نحوه شناسایی فرصت ها برای جذب ترافیک هدفمند

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

سه مرحله کلیدی را برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت خود و تبدیل سرنخ های بیشتر به کار ببرید.

مرحله 1: کلمات کلیدی سودآور را شناسایی کنید

تحقیقات کلمات کلیدی واضح ترین مکان برای شروع در هنگام افزایش ترافیک وب سایت شما است. پس از همه، رتبه بندی برای کلمات کلیدی درست (یا غلط) در نهایت باعث ایجاد یا شکست وب سایت شما می شود.

اگر در زمینه تحقیق کلمات کلیدی کاملاً تازه کار هستید، فصل 5 از راهنمای مبتدیان Moz برای SEO اطلاعات مقدماتی بسیار خوبی را ارائه می دهد. این شامل نکات و ترفندهایی در مورد چگونگی تخمین ارزش یک کلمه کلیدی، نحوه درک جستجوی کلمه کلیدی طولانی مدت و معنای واقعی نمره دشواری کلمه کلیدی است.

مسلماً، همانطور که پیشرفت می کنید، تحقیق کلمات کلیدی به همان اندازه که یک علم است، یک هنر است. هیچ فرآیند گام به گام بدون خطا وجود ندارد و ابزارهای خودکار فقط می توانند خیلی چیزها را به شما بگویند. در نهایت، شما باید از شهود خود پیروی کنید تا به طور استراتژیک کلمات کلیدی را انتخاب کنید که ارزش تمرکز روی آنها را دارند.

راهنمای دنیای واقعی Copyblogger برای تحقیقات کلمات کلیدی نکات بسیار خوبی در مورد نحوه انتخاب سودآورترین موضوعات محتوایی ارائه می دهد. اگر می خواهید ببینید که برایان کلارک (موسس و مدیر عامل Copyblogger) رهبر افکار سئو چگونه به تحقیق کلمات کلیدی نزدیک می شود، باید حتما این منبع را بررسی کنید.

در حالی که افزایش ترافیک وب سایت چیز خوبی است، همچنین بسیار مهم است که مطمئن شوید نوع مناسبی از بازدیدکنندگان را جذب می کنید. به عنوان مثال، آیا ترجیح می دهید 10000 بازدیدکننده کاملاً هدفمند دریافت کنید یا 5000 بازدید کننده بسیار واجد شرایط و آماده فروش؟

مرحله 2: محتوای عالی ایجاد کنید

تولید محتوا جزء بزرگی از متدولوژی بازاریابی ورودی است، این آهنربایی است که خریداران واجد شرایط را به سایت شما می کشاند و آنها را متقاعد می کند که فرمی را پر کنند و اطلاعات تماس خود را در اختیار شما قرار دهند.

هنگامی که کلمات کلیدی مورد نظر خود را شناسایی کردید، ایده خوبی از موضوعات محتوایی که باید ایجاد کنید خواهید داشت. اما نکته اینجاست – اگر واقعاً می خواهید ترافیک وب سایت بیشتری را افزایش دهید، نمی توانید فقط پست های وبلاگ مبهم 300 کلمه ای را منتشر کنید. شما باید تحقیقات خود را انجام دهید و فقط بهترین مطالب را ارسال کنید.

بنابراین چگونه می توانید محتوای واقعا شگفت انگیز، ارزشمند و مفید ایجاد کنید؟

1. می توانید “Extended List Post” را امتحان کنید. این مانند یک پست فهرست استاندارد است، اما بهترین محتوا را از سایر پست‌های موجود می‌گیرد و آن را به یک فروشگاه یک‌جای طولانی‌تر، جامع‌تر و کاربردی‌تر تبدیل می‌کند.

2. تکنیک آسمان خراش. مشابه رویکرد فهرست توسعه یافته، هدف پست آسمان خراش ارائه جزئیات بیشتر و مشاوره موثرتر از هر منبع دیگری در حال حاضر است.

مهم نیست که کدام تکنیک را امتحان می‌کنید، اگر می‌خواهید محتوایتان در وب متمایز شود، باید مطمئن شوید که محتوایی را منتشر می‌کنید که جزئیات بیشتری داشته باشد، تحقیق بهتری داشته باشد و ارزش بیشتری نسبت به آنچه قبلاً وجود دارد ارائه می‌دهد.

مرحله 3: محتوای خود را تبلیغ کنید

ارتقای محتوا مرحله ای است که اکثر بازاریابان ورودی در آن شکست می خورند. احتمالاً یک نفر شما را به این باور رسانده است که اگر محتوای عالی پست کنید، حتماً می آید. اما به این سادگی نیست. اگر شما هم مانند سایر بازاریابان محتوا هستید، احتمالاً یک پست وبلاگ جدید منتشر می کنید، پیوند را توییت می کنید و آن را در لینکدین ارسال می کنید. پس هیچی. 1000 بازدید در چند روز اول و بس. در هنگام تحویل مرده است.

وبلاگ نویسان فوق العاده موفق زمان زیادی را صرف تبلیغ محتوای خود می کنند. در واقع، اگر با توصیه گمراه کننده “محتوای عالی پست کنید و آنها خواهند آمد” فریب خورده اید، احتمالاً از دانستن استراتژی های بازاریابی محتوای آنها شوکه خواهید شد. به جای اینکه تمام وقت خود را صرف تولید محتوای بیشتر و بیشتر کنند، کارها را متفاوت انجام می دهند.

به طور خلاصه

یافته های کلیدی

قبل از ایجاد محتوا، باید زمانی را صرف تحقیق در مورد کلمات کلیدی کنید. هر محتوایی که ایجاد می کنید باید به طور استراتژیک برای یک کلمه کلیدی خاص هدف قرار گیرد. علی‌رغم آنچه ممکن است به آن باور داشته باشید، نمی‌توانید فقط «محتوای عالی» پست کنید و انتظار داشته باشید که هجوم ترافیک و سرنخ‌ها را به دست آورید. اگر می‌خواهید ترافیک سایت خود را افزایش دهید، باید روی ایجاد محتوایی با ارزش لینک که عمیق‌تر، مرتبط‌تر، کاربردی‌تر و طراحی بهتر است تمرکز کنید. به جای اینکه تمام وقت خود را صرف تولید محتوای بیشتر کنید، بر روی صرف بخشی از زمان خود برای تبلیغ محتوای موجود تمرکز کنید. همیشه می توانید خوانندگان جدیدی برای محتوای موجود خود پیدا کنید. برخی از کارشناسان حتی پیشنهاد می کنند برای تبلیغ محتوا از قانون 80/20 پیروی کنید. بک لینک‌ها تصادفی اتفاق نمی‌افتند – به طور استراتژیک با افراد مرتبط در جایگاه خود ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید به محتوای شما پیوند دهند.

این است! اکنون می دانید که چگونه ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

کمک خواستن؟ تماس با ما از طریق:

تلفن: +44 20 8834 4795

ایمیل: help@whitehat-seo.co.uk

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *