مقایسه 15 بهترین ارائه دهنده هاست وردپرس رایگان (2021)

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

آیا “رایگان” کلمه بسیار خوبی نیست؟ قطعاً در بین موارد مورد علاقه ما در رتبه بالایی قرار می گیرد – به خصوص وقتی صحبت از سرویسی مانند میزبانی وب می شود که بیشتر مردم برای آن هزینه می پردازند.

اگر شما همفکری هستید که دوست دارید بهترین اینترنت را به صورت رایگان دریافت کنید، ممکن است این مقاله همان چیزی باشد که به دنبالش هستید.

ما جستجو کردیم و بهترین ارائه دهندگان میزبانی رایگان وردپرس را در وب یافتیم. در حالی که بسیاری بر این باورند که استفاده از یک هاست با کیفیت هزینه دارد، 15 جایگزین زیر با هدف اثبات این موضوع که بهترین چیزها در زندگی واقعا رایگان هستند – به ویژه برای کسانی که به دنبال ساخت یک سایت با بودجه هستند، هستند.

نادیده گرفتن URL الفبایی عددی عجیب؛ به منظور پرداخت هزینه کامل نگهداری یک وب سایت از طریق 000WebHost = “0.00 دلار” است.

من مطمئن هستم که شما به دنبال چیزی هستید که به این هاست اجازه می دهد تا به صورت رایگان اجرا شود، اما با ضمانت 99% آپتایم، پهنای باند نامحدود و PHP با پشتیبانی MySQL، ویژگی های زیادی وجود دارد که به 000WebHost اجازه می دهد تا با برتر خود رقابت کند. رقبا .

این ارائه دهنده همچنین دارای یک سازنده وب سایت با نصب آسان است که به کاربران اجازه می دهد صفحات جذابی را برای سایت خود طراحی کنند.

هاستینگر کسی نیست که از ادعاهای جسورانه خودداری کند – میزبان ها خوشحال هستند که خود را بهترین ارائه دهنده وب سایت سال می دانند و همچنین بهترین سازنده وب سایت را برای همراهی با خدمات خود ارائه می دهند.

ویژگی های رایگان ارائه شده توسط هاستینگر نیز تا حدودی از ادعاهای آنها پشتیبانی می کند. این سرویس به طور کامل در فضای ابری در دسترس است، به این معنی که شما هرگز با محدودیت های پهنای باند یا محتوای محدود کننده مواجه نخواهید شد.

علاوه بر این، نصب کننده وردپرس با یک کلیک Hostinger به این معنی است که راه اندازی سایت جدید شما یک فرآیند یکپارچه سریع و آسان است.

Cloudaccess به خود می بالد که میزبانی است که از ریشه های منبع باز متولد شده است. این یک جنبه اجتماعی با طراوت را برای خدمات به ارمغان می آورد.

ماهیت منبع باز Cloudaccess همچنین به این معنی است که دارای طیف قابل توجهی از ویژگی ها است. امنیت به شکل پشتیبان گیری خودکار روزانه و مزایای پنل کنترل ابری مانند تکثیر سایت با یک کلیک و ابزارهای عکس فوری برنامه ارائه می شود.

Cloudaccess همچنین دارای یک زیر دامنه رایگان، 500 مگابایت فضای دیسک، آموزش کامل برای ارتقای سرعت و دسترسی به MySQL است – و اگر متوجه شدید که پلتفرم خود را بیشتر کرده اید، می توانید به سطوح بالاتر پشتیبانی و مدیریت وب ارتقا دهید.

با x10 کنترل کامل بر وب سایت خود دارید، با سرورهای SSD 100٪ مبتنی بر ابر، محتوای شما ایمن و امن است.

کاربران همچنین از ویژگی‌های PHP، MySQL و cPanel بهره می‌برند تا کنترل عمیقی را از سمت وب‌مستر به آن‌ها ارائه دهند. یکی از مزیت های کلیدی هاست x10 جای پای آن در دنیای دامنه است – ده سال بعد، هنوز هم قوی است، به این معنی که سایت شما اینجا خواهد ماند و از خطر اشتراک گذاری دیجیتال محافظت می شود.

اگر مشکلی پیش بیاید، تیم پشتیبانی x10 داخلی و محلی است و با بیش از 300 نصب با یک کلیک، مطمئناً ابزارهایی را پیدا خواهید کرد که برای شما کار می کنند.

بستر مناسبی برای کاربرانی که می خواهند مدیریت وب سایت خود را شروع کنند. سرور مجازی رایگان مجموعه ای از آموزش های ویدئویی را ارائه می دهد که می تواند حتی فن هراس ترین وب مستر را به موفقیت راهنمایی کند.

با 99.9٪ تضمین شده آپتایم، پشتیبانی 24 ساعته و سرورهای مستقر در بریتانیا، با میزبانی بدون دردسر نمی توانید اشتباه کنید.

سرورهای مجازی رایگان همچنین دارای فهرستی چشمگیر از مشارکت کنندگان هستند، مانند اینتل، سیسکو و CentOS. کاربران حتی دسترسی استاندارد به سی پنل دارند.

البته، گاهی اوقات حذف واسطه سودمند است، و پیشنهادات وردپرس چیزی نیست که شما را به سمت آن سوق دهید.

ایجاد دامنه با وردپرس بسیار آسان است و این سایت قالب های زیادی را ارائه می دهد تا بدون توجه به نیاز شما، ظاهری عالی به صفحات شما بدهد. شما یک URL وردپرس .رایگان، اگر تا حدودی نامرتب، و یک فضای ذخیره سازی آنلاین قابل توجه 3 گیگابایتی دریافت می کنید.

وردپرس 27 درصد کل اینترنت را تامین می کند که رقمی بی نظیر است و گزینه های موجود در زمانی که آماده ارتقای سرویس خود هستید نیز بی همتا هستند.

میزبانی رایگان سایت شما توسط وردپرس یک انتخاب عالی برای هر کسی است که قصد دارد به زودی به هاست پریمیوم ارتقا یابد.

اگر به دنبال داشتن یک وب سایت وردپرس خود میزبان هستید، گزینه های میزبانی ارزان زیادی در دسترس شما هستند. همچنین در صورت ثبت نام با یکی از ارائه دهندگان میزبانی وب شریک ما، می توانید یک سرویس نصب رایگان وردپرس دریافت کنید.

اگر دوست ندارید تبلیغات اشتراک‌گذاری نشده و هرزنامه‌ای که صفحات وب‌سایت شما را مسدود کند، Award Space میزبان شماست. آنها وعده میزبانی 100٪ بدون تبلیغات، با حداکثر سه زیر دامنه و حتی یک آدرس ایمیل مرتبط با URL شما را می دهند.

Award Space دارای یک مدیر فایل مبتنی بر وب است، به این معنی که می توانید فایل ها را برای وب سایت خود آپلود و دانلود کنید، همچنین توانایی ویرایش HTML، CSS و PHP در میان سایر فایل های برنامه را دارید.

ضمانت 99.9% آپتایم و پشتیبانی 24/7 به عنوان استاندارد گنجانده شده است. گیلاس در بالا سهمیه ترافیک ماهانه 5 گیگابایت است، رقمی که باید برای هر صاحب وب سایت کوچکی پوشش راحت ارائه دهد.

نقطه فروش منحصر به فرد Host Awesome این است که دامنه های آنها “کاملاً مقیاس پذیر” هستند به گونه ای که به ظرفیت وب سایت شما اجازه می دهد تا در کنار محبوبیت و اندازه آن رشد کند. همچنین می توانید از هاست موجود خود به صورت رایگان مهاجرت کنید.

SSL با سایت Host Awesome یکپارچه شده است – یک دارایی بسیار ارزشمند در مورد امنیت آنلاین برای سایت های رایگان. ویژگی های استاندارد شامل 99.9% ضمانت آپتایم و پشتیبان گیری روزانه است.

Host Awesome یک انتخاب عالی برای هر مدیر وب سایتی است که می خواهد وب سایتی را بسازد که خودش به یک وب سایت پر رونق تبدیل شود.

Freehostia به طور چشمگیری حداکثر از پنج دامنه و همچنین سه آدرس ایمیل مرتبط را پشتیبانی می کند – یک مجموعه ویژگی عالی برای مشاغل خرد.

با طرح میزبانی رایگان “شکلاتی” آنها، سهمیه ترافیک عظیم 6 گیگابایتی را با نصب کننده اسکریپت با یک کلیک به صورت استاندارد دریافت می کنید.

کاربران همچنین از 250 مگابایت فضای دیسک راحت و 99.9٪ زمان کارکرد سرور بهره می برند.

این نام گویای همه چیز است، واقعا. هاست رایگان، بدون تبلیغات و بدون مزخرف.

سایت میزبانی رایگان شما فاقد پاپ آپ و بدون بنر تبلیغاتی “برای همیشه” خواهد بود، که با توجه به تعداد تبلیغات زشتی که برخی از هاست های رایگان برای کسب درآمد از ترافیک شما استفاده می کنند مفید است.

میزبانی رایگان بر امنیت با دایرکتوری ها و پوشه های محافظت شده با رمز عبور، با آمار وب، ایمیل POP، مدیر فایل، PHP 5 و صفحات خطای سفارشی که همه به صورت استاندارد گنجانده شده اند، تاکید دارد.

کاربران هاست رایگان همچنین می توانند از طیف قابل توجهی از قالب های HTML لذت ببرند تا به آنها کمک کند لمسی شخصی به صفحات خود اضافه کنند.

Biz یک میزبان وب با تفاوت است و مطمئناً به نفع ما که سبز هستیم. میزبان ها 100٪ ارائه دهندگان خدمات سبز هستند، به این معنی که تمام عملیات آنها توسط منابع انرژی تجدید پذیر تامین می شود. طراوت بخش.

در اینجا شما همچنین فرصتی برای کسب درآمد در حین استفاده از پلتفرم دارید. با برنامه Biz’s Hosting Affiliate، می‌توانید برای ارجاع شرکت‌های وابسته برای اشتراک در خدمات آن‌ها درآمد کسب کنید – که در نهایت می‌تواند به شما این امکان را می‌دهد که سایت خود را بدون هزینه اضافی به یک طرح برتر ارتقا دهید.

جدای از ویژگی های منحصر به فرد Biz، ویژگی های مورد انتظار همه هاست های خوب است – کاربران می توانند انتظار پشتیبانی 24 ساعته، بدون تبلیغات، نام دامنه رایگان، ایمیل، 100 مگابایت فضای دیسک و 5 گیگابایت ترافیک را داشته باشند. برای یک سرویس رایگان و سازگار با محیط زیست بد نیست.

اگر میزبانی با حجم آپلود نامحدود یا سهمیه ترافیک می‌خواهید، میزبانی رایگان برای شما مناسب است.

در اینجا، کاربران می‌توانند از کنترل پنل چندزبانه، دامنه‌های بدون آگهی، پهنای باند رایگان، میزبانی ایمیل، انجمن‌ها، فضای ذخیره‌سازی و ابزار رایگان و میزبانی برنامه استفاده کنند.

میزبانی رایگان دارای گسترده ترین طیف ابزارهای رایگان برای پشتیبانی از سایت شما با هر پلتفرم بودجه ای است، و با پشتیبانی 24 ساعته و عملکرد پشتیبان گیری، برای یافتن یک معامله بهتر آنلاین به سختی تحت فشار خواهید بود.

راه حل رایگان میزبانی وردپرس Accu مملو از خدمات و ویژگی های با اندازه چشمگیر است، از پهنای باند عظیم 30 گیگابایتی آنها تا 10 پایگاه داده MySQL که می توانند ثبت شوند، برنامه آنها قطعاً برای هر میزبان وب جاه طلب تر در میان ما یک موهبت است.

شما همچنین می توانید حداکثر 25 آدرس ایمیل را ثبت کنید – اندازه ایده آل برای یک تجارت کوچک یا در حال رشد. و اگر کمی در این فرآیند تازه کار هستید، Accu Web Hosting شما را نیز پوشش می دهد – با آموزش های ویدیویی فراوان برای شروع، نباید هیچ مشکلی در راه شما به سمت تسلط بر وب جهانی وجود داشته باشد.

Byet معتقد است که آنها سریعترین میزبان وب رایگان در جهان هستند، ادعای قابل توجهی که می تواند با 1 گیگابایت فضای دیسک قابل توجه آنها پشتیبانی شود.

به لطف «VistaPanel» سفارشی Byet، می‌توانید کنترل منحصربه‌فردی را به خود بدهید و همه دامنه‌های رایگان بدون آگهی و با امنیت SSL ارائه می‌شوند.

مشترکین از پشتیبانی فنی رایگان و دسترسی به انجمن‌های انجمن برخوردار می‌شوند، و همچنین از سرورهای وب 24 هسته‌ای CPU Xeon Byet بهره می‌برند – ایجاد استاندارد اتصال سریع.

پشتیبانی هرگز آسان‌تر از 100 WebSpace نبوده است – میزبان‌ها نه تنها کمک 24/7 را ارائه می‌دهند، بلکه یک سرویس یک ساعته بلیط ایمیل نیز ارائه می‌دهند که عیب‌یابی بدون دردسر را تضمین می‌کند. و با راحتی بیشتر آموزش های ویدیویی، ممکن است حتی نیازی به تماس با کارشناسان برای کمک نداشته باشید.

100 ویژگی WebSpace قوی هستند – با 100 مگابایت فضای دیسک و 3 گیگابایت ترافیک ماهانه، شما به خوبی برای راه اندازی یک وب سایت تحت پوشش هستید. نصب‌کننده برنامه استاندارد با یک کلیک و سه حساب ایمیل نیز به شما کمک می‌کند تا هنگام شروع کار شروع کنید.

اگر تازه وارد دنیای وب مستر هستید و میزبانی می خواهید که همیشه در دسترس باشد تا از مشتریان خود مراقبت کند، پس بهترین گزینه را در 100 WebSpace پیدا کرده اید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *