نحوه کسب لینک بیشتر با استفاده از هدف لینک

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

در اینجا 5 روش اثبات شده برای به دست آوردن لینک های بیشتر با استفاده از قصد پیوند برای افزایش ترافیک موتور جستجوی ارگانیک شما آورده شده است.

اما قبل از کسب لینک از طریق این روش ها ابتدا باید هدف لینک را درک کنید.

قصد رابطه چیست؟

هدف از پیوند “پیدا کردن کلمات کلیدی است که آمار، حقایق، داده‌ها، چیزهای دیگری که قصد پیوند در آنها تعبیه شده است، زیرا مردم در حال جمع‌آوری منابع هستند و می‌خواهند به تحقیق پیوند داده و پیوند دهند.”

بیایید تعریف بریتنی از قصد رابطه را بشکنیم.

یافتن کلمات کلیدی حاوی آمار، حقایق، داده ها و موارد دیگر – این به معنای انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای یافتن آمار و حقایق مربوط به محصول، خدمات، موضوع یا صنعت شماست. مردم منابع را جمع آوری می کنند – این افراد روزنامه نگاران، کپی رایترها، ویراستاران یا وبلاگ نویسان در جایگاه شما هستند، نه مشتریان هدف شما. آنها می خواهند به تحقیق پیوند داده و پیوند دهند – وظیفه شما این است که کپی کردن یا پیوند دادن به تحقیقات خود را برای آنها آسان کنید. شما با به دست آوردن آنها (نداشتن آنها) لینک ها را به دست می آورید.

اکثر سئوکاران در مقطعی از حرفه خود یک راهنمای “نهایی” یا یک پست “آسمان خراش” نوشته اند.

سپس از روش‌های مختلفی برای جست‌وجوی وب‌سایت‌های مربوطه استفاده می‌کنند تا نویسندگان یا صاحبان آن‌ها را بیابند و ایمیل‌های سردی را برای آنها ارسال می‌کنند تا پیوندها را درخواست کنند.

حتی یک سنجاب کور هم یک مهره پیدا می کند.

طبق یک مطالعه، 91.5٪ از گیرندگان پیام های سرد را نادیده می گیرند و کسانی که پاسخ می دهند احتمالاً از شما برای تبادل لینک یا پیوند درخواست پرداخت می کنند.

مطمئناً از این طریق چند لینک به صاحبان سایت های اسپم دریافت خواهید کرد، اما به طور کلی بازاریابان از بازاریابی ایمیلی برای دریافت لینک سوء استفاده کرده اند.

در اینجا خلاصه ای از آخرین کمپین اطلاع رسانی من است.

ارسال شده 3783 باز شده 1665 پاسخ داده شده 93 لینک کسب شده 7

این ها ایمیل های بمب فرش نبودند. آنها بسیار هدفمند بودند و محتوای ایمیل بسیار شخصی سازی شده بود، اما تعداد کمی از لینک ها به دست آمد.

چرا فقط پست های مهمان یا لینک های انتخاب شده را نمی خرید؟

خرید پست های مهمان یا لینک های انتخاب شده به جای کسب درآمد، بسیار وسوسه انگیز است. به اطراف نگاه کنید و بازارهایی را خواهید یافت که بسته به کیفیت وب سایت، پیوندی را به قیمت 40، 80 و 120 پوند به ازای هر پیوند می فروشند.

وب سایت من DR50 است. من فقط یک وب سایت متوسط ​​هستم، خیلی معروف یا معتبر نیستم.

من هرگز پرداختی را برای پست مهمان یا درج پیوند نپذیرفته ام، اما اگر این کار را می کردم، می توانستم حدود 399 پوند برای هر پیوند دریافت کنم.

بنابراین خرید 10 لینک از سایت های دیگر مانند سایت من حدود 3999 پوند برای شما هزینه خواهد داشت.

خرید لینک همچنان مرا تا سر حد مرگ می ترساند زیرا نمی خواهم به سایت خودم یا سایت مشتری آسیب بزنم.

آیا می توانید محتوای هدف پیوند را با قیمت کمتر از 3999 پوند ایجاد کنید و 10 لینک یا بیشتر از سایت های DR 50+ کسب کنید؟

فقط برای اینکه بدانید من پر از مزخرف نیستم، این صفحه من بیش از 10 پیوند (مجموع 33) از سایت های DR50+ دارد.

بدون داده یا تحقیق اصلی. بدون ایمیل التماس. هیچ لینکی خریداری نشد

اکنون می‌خواهم راه‌های کسب لینک‌های بیشتر را گام به گام به شما معرفی کنم و نمونه‌هایی را درج کنم که می‌توانید گدایی، قرض گرفتن یا سرقت کنید.

1. ایجاد یا ترتیب آمار

اولین نوع کلمه کلیدی هدف لینک، آمار است.

به یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Ahrefs بروید و “statistics” را تایپ کنید. محصول، خدمات یا اصطلاحات صنعتی مرتبط خود را به فیلتر «شامل» اضافه کنید. مرتب سازی بر اساس دشواری کلمه کلیدی به نتایج برتر نگاه کنید و مطمئن شوید که منابع زیادی دارند. این نشانه قصد رابطه است. روی نتیجه با بیشترین لینک کلیک کنید و به انکر تکست نگاه کنید. این آمار کلیدی را به شما می گوید که اکثر مردم به آن وصل می شوند. اکنون یا تحقیقات اصلی انجام دهید یا آمارهای به روزتری را از نتایج برتر ارائه شده مرتب کنید. سپس آمار اصلی یا به روز شده را ایجاد کنید. صفحه خود را منتشر کنید آن را در لیست ایمیل و کانال های اجتماعی خود تبلیغ کنید.

من در حال انجام سئو برای این وب سایت جدید هستم و 3 لینک به طور طبیعی بدون انجام ایمیل به دست آورده ام. اتصالات بیشتری به طور طبیعی در طول زمان به دست خواهند آمد.

2. چک لیست ایجاد کنید

چک لیست لیستی از کارهایی است که قبل از شروع یک پروژه باید انجام دهید. به عنوان مثال، من چک لیست هایی ایجاد کرده ام تا به افراد کمک کنم تحقیقات کلمات کلیدی و اجرای کمپین های سئو را شروع کنند.

به Ahrefs بروید و “چک لیست” را تایپ کنید. شرایط محصول، خدمات یا صنعت خود را به فیلتر «شامل» اضافه کنید. مرتب سازی بر اساس دشواری کلمه کلیدی در اینجا چند ایده چک لیست مربوط به وام مسکن و خانه آورده شده است. به نتایج برتر نگاه کنید و مطمئن شوید که بیشتر صفحات دارای دامنه های ارجاع زیادی هستند. چک لیستی ایجاد کنید که حاوی لیستی از 7-10 مرحله باشد. هر مرحله باید یک عنوان باشد که با دستورالعمل های دقیق همراه باشد. سپس از Canva برای طراحی یک چک لیست گرافیکی با خلاصه هر مرحله استفاده کنید و گرافیک را به صفحه خود اضافه کنید. چک لیست خود را به لیست ایمیل و کانال های اجتماعی خود ارتقا دهید. 3. قالب ایجاد کنید

الگو به هر سندی گفته می‌شود که می‌توان از آن به طور مکرر برای به دست آوردن نتیجه مطلوب استفاده کرد، برای مثال یک الگوی جریان نقدی یا یک الگوی برنامه‌ریزی وب‌سایت.

به Ahrefs یا Semrush رفته و عبارت template را وارد کنید. عبارات محصول، خدمات یا صنعت را در کادر «شامل» وارد کنید، یا برای حذف برخی از اصطلاحات از دشواری یا حذف کلمات کلیدی استفاده کنید. مرتب سازی بر اساس دشواری کلمه کلیدی این الگوی پست وبلاگ را بررسی کنید. نتیجه نهم، قالبی بود که برای یک مشتری ایجاد کردم. نتایج برتر دارای 100 تا 200 دامنه ارجاع هستند، بنابراین موضوع دارای هدف پیوند است. در مورد محبوب ترین صفحات برای ایجاد قالب خود تحقیق کنید. یک صفحه وب با دستورالعمل های استفاده از الگو ایجاد کنید و به کاربران اجازه دهید آن را آزادانه دانلود کنند. سپس چک لیست خود را با تمام کانال هایی که در اختیار دارید تبلیغ کنید. 4. محتوای بصری طراحی کنید

تصاویری مانند تصاویر، اسکرین شات ها، نمودارها، نمودارها و اینفوگرافیک ها توضیح موضوعات پیچیده، مفاهیم، ​​آمار یا مطالعات را آسان می کنند.

این صفحه را با 39 وب سایت دیگر که به آن پیوند دارند، ببینید.

این 39 وب سایت به مطالعه پیوند دارند، نه گرافیک. گرافیک به سادگی به انتقال بهتر پیام اصلی کمک می کند.

معیارهای تحقیق قصد تداعی بصری.

1. موضوع باید پرطرفدار باشد. به دنبال زاویه ای باشید که هیچ کس به آن نگاه نکرده است، به عنوان مثال. “چند پینت برای صرفه جویی در یک میخانه بریتانیایی”. موضوع باید مرتبط با صنعت نشر باشد.4. اطمینان حاصل کنید که در مورد موضوع اختلاف نظر وجود دارد.

چگونه موضوعاتی را با هدف پیوند بصری پیدا کنیم.

1. به صفحات لینک شده برتر رقیب خود نگاه کنید. به این ترتیب من کشف کردم که “چند پینت برای صرفه جویی در یک میخانه بریتانیایی”.

2. برای شناسایی موضوعات و اخبار مربوط به هدف پیوند، موارد زیر را در Ahrefs Content Explorer وارد کنید.

(“مبلمان” یا “صندلی” یا “میز”) و (“مطالعه” یا “یافته ها” یا “تحقیق”)

(3 کلمه کلیدی اول را برای مطابقت با محصول، خدمات یا صنعت خود تغییر دهید).

در اینجا یک مثال دیگر است.

(“حساب ها” یا “حسابدار” یا “حسابداری”) AND (“مطالعه” یا “یافته ها” یا “مطالعه”)

3. حالا محتوا و تصاویر خود را ایجاد کنید.

4. آن را در لیست ایمیل و کانال های اجتماعی خود تبلیغ کنید یا از ابزاری مانند Prowly برای ارائه پیام خود به روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان مرتبط در صنعت خود استفاده کنید.

5. یک ابزار تعاملی ایجاد کنید

یک ابزار تعاملی به کاربران این امکان را می دهد که با داده ها تعامل داشته باشند تا بینش به دست آورند، چیزی بسازند یا طراحی کنند، تصمیم بگیرند یا به نتیجه یا خروجی دست یابند.

شما باید هزینه توسعه یا ساخت یک ابزار تعاملی را خودتان یا با کمک یک توسعه دهنده خارجی در نظر بگیرید.

به Ahrefs خود بروید و “calculator, tool” را تایپ کنید. عبارات محصول، خدمات یا صنعت را در کادر «شامل» وارد کنید، یا برای حذف برخی از اصطلاحات از دشواری یا حذف کلمات کلیدی استفاده کنید. کلمات کلیدی را بر اساس دشواری کلمات کلیدی به ترتیب نزولی مرتب کنید. این ماشین حساب های فروش، «ماشین حساب فروش آمازون» و «ماشین حساب فروش کتاب آمازون» را بررسی کنید. به نتایج SERP برای وب سایت هایی با DR پایین و دامنه های ارجاع زیادی نگاه کنید. برای ایجاد این ابزار یا ماشین حساب به یک برنامه نویس نیاز دارید. از وب سایت هایی مانند Upwork یا People Per Hour برای پیدا کردن یک توسعه دهنده استفاده کنید. آن را منتشر و تبلیغ کنید. خلاصه

البته، راه‌های دیگری نیز برای کسب بک لینک وجود دارد، اما این 5 تکنیک به شما کمک می‌کند تا با استفاده از سیگنال‌های طبیعی هدف لینک، بدون استفاده از تاکتیک‌های ناامیدکننده ایمیل، لینک‌ها را به دست آورید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *