نمای کلی برنامه وابسته Shopify | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

Shopify یکی از بزرگترین پلتفرم های آنلاین برای ایجاد وب سایت ها به خصوص فروشگاه های آنلاین است. پلتفرم معاملاتی برای طیف وسیعی از کسب و کارها، صرف نظر از اندازه آنها، کار می کند، و این واقعیت که بسیار کاربرپسند است، چیزی است که آن را در طول سال ها بسیار محبوب کرده است.

به طور طبیعی، جایگزین های زیادی برای Shopify وجود دارد، از جمله برای برنامه وابسته آنها. اگر قصد نوشتن در مورد بازاریابی، تجارت الکترونیک و افزایش فرصت های درآمد غیرفعال را دارید، برنامه وابسته Shopify ممکن است برای شما مناسب باشد.

ادامه مطلب را بخوانید تا همه چیزهایی را که باید در مورد آن بدانید!

مروری بر برنامه وابسته Shopify Shopify چیست؟

همانطور که قبلاً در مقدمه اشاره کردیم، Shopify اساسا نرم‌افزار تجارت الکترونیک را به انواع کاربران ایده‌آل می‌فروشد، خواه آنها صاحبان مشاغل کوچک باشند یا افرادی که می‌خواهند دوره‌های آموزشی خود را بفروشند، یا شرکت‌های بالقوه بزرگی که به تازگی در حال انتقال به فروش محصولات خود به صورت آنلاین هستند. .

بیش از 15 سال از ایجاد Shopify می گذرد و در این مدت بیش از سه میلیون وب سایت از این پلتفرم استفاده کرده اند.

تنها پلتفرمی که هنوز از نظر تعداد کاربران و گستردگی آن در اینترنت از Shopify پیشی می‌گیرد WooCommerce است.

به عبارت دیگر، اگر شریک Shopify شوید، تنها چیزی که باید نگران آن باشید این است که به دنبال کنندگان خود سرویسی ارائه دهید که قبلاً درباره آن نشنیده اند یا به درستی مشکلات را حل نمی کند – زیرا مشتریان خدمات شناخته شده هستند. با این برند نزدیک به عالی بودن

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

سه طرح اصلی در پلتفرم Shopify وجود دارد و آنها نیازهای مختلف را برآورده می کنند در حالی که قیمت جداگانه دارند. هزینه طرح اولیه 32 دلار در ماه است و با یک آزمایش رایگان ارائه می شود. این شامل تنها دو حساب کارمند، گزارش های اساسی، به همراه حداکثر 1000 مکان موجودی است.

صورتحساب طرح Shopify 92 دلار در ماه است. ویژگی‌ها در این مورد کمی سخاوتمندانه‌تر هستند، زیرا با حداکثر پنج حساب کارمند و گزارش‌های حرفه‌ای همراه است، اما همان حداکثر 1000 اسلات موجودی که می‌توان در اشتراک اصلی نیز یافت.

سپس طرح پیشرفته وجود دارد که هزینه آن 399 دلار در ماه است و بدیهی است که به مشاغل بزرگتر پاسخ می دهد. این یکی شامل یک سازنده گزارش سفارشی و 15 حساب کارمند و همان تعداد مکان موجودی است که قبلاً ذکر شد.

پشتیبانی 24/7 برای همه طرح‌های ارائه‌شده در اینجا، همراه با محصولات نامحدود، یک فروشگاه آنلاین، یک فروشگاه عمومی، ایجاد سفارش دستی، کدهای تخفیف و یک گواهی SSL رایگان در دسترس است. ویژگی‌های مختلف دیگری نیز در آن گنجانده شده است، از بازیابی سبد خرید رها شده تا کارت‌های هدیه.

یک شریک Shopify شوید

اگرچه تا همین اواخر (2022) Shopify از برنامه وابسته در وب سایت خود استفاده می کرد، این شرکت اکنون یک پلت فرم وابسته جداگانه به نام Impact را اجرا می کند. ما در گذشته این شبکه را مورد بررسی قرار داده ایم، بنابراین اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن هستید، مقاله را مطالعه کنید.

برای بازاریابان باتجربه وابسته، استفاده از یک پلتفرم مجزا یک مزیت محض است، به خصوص اگر چندین وب سایت داشته باشند که از طریق برنامه های مختلف کسب درآمد می کنند و همه آنها در یک مکان قابل دسترسی هستند.

در Impact، می‌توانید تمام اطلاعاتی را که باید در مورد ردیابی وابسته Shopify و کمیسیون‌های وابسته Shopify بدانید را بیابید.

در مورد الزامات، آنها کم و بیش مناسب هستند. شما باید صاحب یک وبلاگ یا وب‌سایت باشید، مخاطب داشته باشید (اگرچه مشخص نشده است که باید تعداد مشخصی دنبال‌کننده یا ترافیک در هر ماه داشته باشید)، و درگیر تکنیک‌های مبهمی مانند هرزنامه یا ادعاهای گمراه‌کننده برند نباشید.

اگر نمی‌دانید چه مدت باید منتظر بمانید تا در مورد قبول شدن یا نشدن خود در برنامه بشنوید، پردازش درخواست‌ها معمولاً کمتر از یک هفته طول می‌کشد.

کمیسیون وابسته Shopify – آنچه باید بدانید

بنابراین، آیا می توانید با این برنامه وابسته به ثروت برسید؟ همانطور که احتمالاً می دانید اگر قبلاً از این روش کسب درآمد استفاده کرده اید، معمولاً به جای قرار دادن همه تخم مرغ ها در یک سبد، استفاده از چندین برنامه مختلف مفید است.

با این حال، برای هر طرح پولی که به Shopify مراجعه می‌کنید، می‌توانید 150 دلار کمیسیون بگیرید، که ما می‌گوییم در مقایسه با برنامه‌های دیگر در حال حاضر ارزش نوشتن را دارد.

اگرچه سهم کمی از پرداخت‌های آینده قابل قدردانی است، اما نمی‌توانید انتظار کمیسیون‌های مکرر را از Shopify داشته باشید. این کوکی یک ماه دوام می آورد که جای تعجب نیست، بنابراین سعی کنید مطمئن شوید که مخاطبان شما در 30 روز اول پس از کلیک روی پیوند وابسته Shopify شما تصمیم می گیرند.

پرداخت وابسته به Shopify

با توجه به اینکه Shopify برای مدیریت برنامه به پلتفرم Impact Radius متکی است، دریافت درآمد از دو روش اصلی – PayPal یا حواله بانکی امکان پذیر است. حتی ممکن است بتوانید از حسابی مانند Wise یا Payoneer استفاده کنید اگر حسابی با ارز مشخصی ندارید که باید با آن پول پرداخت کنید.

در مورد آستانه ها، خوشحال خواهید شد که بدانید محدودیت فقط 10 دلار است. همه چیز در طول زمان از نظر پرداخت بسیار تغییر کرده است، زیرا Shopify فقط به وابستگان خود از طریق PayPal پرداخت می کند، که در همان لحظه مشکل ساز است.

تا زمانی که حداقل 25 دلار کسب نکرده باشید، نمی توانید برنده های خود را برداشت کنید، اما حتی اگر این کار را انجام دهید – از آنجایی که نرخ کمیسیون برای هر فروش 150 دلار است، این به خودی خود مشکلی نیست.

به عنوان یک شرکت وابسته، شما این آزادی را دارید که حد خود را انتخاب کنید، به این معنا که می توانید درآمد خود را به طور خودکار زمانی که به نقطه خاصی رسیدید دریافت کنید یا هر دو هفته یک بار به طور خودکار توسط پلتفرم به شما پرداخت شود.

مزایا و معایب استفاده از برنامه وابسته Shopify برای کسب درآمد

هر فرصت درآمدزایی با مزایا و معایبی همراه است و این تمرین خوبی است که قبل از تصمیم به پیوستن به یک برنامه جدید، همه چیز را بررسی کنید.

از نظر مزایا، می‌توان گفت که این یکی از برنامه‌های وابسته با درآمد بالاتر در حال حاضر است. ما یک کمیسیون تکراری می خواهیم، ​​حتی اگر حدود 10٪ از ارزش اشتراک های بعدی ارجاعات شما باشد.

ما همچنین این واقعیت را دوست داریم که همه چیز از طریق Impact کار می کند، که به عنوان یک شبکه وابسته بسیار کارآمد و کاربرپسند شناخته می شود. شاید مدت کوکی به جای 30 روز کلاسیک که این روزها هر برنامه از آن استفاده می کند، کمی بیشتر شود.

همچنین می‌خواهیم توجه داشته باشیم که در صورت بروز مشکل، مدیر وابسته در دسترس است و تماس با نماینده آسان است.

جایگزین های Shopify برای بازاریابی وابسته

اگر همه چیزهایی که در بالا توضیح دادیم برای شما جذاب نیست و می خواهید گزینه دیگری را بررسی کنید، در اینجا چند گزینه دیگر برای انتخاب وجود دارد.

تجارت بزرگ

برای دانستن همه چیزهایی که باید در مورد برنامه وابسته BigCommerce بدانید، بررسی جامع ما را حتما بخوانید. این یکی از طریق Impact Radius نیز کار می کند، بنابراین تفاوتی در آنجا وجود ندارد.

عضویت در برنامه بسیار آسان است و در کمتر از یک هفته پاسخ خود را دریافت خواهید کرد. از نظر میزان درآمدی که می توانید با این فرصت کسب کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید 200٪ ارزش هر سفارشی که از طریق پیوند وابسته خود انجام می شود را دریافت می کنید. اگر ارجاع دهندگان شما مثلاً طرح پلاس را انتخاب کنند، این مبلغ تقریباً به 160 دلار می رسد.

درآمد شما البته بسته به میزان کسب و کاری که به BigCommerce ارسال می کنید متفاوت خواهد بود. در مورد روش های پرداخت، شما همان دو روشی را دارید که Shopify برای شما فراهم می کند – واریز مستقیم و پی پال.

Bluehost

اگرچه برنامه وابسته Bluehost کمی متفاوت است زیرا خود این سرویس به طور خاص برای صاحبان وب سایت های تجارت الکترونیکی طراحی نشده است، اما افراد زیادی می توانند با سازنده سایت که با برنامه های پولی ارائه می شود انجام دهند. بنابراین، برای مقاصد مقایسه، تصمیم گرفتیم این جایگزین را به لیست اضافه کنیم.

از نظر درآمد، ما می گوییم که Bluehost به خوبی Shopify پرداخت نمی کند زیرا کمیسیون شما برای هر نوع فروش برنامه ای 65 دلار خواهد بود، مهم نیست که فقط برای یک یا سه سال باشد.

البته، اگر عملکرد شما فوق‌العاده باشد، حتی می‌توانید با نرخ خود مذاکره کنید، اما حداکثر نرخی که باید با این مورد انتظار داشته باشید 100 دلار است، بنابراین هنوز از برنامه وابسته Shopify پایین‌تر است.

فضای مربعی

برنامه وابسته Squarespace زمانی که در کنار Shopify قرار می گیرد کمی بهتر به نظر می رسد، اما به خاطر داشته باشید که اگرچه برای مشاغل کار می کند، باز هم عمدتاً آنها را هدف قرار نمی دهد.

مشکل این گزینه این است که نام تجاری در مورد درآمدهای بالقوه ای که می توانید بدست آورید خیلی واضح نیست، اما با منابع متنوعی که ما با آنها مشورت کرده ایم، به نظر می رسد که می توانید برای هر فروش که به آن مراجعه می کنید، 200 دلار به دست آورید. کسب و کار.

#عنوان_تصویر

حتی کوکی 45 روز دوام می آورد، بنابراین بیشتر از چیزی است که Shopify در حال حاضر ارائه می دهد. ظاهراً آستانه پرداخت فقط 10 دلار است و این یکی از طریق همان شبکه وابسته، Impact، کار می کند.

Wix

وقتی صحبت از برنامه وابسته Wix به میان می‌آید، کارها بسیار ساده هستند، زیرا کمیسیون ثابت است – می‌توانید انتظار داشته باشید که برای هر شخصی که متقاعد می‌کنید بسته Premium را امتحان کند، ۱۰۰ دلار درآمد داشته باشید.

اما بزرگترین نقطه ضعف در مورد این روش کسب درآمد این است که باید منتظر بمانید تا سه نفر مختلف بسته Premium را دریافت کنند تا بتوانید درآمد خود را برداشت کنید. بله، درست خواندید – قبل از اینکه بتوانید دستمزد بگیرید، باید حداقل 300 دلار درآمد داشته باشید.

نکته مثبت این است که پول شما به جای استفاده از PayPal مستقیماً به حساب بانکی شما منتقل می شود.

Weebly

به عنوان یک شریک بالقوه آینده Weebly، خوشحال خواهید شد که بدانید این برنامه توسط ShareASale مدیریت می شود. مانند Impact، این یکی دیگر از شبکه های وابسته قابل اعتماد است که همه چیز را از نظر آمار، ردیابی، لینک های وابسته به همراه پرداخت خود مدیریت می کند.

در حالی که هر دو مزایا و معایب این برنامه وجود دارد، ما می گوییم که مزایا بر معایب آن بیشتر است. نرخ 30 درصد ممکن است غیرعادی نباشد، اما کوکی 120 روز دوام می آورد، بنابراین شما در واقع فرصتی برای فروش آن دارید.

کاری که ما همچنین می‌خواهیم در مورد برنامه وابسته Weebly انجام دهیم این است که نمی‌توانید از طریق PayPal پرداخت دریافت کنید. ShareASale به معنای واقعی کلمه از سایر گزینه های پرداخت غیر از PayPal استفاده می کند، بنابراین شما باید نوعی حساب بانکی داشته باشید، مجازی یا غیر مجازی.

افکار نهایی

بنابراین، آیا منطقی است که شریک Shopify شوید یا باید این فرصت را از دست بدهید؟ در حالی که این سوالی است که فقط شما می توانید به آن پاسخ دهید، به مواردی مانند جایگاه خود، مخاطبان خود، اینکه آیا واقعاً افرادی را در لیست دنبال کنندگان خود دارید که ممکن است علاقه مند به راه اندازی یک تجارت باشند و موارد دیگر فکر کنید.

پس از همه، اگر قصدی (در افرادی که به طور منظم از سایت شما بازدید می کنند) برای استفاده از Shopify وجود ندارد (با در نظر گرفتن اینکه نسبت به سایر خدمات بسیار گران است)، می توانید گزینه هایی را که در پایان ارائه کرده ایم نیز در نظر بگیرید. این مقاله.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *