پتانسیل عملکرد خود را به حداکثر برسانید – روی Consult کلیک کنید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

یک راه درست و یک راه اشتباه برای تنظیم حداکثر عملکرد تبلیغات گوگل وجود دارد. این راهنمای سریع به شما کمک می کند تا راه اندازی صحیح آن را شروع کنید.

اول، Performance Max چیست و چرا از آن استفاده می کنیم؟

این نوع کمپین که توسط بازاریابان به‌عنوان «PMax» شناخته می‌شود، اساساً یک فروشگاه تک‌نظامی است که تبلیغات را در تمام کانال‌های Google نمایش می‌دهد و برای تکمیل کمپین‌های جستجوی مبتنی بر کلمه کلیدی شما طراحی شده است تا به شما کمک کند مشتریانی که تبدیل‌شونده بیشتری پیدا می‌کنند. کارنامه او شامل:

YouTube نمایش جستجو خرید کاوش فید Gmail Maps

ممکن است متوجه 2 مورد حذفی از لیست بالا شوید، اما نگران نباشید، در آینده ای نه چندان دور کمپین های خرید هوشمند و کمپین های محلی منسوخ شده و به PMax منتقل می شوند.

خرید هوشمند موفقیت خرده فروشان تجارت الکترونیک را نشان می دهد، اما PMax آن را به سطح دیگری می برد. در حالی که مانند یک کمپین خرید هوشمند عمل می‌کند و مکان‌ها و دسترسی بیشتری را اضافه می‌کند، تفاوت اصلی این است که اجازه می‌دهد تبلیغات نمایشی را هدف‌گیری مجدد و جستجو در بالای صفحه قرار دهند. جستجو و شبکه نمایش به تنهایی می توانند دستیابی به مقیاس و کارایی مشخصی را که PMax به راحتی می تواند انجام دهد و ارائه دهد، دشوار کند. تفاوت دیگر این است که Performance Max می تواند برای تجارت الکترونیک و تولید سرنخ استفاده شود.

با یک کلیک ارتقا دهید

زمانی که از خرید هوشمند برای کمپین های خود استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم از ابزار ارتقا با یک کلیک (در زیر برگه “توصیه ها”) استفاده کنید. استفاده از این ابزار، همگام سازی عملکرد تاریخی کمپین را با پس زمینه PMax آسان می کند، که به نوبه خود به PMax اجازه می دهد تا فوراً درست شود.

اگر ترجیح دادید زودتر ارتقا ندهند، اکثر کمپین‌های خرید هوشمند به‌طور خودکار بین جولای و سپتامبر ارتقا می‌یابند و کمپین‌های محلی شما به‌طور خودکار بین آگوست و سپتامبر ارتقا می‌یابند.

ما مشاهده کرده‌ایم که اکنون اعلامیه‌های ارتقای خودکار به حساب‌ها می‌آیند، و اطلاعاتی که از Google در اختیار داریم این است که این 60 روز پس از اولین ظاهر شدن اخطار اتفاق می‌افتد. اما همه اعلان‌ها در حال حاضر فقط می‌گویند “به زودی”، که آنقدر که می‌توانست مفید نیست.

کمپین‌های خرید هوشمند و محلی پس از ارتقاء به PMax به‌طور خودکار به وضعیت حذف شده به‌روزرسانی می‌شوند. اگرچه نمی‌توانید این کمپین‌ها را ویرایش یا فعال کنید، اما همچنان به داده‌های تاریخی موجود در حساب Google Ads خود دسترسی خواهید داشت.

ویل دیکسون، رئیس رسانه پولی توصیه کرد:

درباره حداکثر عملکرد خرده فروشی – ما پیشنهاد کرده ایم و پیشنهاد می کنیم که همه در اسرع وقت خود را ارتقا دهند، این اجازه می دهد تا کنترل دارایی به طور کامل در دستان شما باشد و نظارت آسان قبل و بعد از ارتقاء. زمانی که Performance Max برای اولین بار در نسخه بتای نسل لید قرار گرفت، CPAهای واقعا شگفت انگیزی را ارائه کرد که پس از در دسترس قرار گرفتن جهانی افزایش یافت. دلیلی وجود ندارد که دوباره تکرار نشود، و بنابراین زود زود بودن برای استفاده از آن ماه‌ها/هفته‌های مؤثر کلیدی است – و هنگامی که مهاجرت اجباری اتفاق افتاد، کمپین بالغ‌تری خواهید داشت.

ما در مورد توانایی انتقال داده های تاریخی کاملاً مشکوک بودیم، اما دیدیم که واقعاً به آرامی اتفاق می افتد و با همان نوسانات عملکردی که قبلاً دیده بودیم ادامه داشت. یعنی اگر هفته قبل از ارتقا، بازدهی اندکی در هزینه تبلیغات (ROAS) وجود داشت، هفته بعد حتی با انتقال کمپین، بازدهی اندکی در هزینه تبلیغات (ROAS) مقابله می‌شد.

اصول ساخت و ساز جامد

ما پیشنهاد می‌کنیم تا حد امکان، به جای تقسیم غیرضروری کمپین‌های هدف بر اساس مکان یا تخصیص بودجه، کوتاه‌تر شود تا سیستم بتواند سیگنال‌های داده بیشتری را برای دستیابی به عملکرد بهینه دریافت کند.

مایک رایان از Smarter eCommerce یک نمودار (در زیر) برای ایده‌های ساختار کمپین ایجاد کرد و توصیه کرد که بخش مهم هر ساختاری بهبود مستمر است.

5 بیت اطلاعات اضافی پس از ارتقای خودکار کمپین‌های شما، دیگر نمی‌توانید کمپین‌های خرید هوشمند یا محلی جدید ایجاد کنید. Performance Max به شدت به خودکارسازی مناقصه و هدف گذاری متکی است، بنابراین مطمئن شوید که از ابزارهایی مانند تبدیل پیشرفته، ردیابی تبدیل آفلاین، ادغام CRM و غیره استفاده کنید. PMax دارای پسوند URL پیش فرض است. این به این معنی است که کمپین مجوز ارسال کاربران (و در نتیجه مشتریان احتمالی) را به صفحات فرود غیر از URL نهایی شما دارد… مگر اینکه آن را خاموش کنید. حداقل یک دارایی ویدیویی را حتماً درج کنید – اگر هیچ دارایی ویدیویی ارائه نکنید، Google Ads آن‌ها را برای شما ایجاد می‌کند، و اگرچه مطمئن هستیم که الگوها بهبود می‌یابند، اما می‌توانند درهم و برهم باشند و چیزهای زیادی برای شما باقی بگذارند. از تکرار تصاویر فید Merchant Center خود به عنوان دارایی خودداری کنید، زیرا PMax از اطلاعات فید شما برای ایجاد تبلیغات استفاده می کند (اگر فید را پیوند دهید).

ما همه به‌روزرسانی‌های PMax را زیر نظر خواهیم داشت، بنابراین حتماً در خبرنامه ما مشترک شوید تا در جریان باشید!

ارسال شده توسط ایمی جونز در 15 اوت 2022 |

پس از پیوستن به تیم بازاریابی در دسامبر 2021، Immy (با نام مستعار Imogen) فوراً تأثیر مثبتی بر جای گذاشت. او عاشق خلاقیت است و لیسانس عکاسی از دانشگاه سالفورد و کارشناسی ارشد در مطالعات نمایشگاهی از دانشگاه جان مورز لیورپول دارد. ایمی که پس از کار در کافی شاپ های مستقل به خود اعتراف می کند، دوست ندارد چیزی جز کارش برای بهبود مهارت های عکاسی، ویرایش و نویسندگی اش باشد. نقش او در کلیک شامل مدیریت کانال های رسانه های اجتماعی داخلی، ایجاد کمپین های ایمیل و نوشتن وبلاگ (از جمله موارد دیگر) برای وب سایت کلیک است. چیز مورد علاقه او گربه اش نئو است – رمان ترسناک “درخشش” اثر استیون کینگ پس از آن.

مشاهده بیشتر از ایمی جونز →

این را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *