مهم ترین به روز رسانی سئو در سه ماهه اول سال 2022

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

61 درصد از بازاریابان سئو را به عنوان اولین خط بازاریابی ورودی خود در اولویت قرار می دهند. با ورود به سه ماهه دوم سال 2022، درک و ارزیابی به‌روزرسانی‌های سئو از نیمه اول سال بسیار مهم است.

سئو استراتژی بازاریابی امروزی است و تا آینده قابل پیش بینی نیز همینطور باقی خواهد ماند. با این حال، با به روز رسانی های مداوم، کاربران باید استراتژی های خود را به طور منظم تنظیم کنند.

برای یادگیری آخرین اخبار سئو آماده هستید؟ به خواندن ادامه دهید!

به روز رسانی الگوریتم گوگل: ژانویه 2022

گوگل در چند هفته اول سال کمی وقفه داشت. اما به محض بازگشت آنها، جامعه SEO شاهد برخی به روز رسانی های تایید نشده بود که از آن زمان تایید شده است.

گزارش میز

گوگل آپدیت صفحه تجربه آوریل 2021 را فقط برای موبایل راه اندازی کرد. از آن زمان، آنها همچنین شروع به توسعه یک گزارش دسکتاپ کردند.

این گزارش جدید LCP، CLS و FID سایت دسکتاپ شما را نشان می‌دهد که به عنوان Core Vitals و امنیت HTTPS نیز شناخته می‌شود. این گزارش به کاربر کمک می کند تا هر نقطه دردناکی را شناسایی کرده و مشکلات را برای ساخت یک وب سایت بهتر اصلاح کند.

در زیر، در مورد آنچه که در این معیارها باید به دنبال آن باشید بحث خواهیم کرد و نکاتی را برای بهبود رتبه شما ارائه خواهیم داد.

URL Validation API

در پایان ژانویه، گوگل اعلام کرد که در حال راه اندازی URL Verification API جدید است. در آن زمان، کاربر فقط می توانست آدرس صفحات وضعیت را بررسی کند، نه صفحات فعال را. با این حال، اکنون می توانید URL ها را به صورت زنده بررسی کنید تا ببینید آیا آنها قابل فهرست بندی هستند یا خیر.

با این حال، این به روز رسانی داده های اشکال زدایی با ارزشی را در اختیار شما قرار می دهد که API آنها را شناسایی می کند. این به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا دقیقاً تعیین کنند که چرا URL تا حد ممکن رتبه بندی نمی کند.

در اینجا می توانید از URL Checker استفاده کنید.

متا ربات های جدید

سرانجام، در 21 ژانویه، گوگل تگ ربات جدید “indexifembedded” را معرفی کرد. این به شما این امکان را می دهد که کنترل کنید چه زمانی وب سایت و صفحات شما ایندکس می شوند.

این تنها زمانی موثر است که صفحه با برچسب “noindex” تعبیه شده باشد.

به روز رسانی SEO: فوریه 2022

فوریه شاهد شروع برخی به روز رسانی های بزرگ بود که جامعه SEO را هیجان زده کرد. متأسفانه بسیاری از وب سایت ها با انتشار اولین به روز رسانی در سال 2021 شاهد کاهش ترافیک بودند. با این حال، با ابزارهای گوگل می توان بر این افت غلبه کرد و UX (تجربه کاربری) بهتری ارائه کرد.

مدیریت صفحه: رومیزی

هشدارهای جستجوی دسکتاپ از ماه فوریه آغاز شد، با این وعده که به روز رسانی تا پایان ماه مارس تکمیل خواهد شد.

همراه با گزارش عملکرد صفحه، این به‌روزرسانی جدید معیارهایی را که معیارهای اصلی وب ذکر شده در بالا را تشکیل می‌دهند رتبه‌بندی می‌کند.

این معیارها بارگذاری صفحه، تعامل و ثبات بصری را اندازه گیری می کنند. توجه داشته باشید که این برای کل سایت نیست، بلکه برای صفحات جداگانه است.

هشدارها، مانند گزارش تلفن همراه، HTTPS را نیز در نظر خواهند گرفت. تنها موردی که کنار گذاشته می‌شود، معیار «دوستانه برای موبایل» است.

به روز رسانی غیرقانونی را برطرف کنید

گوگل در سال 2012 آپدیت دزدی دریایی را راه اندازی کرد که به روز رسانی DMCA نیز نامیده می شود. این به روز رسانی را با کاهش رتبه 89 درصدی محتوای دزدیده شده تقویت کرد.

مطمئن شوید که محتوای خود، از جمله عکس‌ها، فیلم‌ها و محتوای نوشته شده را بررسی می‌کنید تا از ضربه خوردن جلوگیری کنید.

کارت امتیاز خرید

گوگل همچنین تجربه تجارت الکترونیک را برای کسانی که محصولات را به صورت آنلاین می فروشند به روز می کند. اگر امتیاز خرید خوبی کسب کنید، ممکن است واجد شرایط ارتقاء رتبه و نشان باشید.

این برنامه فقط در ایالات متحده موجود است و شما باید در خرید از Google شرکت کنید.

معیارهای کارت امتیازی عبارتند از:

زمان حمل و نقل هزینه حمل و نقل سیاست بازگشت

نشان نشان می دهد که شما یک منبع قابل اعتماد هستید. رتبه بندی نیز شما را در لیست بالاتر قرار می دهد. در صورت عدم شرکت هیچ جریمه ای وجود ندارد زیرا به سادگی مزایا را دریافت نخواهید کرد.

گوگل اعلام کرد که این به روز رسانی جدید به جای جریمه کردن تجربیات بد، تجربیات عالی مشتری را تشویق می کند.

تغییرات سئو: مارس 2022

مارس شاهد عرضه کامل به‌روزرسانی تجربه صفحه بود. با این حال، به روز رسانی های دیگری وجود دارد که ممکن است بر رتبه شما تأثیر بگذارد.

بیا یک نگاهی بیندازیم.

بررسی اجمالی محصولات

گوگل به روز رسانی پیش نمایش محصول را راه اندازی کرده است. اولین به روز رسانی در آوریل 2021 و دوباره به روز رسانی دیگر در دسامبر 2012 آغاز شد.

در حال حاضر، فقط صفحات انگلیسی تاثیر دارند، اما بررسی ها به زودی از زبان های دیگر پشتیبانی می کنند.

به روز رسانی بر روی محصولات با کیفیت بالا تمرکز دارد. هدف الگوریتم گوگل شناسایی این محصولات برای کاربر با خزیدن در نظرات است.

در حالی که این امر فروشگاه‌هایی را که هدفشان ارائه بهترین خدمات است، مشخص می‌کند، بسیاری از وب‌سایت‌ها احتمالاً شاهد افزایش ترافیک خواهند بود. با این حال، می توانید با بررسی محتوای خود در همین لحظه، بخشی از تأثیر را از بین ببرید.

برای بررسی هر محصول محتوای ارزشمند ایجاد کنید. به کاربر بگویید چرا باید محصول شما را انتخاب کند، چه چیزی شما را متمایز می کند و چه مزایایی به همراه خواهد داشت.

مدیریت صفحه: به روز رسانی گسترده

در 3 مارس، گوگل به روز رسانی Page Experience را برای دسکتاپ به پایان رساند. بسیاری از کارشناسان پس از به روز رسانی تغییرات کمی را مشاهده می کنند. آنها گزارش دادند که اگر تغییر شدیدی مشاهده کردید، احتمالاً ربطی به معیارهای اصلی وب شما ندارد.

به روز رسانی جستجوی محلی

آپدیت Vicinity که اواخر سال گذشته منتشر شد، مشکلاتی داشت. کارشناسان اشاره کردند که کسب و کارهای غنی از کلمات کلیدی در صورت داشتن نام مشابه، در رتبه بندی با مشکل مواجه می شوند.

این به‌روزرسانی بزرگ‌ترین به‌روزرسانی در پنج سال گذشته بود و عمدتاً هدف قرار دادن نزدیکی هنگام مشاهده نمودارها بود. در نتیجه، جستجوهای محلی برای جستجوگر کاربرد بیشتری خواهند داشت.

اگرچه گوگل این به روز رسانی را تایید نکرده است، اما کاربران شاهد تغییر در رتبه بندی سئوی محلی هستند.

رتبه بندی بالا با آخرین به روز رسانی: دستورالعمل های SEO گوگل

به روز رسانی های جدید احتمالاً در بیشتر مواقع بر رتبه شما تأثیر می گذارد. خوشبختانه، برخی تغییرات کوچک می تواند رتبه شما را دوباره افزایش دهد.

برای اینکه بدانید چه چیزی را باید تغییر دهید، ابتدا وب سایت، صفحات و محتوای خود را بررسی کنید.

برخی از موارد تغییر نکرده است. به عنوان مثال، بک لینک ها، کلمات کلیدی و تگ های عنوان متا هنوز هم فاکتورهای کلیدی در رتبه بندی شما هستند. با این حال، گوگل در حال حاضر عملکرد سایت شما را با معیارهای Core Web Vitals در نظر می گیرد.

همانطور که در بالا ذکر شد، این موارد عبارتند از:

بزرگترین LCP رنگ محتوایی زمان بارگذاری کمتر از 2.5 ثانیه را رتبه بندی می کند تاخیر ورودی اول FID تعاملی کمتر از 100 میلی ثانیه را رتبه بندی می کند. و یا کمتر

حالا معنی اون چیه؟ اگرچه اینها اصطلاحات پیشرفته سئو هستند، اما می توانیم به سرعت آنها را توضیح دهیم.

آیا تا به حال به یک صفحه وب سایت خالی در انتظار بارگذاری محتوا خیره شده اید؟ این یک LCP بد است. گوگل زمان بارگذاری زیر 2.5 ثانیه را خوب می داند. بنابراین، اگر وب سایت شما زمان بارگذاری بالاتری داشته باشد، احتمالاً با افت رتبه مواجه خواهید شد.

FID به زمانی اشاره دارد که صفحه در حال بارگیری است اما هنوز تعاملی نیست. گوگل صفحات را بر اساس زمان بارگذاری اولین محتوا و زمانی که کاربر می تواند با آن ارتباط برقرار کند رتبه بندی می کند. همانطور که می بینید، جای زیادی برای خطا وجود ندارد.

در نهایت، CLS اصطلاحی است که برای اندازه گیری طرح بندی یک صفحه استفاده می شود. زمانی را به یاد بیاورید که در حال خواندن مقاله ای بودید و روی دکمه ای کلیک می کردید و کل صفحه اسکرول می شد. این زمانی است که CLS بد است، که کاربر را ناامید می کند.

آخرین روندهای سئو: نگاهی به آینده

این صنعت اغلب غیرقابل پیش بینی است، از جمله به روز رسانی ها و روندها. با این حال، سئو در سال 2022 صرفاً بر بهبود تجربه کاربر متمرکز است.

گوگل می خواهد بهترین خدمات را از کارت امتیازی خرید تا بررسی محصول به مخاطبان خود ارائه دهد. با این حال، گوگل اغلب در تایید به‌روزرسانی‌ها مردد است و این صنعت را مرموزتر می‌کند.

در آینده، گوگل به بازاریابان و صاحبان مشاغل توصیه می کند که به ارائه محتوای با کیفیت بالا ادامه دهند. علاوه بر این، آنها اقداماتی را در برابر لینک‌ها، هرزنامه‌ها و سرقت محتوا انجام خواهند داد – همه این تغییرات خوب برای کسانی است که می‌خواهند بهترین محتوا را در تجارت به کاربران ارائه دهند.

علاوه بر این، ادامه بهینه سازی سایت خود برای سازگاری با موبایل بسیار مهم است. اگر سایت شما معیارها را برآورده نکند، به مرور زمان رتبه پایین تری خواهد داشت.

در نهایت، کارشناسان توصیه می کنند که محتوا را تغییر دهید و به بینندگان طعم خلاقیت های مختلف را بچشید. اینفوگرافیک ها، ویدیوها و تصاویر را در محتوای خود بگنجانید، اما مطمئن شوید که توضیحات آنها حاوی کلمات کلیدی و هر محتوای نوشتاری است که ارائه می کنید.

سئو نیوز: در جریان باشید

همراهی با آخرین اخبار سئو اولین قدم عالی در یک استراتژی بازاریابی سالم است. با این حال، به همین جا ختم نمی شود. اگرچه گوگل و سایر موتورهای جستجو به به روز رسانی الگوریتم های خود ادامه می دهند، اما مهم است که وب سایت خود را به روز کنید.

اگر در تلاش هستید که ترافیک را به وب سایت و فروشگاه تجارت الکترونیک خود هدایت کنید، دیگر به دنبال آن نباشید. همین امروز با یکی از متخصصان سئو ما تماس بگیرید تا ببینید چگونه می توانیم کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *