مکالمه با مدیر حساب فنی SEO، جک لینگارد | آژانس WMG

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

جک می داند که حرکت از یک آژانس به آژانس دیگر چگونه است. تغییر آژانس ها می تواند عدم اطمینان ایجاد کند. آیا می توانم به آنچه آژانس جدید وعده می دهد اعتماد کنم؟ آیا واقعاً چمن آنجا سبزتر است؟ آیا انتقال به یک آژانس بزرگتر انتخاب مناسبی برای شغل من است؟

ما می‌توانیم همه چیز را در مورد سوئیچ به شما بگوییم تا زمانی که صورتمان آبی باشد، اما در عوض به جک اجازه می‌دهیم در مورد تغییرش به WMG به شما بگوید.

چرا WMG را انتخاب کردید؟

برای من، در طول فرآیند مصاحبه در WMG بسیار فروخته شدم. این شامل ملاقات با افرادی بود که به آنها گزارش می دادم، یکی از اعضای ارشد تیم و جلسه ای با مدیر عامل.

چیزهای بسیار قابل توجهی وجود داشت که برجسته بودند، یکی از آنها این واقعیت است که بیش از هر چیز دیگری، نکته کلیدی که در اینجا ارزش دارد، هوش هیجانی است. چرا من نمی خواهم برای شرکتی کار کنم که برای این به عنوان یک مهارت ارزش قائل است؟ آنها برای همه چیز در اینجا فرآیندی دارند، اما داشتن این هوش هیجانی بسیار مهم است و آموزش آن سخت تر است. هر شرکتی این را به عنوان یک دارایی ارزش قائل نیست.

همچنین تمرکز زیادی روی آموزش و توسعه و تمرکز زیادی روی ساختار وجود دارد و این نیز بسیار جذاب بود. به نظر بی‌معنی به نظر می‌رسید – من مطمئن بودم که می‌توانم به طور حرفه‌ای در WMG رشد کنم و از آن زمان به گذشته نگاه نکرده‌ام.

آیا کار در اینجا انتظارات شما را برآورده کرده است؟

100% از روزی که به عضویت من درآمدم، همه بسیار حمایت کردند و بسیار استقبال کردند. نمی توانم در مورد تیمی که با آن کار می کنم و به آن گزارش می دهم، به اندازه کافی چیزهای خوب بگویم. آموزش نیز در رتبه دوم قرار دارد. احساس می کنم حتی در شش هفته اول چیزهای زیادی یاد گرفته ام.

از نظر رشد و توسعه شخصی، مهم این بود که خود را در محیطی بیابم که این فرآیندها قبلاً در جای خود بودند و در طول زمان اصلاح شده بودند. من در اینجا در معرض روش متفاوتی برای انجام کارها هستم، اما WMG نیز برای پیشنهادات و تغییرات بسیار آماده است – همیشه جا برای تکامل نحوه کار ما وجود دارد.

انتظارات من مطابقت داشت و به صراحت می‌توانم بگویم این اولین بار است که وعده‌های داده شده و واقعیت شرایط یکسان است.

توضیح دهید که چه چیزی از یک آژانس کوچکتر به یک آژانس بزرگتر حرکت می کند…

جایی که من از آنجا آمدم بسیار فروش محور بود. پویا بود زیرا شما در هر پات دست داشتید و تاثیرگذار بودید زیرا تیم کوچکتری بود که رشد سریعی داشت. هر کاری که انجام می‌دهید بر تجارت تأثیر می‌گذارد و من از این سطح از مسئولیت و مشارکت لذت برده‌ام که می‌تواند پاداش و هیجان‌انگیز باشد. با این حال، متوجه شدم که شروع به گسترش کردم، که می ترسیدم در دراز مدت مانع پیشرفت حرفه ای من شود.

نکته کلیدی در مورد WMG این است که قدردانی از مجموعه مهارت های مختلف وجود دارد و شما می توانید آن را در افرادی که استخدام می شوند مشاهده کنید. به عنوان مثال، ما تیم فنی سئو، تیم تبلیغاتی و نویسندگان محتوا را داریم که همگی تخصص را به سه رکن سئو می‌آورند.

ما باید همه این مسئولیت ها را پوشش دهیم و می توانید روند استخدامی را که برای پر کردن این موقعیت ها طی شده است مشاهده کنید. من فکر می کنم این نشان می دهد که این مهارت ها ارزشمند و قابل قدردانی هستند.

همچنین مسئولیت بزرگی در اینجا برای توسعه حرفه ای و رفاه شخصی، با ساختاری محکم و ثابت برای پشتیبانی از هر دو حوزه، وجود دارد. من در جایی کار نکرده ام که چنین تمرکز و تعهدی به این دو حوزه داشته باشد.

روند استخدام را چگونه دیدید؟

من یک گفتگوی اولیه با استخدام داخلی داشتم و آنها آن را به خوبی در مورد فرهنگ و محیطی که می‌شد فروختند. می بینید که تمرکز توسعه نیز شفاف است و تصویر بسیار واضحی را برای من ترسیم می کند.

در مرحله دوم، باید یک حسابرسی وب سایت و سپس یک استراتژی جامع برای یک مشتری ساختگی انجام می دادم. این وظایف برای هر دو طرف مهم است: برای اینکه شرکت مجموعه مهارت های شما را ببیند و برای کاندید ببیند شرکت چگونه کار می کند.

گاهی اوقات شرکت‌هایی را دریافت می‌کنید که می‌خواهند کارهای بسیار بزرگی را در چند روز به پایان برسانند. اما این تکلیف درست بود – برای نشان دادن مهارت های خود در همه زمینه ها، اما بدون اینکه از دنیا بخواهید.

چه توصیه ای به کسی می کنید که به فکر انتقال از یک آژانس کوچکتر به یک آژانس بزرگتر است؟

از ساختاری که وارد می شوید آگاه باشید. با برخی از آژانس های بزرگتر، همیشه خطر تبدیل شدن به شماره دیگری وجود دارد.

بسیاری از مردم بر این باورند که وقتی به یک شرکت بزرگتر نقل مکان می کنید، به یک چرخ دنده در سیستم تبدیل می شوید، اما اینجا اینطور نیست. روشی که ما در اینجا کار می کنیم از طریق یک سیستم فرعی است که در آن تیم های کوچکتر در تیم گسترده تر می نشینند. بنابراین با وجود اینکه آژانس بزرگی است، شما همچنان به عنوان بخشی از یک تیم کوچکتر و چابک کار می کنید.

شما احساس ارزشمندی می کنید و 121 ماهانه خود را دارید که واقعاً مهم هستند. مردم بررسی می‌کنند تا ببینند که چگونه کار می‌کنید، شما به طور منظم با سالمندان درباره استراتژی‌ها چت می‌کنید، و این مکانی است که می‌توانید ایده‌های خود را از یکدیگر منعکس کنید. این یک محیط بسیار حمایت کننده برای کار است.

شما باید قدردان باشید که اگر به یک آژانس بزرگتر نقل مکان کنید، فرآیندهای بسیار بیشتری درگیر خواهد شد. اما مزایای زیادی نیز برای آن وجود دارد. برخی از مردم آنها را دوست دارند، برخی دیگر از آنها متنفرند، اما شما باید مایل به پذیرش فرآیندها باشید و در عین حال در مورد بهبود آنها ذهن باز داشته باشید، زیرا کسب و کار از بازخورد سازنده در این زمینه ها استقبال می کند.

آخرین سخنان حکیمانه؟

من کار در WMG را به هر کسی توصیه می کنم. و این همان حقیقت است. من به دوستان توصیه کرده‌ام که در WMG دنبال نقش بگردند و اگر فکر نمی‌کردم این مکان عالی برای کار است، این کار را نمی‌کردم.

من به هر کسی که به فکر انتقال از یک آژانس کوچکتر به WMG است توصیه می کنم دو بار فکر نکند که فرصت توسعه باورنکردنی است و شما در یک نقش متمرکز و ساختار یافته خواهید بود. شما واقعاً می‌توانید در اینجا کار خود را تقویت کنید و زمینه رشد و توسعه هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه‌ای بسیار زیاد است.

____

همانطور که بازار رشد می کند و تغییر می کند، ما نیز تغییر می کنیم. آیا برای برداشتن گام بعدی در حرفه خود آماده هستید و در این راه احساس حمایت می کنید؟ اگر علاقه مند به کار در تیم سئوی ما هستید یا هر گونه سوال دیگری در مورد فرصت های موجود دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *