چگونه استراتژی بازاریابی محتوای B2B خود را بهبود بخشید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

بنابراین شما یک استراتژی بازاریابی محتوا دارید. بزن قدش! شما اولین قدم را برای استفاده از محتوا برای افزایش فروش خود برداشته اید. آه، اما قدیمی است و دیگر کاملاً مطمئن نیستید که کار کند. مشکلی نیست، احتمالاً می توانید بخشی از آن را نجات دهید و بقیه را بهبود ببخشید.

داده های خود را تجزیه و تحلیل کنید

ابتدا باید بفهمید چه چیزی کار نمی کند. نکته مهم در مورد بازاریابی دیجیتال این است که شما به تمام داده ها دسترسی دارید! شش حوزه اصلی برای بررسی وجود دارد:

تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما

از گوگل آنالیتیکس یا یک ابزار تحلیلی مشابه مانند Clicky استفاده کنید تا ببینید چه تعداد بازدید کننده سایت شما را پیدا می کنند و چگونه به آنجا می رسند. به منابع ترافیک خود نگاه کنید تا ببینید آیا بیشتر آنها از جستجو می آیند یا از مسیر دیگری. ماه به ماه آنها را تماشا کنید تا ببینید چگونه تغییر می کنند. اگر رشدی در ترافیک جستجو مشاهده نمی کنید، این یک حوزه واضح است که نیاز به توجه دارد.

رتبه بندی موتور جستجوی شما

اگر ترافیک زیادی از موتورهای جستجو دریافت نمی کنید، نشانه این است که وب سایت شما به اندازه کافی قابل مشاهده نیست یا به عبارت دیگر، به اندازه کافی به رتبه های بالای رتبه نزدیک نیست تا پیدا شود.

رفتار افراد پس از رسیدن به وب سایت شما چگونه است

اگر جریان ثابتی از بازدیدکنندگان سایت خود دریافت می کنید، نکته بعدی که باید بررسی کنید این است که وقتی آنها به آنجا می رسند چه اتفاقی می افتد. آنها در چه صفحاتی فرود می آیند، چه مدت در صفحه می گذرانند، بعد چه کاری انجام می دهند؟ اگر نمی‌توانید آن‌ها را در سایت به روشی که می‌خواهید حرکت کنند، باید روی آن کار کنید.

تعداد مشتریان بالقوه

یک معیار واضح – چند سوال از وب سایت شما می آید؟ اگر کافی نیست، در رابطه با تعداد بازدید، می توانید سایت خود را برای تبدیل بیشتر بهینه سازی کنید. آیا آهن رباهای سربی شما (کتاب های الکترونیکی، کاغذهای سفید و غیره) خسته یا قدیمی هستند؟ در مورد محتوای ارزشمندی که می توانید برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای ارائه جزئیات تماس خود ارائه دهید، خلاقانه فکر کنید.

کیفیت سرنخ ها

گاهی اوقات که در هیجان دیدن تعداد زیادی سرنخ فراموش می‌شوید، باید عاقلانه کیفیت سوالات را بررسی کنید. اگر زمان زیادی را برای تماس با افراد نامناسب تلف می‌کنید، باید دوباره به پیام‌رسانی وب‌سایت خود مراجعه کنید تا مشتریان ایده‌آل خود را جذب کنید و مشتریان نه چندان ایده‌آل را از خود دور کنید.

نرخ تبدیل سرنخ ها به مشتریان

اگر همه چیز به خوبی کار می کند، با یک جریان ثابت از نوع مناسب از بازدیدکنندگان وب سایت که درخواست ارسال می کنند، اما شما فروش را دریافت نمی کنید، یا محصول/خدمت شما چیزی نیست که مردم می خواهند، یا آخرین قسمت از فروش شما نیست. روند کار نمی کند عمیق تر بگرد تا ببینی مشکل از کجاست.

این اولین مرحله از بهبود استراتژی بازاریابی محتوای B2B شما است – شما چالش های اصلی را که باید بر آنها غلبه کنید شناسایی کرده اید.

بیانیه استراتژیک

بعد، باید تعیین کنید که جهت کلی چه خواهد بود. این به چالشی که شما شناسایی کرده اید بستگی دارد.

مثلا:

اگر متوجه شده اید که می خواهید بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید، استراتژی کلی شما ممکن است بهبود رتبه خود با نوشتن محتوای هدفمند دو بار در هفته باشد.

اگر می‌خواهید تعداد سرنخ‌های بازدیدکنندگان را افزایش دهید، استراتژی کلی شما می‌تواند این باشد که نرخ تبدیل خود را با ایجاد محتوای دروازه‌ای جذاب‌تر بهبود بخشید.

برنامه بازاریابی محتوای خود را بهبود بخشید

برای ادامه استراتژی جدید خود، اکنون باید برنامه بازاریابی محتوای خود را به روز کنید.

قبل از اینکه وارد شوید، کاملاً واضح باشید که می خواهید با چه کسی صحبت کنید. بازار هدف شما همه نیست! روی افرادی تمرکز کنید که بیشترین سود را برای شما به ارمغان می آورند و تصویر واضحی از اینکه چه کسانی هستند و به چه محتوایی نیاز دارند ایجاد کنید. وقتی این وضوح را داشته باشید بقیه موارد بسیار آسان تر خواهد بود.

در مرحله بعد، فهرستی از اقداماتی که باید تکمیل شوند، به همراه یک ضرب الاجل مشخص و توافقی در مورد اینکه چه کسی مسئول هر کدام خواهد بود، می خواهید.

کمپین ها را یکی یکی برنامه ریزی کنید و در مورد هر مرحله ای که بازدیدکننده طی می کند فکر کنید. سفر برای هر کسب و کاری متفاوت خواهد بود، اما در اینجا یک مثال آورده شده است:

اطلاع

چگونه توجه را به محتوای خود جلب خواهید کرد؟

سئو، رسانه های اجتماعی، تبلیغات خود را برنامه ریزی کنید.

نامزدی

چگونه می خواهید آنها را وادار به انجام کار دیگری کنید؟

پیشنهادات، فرم ها، صفحات فرود را ایجاد کنید.

ارزیابی

چگونه به آنها نشان خواهید داد که محصولات و خدمات شما برای آنها مناسب است؟

لیست قیمت، دمو، ویدیوهای توضیح دهنده، کمپین های ایمیل ایجاد کنید.

پاسخ

چگونه آنها را متقاعد خواهید کرد که شما را انتخاب کنند؟

جمع آوری بررسی ها، توصیفات و مطالعات موردی.

وفاداری

چگونه مطمئن می شوید که آنها به بازگشت ادامه می دهند؟

خبرنامه های ایمیل، گروه های فیس بوک، سیستم خدمات مشتری را راه اندازی کنید.

این مقدار زیادی محتوا برای ایجاد است! برای کنترل همه چیز به یک تقویم محتوا نیاز دارید. ترفند ایجاد محتوا برای یک کمپین این است که از انتها شروع کنید. به عنوان مثال، تا زمانی که صفحه فرود شما آماده نشده است، تبلیغات را شروع نکنید. تا زمانی که کتاب الکترونیکی شما آماده نشده است، صفحه فرود خود را منتشر نکنید. تا زمانی که ایمیل بعدی آماده نشده باشد، کتاب الکترونیکی خود را نفرستید – متوجه خواهید شد.

دلهره آور به نظر می رسد، اما کار روشمند در هر مرحله بعدا شما را از درد زیادی نجات می دهد.

به طور خلاصه

پس تمام است. استراتژی بازاریابی محتوای خود را با تجزیه و تحلیل داده ها بهبود بخشید تا دریابید چه چیزی بیشتر باید بهبود یابد. در مورد مسیری که می روید واضح باشید، هر مرحله از کمپین خود را برنامه ریزی کنید و یک تقویم تنظیم کنید تا مطمئن شوید همه چیز به ترتیب درست اتفاق می افتد.

خبر خوب این است که شما تنها نیستید! ما منابع زیادی برای کمک به شما داریم. برای اطمینان از پوشش همه پایه ها، از چک لیست بازاریابی ورودی ما استفاده کنید. اگر کمی پشتیبانی بیشتری می خواهید، راهنمای رایگان ما برای ایجاد استراتژی محتوا بهترین دوست شماست.

و اگر می خواهید در مورد افکار خود بحث کنید، ما همیشه خوشحالیم که در مورد برنامه های محتوا صحبت کنیم.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *