مشاهده لینکدین پرمیوم | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

لینکدین یکی از بزرگترین شبکه های حرفه ای امروزی است. تقریباً توسط همه افراد در محیط کار، از شرکت های استخدام و بازاریابان گرفته تا افراد جویای کار، استفاده می شود.

مهم نیست که کدام یک هستید، احتمالاً یک حساب کاربری لینکدین دارید. حتی افرادی که سال‌ها و سال‌ها شغل مشابهی داشته‌اند، معمولاً از تماشای فرصت‌هایی که مرتباً در پلتفرم پست می‌شوند لذت می‌برند.

اگر از لینکدین به طور کامل استفاده نکرده اید، ممکن است از این واقعیت آگاه نباشید که یک نسخه پولی به نام LinkedIn Premium وجود دارد. و اگر به دنبال شغل جدیدی هستید، می تواند مفید باشد – اما مانند هر چیز دیگری که ممکن است بخواهید پولی را که به سختی به دست آورده اید خرج کنید، مزایا و معایبی دارد.

همه آنها را در بررسی زیر بیابید.

نمای کلی LinkedIn Premium دقیقاً لینکدین چیست؟

لینکدین وب سایتی است که احتمالاً نیازی به معرفی ندارد مگر اینکه در دهه گذشته زیر سنگی پنهان شده باشید. در هسته خود، این یک شبکه حرفه ای است، بنابراین مانند هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری که در آن ممکن است حساب یا صفحه داشته باشید کار نمی کند.

فیسبوک یا اینستاگرام نیست، بنابراین محتوای لینکدین باید سفارشی شود تا بهترین نتایج را ارائه دهد.

طبیعتاً، کارهای زیادی می‌توانید با یک حساب قدیمی و خوب لینکدین انجام دهید، و حتی اگر به‌دنبال فرصتی جدید هستید، می‌توانید حتی بدون پرداخت هزینه برای حساب Premium تا حدودی موفقیت داشته باشید.

اما اکانت های معمولی محدودیت هایی دارند که در بخش زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد. شما به همه ویژگی ها دسترسی ندارید و نمی توانید برای مثال با برخی از نامزدهای دیگر مقایسه کنید.

برای استخدام، LinkedInPremium بهترین ارزش را ارائه می‌دهد— استخدام‌کنندگان به مجموعه‌ای از استعدادهای جدید دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند آن افراد را حتی اگر قبلاً به آنها متصل نبوده‌اند، InMail کنند.

LinkedIn Premium چقدر هزینه دارد؟

پاسخ به این سوال کمی پیچیده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

در واقع، لینکدین دانستن اینکه دقیقاً چه چیزی برای اشتراک ماه اول خود می پردازد را برای هر کسی که حساب غیررایگانی ندارد کمی دشوار می کند—یک دوره آزمایشی رایگان وجود دارد و تنها پس از دسترسی به آن می توانید نحوه پرداخت آن را پیدا کنید. خیلی باید خرج کنی

خوشبختانه، با کمک اینترنت و بسیاری از منابع دیگر، متوجه شدیم که LinkedIn Premium در حال حاضر چقدر هزینه دارد.

چهار طرح مختلف وجود دارد و بسته به ویژگی‌هایی که با آن‌ها ارائه می‌شوند و به طور خاص برای چه کسی هدف قرار می‌گیرند، هزینه‌های متفاوتی دارند. اولین مورد، Premium Career نام دارد و با صورتحساب سالانه LinkedIn Premium، به 29.99 دلار در ماه کاهش می یابد.

قیمت Premium Business 59.99 دلار در ماه است. سپس Sales Navigator Professional است که 79.99 دلار در ماه صورتحساب دارد. در نهایت، این شرکت همچنین طرحی دارد که به طور منحصر به فرد برای استخدام کنندگان طراحی شده است، به نام “Recruiter Lite” که هزینه آن 119.99 دلار در ماه است.

بدیهی است که همه آنها با یک آزمایش 30 روزه رایگان ارائه می شوند، اگرچه برخی از ویژگی ها را با هم ترکیب می کنید – اگر به دنبال شغل جدید یا فروش/استخدام و استخدام هستید، می توانید دسته شغلی را انتخاب کنید و از مزایا لذت ببرید. بتواند بر این اساس پلتفرم را جستجو کند.

تفاوت بین LinkedIn استاندارد و LinkedIn Premium

LinkedIn Premium ارزشش را ندارد مگر اینکه از LinkedIn برای چیزی غیر از شبکه سازی با دیگران استفاده کنید، چه در همان صنعت هستید یا نه، یک برند شخصی بسازید یا هر از گاهی با لیست خود ارتباط برقرار کنید.

اما اگر قصد پیدا کردن شغل، فروش محصولات یا خدمات یا استخدام افراد جویای کار را دارید، LinkedIn Premium ارزشش را دارد.

یک حساب کاربری رایگان به شما امکان دسترسی به چندین ویژگی را می دهد، بنابراین در معرض محدودیت های گسترده قرار نخواهید داشت. شما می توانید تقریباً هر شخصی را که قبلاً ممکن است در لیست مخاطبین خود داشته باشید بیابید، چه آنها را از آدرس ایمیل خود یا از منبع دیگری دانلود کنید.

شما همچنین برای دنبال کردن صفحات، اینفلوئنسرها یا هشتگ‌ها بیش از حد آزاد هستید، و همچنین می‌توانید یک نمایه حرفه‌ای ایجاد کنید که تحصیلات و تجربه شما را برجسته می‌کند، همراه با اطلاعات تماس و سایر جزئیاتی که فکر می‌کنید ممکن است به شما مرتبط باشد.

همچنین می‌توانید به گروه‌هایی بپیوندید که در آن‌ها می‌توانید با افراد همفکر یا حرفه‌ای در همان زمینه خود گفتگو کنید، می‌توانید بدون محدودیت خاصی برای مشاغل درخواست دهید و البته می‌توانید مطالب ارسال و به اشتراک بگذارید.

حتی با داشتن حساب رایگان، شما این آزادی را دارید که در هر صنعت یا مکانی که ترجیح می‌دهید پست کنید یا شغل جستجو کنید. اگر قصد دارید یک رویداد آنلاین را از طریق یک سرویس استریم میزبانی کنید، می توانید این کار را نیز انجام دهید.

بنابراین وقتی بعد از مشاهده برخی از این ویژگی ها خط می کشید، احتمالاً از خود می پرسید: “چرا یک طرح LinkedIn Premium دریافت کنید و کدام LinkedIn Premium بهترین است؟”.

تفاوت های اصلی در مورد LinkedIn Basic و LinkedIn Premium به شرح زیر است:

می توانید ببینید چه کسی نمایه شما را در 90 روز گذشته مشاهده کرده است. می توانید تعداد متفاوتی از پیام های InMail ارسال کنید (بسته به نوع دقیق اشتراک خود) به شبکه گسترده لینکدین دسترسی پیدا می کنید با طرح فروش اطلاعات، مرور افراد نامحدود، ارجاعات را دریافت می کنید. برای مشتریان بالقوه و ویژگی Lead Builder با هر یک از این طرح ها، به مرکز یادگیری LinkedIn دسترسی پیدا می کنید، جایی که می توانید تعداد زیادی دوره و مطالب آموزشی را بیابید که به شما امکان می دهد مهارت های خود را به سطح بعدی ببرید. LinkedIn Premium چگونه کار می کند؟

ما قبلاً در بررسی LinkedIn Premium خود به قیمت‌گذاری اشاره کرده‌ایم، اما بیایید نگاهی بیندازیم که دقیقاً برنامه‌ها با چه چیزهایی همراه هستند و چرا هزینه آنها متفاوت است.

به عنوان مثال، با Premium Career می‌توانید مرور خصوصی، پیام‌های مستقیم، توانایی دیدن افرادی که نمایه شما را مشاهده کرده‌اند، و یک ویژگی معیارسنجی که به شما امکان می‌دهد ببینید برنامه‌تان در مقایسه با سایر حرفه‌ای‌ها چقدر خوب است. همچنین شامل 5 اعتبار InMail و پلت فرم یادگیری LinkedIn است.

Premium Business با تمام ویژگی‌هایی که می‌توانید در طرح شغلی Premium بیابید همراه با 15 اعتبار InMail، لیست سرنخ‌ها و حساب‌های سفارشی، اطلاعات بینش تجاری و ارجاع‌های سرنخ ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید با این اشتراک، سرنخ‌ها را ذخیره کنید و همچنین توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده‌تری را براساس آنچه یا افرادی که به دنبال آن هستید، دریافت می‌کنید.

طرح Basic Sales Navigator شامل 50 اعتبار InMail، همه ویژگی‌های Premium Business، به همراه جستجو و فیلترهای پیشرفته است. چندین ویژگی اضافی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، از فهرست‌های سرنخ و حساب‌های سفارشی گرفته تا به‌روزرسانی‌ها و هشدارهای بی‌درنگ.

دو طرح فروش دیگر نیز وجود دارد که به نام های Advanced و Advanced Plus نامیده می شوند. البته، ویژگی هایی که می توانید با این دو انتظار داشته باشید، از CRM تا ابزارهای مدیریتی را شامل می شود.

در نهایت، آخرین طرح Recruiter Lite نام دارد و شامل تمام ویژگی‌های موجود در اشتراک حرفه‌ای Premium، به همراه چند موردی است که به‌طور خاص برای افراد منابع انسانی طراحی شده‌اند، مانند ردیابی خودکار متقاضی، استخدام یکپارچه، و امکان یافتن و ارتباط زیاد با نامزدها. راحت تر – به سرعت.

تا زمان نگارش این مقاله، سه طرح مختلف استخدام وجود دارد – Recruiter Lite که قبلاً توضیح داده‌ایم، خدمات حرفه‌ای Recruiter (با هدف شرکت‌های استخدام)، و Recruiter Corporate (بر اساس نیازهای متخصصان منابع انسانی که برای شرکت‌های شرکتی کار می‌کنند).

برخی از مزایای موجود در دو اشتراک اخیر از فیلترهای ارزیابی مهارت گرفته تا اطلاعات نامزدها و شرکت ها و نورافکن ها را شامل می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت بین همه پلن ها، به این لینک مراجعه کنید.

مزایا و معایب LinkedIn Premium

وقتی صحبت از پرداخت هزینه برای سرویسی می شود که حتی به عنوان LinkedIn Premium معروف است، بهتر است یک قدم به عقب بردارید و فهرستی از مزایا و معایب احتمالی تهیه کنید.

شما پولی را که به سختی به دست آورده‌اید برای این اشتراک‌ها پرداخت می‌کنید، و اگر در حال حاضر بیکار هستید، حتی پایین‌ترین طرح ممکن است برای ویژگی‌های گنجانده شده بسیار زیاد باشد.

با این حال، LinkedIn Premium مزایایی دارد، مانند InMail، جستجوی پیشرفته، توانایی دیدن افرادی که نمایه شما را مشاهده کرده‌اند، بینش‌ها و تجزیه و تحلیل‌های دقیق، و انواع فیلترها برای یافتن دقیقا همان چیزی که ممکن است به دنبال آن باشید.

از نظر نکات منفی، ما می گوییم هزینه طرح ها مهم ترین نقطه ضعفی است که باید در نظر گرفت. همچنین، اگر استخدام‌کننده هستید و دائماً از یک حساب پولی استفاده می‌کنید، ممکن است ارزش پول خود را داشته باشید، اما برای یک جویای کار متوسط ​​- ممکن است ارزش کافی را ارائه ندهد.

آیا LinkedIn Premium ارزشش را دارد؟

همه چیز به این بستگی دارد که شما از پلتفرم چه انتظاری دارید و دقیقاً برای چه چیزی از آن استفاده می کنید. به عنوان مثال، در طرح شغلی ممتاز، می‌توانید پیام‌های مستقیمی را برای استخدام‌کنندگان ارسال کنید، اطلاعات بینش را مشاهده کنید و درخواست خود را با سایرین مقایسه کنید، مرور خصوصی را فعال کنید، و هر یک از ده‌ها دوره ویدیویی آنلاین را که ممکن است برای شما جالب باشد مشاهده کنید.

بسیار عالی به نظر می رسد، اما می توانیم بگوییم جذاب ترین ویژگی این طرح آماده سازی آن برای مصاحبه است.

اگر به دنبال شغلی هستید و می خواهید مطمئن شوید که پس از آزمون اولیه/مصاحبه با منابع انسانی و تیم فناوری نمره عالی کسب کرده اید، این بخش از طرح می تواند ارزشمندترین باشد.

چرا ممکن است به ویژگی های پریمیوم لینکدین نیاز نداشته باشید؟

نسخه رایگان لینکدین دارای ویژگی‌های ارزشمند زیادی است، بنابراین اگر دانشجو هستید یا بودجه‌تان به شما اجازه نمی‌دهد در حال حاضر روی یک حساب پولی سرمایه‌گذاری کنید، زیاد در مورد آن استرس نداشته باشید.

ممکن است کمی بیشتر طول بکشد، اما می‌توانید با استفاده از عملکرد جستجو و با مشاهده صفحه شرکت‌هایی که دنبال می‌کنید، به صورت دستی با استخدام‌کنندگان تماس بگیرید – تعداد کارمندان و هویت آنها معمولاً در آنجا نمایش داده می‌شود، بنابراین می‌توانید در چنین مواردی متوجه شوید. مورد.

چیزی که ما توصیه نمی کنیم ارسال ایمیل یا دعوت نامه تماس برای افرادی است که در محدوده شبکه دوم یا حتی سوم شما نیستند.

در بسیاری از موارد، به خصوص اگر در صنعت منابع انسانی نباشند، این افراد به احتمال زیاد شما را مسدود می کنند، بنابراین شانس خود را برای جلب توجه کاهش می دهید.

وقتی صحبت از دوره های ارائه شده در مرکز یادگیری لینکدین می شود، این روزها هر کاربر باهوش اینترنت می داند که جایگزین های بهتر و بدتری وجود دارد. این روزها حتی با یوتیوب می‌توانید هر مهارتی را بیاموزید، و سرویس‌هایی وجود دارند که فقط ۱۵ دلار در ماه یا کمتر دریافت می‌کنند و به شما امکان دسترسی به مطالب آموزشی را می‌دهند. Skillshare مثال خوبی برای این موضوع است.

سوالات متداول آیا LinkedIn Premium کمکی می کند؟

بله و خیر. اگر استخدام‌کننده هستید، حتی اگر به تازگی در این صنعت شروع کرده‌اید، گرفتن یک حساب کاربری پولی LinkedIn Recruiter Lite ممکن است ایده خوبی باشد تا بتوانید شبکه خود را گسترش دهید و با افراد مناسب ارتباط برقرار کنید.

اگر به دنبال شغل جدیدی هستید یا می خواهید شبکه خود را گسترش دهید زیرا ممکن است بخواهید شغلی را که اکنون دارید ترک کنید، ممکن است با طرح اولیه (رایگان) خوب باشید.

آیا می توانید بازپرداخت LinkedIn Premium دریافت کنید؟

صرف‌نظر از برنامه‌ها، خواه شغل برتر، استخدام کننده یا ناوبر فروش، باید تا پایان چرخه صورت‌حساب ماهانه صبر کنید.

اگر روش صورت‌حساب سالانه را انتخاب کرده‌اید، عملاً یک اشتراک LinkedIn Premium برای کل سال دریافت کرده‌اید و راهی برای پس گرفتن پول خود ندارید، مگر اینکه در ۷ روز اول خرید، آن را لغو کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که قوانین بازپرداخت بسته به مکان شما متفاوت است. به عنوان مثال، در اکثر کشورهای اتحادیه اروپا، شما در 14 روز اول اشتراک خود حق بازپرداخت دارید. برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

آیا LinkedIn Premium نشان می دهد که چه کسی نمایه شما را مشاهده کرده است؟

خوشحال خواهید شد که بدانید LinkedIn Premium به شما نشان می دهد چه کسی روی نمایه شما کلیک کرده است، بنابراین پاسخ این سوال مثبت است.

آیا LinkedIn Premium آزمایشی رایگان دارد؟

بله همه برنامه‌هایی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم با یک دوره آزمایشی 30 روزه رایگان ارائه می‌شوند، بنابراین حداقل می‌توانید قبل از تصمیم‌گیری برای تعهد مالی، ویژگی‌ها را آزمایش کنید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *