چرا استنادهای ثابت NAP کلید تسلط بر سئوی محلی است

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

NAP چیست؟

NAP مخففی است که معمولاً در سئو استفاده می شود و به نام، آدرس و شماره تلفن شما اشاره دارد. به طور خاص، نام اختصاری NAP در رابطه با فهرست کردن این جزئیات در اینترنت استفاده می شود. این شامل وب سایت شما و همچنین سایر فهرست های آنلاین کسب و کار شما، مانند فهرست راهنمای محلی یا پلت فرم های اجتماعی می شود.

چرا NAP برای سئوی محلی بسیار مهم است؟

اهمیت استنادات NAP شما در ترتیب (و دقت) فهرست آنها نهفته است. با فهرست کردن نام، آدرس و شماره تلفن شرکت خود به طور مداوم در منابع مختلف آنلاین، تعدادی سیگنال مثبت به گوگل و سایر موتورهای جستجو ارسال می کنید.

اول، اثبات می کند که شما یک تجارت قانونی و واقعی هستید و به موتورهای جستجو اجازه می دهد به وب سایت شما اعتماد کنند. اعتقاد بر این است که موتورهای جستجو جزئیات NAP شما را در وب برای ارزیابی قابلیت اعتماد شرکت شما ارجاع می دهند. هر چه تعداد استنادات NAP بیشتر باشد (مخصوصاً در وب سایت های با رتبه بالا)، موتورهای جستجو اعتماد بیشتری به وب سایت شما خواهند داشت.

یکی دیگر از سیگنال های مثبت استناد NAP در رابطه با جستجوهای جغرافیایی خاص است. اگر شخصی به دنبال یک قفل ساز در ساندرلند باشد، موتورهای جستجو به احتمال زیاد وب سایتی را که آدرس ساندرلند به طور دائم در وب فهرست شده است رتبه بندی می کنند. شماره تلفن نیز در اینجا مهم است – ممکن است آدرسی در ساندرلند داشته باشید، اما اگر شماره تلفن شما 0131 باشد، می تواند سیگنال های متفاوتی را به موتورهای جستجو ارسال کند و به طور بالقوه به رتبه شما آسیب برساند. با داشتن شماره تلفن صحیح 0191، اطلاعات صحیحی را که موتورهای جستجو در رابطه با جستجوهای مربوط به ساندرلند به دنبال آن هستند، ارائه می دهید.

دقت و سازگاری استنادات NAP شما نیز حیاتی است. شما باید مطمئن شوید که جزئیات شما دقیقاً در همه نقل‌قول‌های آنلاین یکسان فهرست شده است. اگر حتی کوچکترین تغییری در استنادات NAP خود داشته باشید، سیگنال های متفاوتی را به موتورهای جستجو ارسال می کند و آنها قابلیت اطمینان وب سایت شما را زیر سوال می برند. مشکل رایجی که بسیاری از کسب و کارها با آن مواجه هستند، تغییر آدرس یا شماره تلفنشان است. اگر فقط اطلاعات وب‌سایت خود را تغییر دهید، با سایر نقل‌قول‌هایی که ایجاد کرده‌اید ناسازگار خواهد بود. در عوض، باید مطمئن شوید که همه فهرست‌های NAP خود را به‌روزرسانی کرده‌اید تا از هرگونه تأثیر منفی بالقوه بر رتبه‌بندی خود جلوگیری کنید.

آخرین فاکتوری که باید در نظر گرفته شود، و یکی از مواردی که همه موارد فوق را کاهش می دهد، تجربه کاربر است. اگر محتوای وب سایت شما کاربر پسند نباشد یا سرعت صفحه شما بسیار کند باشد، منجر به تجربه کاربری ضعیف و احتمالاً از دست دادن مشتریان بالقوه خواهد شد. همین امر را می توان در مورد استنادات NAP نیز گفت – اگر کاربران نتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد کسب و کار شما بیابند، زمان زیادی طول نمی کشد تا آنها شروع به جستجوی رقیبی کنند که اطلاعات مناسب را ارائه دهد. اگر اطلاعات شما به خوبی مستند شده باشد، اما آدرس یا شماره تلفن در مکانی که کاربر به دنبال آن است نیست، دوباره می تواند باعث مشکوک شدن کاربر و جستجوی مکان دیگری شود.

ما همچنین می دانیم که تجربه کاربر نقش مهمی را در الگوریتم های گوگل و سایر موتورهای جستجو ایفا می کند، بنابراین برای کسانی که استنادات دقیق و ثابت NAP ندارند، یک ضربه مضاعف ایجاد می کند. نه تنها کاربران از وب سایت شما به نفع رقبا دور می شوند، یک تجربه کاربری ضعیف سیگنال های منفی را به موتورهای جستجو ارسال می کند و باعث می شود وب سایت شما رتبه پایین تری داشته باشد.

چگونه استنادات NAP خود را به درستی دریافت کنیم؟

اکنون که اهمیت استنادات NAP را برای سئوی محلی مشخص کرده‌ایم، اکنون باید بهترین راه برای اعمال آن‌ها و نحوه اطمینان از صحت همه نقل‌قول‌های شما را بدانیم.

اولین جایی که باید شروع کنید وب سایت خودتان است. نام شرکت شما باید در بسیاری از مکان های وب سایت شما ظاهر شود و باید از ابرداده ها برای تأکید مجدد بر اهمیت آن استفاده شود. شما باید یک صفحه تماس داشته باشید که به طور واضح و دقیق نام، آدرس و شماره تلفن شرکت شما را فهرست کند. سپس این جزئیات باید دوباره در پاورقی و/یا سربرگ هر صفحه در وب سایت شما یافت شود.

گام بعدی این است که به تمام لیست های آنلاین برای جزئیات شرکت خود در خارج از وب سایت خود نگاه کنید. برای سئوی شما، مهم است که تعدادی لیست و نمایه برای شرکت خود در دایرکتوری‌های محلی و پلتفرم‌های اجتماعی ایجاد کنید تا پیوندهایی به وب‌سایت خود بازگردانید. اگر به دنبال این هستید که از کجا با این کار شروع کنید، راهنمای ما در مورد 5 فهرست اصلی SEO محلی را بررسی کنید.

پس از ایجاد این فهرست‌های کسب‌وکار، باید مطمئن شوید که نام، آدرس و شماره تلفن صحیح را در هر کدام ارائه کرده‌اید. این بدان معنی است که باید از هر گونه اختصار اجتناب شود و آدرس باید هر بار با همان قالب ارائه شود – برای مثال “خیابان جورج” و “خیابان جورج” ممکن است توسط موتورهای جستجو متفاوت تفسیر شوند.

یک اشتباه رایج که باید مراقب آن بود زمانی است که یک شرکت نام، آدرس یا شماره تلفن خود را تغییر می‌دهد اما به خود زحمت نمی‌دهد همه نقل قول‌هایی را که ایجاد کرده‌اند به‌روزرسانی کند. برای جلوگیری از این امر، بهتر است یک صفحه گسترده از جزئیات ورود به سیستم برای تمام حساب هایی که ایجاد می کنید نگه دارید، که کار را برای شما آسان تر می کند و تنظیمات لازم را انجام می دهد. همچنین می‌توانید از جستجوی Google برای یافتن هر منبع اطلاعات نادرست دیگری استفاده کنید – به عنوان مثال، اگر آدرس را تغییر داده‌اید، می‌توانید این عبارت را جستجو کنید: نام کسب‌وکار «آدرس قدیمی». سپس تمام وب‌سایت‌هایی را که اطلاعات نادرستی دارند و باید تغییر کنند به شما نشان می‌دهد.

Google برای کسب و کار من

یکی از زمینه‌های کلیدی که نمی‌توان هنگام تلاش برای تسلط بر سئوی محلی خود نادیده گرفت، Google My Business است. همراه با وب‌سایت خودتان، صفحه «Google برای کسب‌وکار من» مهم‌ترین مکان برای فهرست دقیق NAP شما است. هرکسی که شرکت شما را جستجو می‌کند، با Google برای کسب‌وکار من مواجه می‌شود و به شما فرصتی عالی می‌دهد تا اطلاعات مناسب را به آنها ارائه دهید. همچنین، گوگل این صفحه را بسیار عالی رتبه بندی می کند، بنابراین بسیار مهم است که NAP شما به طور دقیق در آنجا فهرست شود.

بنابراین اکنون که می دانید چگونه از استنادات NAP خود برای بهبود سئوی محلی خود استفاده کنید، وقت آن رسیده است که شروع کنید. با وب سایت خود شروع کنید و این راهنما را دنبال کنید تا مطمئن شوید که تمام مراحل در مسیر افزایش عملکرد سئوی محلی خود را پوشش می دهید!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *