چرا به روز رسانی محتوای مفید گوگل خبر خوبی برای بازاریابان خوب است

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیروز گوگل از انتشار آپدیت جدیدی برای الگوریتم جستجوی خود خبر داد. به‌روزرسانی «محتوای مفید» نامیده می‌شود، این ترفند گسترده قرار است نحوه ارزیابی محتوای نوشتاری وب‌سایت شما توسط گوگل را تغییر دهد.

به طور خاص، قرار است دید وب سایت هایی را که محتوای «نوشته شده برای مردم» را در اولویت قرار می دهند افزایش دهد – و رتبه وب سایت هایی را که محتوای هرزنامه را برای دستکاری موتورهای جستجو می نویسند، کاهش دهد.

اکنون، 100% مشخص نیست که گوگل چگونه قصد دارد گندم را از کاه در اینجا جدا کند. تشخیص محتوای بیش از حد بهینه شده یا عمداً هرزنامه که با کلمات کلیدی بارگذاری شده است، بسیار آسان است، اما هنوز یک منطقه خاکستری بزرگ در اینجا وجود دارد:

در مورد محتوای نوشته شده توسط افرادی که در نوشتن مهارت چندانی ندارند و مکرراً از کلمات و عبارات به گونه ای استفاده می کنند که به نظر می رسد برای تمسخر موتورهای جستجو باشد، چطور؟ یا افرادی که نمی توانند چیزی برای نوشتن فکر کنند و در نهایت به طور تصادفی محتوای «نازکی» تولید می کنند که در نهایت به عنوان دستکاری علامت گذاری می شود؟

فقط زمان نشان می دهد که آیا گوگل واقعاً می تواند کار خوبی برای تمایز بین محتوای غیراصیل و ناخواسته بد انجام دهد – و اینطور نیست که گوگل سابقه خوبی در آن بخش داشته باشد.

اما با در نظر گرفتن همه موارد، از اینکه گوگل شاهد انتشار یک به‌روزرسانی مانند این هستیم، تعجب نمی‌کنیم. از روزهای پر سر و صدا سال 2014، گوگل به وضوح اعلام کرده است که می خواهد وب سایت هایی را که محتوای معتبر و قابل اعتماد نوشته شده توسط متخصصان را منتشر می کنند، در اولویت قرار دهد (منبع: فوربس).

این تازه‌ترین پیشرفت در این کمپین گسترده‌تر است، و ما انتظار داریم که به‌روزرسانی‌های الگوریتم بیشتری را ببینیم که برای اصلاح بیشتر توانایی Google برای برجسته کردن و اولویت‌بندی محتوای واقعاً مفید طراحی شده‌اند.

چرا گوگل به کیفیت محتوای من اهمیت می دهد؟

بیایید به اصول اولیه بازگردیم: گوگل (و شرکت مادرش آلفابت) بیشتر درآمد خود را از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) تولید می‌کنند، که در بالای هر صفحه نتایج جستجو مشاهده خواهید کرد.

افراد تنها در صورتی می‌توانند روی این تبلیغات کلیک کنند که از Google برای پاسخ دادن به سؤالات ضروری استفاده کنند و تنها در صورتی از Google استفاده خواهند کرد که (به طور مداوم) اطلاعات قابل اعتماد، مفید و مرتبطی را ارائه دهد که به سؤالات آنها پاسخ دهد. به آنها چیزهای مزخرفی بدهید که انگار برای فریب دادن یک ربات نوشته شده است و ممکن است بروند و از موتور جستجوی دیگری استفاده کنند.

بنابراین گوگل به این موضوع علاقه دارد که مطمئن شود محتوای بالای صفحه نتایج موتور جستجو (یا SERP) برای کاربران نوشته شده است – و پر از اطلاعات مفید است. اجازه دادن به محتوای هرزنامه برای رتبه بندی فقط برای تجارت مضر است.

گوگل همچنین باید شهرت گسترده تر خود را در نظر بگیرد. در عصری که رقابت فزاینده ای برای سهم غول پیکر آنها از بازار موتورهای جستجو وجود دارد، گوگل باید مطمئن شود که تجربه کاربری فوق العاده ای را برای هرکسی که تصمیم به استفاده از محصول خود دارد فراهم می کند.

اگر آنها شکست بخورند، ممکن است به سادگی دیگر به کلی مرتبط نباشند.

اما ما اینجا نیستیم که گوگل را بد جلوه دهیم: مزدور یا نه، تصمیم آنها برای جستجوی محتوای غیر معتبر که برای موتورهای جستجو نوشته شده است، بدون شک وب را به مکان بهتری تبدیل خواهد کرد.

و این تصمیمی است که با رویکرد خود ما همخوانی دارد، که همیشه این بوده است که محتوای معتبری را بنویسیم که تخصص مشتریان ما را به نمایش بگذارد – و به افراد کمک می کند تا در هر تجربه خریدی که در حال حاضر در آن مشغول هستند، حرکت کنند.

چرا ما همیشه آژانس بازاریابی دیجیتال “اولین انسان” بوده ایم

به بیان ساده، بهینه سازی برای ربات ها و نادیده گرفتن بازدیدکنندگان انسانی خود یک اقتصاد نادرست است. ممکن است بتوانید گوگل را فریب دهید تا محتوای خود را برای مدت کوتاهی رتبه بندی کند، اما افرادی که مقالات شما را کلیک می کنند و می خوانند، حامی برند نمی شوند – یا محصول/خدمتی را که می فروشید خریداری نمی کنند.

در دراز مدت، وب سایت شما باید برای کسب و کار شما پول تولید کند. برای انجام این کار، او باید به افرادی برسد که به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می دهید و – به طور انتقادی – آنها را متقاعد کند که شما یک تامین کننده قابل اعتماد هستید.

بنابراین می‌توانید از لحاظ فنی یک صفحه را به‌گونه‌ای بهینه کنید که برای یک کلمه کلیدی خاص بدون نوشتن واقعاً برای رفع نگرانی‌های مخاطبان، رتبه اول را کسب کند، اما این یک اتلاف وقت است. در واقع، ما تا آنجا پیش می‌رویم که می‌گوییم فقط در صورتی این کار را انجام می‌دهید که اثربخشی شما با معیارهای بیهوده مانند بازدیدهای کل سایت سنجیده شود، یا اگر اساساً هدف سئو را اشتباه متوجه شده باشید.

و بله، قبل از اینکه بپرسید، این بدان معناست که هنوز فضا برای بهینه سازی مناسب برای موتورهای جستجو وجود دارد. ما می دانیم که افراد زیادی در حال حاضر ادعا می کنند که این به روز رسانی نشان دهنده “مرگ سئو” است، اما تفاوت زیادی بین نوشتن محتوا با هدف دستکاری موتور جستجو و بهینه سازی محتوای شما وجود دارد تا برای موتورهای جستجو آسان باشد. به پیدا کردن

تمام کار سخت برای ارائه یک عنوان خوب و توضیحات متا. مطمئن شوید که برچسب‌ها به خوبی نوشته شده‌اند و به دست آوردن تعادل مناسب از کلمات کلیدی LSI همچنان کلیدی است برای اطمینان از اینکه محتوای شما واقعاً در جستجو نشان داده می‌شود – فقط این است که اگر چیزی شبیه به آن را در مقابل کیفیت واقعی خود قرار دهید، گوگل (به حق) شما را جریمه می‌کند. محتوا.

پس برای مردم بنویس؛ برای اطلاع رسانی و متقاعدسازی بنویسید، و سپس بهینه سازی کنید تا مطمئن شوید که محتوای شما به چشمی که شایسته آن است می رسد.

چگونه ثابت کنم محتوای من برای مردم نوشته شده است؟

این هنوز کمی ناشناخته است، اما گوگل برخی از راهنمایی‌های اولیه را در پست وبلاگ ارائه کرد که به‌روزرسانی محتوای مفید خود را اعلام کرد.

آنها استدلال می‌کنند که بهترین راه برای اطمینان از نوشتن «محتوای اول مردم» این است که قبل از قرار دادن قلم روی کاغذ (یا به اصطلاح انگشتان دست روی صفحه کلید) سؤالات زیر را از خود بپرسید.

آیا شما مخاطبی برای کسب و کار یا سایت خود دارید یا مخاطبان مورد نظری دارید که اگر محتوا مستقیماً برای شما ارسال شود، مفید باشد؟ آیا محتوای شما به وضوح تخصص دست اول و دانش عمیق را نشان می دهد (به عنوان مثال، تخصص ناشی از استفاده واقعی از یک محصول یا خدمات یا بازدید از یک مکان)؟ آیا سایت شما یک هدف یا تمرکز اصلی دارد؟ آیا پس از خواندن محتوای شما، آیا کسی احساس می کند که به اندازه کافی در مورد یک موضوع یاد گرفته است تا به هدف خود کمک کند، کنار می رود؟ آیا کسی که محتوای شما را می‌خواند احساس می‌کند تجربه رضایت‌بخشی داشته است، کنار می‌رود؟

غول جستجو (منبع: گوگل) می‌گوید آن جعبه‌ها را علامت بزنید و محتوای شما باید موفق باشد.

با تفکیک این نکات، ما فکر می‌کنیم که در اینجا توصیه‌های واقعاً محکمی وجود دارد. به خصوص نکاتی برای اطمینان از اینکه محتوای شما به افراد کمک می کند تا به اهداف خود برسند و نکات مفیدی.

این چیزی است که ما به طور طولانی در پادکست خودمان (Digital Marketing by The Coalface) در مورد آن صحبت کرده ایم، اما به طور کلی توصیه محکمی برای هر کسی است که آنلاین می فروشد.

روی مفید بودن تمرکز کنید، تخصص خود را نشان دهید، و بقیه باید مراقب خود باشند.

در مورد محتوای موجود در سایت من چطور؟

اگر نمی‌دانید که آیا محتوای از قبل موجود در وب‌سایت شما به‌عنوان «نوشته شده برای انسان» طبقه‌بندی می‌شود، توصیه می‌کنیم بررسی نرخ پرش و زمان در صفحه (ToP) را در سایت انجام دهید. این آمار به راحتی در گوگل آنالیتیکس در دسترس است و اطلاعات زیادی در مورد نحوه تعامل مردم با محتوای شما به شما می گوید.

برای روشن شدن موضوع، نرخ پرش معیاری است از درصد افرادی که در یک صفحه فرود می آیند و سپس سایت شما را بدون رفتن به صفحه دیگری یا تعامل با محتوای شما ترک می کنند.

نرخ پرش بالا (احتمالا) به این معنی است که مردم محتوای شما را جذاب یا مفید نمی‌دانند – اگرچه برخی از سایت‌ها را می‌بینیم که نرخ پرش بالایی دارند، زیرا آنها در هدایت افراد به محتوای مرتبط بعدی کار بدی انجام نمی‌دهند. یا سوق دادن بازدیدکنندگان به سمت چیزهایی که در غیر این صورت تعامل را تشویق می کند.

همچنین شایعاتی (مداوم) در سراسر صنعت وجود دارد مبنی بر اینکه گوگل ممکن است نرخ پرش صفحه و سایت شما را هنگام محاسبه احتمال رتبه بندی در نظر بگیرد، اما اثبات اینکه واقعاً چنین است دشوار است.

زمان در صفحه یک معیار مشابه برای تعامل است، ردیابی (شما حدس زدید) مدت زمانی که شخص در صفحه شما می ماند. اگر بسیار کم باشد (زیر 30 ثانیه)، احتمالاً مردم از کیفیت محتوای شما یا طراحی صفحات شما ناراحت خواهند شد.

بدیهی است که گفتن اینکه کدام عامل بیشترین تأثیر را دارد دشوار است، اما اگر در حال بررسی محتوا هستید و نتایج غیربهینه زیادی مشاهده می کنید، این نشانه آن است که محتوای شما احتمالاً الزامات ذکر شده را برآورده نمی کند.

اگر تنبیه شدم چه کار کنم؟

عدم انجام این به روز رسانی به این معنی نیست که شما به صورت دستی توسط گوگل جریمه می شوید. هیچ کس قرار نیست برای شما ایمیلی بنویسد که بگوید شما بد بوده اید و ما دید شما را از بین می بریم.

اما اگر محتوای بسیار ضعیف، بیش از حد بهینه شده یا بی فایده در سایت خود دارید، ممکن است به طور ناگهانی رتبه و ترافیک زیادی را از دست بدهید. این به‌روزرسانی در کل سایت خواهد بود، به این معنی که اگر گوگل متوجه شود که بسیاری از محتوای شما مطابقت ندارند، به کل سایت شما ضربه می‌زند.

اگر این اتفاق بیفتد، ما یک ممیزی کامل محتوای سایت خود را توصیه می کنیم. می‌خواهید هر صفحه را مرور کنید، آن‌هایی را که محتوای ضعیف یا اسپم دارند که به نظر می‌رسد برای موتورهای جستجو نوشته شده‌اند، یادداشت کنید و سپس در اسرع وقت روی جایگزین کردن آن با محتوای واقعاً مفید کار کنید.

صادقانه بگویم، این زمان عالی برای جذب کارشناسانی است که می توانند به شما در شناسایی، حذف و جایگزینی محتوای توهین آمیز با صفحات استراتژیک مرتبط و واقعا مفید کمک کنند. صفحاتی که ردپای کلی دیجیتال شما را افزایش می دهند و جریان ثابتی از مشتریان بالقوه خوب را به فرم های تماس شما هدایت می کنند.

همانطور که در بالا ذکر شد، گوگل لیستی از صفحات توهین آمیز یا غیربهینه را در اختیار شما قرار نمی دهد، بنابراین تشخیص اینکه چه کاری باید انجام شود کاملا به شما و آژانس شما بستگی دارد. متأسفانه، برقراری تماس‌های نادرست در اینجا می‌تواند بر رتبه‌بندی شما تأثیر بگذارد و سایت شما را به ورطه غوطه ور کند، بنابراین مطمئن شوید که کورکورانه عجله نکنید یا نسبت به کاهش ترسناک دید کلی خود واکنش‌های تند نشان ندهید.

سوالات؟ ما از شما محافظت می کنیم

سئو یک حوزه پیچیده و همیشه در حال توسعه است. نوشتن محتوا نیز کار سخت خونینی است. اگر وقتتان کم است، سوالات بیشتری دارید، یا فقط می خواهید یک متخصص به محتوای سایت شما نگاهی بیندازد، با ما تماس بگیرید. ما همیشه خوشحالیم که نگاه کنیم.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *