نمای کلی برنامه Wix Affiliate | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر تا به حال یک صفحه نمونه کار یا یک وب سایت ساده بدون طراحی وب یا مهارت های توسعه وب ایجاد کرده باشید، ممکن است قبلاً نام Wix را شنیده باشید. این یکی از محبوب ترین خدمات در این منطقه در کنار Squarespace و سایر شرکت های مشابه است.

اما آیا می دانستید که Wix در واقع یک برنامه وابسته دارد و با تبلیغ برنامه های برند می توانید درآمد جانبی خود را هر ماه افزایش دهید؟

در این پست، همه چیزهایی را که باید در مورد آن بدانید، بررسی می‌کنیم، از کمیسیون‌هایی که می‌توانید انتظار داشته باشید، تا آنچه می‌توانید به خوانندگان خود ارائه دهید، اینکه آیا جنبه‌های منفی وجود دارد یا خیر، و چه گزینه‌های دیگری در دسترس شماست.

بررسی اجمالی برنامه وابسته Wix Wix چیست؟

Wix بیش از 15 سال است که وجود دارد. تنها تا 4 سال دیگر، این شرکت تولد 20 سالگی خود را جشن می گیرد، بنابراین ناگفته نماند که در بازی ساخت سایت، یا بازاریابی وابسته، جدید نیست.

تنها جنبه‌ای که می‌تواند کمی مشکل‌ساز باشد و می‌خواهیم از ابتدا به آن اشاره کنیم، این است که Wix بهترین پلتفرم برای موارد جدی مانند تجارت الکترونیک یا خود بازاریابی وابسته نیست.

این بدان معنی است که اگر یک سایت وابسته با Wix ایجاد کنید، مدیریت همه چیز برای شما کمی دشوار خواهد بود، فقط به این دلیل که کار کردن با آن در مقایسه با وردپرس برای مثال آسان نیست.

افزونه های زیادی برای این پلتفرم به اندازه سیستم های مدیریت محتوای مشابه و سازندگان وب سایت وجود ندارد. به همین دلیل، سئو و جستجوی ارگانیک می تواند برای صاحبان سایت Wix کمی چالش برانگیز باشد.

با این حال، اگر Wix از افرادی تشکیل شده باشد که مایل به ایجاد یک نمونه کار آنلاین یا فقط وبلاگ هستند، قطعاً می توانید Wix را برای مخاطبان خود تبلیغ کنید.

شریک Wix شوید

بازاریابی وابسته با Wix از همان ابتدا می تواند کمی چالش برانگیز باشد زیرا در واقع باید به وب سایت شرکت بروید و یک برنامه را در آنجا ارسال کنید.

در مقابل، برخی از برنامه‌های دیگری که در گذشته بررسی کرده‌ایم، از شبکه‌های مجزا برای هر چیزی که مربوط به بازاریابی وابسته است، استفاده می‌کنند، که کار را برای همه افراد درگیر آسان می‌کند – هم مدیران وابسته و هم خود شرکت‌های وابسته.

پیوستن به برنامه وابسته Wix.com را می توان با پر کردن یک فرم انجام داد. در مورد اطلاعاتی که از شما خواسته می شود انتظار هیچ چیز غیرعادی نداشته باشید. این شرکت فقط می‌خواهد بداند که شما یک فرد واقعی هستید و یک آدرس واقعی و همه چیز دارید.

نام و آدرس سایت شما نیز برای تایید درخواست شما ضروری است. در صورت تمایل می‌توانید یک نام کاربری وابسته ایجاد کنید و همچنین اگر قبلاً یکی از وابستگان Wix بودید و به‌طور تصادفی یا به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین ناآگاهانه از برنامه اخراج شدید، دوباره درخواست دهید.

نیازی به گفتن نیست، شما مجاز به تبلیغ لینک های وابسته Wix خود در وب سایت های هرزنامه یا مشکوک نیستید، و همچنین مجاز به داشتن محتوای مرتبط با جایگاه هایی مانند بزرگسالان، کوپن ها یا هر چیز دیگری برای این موضوع نیستید.

اگرچه ما این اطلاعات را در فهرست خط‌مشی پیدا نکردیم، اما احتمالاً مجاز به استفاده از بازاریابی PPC در جایی که نام برند Wix را در تبلیغات خود ذکر می‌کنید، ندارید.

بازاریابی وابسته Wix – چه خدماتی را می توانید تبلیغ کنید؟

اولین و بدیهی ترین سرویسی که می توانید به خوانندگان خود توصیه کنید شامل سازنده وب سایت است که کار با آن بسیار آسان است و حدس و گمان هایی را که در طول فرآیند ممکن است اتفاق بیفتد را حذف می کند، حتی برای افرادی که تجربه قبلی در ساخت سایت ندارند.

بیش از 800 قالب برای افراد وجود دارد که می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند، و یک وب توسعه‌یافته از طریق یک پلت فرم توسعه باز در دسترس است تا مخاطبان شما علاقه مند شوند.

Wix همچنین دارای یک برنامه تلفن همراه است و دارای ویژگی ها و خدمات مختلف دیگری مانند سازنده آرم سفارشی، مجموعه ای از ابزارهای SEO (که قطعاً مفید است زیرا نمی توانید از همان افزونه هایی که می توانید با وردپرس استفاده کنید)، نام دامنه ها ارائه می شود. ، میزبانی و هر چیز دیگری برای آن موضوع.

کمیسیون وابسته، کوکی و پرداخت Wix

این قسمتی است که احتمالاً به دنبال آن بوده اید و بیشتر به آن علاقه مند بوده اید. بنابراین وقتی از Wix برای بازاریابی وابسته استفاده می کنید چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

در حالی که حدس زدن مقدار مشخصی از پول در ماه برای ما غیرممکن است، زیرا ما از قابلیت‌های ترافیک و تبدیل شما اطلاعی نداریم، متذکر می‌شویم که از نظر برنامه‌های وابسته، این گزینه بسیار مناسبی است.

به ازای هر کاربر ارجاعی که پس از کلیک بر روی پیوند وابسته شما یک بسته Premium دریافت می کند، کمیسیون ثابتی معادل 100 دلار به شما پرداخت می شود. این واقعیت را در نظر بگیرید که این قیمت فقط برای شرایطی در دسترس است که مثلاً افراد پس از 14 روز استفاده از سرویس، طرح خود را لغو نمی کنند.

یکی دیگر از جزئیاتی که باید به آن توجه کنید (و یکی که ما به بخش کلاهبرداری این مقاله اضافه خواهیم کرد) این است که شما باید حداقل 3 کمیسیون 300 دلاری در ماه بپردازید تا پلتفرم به شما پرداخت کند. این می تواند یک نقطه ضعف قابل توجه باشد، به ویژه برای بازاریاب های وابسته که تازه شروع به کار کرده اند و وبلاگ ها یا سایت هایشان ممکن است در حال حاضر ترافیک زیادی نداشته باشند.

این کوکی همچنین 30 روز دوام می آورد که جای نوشتن در مورد آن نیست. ما عمر کوکی های 120 روزه یا حتی یک ساله را با برنامه های دیگر دیده ایم. اگرچه این استاندارد صنعتی است، بنابراین از این نظر جای تعجب نیست.

از نظر روش‌های پرداخت، ما حتی مجبور نبودیم از جمع استفاده کنیم زیرا فقط یک مورد در دسترس است – شما فقط می‌توانید درآمد خود را از طریق حواله بانکی دریافت کنید. Wix از یک دوره Net45 استفاده می کند، به این معنی که باید آنقدر منتظر بمانید تا کمیسیون شما تایید شود. برای دریافت پرداخت، باید فاکتوری را نیز برای پلتفرم ارسال کنید.

مزایا و معایب شریک Wix بودن

همانطور که قبلاً می دانید اگر قبلاً از بازاریابی وابسته برای افزایش درآمد خود استفاده کرده اید، استفاده از هر یک از این برنامه ها دارای مزایا و معایبی است.

همانطور که ممکن است بتوانید بگویید، Wix واقعاً یک برنامه وابسته بسیار مناسب از نظر نرخ کمیسیون دارد. هر چند بقیه چیزها چندان عالی نیست.

دردسر ارسال فاکتور برای دریافت پورسانت به حساب بانکی شما و این واقعیت که حواله سیمی در واقع می تواند بخش هنگفتی از درآمد شما را به همراه داشته باشد زیرا ممکن است در ایالات متحده زندگی نکنید یا چیزی شبیه به آن، بنابراین هزینه ها باید انتظار می رود – این ممکن است مشارکت Wix را برای شما کمتر سودمند کند.

همچنین، کمیسیون حتی تکراری نیست، چیزی که می توانید با برنامه های مشابه دریافت کنید. و حتی اگر نرخ کمیسیونی که می‌توانید از رقبا دریافت کنید ممکن است پایین‌تر باشد، آنها آستانه‌های متفاوتی دارند و شما در درازمدت می‌توانید درآمد بیشتری نسبت به Wix داشته باشید.

در نهایت، بزرگترین نقطه ضعف این است که حتی با وجود اینکه سازنده وب سایت کار می کند و مزایای زیادی دارد، وب سایت های وردپرس همچنان بهترین ها برای سئو و جستجوی ارگانیک هستند – بنابراین صاحبان وب سایت با تجربه در مخاطبان شما ممکن است مایل نباشند خدمات Wix را امتحان کنند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی برنامه مشارکتی Thrive Themes

اگر Wix گزینه مناسبی نباشد چه؟ جایگزینی برای برنامه وابسته Wix

اگر بنا به دلایل خاصی تصمیم گرفتید که تبدیل شدن به یک وابسته به Wix منطقی نیست (مخصوصاً با توجه به اشکالاتی که در یکی از بخش‌های زیر به آن اشاره کردیم)، در اینجا چند گزینه دیگر وجود دارد.

وردپرس

این یکی از موثرترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌هایی است که مردم اکنون از آن برای مدیریت محتوای خود در صفحات، پست‌ها و حتی صفحات فرود استفاده می‌کنند. اما وردپرس همچنین برنامه‌های مختلفی برای وبلاگ‌ها، کسب‌وکارها یا صاحبان کسب‌وکار دارد، بنابراین این چیزی است که شما برای مخاطبان خود تبلیغ می‌کنید.

یکی از بهترین چیزهای این برنامه این است که پس از ارسال درخواست خود، در کمتر از یک روز پاسخ دریافت خواهید کرد – WP کارفرمایان زیادی در سراسر جهان دارد و یک تیم وابسته وجود دارد، بنابراین پاسخ سریع است.

نکته منفی این است که نرخ کمیسیون این برنامه 20٪ نیست. با این حال، اگر کسی را وادار کنید تا برای پیشنهاد طرح تجاری ثبت نام کند، که تقریباً 500 دلار در یک دوره دو ساله صورت‌حساب می‌شود، آن سهم 20 درصد ارزش کمی خواهد داشت.

این کمیسیون تکراری است، بنابراین اگر شخصی قبل از انتخاب سالانه برنامه ماهانه را دریافت کند، هر بار که برای اشتراک خود پرداخت کند، چیزی به دست خواهید آورد. علاوه بر برنامه ها، نرخ WooCommerce و WP Job Manager و همچنین هر محصول JetPack را دریافت خواهید کرد.

Weebly

این گزینه بسیار مناسب دیگری است که می توانید انتخاب کنید، به خصوص که همه چیز در مورد بازاریابی وابسته توسط ShareASale انجام می شود. اگر یک بازاریاب وابسته با تجربه هستید، احتمالاً می دانید که این یکی از بزرگترین شبکه های وابسته است و همه چیز با آن کاملاً روان کار می کند.

برنامه وابسته Weebly به ازای هر سفارشی که از طریق پیوندهای شما انجام می شود، 30٪ کمیسیون به شما پرداخت می کند که بدون شک یک مزیت است. بهترین از همه این است که کوکی 120 روز دوام می آورد، بنابراین به طور قابل توجهی طولانی تر از آنچه شرکت های دیگر ارائه می دهند است.

متأسفانه، کمیسیون تکراری نیست، بنابراین زمانی که شخصی اشتراک خود را تمدید می کند، انتظار کسب درآمد نداشته باشید.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته ActiveCampaign

فضای مربعی

این برند از Impact Radius برای بازاریابی وابسته خود استفاده می کند، که پلتفرم دیگری است که ممکن است قبلاً نام آن را شنیده باشید.

تنها مشکل این یکی این است که نرخ کمیسیون که به وضوح در Impact Radius مشخص شده است 100 تا 200 دلار است، اما قوانینی وجود دارد که باید رعایت شوند. برنامه های ماهانه کاملاً مقرون به صرفه هستند، بنابراین ما انتظار داریم که کمیسیون های بالاتری برای برنامه های سالانه یا حتی دوسالانه پرداخت شود.

برای تمام مشتریان جدید، کمیسیونی معادل 100 دلار دریافت خواهید کرد. این کوکی فقط یک ماه و نیم دوام می آورد، بنابراین به طور قابل توجهی کمتر از آن چیزی است که شرکت های دیگر ارائه می دهند. شما همچنین باید یک ماه منتظر بمانید تا کمیسیون های شما تایید شوند، اما این انتظار در مورد اکثر برنامه های وابسته دیگر صرف نظر از جایگاه آنها وجود دارد.

HubSpot

به‌عنوان یکی از گران‌ترین گزینه‌های Wix که در اینجا معرفی خواهیم کرد، HubSpot فقط یک سازنده وب‌سایت نیست که با تمام ابزارهایی که برای انجام کار نیاز دارید، بسته‌بندی شده است. این پیچیده تر است و می تواند به جای هر چیز دیگری یک CRM در نظر گرفته شود.

دو مدل وجود دارد که HubSpot هنگام بازاریابی وابسته از آنها استفاده می کند. شما می توانید یکی را انتخاب کنید که در آن ارزش درآمد کامل را برای ماه اول معرفی خود دریافت کنید یا می توانید از 15٪ کمیسیون تکراری برای کل دوره اشتراک بهره مند شوید.

از نظر فنی، اگر این مدل دوم را انتخاب کنید، باید بیش از 250 دلار در ماه حتی با حداقل تعداد ارجاعات درآمد داشته باشید. از نظر روش های پرداخت، می توانید درآمد خود را از طریق حواله بانکی یا پی پال با این یکی دریافت کنید.

HostGator

برنامه وابسته HostGator در مقایسه با برخی از مواردی که قبلا ذکر کردیم کاملاً منحصر به فرد است و دلیل اینکه ما می گوییم این است که برند درصدی از چیزی را پرداخت نمی کند – نرخ در هر ارجاع 65 دلار ثابت است، اما می توان آن را تا افزایش داد. 75 دلار و حتی 100 دلار بسته به تعداد افرادی که متقاعد می کنید ثبت نام کنند.

هنگامی که به بیش از 21 ارجاع در ماه رسیدید، کمیسیون شما به ازای هر خریدی که از طریق پیوندهای وابسته شما انجام می شود، 125 دلار خواهد شد. از طرف دیگر، این برند از Impact Radius برای هر چیزی که به بازاریابی وابسته خود مربوط می شود استفاده می کند، بنابراین شما همه چیز را در یک مکان دارید.

بهترین چیز در مورد HostGator احتمالاً این واقعیت است که شما مجبور نیستید خود را فقط به توصیه سازنده وب سایت محدود کنید – آنها ابزارها و افزونه های دیگری دارند که می توانید آنها را تبلیغ کنید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *