چرا محتوا برای سئو مهم است؟ به علاوه 7 مرحله برای بهینه سازی محتوای خود!

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

یکی دیگر از پست های وبلاگ عالی از Abby Hallam – متخصص بازاریابی رسانه های اجتماعی.

یک مرد عاقل یک بار گفت … “محتوا پادشاه است” و او درست می گفت.

نوشتن محتوا اغلب توسط بسیاری از مشاغل نادیده گرفته می شود. آنها تأثیر آن را درک نمی کنند. اگر می‌خواهید ترافیک، رتبه‌بندی و دیده شدن جستجوی ارگانیک داشته باشید، باید به طور مداوم محتوای بهینه‌سازی شده ایجاد کنید. این می تواند شامل وبلاگ ها، خبرنامه ها، پست های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر باشد.

محتوا و سئو. آنها دست در دست هم کار می کنند. پیوند آنها می تواند هر وب سایتی را به بالای رتبه بندی موتورهای جستجو سوق دهد. اما این تنها زمانی است که آنها در بهترین حالت خود هستند.

در بدترین حالت، آنها می توانند جریمه هایی را برای گوگل ایجاد کنند که بازیابی آن تقریباً غیرممکن است. در این مقاله، هدف ما این است که درک کاملی از اینکه چرا محتوا برای سئو مهم است به شما ارائه دهیم و به شما نشان دهیم که چه کاری می‌توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که هماهنگ است.

اول اینکه محتوا چیست؟

در دو کلمه، محتوا هر گونه اطلاعات باکیفیت است که پاسخی به مشتریان یا راه حلی برای مشکلات آنها می دهد.

چرا محتوا برای سئو مهم است؟

محتوا برای سئو بسیار مهم است. بدون آن، موتورهای جستجو اطلاعات کافی برای فهرست بندی صحیح صفحات شما و کمک به رتبه بندی شما نخواهند داشت.

اقتدار، اعتماد و تخصص ضروری است

اگرچه EAT یک عامل رتبه‌بندی مستقیم نیست، اما EAT دستورالعملی است که Google برای تعیین اینکه آیا محتوای شما برای خوانندگان ارزشمند است و باید رتبه خوبی داشته باشد، استفاده می‌کند. بنابراین حتی اگر این یک عامل رتبه بندی مستقیم نیست، می تواند به طور غیر مستقیم بر رتبه بندی کلی جستجوی شما تأثیر بگذارد.

نوشتن محتوای خوب به شما کمک می کند تا با پیروی از این دستورالعمل ها، برند یا کسب و کار خود را به عنوان یک سایت معتبر، متخصص و قابل اعتماد معرفی کنید.

بیایید آن را بیشتر تجزیه کنیم.

تجربه و تخصص:

حرف اول در EAT مخفف تخصص است. گوگل سعی می کند تخصص سازنده محتوا را ارزیابی کند. در درجه اول در سطح محتوا ارزیابی می شود، نه در سطح وب سایت یا سازمان. گوگل به دنبال محتوایی است که توسط یک متخصص موضوع ایجاد شده است.

قدرت:

حرف دوم در EAT مخفف autoritative است. در اینجا گوگل سعی می کند اقتدار سازنده محتوا، خود محتوا و وب سایت را ارزیابی کند. هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود، باید محتوایی ایجاد کنید که:

مناسب. شما باید مطمئن شوید که تمام محتوای شما با صنعت شما مرتبط است. رابطه شایسته است. محتوای خوب نوشته شده طبیعتاً دارای پست های دیگری خواهد بود که مایل به پیوند دادن به آن هستند! بک لینک ها نشانه ای برای گوگل هستند که صفحه شما معتبر است. ارزش اشتراک گذاری را دارد گوگل دوست دارد محتوای شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده (یا ذکر شده) ببیند، که نشان می دهد شما در حال ایجاد محتوای معتبر هستید.

قابلیت اطمینان:

حرف آخر در EAT مخفف قابلیت اطمینان است. اعتماد یک عامل بزرگ در سئو است و موتورهای جستجو وب سایت هایی را که به آنها اعتماد دارند ارتقا می دهند تا اطلاعات قابل اعتماد و ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار دهند. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش ضریب اعتماد، ایجاد یک لینک خارجی است که به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که کپی وب‌سایت شما قابل اعتماد است.

هرچه توانایی شما در پیروی و به کارگیری استانداردهای EAT برای محتوای خود بیشتر باشد، شانس بیشتری برای مشاهده موتور جستجوی ارگانیک و موفقیت در رتبه بندی دارید.

اگر همه اینها برای شما کمی دلهره آور به نظر می رسد، نگران نباشید، مشاوران سئو مانند ما می توانند به شما در تطبیق وب سایت خود با این موضوع کمک کنند.

این برای سئوی شما خوب است

علاوه بر ایجاد اعتماد، بازاریابی محتوا به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما کمک می کند.

بخش اساسی سئو، نوشتن محتوای با کیفیت و متمرکز بر کاربران شما است. کاربران نه تنها محتوای شما را می خوانند، بلکه گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز همین کار را می کنند و تصمیم می گیرند چه زمانی صفحات شما را در نتایج جستجو نشان دهند.

زمانی که محتوا می نویسید، معمولاً محتوای زیادی در رابطه با عباراتی که مخاطبان شما به دنبال آن هستند، می نویسید. با انجام این کار، وب سایت شما برای کلمات کلیدی بیشتری رتبه بندی می شود و با نوشتن محتوای بیشتر و بیشتر، ظاهرتان بیشتر می شود.

تمام بازدیدکنندگان جدید سایت شما خریداران بالقوه هستند. بنابراین، بازاریابی محتوا علاوه بر افزایش ترافیک، می تواند فروش شما را نیز افزایش دهد.

بنابراین، دیگر مزایای اصلی نوشتن محتوای خوب چیست؟ دید آنلاین را افزایش می دهد: هنگامی که به طور منظم محتوای بهینه و مرتبط را برای مخاطبان خود ایجاد می کنید، رتبه شما افزایش می یابد، به این معنی که هنگام جستجوی افراد احتمال بیشتری وجود دارد که شما را پیدا کنید. کلمات کلیدی هدف: محتوا تنها راه برای به دست آوردن کلمات کلیدی اصلی در سایت شما و اطمینان از یافتن آنلاین شما است. به تولید بک لینک کمک می کند: هر چه لینک های با کیفیت بیشتری بسازید، احتمالاً در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهید داشت. منجر به تجربه کاربری بسیار بهتری می شود: با ایجاد محتوای با کیفیت، بهینه سازی برای موتورهای جستجو و تولید بک لینک، وب سایتی ایجاد می کنید که به راحتی قابل پیمایش است و اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در اختیار مشتریان قرار می دهد. 7 مرحله برای بهینه سازی محتوای خود برای سئو

برای اینکه محتوای شما برای سئو مفید باشد، باید برای خوانندگان شما بهینه و مفید باشد. در اینجا برخی از 7 نکته برتر ما برای بهینه سازی محتوای خود برای سئو آورده شده است:

مخاطب هدف خود را درک کنید. درک مشتریان خود به شما کمک می کند تا در مورد کلمه کلیدی مناسب تحقیق کنید و محتوایی ایجاد کنید که با آنها طنین انداز شود. تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. تحقیق کلمات کلیدی حیاتی است. قبل از ایجاد هر گونه محتوایی برای وب سایت خود، ابتدا باید در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید تا متوجه شوید که مشتریان شما دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند.

زمانی را صرف درک آنچه مشتریان بالقوه شما برای آن جستجو می کنند و ارزیابی قدرت کلمه کلیدی و رقبای خود برای آن کلمه کلیدی صرف کنید. از دوستان و خانواده بپرسید که به دنبال چه چیزی هستند. مهمتر از همه، محتوای آموزنده و جذاب بنویسید!

روی کلمات کلیدی دم بلند تمرکز کنید. اینها معمولاً سؤالات طولانی هستند، نه فقط 2-3 کلمه. اگرچه این عبارات حجم جستجوی بسیار کمتری دارند، اما به دلیل خاص بودن آنها و رقابت بسیار کمتری که دارند، احتمال بیشتری برای رتبه بندی آنها وجود دارد. زیاده روی نکنید. همیشه به کلمه کلیدی و موضوع مورد نظر خود پایبند باشید و سعی نکنید کلمات کلیدی زیادی را درج کنید. آیا تا به حال در مورد بهینه سازی بیش از حد شنیده اید؟ گنجاندن کلمات کلیدی بیش از حد در محتوای شما باعث سردرگمی گوگل (و کاربران شما) می شود! اطمینان حاصل کنید که محتوای شما برای خوانایی بهینه شده است. جملات خود را کوتاه و منقبض کنید. شامل بسیاری از نقاط گلوله و لیست. اسکن آن را آسان تر می کند و این کاری است که مردم انجام می دهند. شامل بک لینک ها هنگام ایجاد محتوا، مطمئن شوید که به سایر سایت‌های مرتبط، قابل اعتماد و معتبر پیوند می‌دهید تا نشان دهید که محتوای شما معتبر است PROMOTE! بازاریابی محتوا چیزی فراتر از نوشتن محتوا و انتشار آن است. شما همچنین باید محتوای خود را در پلتفرم های مختلف مانند رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید که باعث افزایش ترافیک به وب سایت شما می شود.

محتوا تنها یک تکه از پازل سئو است، اما امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا اهمیت محتوای باکیفیت برای سئو را درک کنید!

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد سئو و محتوا و اینکه چگونه آنها می توانند دست به دست هم دهند تا به رشد کسب و کار شما کمک کنند، با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

دسته بندی شده در: بازاریابی محتوا

ارسال شده در 29 جولای 2022

کارولین فیلیپس

کارولین فیلیپس صاحب خدمات سئو آلبا است که خدمات سئو با کیفیتی را به SME ها ارائه می دهد. آلبا سئو که از سال 2013 تأسیس شده است، سابقه موفقیت دارد.

می توانید آلبا سئو را در آدرس دنبال کنید

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *