مرور اجمالی برنامه دکتر تایم

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بوده‌اید، و تمایل به نوشتن در مورد بهره‌وری یا به طور کلی استفاده از زمان خود دارید، در نهایت به مکان مناسبی رسیده‌اید.

در مقاله امروز، ما برنامه وابسته به پزشک تایم را بررسی می‌کنیم و همه دلایلی را به شما می‌گوییم که چرا باید آن را به عنوان یک روش کسب درآمد در نظر بگیرید – همراه با هر گونه اشکال، در صورت وجود، میزان درآمد شما و موارد دیگر.

بررسی اجمالی برنامه تایم دکتر تایم دکتر چیست؟

به زبان ساده، Time Doctor یک سیستم مدیریت نرم‌افزاری است که به کارفرمایان و صاحبان استارت‌آپ‌ها اجازه می‌دهد هر کاری را که تیمشان انجام می‌دهد و میزان بهره‌وری آن را پیگیری کنند.

اگرچه در اصل برای B2B ساخته شده است، اما Time Doctor دارای ویژگی های بسیار ارزشمندی برای خود کارمندان است، به این صورت که آنها می توانند داده های خود را تجسم کنند و ببینند کدام وظایف بیشتر وقت را می خورند، چه چیزی را تحت فشار قرار می دهند و در چه چیزی قوی هستند. و نقاط ضعفی که دارند

ما می گوییم که این سرویس به ویژه برای هر کسی که علاقه مند به پیگیری کارمندان از راه دور خود است، صرف نظر از موقعیت مکانی آنها در سراسر جهان، مفید است.

برون سپاری با Time Doctor آسان است، بنابراین اگر تا به حال نویسندگان محتوا، دستیاران مجازی یا هر نوع کار از راه دور دیگری را استخدام کرده اید، ممکن است بخواهید خودتان این ابزار را در نظر بگیرید.

چه خدماتی را می توانید برای مخاطبان خود تبلیغ کنید؟

یک دوره آزمایشی رایگان برای همه برنامه هایی که در زیر توضیح خواهیم داد وجود دارد و شامل دو ماه رایگان برای هر طرح سالانه است. یک نکته را در مورد نرم افزار بدون خفاش ذکر خواهیم کرد – مقرون به صرفه نیست، بنابراین باید مخاطبان مناسب را به عنوان یک وابسته هدف قرار دهید.

این طرح پایه 70 دلار برای هر کاربر در سال قیمت دارد و دارای ویژگی هایی از فعالیت و ردیابی زمان گرفته تا وظایف و پروژه ها است. این ابزار در مقایسه با سایر گزینه‌ها، داده‌ها را تنها برای یک ماه ذخیره می‌کند. همچنین، اگر کاربران با مشکلی مواجه شوند، می توانند به جای 24 ساعت، در عرض 3 روز از پشتیبانی مشتری انتظار پاسخ داشته باشند.

استاندارد محبوب ترین طرح در حال حاضر است و 100 دلار برای هر کاربر در سال شارژ می شود. این نرم افزار با تمام ویژگی های موجود در Basic همراه با چندین ویژگی اضافی مانند حقوق و دستمزد، بیش از 60 ادغام، اعلان های ایمیل روزانه، امکان ردیابی برنامه ها و URL ها، پشتیبانی 24 ساعته، 3 گروه بخش به همراه تاریخچه اطلاعات 6 ماهه ارائه می شود. .

در نهایت، Premium گران‌ترین طرحی است که Time Doctor در حال حاضر ارائه می‌کند. هزینه آن 200 دلار برای هر کاربر در سال است و تقریباً همه چیزهایی را که یک کاربر ایده‌آل می‌تواند به آن نیاز داشته باشد، از راه‌اندازی حساب دربان گرفته تا دسترسی به ورود به سیستم مشتری، گزارش اتصال به اینترنت تا پشتیبانی VIP و غیره را ارائه می‌دهد.

در تئوری، اگر یک مدیر شروع به استفاده از Time Doctor کند، باید انتظار افزایش بهره وری از تیم خود تا 22٪ داشته باشد.

همچنین می‌خواهیم توجه داشته باشیم که این نرم‌افزار با دسترسی آفلاین نیز کار می‌کند، به این معنا که هر زمان دسترسی دوباره به اینترنت در دسترس قرار گرفت، داده‌ها را آپلود می‌کند. بنابراین، برای تیم های داخلی، هیبریدی و همچنین تیم های کاملاً راه دور مناسب است.

به برنامه وابسته تایم دکتر بپیوندید

شما این برنامه وابسته را در یک شبکه وابسته جداگانه مانند ShareASale، ClickBank، Awin یا هر چیز دیگری که ممکن است در گذشته استفاده کرده باشید، پیدا نخواهید کرد، که برای بسیاری از بازاریابان وابسته با تجربه به نظر می رسد دردسرساز باشد.

با این حال، این برنامه توسط پلتفرمی به نام PartnerStack مدیریت می شود. می‌توانید با کلیک کردن روی پیوند در صفحه رسمی partner.timedoctor.com به آن بپیوندید، سپس فرمی برای پر کردن برخی از اطلاعات اولیه – نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن، کشور، نام به شما نمایش داده می‌شود. شرکت، نوع شریکی که می خواهید باشید، به همراه URL وب سایت شما.

همچنین از شما در مورد تعداد افرادی که در شرکت شما کار می کنند، اینکه آیا هیچ یک از مشتریان شما قبلاً از Time Doctor استفاده کرده اند و روش هایی که قصد دارید برنامه را تبلیغ کنید، سؤال می شود.

در عرض چند روز کاری یک پاسخ ایمیل دریافت خواهید کرد. تأیید برنامه فوری نیست زیرا شخصی از برند آن را بررسی می کند تا مطمئن شود که منطقی است و شما برای آنچه که ممکن است در بازاریابان وابسته خود به دنبال آن هستند مناسب باشید.

چقدر می توانید به عنوان یک وابسته به پزشک تایم درآمد کسب کنید؟

این قسمتی است که احتمالاً بیشتر به آن علاقه مند خواهید بود، بنابراین اینجاست – می توانید 30٪ از آنچه را که ارجاعات خود در وب سایت Time Doctor خرج می کنند برای یک دوره تکرارشونده سه سال تمام به دست آورید.

می خواهیم توجه داشته باشیم که دوره تکراری در مقایسه با آنچه در برنامه های مشابه دیده ایم بسیار بهتر است، بنابراین از این منظر برنامه قابل تامل است.

لازم نیست نگران منقضی شدن کوکی پس از یک یا دو ماه باشید، زیرا طول آن اساساً نامحدود است.

روش ها و آستانه های پرداخت

در زمان نوشتن این مقاله، ما نتوانستیم اطلاعاتی در مورد اینکه آیا روش پرداخت دیگری به غیر از PayPal وجود دارد یا خیر پیدا کنیم.

همانطور که احتمالاً می‌دانید که قبلاً از PayPal استفاده کرده‌اید، هم مزایا و هم معایبی دارد – تقریباً در همه جا قابل دسترسی است، اما اخیراً به دلیل حذف حساب‌ها بدون هیچ توضیحی شهرت بدی به دست آورده است.

نکته خوب این است که آستانه پرداخت فقط 25 دلار است، که به این معنی است که احتمالاً مجبور نخواهید بود مدت زیادی منتظر بمانید تا بتوانید درآمد خود را برداشت کنید.

از طرف دیگر، کمیسیون های شما توسط یک مدیر وابسته تایید می شود، بنابراین انتظار یک دوره زمانی دو تا سه ماهه را داشته باشید تا این اتفاق بیفتد. به طور کلی، صبر نام بازی در بازاریابی وابسته است، به همین دلیل است که هرگز نباید تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار دهید و از چندین روش مختلف کسب درآمد استفاده کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Aweber

مزایا و معایب برنامه وابسته تایم دکتر

هر یک از این گزینه ها دارای مزایا و معایبی است و این مسئولیت شماست که قبل از تصمیم گیری نهایی، آنها را به دقت در نظر بگیرید.

وقتی نوبت به پزشک شدن در زمان می‌رسد، قطعاً به نظر می‌رسد که مزایا از معایب آن بیشتر است – سود به تنهایی دلیل خوبی برای پیوستن به این برنامه بازاریابی وابسته است، نه به کمیسیون تکراری برای سه سال کامل.

نکته منفی شاید این واقعیت است که Time Doctor به اندازه نرم افزارهای جایگزین مشابه شناخته شده نیست. همچنین زمانی که به هزینه هر کاربر در سال نگاه می‌کنید، ممکن است کمی گران‌تر از سایرین به نظر برسد، اما برای افرادی که سازمان‌های بزرگ‌تر را اداره می‌کنند، ممکن است اینطور به نظر نرسد.

در نهایت، شما باید بفهمید که آیا دنبال کنندگان یا خوانندگان شما به این نوع محصول علاقه مند هستند یا خیر. اگر مخاطب B2B ندارید یا وبلاگ یا وب سایت شما در نوع مناسبی نیست، می توانید به دنبال چیزی کمی متفاوت باشید، نوعی نرم افزار که فکر می کنید بهتر کار می کند.

بیشتر بخوانید: برنامه وابسته NinjaOutreach – راهنمای عمیق

جایگزین های برنامه وابسته به تایم دکتر هابستف

اگر متوجه شدید که شریک پزشک تایم ممکن است بنا به دلایلی مناسب نباشد، این گزینه خوبی است. شما می توانید 30 درصد از مبلغی را که ارجاعات خود در HubStaff صرف می کنند تا 12 ماه انجام دهید.

بنابراین، حتی اگر این یک برنامه مشارکتی مکرر است، شما فقط می‌توانید برای سال اول اشتراک ارجاع‌های خود، کمیسیون برای تمدید طرح و هر چیز دیگری دریافت کنید. عضویت در این برنامه کاملا رایگان است، بنابراین لازم نیست نگران چنین چیزی باشید.

این برند همچنین تمام مطالب بازاریابی را که ممکن است علاقه مند به مشاهده آنها باشید در اختیار شما قرار می دهد، از تبلیغات بنری و قالب های ایمیل plug-and-play گرفته تا اشتراک گذاری های لینکدین از پیش ساخته شده، توییت ها و هر چیز دیگری.

همچنین ممکن است این موارد را دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Streamyard

زمان کاری

این یکی بسیار شبیه به سایر برنامه‌های وابسته است که در گذشته بررسی کرده‌ایم، زیرا می‌توانید کمیسیونی مشابه 30% دریافت کنید. با این حال، تکرارپذیری با این یکی کمتر است، بنابراین می‌توانید تنها برای مدت 9 ماه از آنچه ارجاع‌دهنده‌هایتان پرداخت می‌کنند، درآمد کسب کنید.

در مورد روش‌های پرداختی که Desktime استفاده می‌کند، به این معنا که این شرکت از PayPal استفاده می‌کند، هم یک مزیت و هم منفی است. با این حال، آستانه بسیار پایین است، بنابراین شما می توانید برنده های خود را زمانی که فقط 25 دلار برنده شده اید، برداشت کنید.

و همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، همه مواد بازاریابی مورد نیاز خود را به عنوان شریک Desktime، از بنرها و همه چیز دریافت می کنید. به نظر می رسد سیستم ردیابی که این برند در اختیار دارد در مورد ردیابی عملکرد شما نیز بسیار مؤثر است.

ActivTrak

یکی از بهترین چیزها در مورد برنامه وابسته ActivTrak این واقعیت است که می توانید از طریق CJ Affiliates به آن بپیوندید – شبکه ای که در گذشته بررسی کرده ایم و مدیریت تمام فعالیت های بازاریابی وابسته را برای شما بسیار آسان می کند.

در مورد آنچه که می توانید به عنوان یک شرکت وابسته به ActivTrak کسب کنید، برای هر ثبت نام حساب جدید 15 دلار و برای هر کاربری که اشتراک پولی دریافت می کند و آن را برای حداقل یک ماه کامل نگه می دارد (دقیقاً 30 روز) 200 دلار دریافت خواهید کرد. .

ما نتوانستیم هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این یک نرخ تکراری است یا نه پیدا کنیم، بنابراین حدس می زنیم که اینطور نیست.

بیشتر بخوانید: مروری بر برنامه وابسته Ontraport – هر آنچه که باید بدانید

زیاد

BigTime به شما این فرصت را می دهد که حتی بیشتر از برخی از گزینه های دیگر که در این مقاله به آنها پرداخته ایم، درآمد کسب کنید. سیستم ردیف ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد، اما در واقع بسیار ساده است – شما برای هر نسخه نمایشی دریافتی 50 دلار دریافت می کنید.

اگر شخصی اشتراکی دریافت کند که برای آن باید حداقل 1800 دلار در سال بپردازد، سود شما از آن 100 دلار خواهد بود. اگر مبلغ اشتراک حداقل 5000 دلار در سال باشد، نرخ شما 250 دلار می شود. برای هر چیزی بیش از 10000 دلار در سال، نرخ شما بلافاصله 500 دلار خواهد بود.

همچنین یک سیستم جایزه در دسترس است و اگر به آن علاقه دارید می‌توانید کارت‌های هدیه الکترونیکی آمازون را با آن انجام دهید.

به موقع

در حالی که این نرم‌افزار مدیریتی همان هدف اصلی تایم دکتر یا سایر گزینه‌های ردیابی که در مورد آنها صحبت کردیم ندارد، این برند دارای یک برنامه وابسته است و پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید.

به‌عنوان یک شرکت وابسته، می‌توانید 20 درصد از همه چیزهایی را که ارجاع‌دهنده‌هایتان در وب‌سایت تایملی خرج می‌کنند برای یک دوره یک ساله انجام دهید. بنابراین در حالی که برای همیشه تکرار نمی شود، ممکن است فرصتی باشد که ارزش بررسی را داشته باشد.

قیمت برنامه های Timely بسته به ویژگی های موجود از 20 تا 35 دلار در ماه متغیر است. برخی از موارد اصلی از سوابق مشتری گرفته تا تقویم قرار ملاقات همراه با خدمات و خرده فروشی را شامل می شود.

همچنین ممکن است این موارد را دوست داشته باشید: بررسی برنامه وابسته به قطره

افکار نهایی

بنابراین، آیا باید شریک زمان دکتر شوید؟ این سوالی است که تنها شما می توانید بسته به نیازها و ترجیحات خود، موقعیت شغلی خود، آنچه که تمایل دارید درباره آن بنویسید یا منتشر کنید، همراه با چندین عامل دیگر، به آن پاسخ دهید.

در مجموع، می‌توانیم بگوییم که برنامه وابسته تایم دکتر یک فرصت کاملاً سودآور است، بنابراین اگر به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود هستید، می‌توانید آن را در نظر بگیرید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *