مهم ترین به روز رسانی های سئو در سه ماهه اول سال 2022

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

حدود 68 درصد از تمام فعالیت های آنلاین با موتور جستجویی مانند گوگل شروع می شود. در نتیجه، بیش از 60 درصد از بازاریابان بر گسترش بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و حضور ارگانیک خود متمرکز هستند. متأسفانه گوگل هر سال 500 تا 600 تغییر در الگوریتم جستجوی خود ایجاد می کند.

عدم هماهنگی با به روز رسانی الگوریتم گوگل و اخبار سئو می تواند بر رتبه شما تأثیر بگذارد. رتبه پایین تر، یافتن برند شما را به صورت آنلاین برای مشتریان سخت تر می کند.

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد سئو در سال 2022 بدانید. به کارگیری آخرین روندهای سئو می تواند به شما کمک کند تا در بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) قرار بگیرید. سپس می توانید به مشتریان بیشتری نسبت به قبل دسترسی پیدا کنید!

استراتژی سئوی خود را با این روند امروز بهبود بخشید.

IndexNow

مایکروسافت ابتدا IndexNow API را در اکتبر 2021 توسعه داد. برخی گزارش ها نشان می دهد که گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز شروع به استفاده از این پروتکل خواهند کرد.

IndexNow یک موتور منبع باز است که توسط موتورهای جستجو استفاده می شود و محتوای جدید را کشف می کند.

در حال حاضر، بیشتر موتورهای جستجو از رویکرد “واکشی” برای تولید نتایج موتورهای جستجو استفاده می کنند. این پروتکل جدید در عوض از یک رویکرد “فشار” استفاده خواهد کرد.

زمانی که وب‌سایت‌ها قبلاً با IndexNow API یکپارچه شده باشند، API اطلاعات را به موتورهای جستجو ارسال می‌کند:

انتشار پست جدید به روز رسانی محتوای موجود حذف پست قبلی

در حال حاضر، Yandex و Bing در حال حاضر از پروتکل IndexNow پشتیبانی می کنند. IndexNow قابلیت نمایه سازی سریع را ارائه می دهد. در نتیجه، موتورهای جستجو می توانند از بار خزیدن بیش از حد جلوگیری کنند.

اگر Google به IndexNow تغییر مکان دهد، کاربران موتورهای جستجو ممکن است متوجه تجربه کاربر آنلاین (UX) سریع‌تر و آسان‌تر شوند.

بهره وری انرژی

یکی از سخنگویان گوگل اعلام کرد که ممکن است گوگل مشارکت در جنبش IndexNow را آغاز کند. ابتدا، گوگل باید تعیین کند که آیا این پروتکل تلاش های پایداری گوگل را بهبود می بخشد یا خیر. به هر حال، گوگل امیدوار است تا سال 2030 به یک شرکت 100٪ انرژی های تجدیدپذیر تبدیل شود.

IndexNow یک ابتکار کربن خنثی دارد. در نتیجه، شانس Google برای پذیرش IndexNow زیاد است. حرکت به IndexNow روند خزیدن و نمایه سازی گوگل را پایدارتر می کند.

فرآیند فعلی ردپای کربنی بر جای می گذارد.

ربات ها در حال حاضر به قدرت سرور زیادی برای خزیدن صفحات به روز شده نیاز دارند. آموزش ربات‌ها برای خزیدن مجدد صفحاتی که به‌روزرسانی دریافت نکرده‌اند، می‌تواند در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند.

با این حال، ممکن است گوگل تصمیم بگیرد از چیزی مانند IndexNow استفاده کند که از همان عملکرد استفاده می کند.

مدل چندوظیفه ای متحد (MUM)

همانطور که آخرین روند سئو و اخبار سئو را دنبال می کنید، ممکن است با نام MUM مواجه شوید. MUM مخفف Multitask United Model است. این به روز رسانی الگوریتم گوگل به گوگل اجازه می دهد تا کیفیت نتایج جستجو را از طریق هوش مصنوعی پیشرفته (AI) بهبود بخشد.

بزرگترین جهش در این تلاش با RankBrain و سپس BERT در سال 2019 آغاز شد.

مدل جدید پردازش زبان طبیعی گوگل، MUM، 1000 برابر قدرتمندتر از به‌روزرسانی BERT است. این قابلیت چندوظیفه ای را دارد و به آن امکان تجزیه و تحلیل می دهد:

این به روز رسانی همچنین گوگل را قادر می سازد تا محتوا را به 75 زبان تجزیه و تحلیل کند. در نتیجه، کاربران می توانند پاسخ های مورد نیاز خود را حتی برای پرسش های پیچیده پیدا کنند.

MUM جنبه های مختلف هر پرس و جو را ترکیب می کند تا زمینه جستجوی کاربر، احساسات و هدف او را درک کند. این به روز رسانی های سئو به گوگل این امکان را می دهد که نتایجی را تا حد امکان نزدیک به انتظارات کاربر ارائه دهد.

MUM به گوگل این امکان را می دهد که نتایجی بسیار برتر از قابلیت های قبلی خود ارائه دهد. به روز رسانی الگوریتم گوگل برای هوش مصنوعی خود نیز در طول زمان به رشد خود ادامه خواهد داد. قادر به جمع آوری دانش در مورد جهان برای بهبود تجربه جستجوی کاربر است.

MUM می تواند تجربه کاربر در SERP را با ارائه پاسخ در صفحه نتایج از طریق Featured Snippets افزایش دهد. در نتیجه، ممکن است شاهد افزایش جستجوهای بدون کلیک باشیم.

این قابلیت باعث افزایش استفاده از داده های ساختاری می شود که در نمودار دانش گوگل نمایش داده می شوند.

معیارهای اساسی وب

گوگل می خواهد بهترین تجربه آنلاین ممکن را در اختیار کاربران موتورهای جستجو قرار دهد. در نتیجه، معیارهای اصلی وب خود را ایجاد کرد. معیارهای کلیدی وب فاکتورهای رتبه بندی کاربر محور هستند که می توانند UX وب سایت شما را بهبود بخشند.

اگر سایت شما UX منفی ارائه دهد، بازدیدکنندگان بدون کاوش محتوای شما را ترک خواهند کرد. نرخ پرش شما شروع به افزایش می کند که بر رتبه شما تأثیر می گذارد.

گوگل همچنان به به روز رسانی Core Web Vitals ادامه می دهد که بر موارد زیر تمرکز دارد:

بزرگ‌ترین رنگ محتوا (LCP) تاخیر ورودی اول (FID) آفست چیدمان تجمعی (CIS)

این معیارها به سیگنال‌های تجربه صفحه موجود می‌پیوندند، از جمله سازگاری با تلفن همراه، مرور ایمن و HTTPS.

شما می توانید گزارش Core Web Vital خود را در اینجا بسازید.

نمایه سازی معابر

همانطور که آخرین به روز رسانی های SEO را دنبال می کنید، ممکن است در مورد الگوریتم PASSAGE INDEXING بشنوید. اگر در تلاش برای ایجاد جذابیت از محتوای طولانی هستید، این به‌روزرسانی عالی است.

نمایه سازی پاساژ هنگام نمایه سازی صفحات وب از ویژگی پردازش زبان طبیعی استفاده می کند. این به گوگل اجازه می دهد تا معنای یک قسمت معین را در یک صفحه مشخص درک کند.

ممکن است یک قطعه خاص از یکی از مقالات شما در SERP برای یک عبارت جستجوی مرتبط ظاهر شود. خوانندگان برای یافتن پاسخی که نیاز دارند نیازی به بررسی محتوای شما ندارند.

این به روز رسانی الگوریتم گوگل ممکن است احتمال جستجوهای بدون کلیک را بیشتر افزایش دهد. در عین حال، می‌تواند به نمایش محتوای شما برای پرسش‌های مرتبط کمک کند، حتی اگر پاسخ در یک پست طولانی مدفون شده باشد.

این به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google همچنین می‌توانند دید برند شما را بهبود بخشند. برای ایجاد ترافیک بیشتر نیز می توانید در بالای SERP ها رتبه بندی کنید.

قطعه های ویژه

گوگل همچنان به ایجاد نمودارهای دانش شخصی سازی شده بر اساس تاریخچه جستجو و رفتار کاربر در موتور جستجو ادامه می دهد. در نتیجه، برندها باید کل حضور آنلاین خود را بهینه کنند. سپس می توانید گوگل را تحت تاثیر قرار دهید تا محتوای شما را در SERP ها نمایش دهد.

از Schema Markup استفاده کنید تا مطمئن شوید که وب‌سایت شما امسال برای قطعه‌های برجسته‌تر نشان داده می‌شود. نمایش بخش‌های ویژه می‌تواند به شما کمک کند برای جستجوی صوتی نیز حضور پیدا کنید.

حدود 40.7 درصد از تمام پاسخ‌های جستجوی صوتی از یک قطعه برجسته می‌آیند. در واقع، تقریباً 75٪ از نتایج جستجوی صوتی در سه رتبه برتر برای آن پرس و جو قرار می گیرند. امروزه 48 درصد از همه کاربران از جستجوی صوتی برای جستجوهای عمومی وب استفاده می کنند.

محتوای ویدیویی

گوگل در حال حاضر از Seek Markup و Clip Markup برای نمایش محتوای ویدئویی مرتبط در SERP ها استفاده می کند.

با کلیک بر روی علامت گذاری، باید به Google بگویید چه برچسب و مهر زمانی را می خواهید نمایش دهید. Seek Video Markup به گوگل می گوید که ساختار URL چگونه کار می کند. سپس Google می تواند به طور خودکار لحظات کلیدی را در ویدیوهای شما نمایش دهد.

هایلایت در حال حاضر برای ویدیوهای یوتیوب نیز موجود است.

استفاده از این اشکال داده های ساختاریافته می تواند به کاربران کمک کند اطلاعات مورد نظر خود را از ویدیوهای شما پیدا کنند. محتوای ویدیوی شما می تواند در SERP رتبه بندی شود و به شما کمک کند بینندگان بیشتری ایجاد کنید. نرخ کلیک شما نیز افزایش می یابد.

هدف جستجو

به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی گوگل درک هدف جستجوی کاربر را آسان می کند. در نتیجه، گوگل می‌تواند محتوایی را ارائه دهد که کاربران می‌خواهند پیدا کنند.

می توانید از خدمات مشاوره سئو درخواست کنید تا نحوه مطابقت با هدف جستجوی کاربر را کشف کنید.

تمرکز بر پرس و جوهای جستجوی مخاطبان به شما در ایجاد محتوای رقابتی کمک می کند. شما می توانید رتبه بندی خود را با درک خواسته های مشتریان خود بهبود بخشید. سپس محتوای شخصی سازی شده ای ایجاد کنید که علایق و نیازهای آنها را برآورده کند.

بومی سازی سئو

همانطور که این به روز رسانی های سئو را دنبال می کنید، مطمئن شوید که استراتژی سئو محلی موجود خود را نیز در نظر گرفته اید. به عنوان مثال، مشاغل محلی ممکن است به دلیل فشار در نتایج جستجوی بسیار محلی، کشش بیشتری از Google ببینند.

بهینه سازی و به روز رسانی نمایه کسب و کار Google خود را فراموش نکنید. همچنین به ایجاد نظرات مثبت برای نمایه خود ادامه دهید. بررسی های مثبت باعث افزایش اعتبار و اعتبار برند شما می شود.

اطمینان حاصل کنید که محتوای خاص مکان ایجاد می کنید که در جستجوهای محلی نیز نشان داده می شود.

تحلیل مشتری

صرف نظر از آخرین اخبار سئو، باید مطمئن شوید که تجزیه و تحلیل مشتریان خود را در طول سال دنبال می کنید. داده های تجزیه و تحلیل رفتاری می تواند به شما در بهبود استراتژی سئو کمک کند.

مشخص کنید که مشتریان شما چه کاری انجام می دهند، چگونه آن را انجام می دهند و چگونه می توانید UX آنها را بهبود ببخشید.

از داده های رفتاری خود در کنار تحقیقات کلمات کلیدی خود برای کشف فرصت های محتوای جدید استفاده کنید.

محتوای بلند مدت

سئوی خود را در سال 2022 با ایجاد محتوای طولانی تر بهبود بخشید. با این حال، مطمئن شوید که محتوای شما بدون کرک است. در عوض، در هر پست اطلاعات مفید و ارزشمندی ارائه دهید.

EAT (تخصص، اقتدار، اعتماد) را به پست های خود اضافه کنید تا اعتبار برند خود را نیز افزایش دهید.

اتوماسیون بیشتر

به روز رسانی های جدید الگوریتم گوگل که شامل هوش مصنوعی می شود ممکن است منجر به اتوماسیون بیشتر شود. به عنوان مثال، کمیت و کیفیت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می تواند افزایش یابد.

مطمئن شوید که از ابزارهای خودکار برای بهبود بیشتر استراتژی سئوی خود در سال جاری استفاده می کنید.

طرح بندی SERP

با به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google مانند رتبه‌بندی Passage، ما همچنان شاهد تغییراتی در نحوه مشاهده و عرضه محتوا در وب‌سایت‌ها خواهیم بود.

به عنوان مثال، می توانید به جای چندین صفحه در آن موضوع، یک صفحه کامل اختصاص داده شده به یک موضوع خاص ایجاد کنید. با رتبه‌بندی پاساژ، Google همچنان اطلاعاتی را که خوانندگان شما می‌خواهند به دست می‌آورد.

مطمئن شوید که از چیدمان و ساختار صفحه برای کمک به بهینه سازی جریان استفاده می کنید.

همچنین روی بهبود خوانایی محتوای خود تمرکز کنید.

مقیاس پذیری

همچنین می توانید سئوی خود را در سال 2022 با تمرکز بر مقیاس پذیری بهبود بخشید.

تعیین کنید کدام کارها و گردش کار را می توانید با استفاده از بهترین ابزار سئو خودکار کنید. از یک سیستم هشدار برای ردیابی استفاده کنید:

تغییرات URL در رتبه بندی محتوا برای کلمات کلیدی تغییر می کند

سپس، رویه‌های عملیاتی استاندارد (SoP) را برای کارهایی که نمی‌توانید خودکارسازی کنید، ایجاد کنید.

سئوی قوی تر در سال 2022: تغییرات الگوریتم گوگل و اخبار موفقیت در سئو

همراهی با آخرین تغییرات الگوریتم گوگل و اخبار SEO می تواند به افزایش رتبه بندی ارگانیک شما کمک کند. رتبه بالاتر می تواند به شما کمک کند تا به مشتریان بیشتری در اینترنت دسترسی پیدا کنید. علاوه بر ایجاد آگاهی از برند، می‌توانید ترافیک، سرنخ و فروش به دست آورید.

رتبه بندی خود را با تطبیق با گنجاندن دانش جدید در استراتژی SEO خود در سال 2022 بهبود بخشید.

برای بهبود سئوی خود به کمک نیاز دارید؟ ما خوشحالیم که به شما کمک می کنیم.

برای شروع یک ممیزی SEO از تیم ما امروز برنامه ریزی کنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *