مشاهده برنامه وابسته ThemeIsle | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به طور مرتب تمایل به وبلاگ نویسی در مورد وردپرس دارید، خواه در مورد افزونه ها، تم ها یا هر چیز دیگری باشد، ممکن است تبدیل شدن به یک شریک ThemeIsle ایده خوبی باشد. در مقاله امروز، همه چیزهایی را که باید در مورد برنامه وابسته ThemeIsle بدانید، از میزان درآمد تا نحوه پیوستن به آن را پوشش می دهیم.

بررسی اجمالی برنامه وابسته ThemeIsle ThemeIsle چیست؟

ThemeIsle شرکتی است که در بخارست، رومانی تاسیس شد و تم های وردپرس با کاربری آسان و کاربرپسند را توسعه می دهد. برخی از بهترین تم های وردپرس ThemeIsle امروزه عبارتند از ThemeIsle Neve، ThemeIsle Zerif یا ThemeIsle Hestia.

آنها همچنین پلاگین هایی مانند Otter Blocks، پلاگین ThemeIsle که به کاربران امکان می دهد از بلوک های اضافی گوتنبرگ استفاده کنند، یا Visualizer، یک جدول و مدیر گرافیکی که به راحتی می تواند جداول تعاملی و پاسخگو را در هر یک از صفحات خود جاسازی کند، ایجاد می کنند. انتشارات

چه خدمات یا محصولاتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

قبلاً اشاره کرده‌ایم که ThemeIsle تم‌ها و پلاگین‌ها را می‌سازد، اما آنها بر اساس کارهایی که می‌توانند برای خریداران احتمالی انجام دهند، دسته‌بندی می‌شوند و تعداد کمی از موارد رایگان در سایت وجود دارد. به طور طبیعی، موارد رایگان دارای واترمارک روی آنها هستند، اما از آنجایی که کاربران هیچ هزینه ای برای آنها پرداخت نمی کنند، قابل انتظار است.

دو موضوع مهم Neve و Hestia هستند. Hestia Pro برای وب‌سایت‌های تکی 99 دلار در سال محاسبه می‌شود و دارای گزینه‌های هدر و پاورقی پیشرفته، به‌روزرسانی‌ها و پشتیبانی، به همراه جلسات صفحه اول، سازنده طرح، ویژگی‌های اضافی WooCommerce و موارد دیگر است. صورتحساب کسب و کار 129 دلار در سال است و تقریباً دارای ویژگی های مشابه است، اما برای حداکثر سه وب سایت مختلف.

سخاوتمندانه ترین طرح در حال حاضر آژانس است، با صورتحساب 399 دلار در سال، که دارای اکثر ویژگی های مشابه است. با این حال، تفاوت اصلی این یکی با موارد ذکر شده در بالا این است که کاربران برای تعداد نامحدودی از وب سایت ها از همه اینها سود می برند. چت زنده و پشتیبانی اولویت دار گنجانده شده است.

قیمت تم Neve کمابیش مشابه است، زیرا Personal سالانه 99 دلار شارژ می‌شود و شامل ویژگی‌هایی مانند تقویت‌کننده سرصفحه و پاورقی، تقویت‌کننده وبلاگ و طرح‌بندی‌ها و قلاب‌های سفارشی است، در حالی که طرح کسب‌وکار سالانه 199 دلار شارژ می‌شود و شامل Sparks می‌شود. برای WooCommerce و پشتیبانی اولویت. در این مورد، طرح آژانس هزینه ای 349 دلاری در سال دارد و همه چیزهایی را که یک کاربر می تواند نیاز داشته باشد، از دسترسی Neve Cloud گرفته تا پشتیبانی VIP و موارد دیگر را ارائه می دهد.

جنبه دیگری که مایلیم به آن توجه کنیم این است که کلیه خریدهای انجام شده از طریق سایت با ضمانت 100٪ بازگشت وجه محافظت می شود. بنابراین، اگر هر یک از فالوورهای شما تصمیم بگیرد که محصول ThemeIsle که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند برای نیازهایشان مناسب به نظر نمی‌رسد، می‌توانند در 30 روز اول معامله، پول خود را پس بگیرند.

شریک ThemeIsle شوید

به طور کلی، چیزی که این برنامه وابسته را از همه متمایز می کند، این واقعیت است که از طریق ShareASale کار می کند. اگر یک بازاریاب وابسته با تجربه هستید، احتمالاً می‌دانید که ShareASale برای مدت طولانی و طولانی وجود داشته است و احتمالاً یکی از معروف‌ترین (اگر نه معروف‌ترین) شبکه‌های وابسته در جهان است.

در حالی که مزایا و معایب خود را دارد، ShareASale این امکان را فراهم می‌کند تا هر چیزی که به هر برنامه وابسته ای که ممکن است در گذشته به آن ملحق شده‌اید، به راحتی اجرا شود. اگر قبلاً هرگز کاربر ShareASale نبوده اید و چند روز طول می کشد تا درخواست شما توسط یک کارمند شبکه پردازش و بررسی شود، باید درخواست دهید.

به غیر از این، چیزی برای نگرانی وجود ندارد. ShareASale یک پلت فرم وابسته کاملاً قانونی است و ما خوشحالیم که می بینیم ThemeIsle تصمیم گرفته است با این برند شریک شود.

با برنامه وابسته ThemeIsle چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

هنگامی که بهترین تم های وردپرس ThemeIsle را در وب سایت خود تبلیغ می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که 55٪ از مبلغی را که ارجاعات شما برای محصولات ThemeIsle می پردازند پس از کلیک بر روی پیوند وابسته خود دریافت کنید.

بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم، به‌نظر نمی‌رسد که کمیسیون مکرر باشد، بنابراین انتظار داشته باشید که هنگام تمدید طرح‌های خود، هر درصدی از اشتراک سالانه را که ارجاع‌کنندگان شما انتخاب می‌کنند، بدون دریافت هیچ درآمدی انجام دهید.

ما همچنین می خواهیم توجه داشته باشیم که کوکی ردیابی به مدت 60 روز دوام می آورد، که با توجه به استاندارد صنعت در حال حاضر 30 روز بد نیست. بنابراین اگر بخواهید این تم ها و افزونه ها را در دارایی رسانه خود تبلیغ کنید، دو برابر طول عمر کوکی با شریک ThemeIsle دریافت خواهید کرد.

روش ها و آستانه های پرداخت

از آنجایی که همه چیز از طریق ShareASale مدیریت می شود، در ابتدای این بخش باید به یک نکته مثبت اشاره کرد. ما با هیجان اعلام می کنیم که برنامه وابسته ThemeIsle از PayPal برای پردازش پرداخت به شرکت های وابسته استفاده نمی کند.

ShareASale با انواع ارائه دهندگان پردازش پرداخت کار می کند، بنابراین می تواند از طریق هر چیزی که می خواهید به شما پرداخت کند، خواه واریز مستقیم، چک، انتقال بانکی یا مستقیماً به حساب Payoneer یا Wise شما.

بیشتر بخوانید: بررسی ShareASale

در مورد برداشت برنده های شما، باید اضافه کنیم که حداقل آستانه برای این کار 50 دلار است. بنابراین، تا زمانی که نتوانید این کار را انجام دهید، نمی توانید پورسانت های خود را به حساب بانکی خود وارد کنید – اگرچه اجازه دهید با آن روبرو شویم، با توجه به نرخ 55٪، رسیدن به آن هدف برای شما بسیار آسان است.

به طور خلاصه، می‌توانیم بگوییم که وقتی صحبت از روش‌ها و آستانه‌های پرداخت به میان می‌آید، ThemeIsle واقعاً دست بالا را در مقایسه با برخی از برنامه‌های وابسته دیگر که در گذشته بررسی کرده‌ایم، دارد.

مزایا و معایب استفاده از ThemeIsle برای بازاریابی وابسته

ما در بسیاری از پست‌های قبلی خود در مورد این موضوع صحبت کرده‌ایم، اما وقتی متعهد می‌شوید که یک محصول یا خدمات دیجیتال را در وبلاگ یا وب‌سایت خود توصیه کنید، نام و شهرت خود را با آن شرکت مرتبط می‌کنید، بنابراین باید هنگام تصمیم‌گیری مراقب باشید. شما چه چیزی را به مخاطبان خود توصیه کنید – به خصوص اگر فقط یک یا دو ویژگی رسانه ای دارید.

مانند هر برنامه وابسته دیگری که وجود دارد، برای پیوستن به فرصت ThemeIsle هم مزایا و هم معایب وجود دارد. حداقل در این مورد، به نظر می رسد که مزایا از معایب آن بیشتر است، بنابراین باید حداقل به عنوان راهی برای افزایش درآمد جانبی خود به آن نگاه کنید.

ما می گوییم تنها نقطه ضعف این واقعیت است که اگر این روش پرداخت خاصی باشد که به دلایل خاصی ترجیح می دهید، نمی توانید از طریق PayPal پول دریافت کنید. با این حال، طیف گسترده ای از روش های پرداخت دیگر به لطف شبکه ShareASale در دسترس است، بنابراین آنقدرها هم که فکر می کنید بد نیست.

تنها راهی که این برنامه می تواند بهتر باشد این است که کمیسیون تکرار می شود تا شرکت های وابسته نیز بتوانند درصد کمی از تمدید را دریافت کنند. با این حال، با توجه به درصد زیادی که در هر فروش به دست می آورند، ما فکر می کنیم که تقریبا غیرممکن است، به خصوص که خدمات خیلی گران نیستند، بنابراین شرکت نیز باید کاری انجام دهد.

در مورد مزایا، آنها از این واقعیت که شما می توانید از ShareASale برای ردیابی و نظارت بر عملکرد خود هر روز استفاده کنید – و شما می توانید این کار را با هر برنامه دیگری که ممکن است در همان شبکه به آن ملحق شده اید انجام دهید – تا این واقعیت است که کمیسیون ارزش نوشتن در خانه را دارد

این را به این واقعیت اضافه کنید که کوکی به جای 30 روز استاندارد صنعت، 60 روز دوام می آورد، و در کل یک برنامه وابسته بسیار خوب دارید، درست است؟

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: برنامه وابسته BigCommerce

جایگزین های برنامه وابسته ThemeIsle StudioPress

این یک برنامه وابسته بسیار جالب است. از سال 2010، StudioPress به ShareASale مهاجرت کرده است، بنابراین نگرانی کمتری در مورد آن وجود دارد. یک مدل دو لایه وجود دارد، به این معنی که می‌توانید 5 درصد از درآمدهای آتی شرکت‌های وابسته را که به StudioPress نیز مراجعه می‌کنید، کسب کنید، اما به نظر می‌رسد کمی پیچیده است.

در مورد اینکه چقدر می توانید با این یکی درآمد کسب کنید، کمیسیونی که می توانید انتظار داشته باشید برای هر خریدی که از طریق پیوند وابسته شما انجام می شود 35٪ است. چیزی که گزینه StudioPress را از بقیه متمایز می کند این واقعیت است که می تواند از طریق چک ارسال شده از طریق FedEx یا US Mail یا واریز مستقیم به شرکت های وابسته خود پرداخت کند – و بسیاری از شرکت های دیگر ترجیح می دهند فقط با PayPal کار کنند.

آسترا

در مقایسه با برخی از جایگزین‌های دیگر که در اینجا معرفی کرده‌ایم، Astra به خودی خود یک موضوع است، بنابراین می‌توانید تنها با توصیه این محصول دیجیتالی به مخاطبان خود، بدون نیاز به ارائه هیچ افزونه یا ابزار دیگری برای وردپرس، درآمد کمی کسب کنید.

کمیسیونی که می توانید انتظار داشته باشید 210 دلار در هر فروش است. با این حال، تنها روش پرداختی که با این یکی وجود دارد، PayPal است که می تواند هم طرفدار و هم مخالف باشد. یک کوکی 60 روز دوام می آورد، بنابراین این روزها دو برابر استاندارد صنعت است.

MyThemeShop

اگر تصمیم دارید شریک MyThemeShop شوید، تم های مختلفی وجود دارد که می توانید آنها را به دنبال کنندگان خود توصیه کنید. از نظر آنچه می توانید با این فرصت به دست آورید، بسیار شبیه به برنامه وابسته ThemeIsle است – شما 55٪ از آنچه را که ارجاعات شما از طریق سایت سفارش می دهند دریافت می کنید.

نکته خوب این است که هیچ آستانه ای برای پرداخت وجود ندارد، بنابراین می توانید درآمد خود را به صورت ماهانه و بدون نگرانی در مورد چیز دیگری دریافت کنید.

GeneratePress

وقتی صحبت از برنامه وابسته GeneratePress به میان می‌آید، همه چیز بسیار ساده است، زیرا می‌توانید هر بار که شخصی روی پیوند شما کلیک می‌کند و چیزی سفارش می‌دهد، 30 درصد پورسانت دریافت می‌کنید – اما این نرخ تکراری از آنچه ما جمع‌آوری کرده‌ایم نیست، پس این کار را نکنید. انتظار داشته باشید که آن را بارها و بارها برنده شوید.

در مورد اطلاعات پرداختی که باید بدانید، پس از رسیدن به حداقل آستانه حداقل 75 دلار، تمام وجوه از طریق PayPal ارسال می شود. از سوی دیگر، مدت کوکی این برنامه وابسته فقط 30 روز است، چیزی که تقریباً از هر فرصت مشابه دیگری می توانید انتظار داشته باشید.

همچنین ممکن است این موارد را دوست داشته باشید: مروری بر برنامه مشارکتی Thrive Themes

تم های زیبا

این یکی از محبوب ترین برنامه های وابسته در همان طاقچه و دلیل خوبی است. تم های زیبا هر روز توسط هزاران نفر در سراسر جهان استفاده می شود و این واقعیت است که این برند 50٪ پورسانت تکراری را برای تمام خریدهای انجام شده از طریق پیوند ارجاع شما ارائه می دهد.

همچنین هر بار که شخصی از Divi Marketplace خرید می کند، 15 درصد کمیسیون دریافت می کنید که بد نیست. ظاهرا Elegant Themes از زمانی که برنامه وابسته خود را شروع کرده است، بیش از 38 میلیون دلار کمیسیون پرداخت کرده است. با این حال، تنها راهی که می‌توانید در صورت تبدیل شدن به یکی از زیرمجموعه‌های Elegant Themes پول دریافت کنید، از طریق PayPal است، بنابراین این را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته تم های Elegant

افکار نهایی

بنابراین، آیا منطقی است که شریک ThemeIsle شوید یا باید چیز دیگری را انتخاب کنید؟ این سوالی است که فقط شما می توانید به آن پاسخ دهید، اما ما می گوییم که این برنامه قطعاً مزایا بیشتری نسبت به معایب دارد، بنابراین حداقل ارزش بررسی را دارد.

برخی از مضامین و افزونه‌های بررسی‌هایی را که در طول زمان دریافت کرده‌اند، بررسی کنید تا ببینید آیا محصولات ارزش توصیه‌کردن به دنبال‌کنندگان شما را دارند یا خیر – می‌گوییم آنچه پیدا می‌کنید شما را متقاعد می‌کند که آن را امتحان کنید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *