصاویر کوچک YouTube، داستان‌ها یا پست‌های فیسبوک، و پست‌ها و داستان‌های اینستاگرام تا هنرهای فیزیکی استاندارد مانند آگهی‌ها، پوسترها، دعوت‌نامه‌ها، کارت‌پستال‌ها، کارت‌های ویزیت و موارد دیگر.

Pixlr E تا حدودی مشابه کار می کند و تقریباً با همان ویژگی ها در مورد پست های رسانه های اجتماعی که ذکر کردیم ارائه می شود، اما به خودی خود بیشتر یک طراح طراحی است تا یک ویرایشگر عکس.

هم Remove BG و هم Photomash Studio تا حدودی به ویژگی حذف پس‌زمینه متکی هستند، با این تفاوت که دومی کمی پیچیده‌تر است و می‌تواند برای برندسازی و بازاریابی نیز استفاده شود.

ویرایشگر دسته ای دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که نامش نشان می دهد. تنها با چند کلیک، کاربران این امکان را دارند که هر فیلتری را بدون نیاز به کار بر روی همه آنها به صورت جداگانه، برش دهند، اندازه آنها را تغییر دهند یا روی تصاویر خود اعمال کنند.

قیمت Pixlr چقدر است؟

اکنون که تمام محصولاتی که Pixlr در اختیار کاربران خود قرار می دهد را بررسی کردیم، بیایید ببینیم Pixlr چه چیزی از نظر پرداخت ارائه می دهد.

تعجب خواهید کرد اگر بدانید که این سرویس واقعاً یک دست و پا هزینه ندارد. این مدل از برنامه های اشتراک ماهانه تشکیل شده است، اما قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است. برای پلاس، کاربران فقط باید 0.75 دلار در ماه بپردازند تا در هر چیزی که روی پلتفرم اجرا می‌کنند و هیچ تبلیغی را مشاهده نکنند، پس‌انداز نامحدودی داشته باشند.

Pixlr Premium چقدر هزینه دارد؟ خوب، فقط کمی گران تر است و 4.90 دلار در ماه شارژ می شود. همچنین یک آزمایش رایگان 30 روزه با این مورد وجود دارد که قطعاً معامله را شیرین می کند. این طرح Premium با دسترسی به کل مجموعه Pixlr، قالب‌ها و دارایی‌ها، بدون تبلیغات، و بدیهی است که با همان پس‌انداز نامحدود موجود در اشتراک Plus ارائه می‌شود.

در نهایت، یک طرح سخاوتمندانه تر در دسترس است که فقط 9.91 دلار در ماه هزینه دارد. این به کاربران اجازه می دهد تا نه تنها به کل مجموعه Pixlr، بلکه به یک عضو تیم و ابزار همکاری دسترسی داشته باشند که برای متخصصان طراحی که با یکدیگر در پروژه های مختلف کار می کنند عالی است.

شریک Pixlr شوید

در حالی که برخی دیگر از شرکت ها تمایل دارند برنامه های وابسته خود را به طور جداگانه اجرا کنند، به همین دلیل است که نمی خواهند با شبکه های وابسته جداگانه کار کنند، Pixlr تصمیم گرفته است با ShareASale کار کند. اگر مدت زیادی است که در بازی بازاریابی وابسته بوده اید، احتمالاً می دانید که یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین پلتفرم های موجود در بازار است.

ShareASale همه چیز را از ارائه پیوند وابسته به Pixlr تا ارائه دستورالعمل‌های Pixlr که باید بدانید، انجام می‌دهد تا خطر اخراج شدن از برنامه را نداشته باشید. این شبکه همچنین پرداخت را انجام می دهد و تمام آماری را که برای ارتقای عملکرد خود به سطح جدیدی نیاز دارید به شما نشان می دهد.

چقدر می توانید با برنامه وابسته پیشرفته Pixlr درآمد کسب کنید؟

از آنجایی که این چیزی است که هر شرکت وابسته بالقوه باید بداند، اینجاست – شما می توانید 25٪ از مبلغی را که مراجعان شما برای اشتراک خود می پردازند، بپردازید. متأسفانه، ما نتوانستیم جزئیاتی پیدا کنیم که بگوید این یک کمیسیون تکراری است، بنابراین نباید انتظار داشته باشید که هر ماه آن را دریافت کنید.

نکته مثبت این است که وقتی اولین فروش خود را انجام می دهید، 10 دلار جایزه دریافت می کنید و طبق گفته شرکت، بسته به عملکرد شما پاداش های دیگری نیز وجود دارد.

در مورد مدت زمان کوکی ردیابی، خوشحال خواهید شد که بدانید به جای زمانی که اکثر برندهایی که در حال حاضر برنامه وابسته دارند، دو ماه دوام می آورد.

اطلاعات پرداخت

تمام پرداخت‌ها توسط خود برند یا شرکتی که آن را در اختیار دارد مدیریت نمی‌کند، بلکه توسط ShareASale، شبکه‌ای که می‌توان برنامه را در آن یافت، مدیریت کرد.

ما قبلاً درباره ShareASale نوشته‌ایم، بنابراین اگر زمان و در دسترس بودن برای خواندن آن بررسی را دارید، اینجاست.

از آنچه که ما جمع آوری کرده ایم، در مورد روش هایی که می توانید حقوق دریافت کنید، تنوع کمی وجود دارد. شما می توانید پول خود را از طریق چک (ارسال از طریق فدرال اکسپرس یا پست استاندارد)، سپرده مستقیم بین المللی یا سپرده مستقیم محلی، حواله سیمی و Payoneer دریافت کنید.

تنها چیزی که در لیست گم شده است، PayPal است، بنابراین باید فکر کنید که آیا این برای شما یک نقطه ضعف است یا خیر. ما می گوییم روش های مختلفی برای حل این مشکل حتی با یک حساب بانکی معمولی یا حساب Payoneer یا Wise دارید.

اگر از ShareASale برای پروژه های بازاریابی وابسته خود استفاده می کنید، آستانه 50 دلار است، اما اگر می خواهید مقادیر بیشتری پول دریافت کنید، می توان آن را برای محدودیت های بالاتر تعیین کرد. با این حال، هیچ راهی برای تعیین حد پایین تر وجود ندارد، بنابراین آن را در نظر بگیرید.

مزایا و معایب شریک Pixlr Editor بودن

هر برنامه وابسته هم مزایا و هم معایبی دارد و ایده خوبی است که قبل از تبدیل شدن به یک شرکت وابسته، آنها را به دقت تجزیه و تحلیل کنید.

وقتی نوبت به این مورد می‌رسد، مزایا بیش از معایب وجود دارد. با این حال، حتی با سهم نسبتاً سخاوتمندانه 25٪ که از هر فروش از طریق پیوندهای ارجاع خود دریافت می کنید، ارزش طرح ها بسیار پایین است – بنابراین نمی توانید انتظار داشته باشید که با این برنامه درآمد زیادی کسب کنید.

از سوی دیگر، این واقعیت که Pixlr با ShareASale کار می‌کند، کارها را هم از نظر بررسی آمار و هم از نظر نحوه و زمان پرداخت پول آسان‌تر می‌کند.

مدت 60 روز کوکی ها جزییات دیگری است که ارزش نوشتن در مورد آن را دارد، اما با توجه به اینکه با تبلیغ Pixlr به دست می آورید، باید به طور جدی فکر کنید که آیا منطقی است به این روش کسب درآمد اعتماد کنید یا خیر.

آیا جایگزین بهتری برای Pixlr برای بازاریابی وابسته وجود دارد؟

اگر در مورد استفاده از Pixlr Illustrator، Pixlr GIF Editor، Pixlr 3D Text یا هر یک از خدمات دیگر موجود در بسته بازاریابی وابسته قانع نشده‌اید، گزینه‌های زیر را بررسی کنید.

اسنپا

این نرم افزار کم و بیش شبیه کاری است که Pixlr می تواند برای کاربران انجام دهد، به این معنا که قالب های زیادی برای انواع شبکه های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر وجود دارد. مجموعه عظیمی از تصاویر استوک با وضوح بالا وجود دارد در صورتی که عکس خود را ندارید.

به عنوان یک شریک اسنپا، شما 40 درصد از اشتراک هایی را که فالوورهای خود را متقاعد می کنید تا دریافت کنند، انجام می دهید. اگرچه این محصول بسیار مقرون به صرفه است، اما از 10 دلار در ماه شروع می شود، بنابراین شانس بیشتری برای کسب درآمد کمی بیشتر دارید. خوبی این است که صورتحساب طرح ها سالانه است.

CreativeMarket

این ابزار کمی بیشتر از Pixlr معروف است، اما در مقایسه با Canva کمی کمتر است. سیستم وابسته بسیار ساده است، به طوری که تاجران 15٪ از هر فروش را که به تجارت مراجعه می کنند، دریافت می کنند.

برای افرادی که در ماه اول پس از اولین خرید خود برمی گردند، 5% اضافی بابت خرید بعدی دریافت می کنید.

کانوا

در حالی که از تبلیغ Canva پول زیادی به دست نخواهید آورد، بهتر است بررسی کنید که این برنامه چه چیزی را ارائه می دهد، زیرا یکی از راحت ترین، انعطاف پذیرترین و آسان ترین ابزارها در صنعت است.

برای هر مشترک حرفه ای جدید می توانید تا 36 دلار کمیسیون دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر، بررسی برنامه وابسته Canva ما را ببینید.

Adobe

ما اخیراً برنامه Adobe Partner را بررسی کردیم. این می تواند کمی پیچیده تر به نظر برسد زیرا محصولات و خدمات زیادی وجود دارد که می توانید توصیه کنید و انواع مختلفی از سیستم های ارجاع و کمیسیون وجود دارد.

با Adobe Stock، کمیسیون شما برای برنامه های ماهانه و سالانه 72 دلار خواهد بود، اما می توانید 85٪ از برنامه ها را با 3 خرید استاندارد دارایی در ماه انجام دهید. به عنوان یک شریک Creative Cloud، 85٪ از ارزش اشتراک ماه اول را به دست می آورید.

شاتر استاک

این شرکت احتمالاً بزرگترین شرکت در صنعت خرید تصاویر سهام ممتاز است. اگر شریک Shutterstock شوید، می توانید انتظار کمیسیونی را داشته باشید که تا 300 دلار افزایش می یابد، مخصوصاً در اولین خریدهایی که توسط مشتریان جدید انجام می شود. برای تمام مشتریانی که فیلم، تصاویر یا موسیقی خریداری می کنند، 20 درصد سهم درآمد وجود دارد.

اگرچه این برنامه وابسته نیز خود مدیریت است، اما این پلتفرم در ردیابی درآمد شما بسیار خوب است. می توانید از طریق انتقال سیمی یا PayPal پرداخت دریافت کنید، روش دوم برای برنامه وابسته Pixlr در دسترس نیست. ماندگاری کوکی 30 روز است.

آی استوک

همانطور که از نام آن پیداست، به خودی خود یک ابزار طراحی نیست، بلکه مکانی است که مردم می توانند برای دریافت تصاویر رایگان و با کیفیت بالا به آنجا بروند. به‌عنوان یک شرکت وابسته، می‌توانید 20 درصد از فروش‌هایی را که به کسب‌وکار ارجاع می‌دهید، انجام دهید، اما این یک پورسانت تکراری است.

این کوکی 30 روز دوام می آورد، بنابراین تقریباً استاندارد صنعت است. نکته خوب این است که حتی اگر یکی از ارجاع‌دهنده‌های شما قبلاً از iStock استفاده می‌کند، همچنان می‌توانید 10 درصد از آنچه را که آنها سفارش می‌دهند از طریق پیوندهای وابسته خود به دست آورید.

$

وقتی صحبت از ارزش کمیسیون به میان می‌آید، عالی است زیرا 40٪ از ارزش هر فروش را دریافت می‌کنید. در حالی که نمی توانید انتظار داشته باشید که $$ برای هر خرید آتی همان نرخ را به شما بپردازد، چیزی که دریافت می کنید 15٪ پورسانت تکراری در هر فروش برای سه سال آینده است.

ما نتوانستیم هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا برنامه از طریق یک شبکه جداگانه اجرا می شود یا نه، پیدا نکردیم، بنابراین حداقل در زمان نوشتن این مقاله فرض می کنیم که خود مدیریت است.

افکار نهایی

بنابراین، آیا استفاده از Pixlr برای پروژه های بازاریابی وابسته خود منطقی است؟ این سوالی است که فقط شما می توانید به آن پاسخ دهید، اما ما می گوییم که ممکن است گزینه های بهتری وجود داشته باشد، به خصوص اگر به دنبال کسب درآمد منفعل ثابت هستید. با این حال، برای چاشنی آن، این یکی ممکن است ارزش بررسی را داشته باشد.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *