مشاهده برنامه وابسته Entireweb | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بوده‌اید و از توصیه خدمات و محصولات جدید به مخاطبان خود اهمیتی نمی‌دهید، بالاخره به مکان مناسبی رسیده‌اید.

در مقاله امروز، ما یک نمای کلی از برنامه وابسته Entireweb را گردآوری می کنیم و تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهیم – از میزان درآمدی که می توانید با این فرصت کسب کنید تا اینکه آیا جایگزین های بهتری وجود دارد یا خیر.

مروری بر برنامه وابسته Entireweb Entireweb چیست؟

ساده ترین راه برای توصیف Entireweb این است که آن را یک موتور جستجوی جایگزین بنامیم. اگر چند سالی است که در اینترنت بوده‌اید، احتمالاً تصور می‌کنید که تغییر نظر مردم و ترغیب آنها به استفاده از چیزی غیر از گوگل چقدر چالش برانگیز است.

در واقع، این روزها بیشتر وب سایت ها برای گوگل و بینگ بهینه شده اند. وقتی صحبت از موتورهای جستجو به میان می آید، گزینه های بالقوه بهتری وجود دارد، و برخی به دلیل کاشت درخت یا جمع آوری نکردن داده های مربوط به کاربرانشان بدنام هستند (و DuckDuckGo مثال خوبی برای این موضوع است).

Entireweb یک شرکت سوئدی مستقر در Halmstad است. ما چندین بار از آن استفاده کرده‌ایم تا ببینیم در مقایسه با Google چگونه عمل می‌کند و بیش از حد مناسب به نظر می‌رسد. با این حال، به عنوان یک شرکت وابسته احتمالی، در پیشنهاد دادن به دنبال کنندگان خود به موتور جستجوی دیگری مشکل کمی خواهید داشت.

در واقع، این روزها بسیاری از دستگاه ها با موتورهای جستجوی از پیش نصب شده عرضه می شوند. یک مثال خوب می تواند تلفن های اندرویدی باشد که دارای ویجت هایی به صفحه اصلی خود هستند که کاربران می توانند برای یافتن هر چیزی که نیاز دارند به آنها اعتماد کنند.

چه چیزی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

یکی از جزئیاتی که به نظر می‌رسد Entireweb را از رقبای خود متمایز می‌کند، ابزارهای رایگان فراوانی است که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

به عنوان مثال، یک سرویس رایگان نظارت بر آپتایم وب سایت وجود دارد که می توان به معنای واقعی کلمه در هر دقیقه از مکان های تصادفی برای آزمایش سرعت استفاده کرد و متوجه شد که آیا سایت آنها در دسترس نیست یا خیر.

برخی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که در این ابزار نظارت گنجانده شده است، از مکان‌های مختلف و دامنه‌های سفارشی گرفته تا اعلان‌های ایمیل، درخواست‌های HTTP سفارشی و پاسخ‌های HTTP سفارشی را شامل می‌شود.

و این تنها یک نمونه از بسیاری از ابزارهای رایگانی است که این شرکت ارائه می دهد – ابزارهای بسیار دیگری مانند تحلیلگر سئوی رایگان، تجزیه و تحلیل، ابزارک ها و امکان ارسال وب سایت خود به موتور جستجو وجود دارد.

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، برنامه وابسته Entireweb برخلاف بسیاری از برنامه هایی است که ممکن است با آنها برخورد کرده باشید، فقط به این دلیل که هیچ محصول پولی وجود ندارد که بتوانید به دنبال کنندگان خود توصیه کنید. ادامه مطلب را بخوانید تا متوجه شوید که چگونه آن را از بین جمعیت متمایز می کند.

به برنامه وابسته Entireweb بپیوندید

خبر خوب در مورد تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به Entireweb این است که آنها از یک پلت فرم جداگانه برای ردیابی همه چیز از نظر درآمد و موارد دیگر استفاده می کنند – PostAffiliatePro نامی است که ممکن است قبلاً شنیده باشید اگر در بازی بازاریابی وابسته هستید.

این پلتفرم با همه چیزهایی که برای فرآیند تبلیغات نیاز دارید، از ابزارهای تبلیغات بنری گرفته تا لینک های هوشمند و انواع ادغام ها، ارائه می شود.

همچنین راهی برای ثبت نام مستقیم در وب سایت خود برند وجود دارد. فرمی پیدا خواهید کرد که اطلاعات اولیه مانند نام و نام خانوادگی، نام کاربری و شناسه ردیابی خود و همچنین اطلاعات اضافی مانند URL وب سایت، نام شرکت و آدرس شما را می خواهد. بقیه چیزها را بعد از تایید خواهید فهمید.

به عنوان یک شرکت وابسته Entireweb چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

وقتی صحبت از روش واقعی کسب درآمد با این برنامه وابسته به میان می آید، همه چیز کمی پیچیده می شود. برخی منابع پیشنهاد می کنند که این یک نوع مدل پرداخت به ازای کلیک است که در آن افراد را به سرویس ارسال موتور جستجوی شرکت رایگان معرفی می کنید و در ازای آن تا 0.20 دلار پول دریافت می کنید.

حقیقت این است که ارزش هر کلیک از 0.01 دلار تا 0.20 دلار بسیار متفاوت است و هیچ راهی برای تخمین میزان درآمد واقعی با EntireWeb وجود ندارد. از سوی دیگر، صفحه‌ای که در وب‌سایت خود برند پیدا کردیم، پیشنهاد می‌کند که 30 درصد از هر سفارشی را که از طریق پیوند وابسته خود انجام می‌دهید، دریافت کنید.

همه اینها عالی است، اما اگر همه خدمات رایگان باشند دقیقاً منظور شما چیست؟ این یک موتور جستجو است، به این معنی که شما به سادگی می توانید پیشنهاد دهید که ارجاعات شما به هزینه گوگل یا هر چیزی که قبلا از آن استفاده کرده اند، به آن فرصت بدهند.

این کمی نگران کننده است که از یک طرف به شما می گویند می توانید 30 درصد از ارزش کل فروش هایی را که ارجاع می دهید به دست آورید و از طرف دیگر می توانید تا 20 سنت در هر کلیک و نه به ازای فروش درآمد کسب کنید. بنابراین قطعاً به نظر می رسد که برنامه وابسته خود مدل سود مشخصی برای صحبت کردن ندارد.

اطلاعات پرداخت – آنچه باید بدانید

مهم نیست که در چه کشوری با این برنامه وابسته هستید – از طریق PayPal پول دریافت خواهید کرد، چه با آن راحت باشید یا نه.

همانطور که ممکن است شنیده باشید، این می تواند برای بازرگانان وابسته کمی ناراحت کننده باشد، به خصوص به این دلیل که این سرویس پرداخت، حساب ها را بدون ذکر دلیل غیرفعال می کند. در برخی مکان‌ها، PayPal حتی ممکن است در دسترس نباشد، به این معنی که برخی از شرکت‌های وابسته ممکن است راهی برای برداشت برنده‌های خود نداشته باشند.

در حالی که ما در حال بررسی این موضوع هستیم، ممکن است توجه داشته باشیم که آستانه برداشت کمیسیون شما 50 دلار است، که اگر کمتر از 20 سنت در هر کلیک دریافت کنید مضحک است.

رسیدن به این حد ممکن است ده‌ها سال طول بکشد، مخصوصاً اگر حجم زیادی از ترافیک ندارید یا فقط برای تبدیل افراد از استفاده از Google خوب قدیمی به Entireweb مشکل دارید.

برنامه وابسته Entireweb – مزایا و معایب

اگر اطلاعاتی که تا کنون ارائه کرده‌ایم به شما ایده ای درباره میزان قابل اعتماد بودن برنامه وابسته Entireweb نداده است، نمی‌دانیم چگونه آن را بیان کنیم – جایگزین‌های بسیار بهتری وجود دارد، و نمی‌آیند. با چنین اصطلاحات مبهمی

حتی اگر خود برنامه کاملاً پایدار بود و جنبه‌های ناشناخته زیادی برای آن نداشت، باز هم متقاعد کردن مردم برای امتحان Entireweb یک چالش خواهد بود.

ما نمی گوییم که موتورهای جستجوی جایگزین عالی نیستند، به خصوص اگر با هدفی مانند نجات کره زمین یا محافظت دقیق از داده های کاربران خود حمایت شوند تا به اشتراک گذاشته نشوند یا در همه مکان های سایه دار قرار نگیرند. .

اما با توجه به نکات منفی، یعنی روش پرداخت، آستانه، کمیسیون مرموز، و این واقعیت که در درجه اول یک موتور جستجو است، باید این سوال را در شما ایجاد کند که آیا این بهترین گزینه است یا خیر.

علاوه بر این، برخی از بررسی‌های برنامه وابسته Entireweb وجود دارد که در صورت جستجو می‌توانید به راحتی آنها را بیابید – و خیلی مثبت نیستند.

آیا برنامه وابسته Entireweb قانونی است؟

این سوالی است که به راحتی نمی توان به آن پاسخ داد. ما منابع زیادی را در حین انجام تحقیق برای این مقاله مرور کردیم و برخی نشان دادند که کسب درآمد برنامه وابسته به قدری چالش برانگیز است که ممکن است چیز دیگری را انتخاب کنید.

اینکه آیا این بدان معنی است که قانونی است یا نه، فقط شرکا می توانند بگویند. ما می گوییم که گزینه های بهتری وجود دارد و همه آنها به یک مدل سود متکی نیستند.

همچنین، اکثر برنامه‌های وابسته که در گذشته بررسی کرده‌ایم (و ده‌ها را بررسی کرده‌ایم) دارای مجموعه‌ای از شرایط و ضوابط بسیار واضح هستند که در آن نه تنها درصدی را که باید انتظار داشته باشید یا پول واقعی را که می‌توانید دریافت کنید، مشخص می‌کنند. برای هر کلیک یا خرید، اما مواردی مانند مدت زمان کوکی و موارد دیگر.

در نهایت، این به شما بستگی دارد که آیا تصمیم دارید شریک Entireweb شوید.

بیشتر بخوانید: محتوای طاقچه سلامت – راهنمای سریع

جایگزین های کل برنامه وابسته به وب Skimlinks

اول، Skimlinks به خودی خود یک برنامه نیست، بلکه یک شبکه وابسته است. مزایا و معایبی برای این جایگزین Entireweb وجود دارد. یکی از نکات منفی این است که ممکن است چندین ماه طول بکشد تا بتوانید درآمد خود را برداشت کنید، به خصوص اگر این آستانه را برآورده نکنید.

نمی توان حدس زد که چقدر می توانید درآمد کسب کنید زیرا برنامه های وابسته ای که در این پلتفرم پیدا می کنید کمیسیون های مختلفی دارند. می توانید از داشبورد برای جستجوی برنامه ها در جایگاه ها و کشورهای مختلف استفاده کنید و بین مدل های سود – CPA، پویا یا CPC انتخاب کنید.

از نظر روش‌های پرداخت، اگر در ایالات متحده یا بریتانیا مستقر هستید، می‌توانید انتخاب کنید که پول خود را از طریق Paypal یا واریز مستقیم دریافت کنید. اگر در جای دیگری مستقر هستید، باید فقط به پی پال بسنده کنید. آستانه 65 دلار است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی Skimlinks – هر آنچه که باید بدانید

پیوندهای اطلاعاتی

این تا حدودی شبیه چیزی است که Entireweb از نظر بازاریابی وابسته ارائه می کند. مدل درآمد نیز CPC است و همانطور که می توانید انتظار داشته باشید، نمی توانید با این مدل پولدار شوید.

یک نکته منفی نیز وجود دارد که وقتی کد را نصب می کنید، تقریباً همه چیز در وب سایت شما به یک پیوند تبدیل می شود – طبیعتاً این اغراق آمیز است، اما شما نمی توانید یک پاراگراف پر از 20 پیوند داشته باشید، می توانید؟

از طرفی تبلیغات کاملا قابل شخصی سازی هستند، برای دسترسی به برنامه نیازی به داشتن تعداد معینی بازدیدکننده نیست و هزینه ای هم ندارد.

Media.net

این شبکه تبلیغاتی متنی با هر دو بینگ و یاهو کار می کند، بنابراین حداقل شما محدود به موتورهای جستجویی نیستید که قبلاً هیچ کس نام آن را نشنیده است.

مانند برخی از پلتفرم های دیگر که ذکر کردیم، تخمین میزان درآمد شما بسیار دشوار است. با این حال، اکثر بررسی‌های Media.net که با آن مواجه شده‌ایم نشان می‌دهند که بسیار کاربرپسند است و در واقع کار می‌کند، بنابراین شما به اندازه گزینه‌های دیگر ناامید نخواهید شد.

از نظر گزینه های پرداخت، شما دو گزینه در دسترس دارید – حواله بانکی و پی پال. شما باید به آستانه 100 دلار برسید تا بتوانید برنده های خود را برداشت کنید، یک سیستم Net30 وجود دارد (بنابراین باید یک ماه صبر کنید تا کمیسیون شما تایید شود) اما خبر خوب این است که می توانید هر ماه حقوق دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه های وابسته برای وبلاگ نویسان جدید

جدول

اگر به طور خاص به دنبال یک برنامه وابسته به CPC هستید، Taboola می تواند گزینه خوبی دیگر برای بررسی باشد. بدیهی است که اگر شخصی روی پیوند وابسته شما کلیک کند و ویدیویی را تماشا کند، درآمد شما برای آن می تواند بین 3 تا 7 دلار باشد.

بزرگترین نقطه ضعف در مورد Taboola این است که با PayPal یا سایر اشکال پرداخت مانند نقل و انتقالات بانکی کار نمی کند. با این حال، آنها با Payoneer کار می کنند، بنابراین اگر قبلاً یک حساب کاربری با آن پلتفرم دارید، ممکن است بخواهید آن را امتحان کنید.

مدت انتظار قبل از اینکه بتوانید درآمد خود را با این برنامه برداشت کنید 45 روز است.

BidVertiser

اگر بتوانید بدون نیاز به صبر طولانی درآمد خود را برداشت کنید، این یک برد-برد است – حتی اگر وبلاگ شما حجم زیادی از ترافیک دریافت نمی کند، خوشحال خواهید شد که بدانید می توانید برداشت کنید. کمیسیون خود را زمانی که به سقف 10 دلار رسیدید.

یکی دیگر از چیزهای عالی در مورد BidVertiser این است که از طریق چندین روش پرداخت مختلف، خواه PayPal، حواله های سیمی یا چک، به شرکت های وابسته خود پرداخت می کند.

به طور کلی، اگر به طور کامل از آنچه Entireweb در حال حاضر ارائه می دهد فروخته نشده اید، گزینه بسیار خوبی به نظر می رسد. همچنین، می توانید بدون توجه به تعداد بازدیدکنندگانی که در هر ماه دارید، به برنامه بپیوندید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *