چگونه ایده های محتوایی تولید کنیم که جذب و جذب شود

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

کریگ آپتون

هر از گاهی، تمام شدن ایده ها برای محتوای جذاب کم و بیش اجتناب ناپذیر است. هرچه مرتبتر پست کنید، برخورد با دیوار خلاق آسان تر می شود.

چنین مواقعی است که باید از همه چیز عقب نشینی کرد، یک نفس عمیق کشید و یک رویکرد بازگشت به اصول را در پیش گرفت. متأسفانه، تمایل این است که هراس داشته باشید و هر آنچه را که به ذهنتان می‌رسد را دور بریزید تا از ایجاد شکاف در برنامه‌های انتشار خود جلوگیری کنید.

در اغلب موارد، ارسال پرکننده با کیفیت پایین بدتر از ارسال هیچ چیز است. شکاف یک شکاف است، اما پرکننده‌های غیر جالب و/یا نامربوط می‌توانند به اعتبار شما آسیب بزنند. نه به قدرت شما در طاقچه خود اشاره کنید.

همه چیز خوب و خوب است، اما وقتی خود را کاملاً خارج از موضوع برای نوشتن می بینید، چه می کنید؟

پاسخ تقریباً همیشه در پرسیدن چند سوال انتخابی و نگاه کردن به چیزها از دیدگاه مشتری نهفته است.

با طوفان فکری شروع کنید

چه تنها باشید و چه با بقیه اعضای تیم، یک مکان خوب برای شروع، فضای طوفان فکری است. به تمام سوالاتی که مشتریانتان به طور مرتب می پرسند فکر کنید و آنها را یادداشت کنید. بعداً، این فهرست را مرور خواهید کرد تا سؤالاتی را که کمترین اهمیت را برای مشتریان خود دارند، فیلتر کنید تا روی سؤالاتی که بیشترین اهمیت را دارند، تمرکز کنید.

به سوالاتی که مشتریان شما نمی پرسند فکر کنید

این می تواند کمی پیچیده تر باشد، اما همچنان راه را برای محتوای واقعا جذاب هموار می کند. هدف این است که فهرستی از سوالاتی تهیه کنید که مشتریان شما متوجه نمی شوند که به دلیل اهمیت آنها برای کاری که انجام می دهید یا می فروشید، نیازی به پرسیدن ندارند. در نظر بگیرید که چگونه می توانید USP محصولات/خدمات خود را از طریق پست های آموزنده ای که با خواسته ها، نیازها و انتظارات مشتریان شما مرتبط است ارتباط برقرار کنید.

بپرسید چه زمانی، کجا، چگونه و چرا محصولات شما مفید هستند

ایده‌هایی برای محتوای با کیفیت همیشه می‌تواند از کاربردهای عملی محصولات و/یا خدماتی که ارائه می‌دهید به دست آید. آیا آنها واقعاً هدف مفیدی دارند که ممکن است مخاطبان هدف شما از آن ندانند؟ آیا می‌توانید محتوای آموزشی یا آموزش‌هایی را ارائه دهید تا به آن‌ها یاد دهید که چگونه کار جدیدی انجام دهند؟ یا شاید به آنها کمک کنید تا بیشترین بهره را از خرید خود ببرند، آیا باید ادامه دهند و یکی را بسازند؟

به‌طور کلی، محتوایی که به سؤالات مهم پاسخ می‌دهد نسبت به محتوای عمومی‌تر جذاب‌تر است. استراتژی انتشار خود را چیزی شبیه به یک FAW توسعه یافته/گسترده در نظر بگیرید، و بعید است که به این زودی ایده هایتان تمام شود.

نکات اضافی برای ایده های محتوای خلاقانه

خلاقیت در ایجاد و انتشار محتوا می تواند یکی از این دو چیز باشد:

ارائه ایده‌های خلاقانه خود برای پست‌های آینده رویکردی خلاقانه برای آماده‌سازی ایده‌ها برای پست‌ها

با گزینه اول، سه فعالیت فوق همراه با تحقیقات اضافی زیاد می تواند معجزه کند. اما اگر هنوز نتوانستید چیزی به دست آورید، جایگزین این است که از جای دیگری الهام بگیرید.

نه برای دزدیدن ایده ها به صورت عمده، بلکه فقط برای اینکه ببینیم مردم در مورد چه چیزی صحبت می کنند و چه چیزی باعث می شود مردم صحبت کنند.

تحقیق و نظارت بر رقبا

به عنوان مثال، نظارت دقیق بر رقبای خود و خروجی آنها هرگز ایده بدی نیست. تماشا کنید که چگونه آنها استراتژی انتشار خود را در وب سایت، وبلاگ و از طریق کانال های اجتماعی خود مدیریت می کنند. به انواع محتوایی که ارسال می کنند (استوری های اینستاگرام، ویدیوهای یوتیوب، آموزش ها و غیره) توجه کنید و ببینید چه نوع واکنشی از سوی مخاطبان خود/شما دریافت می کنند.

این به شما ایده خوبی از موضوعات و انواع محتوایی می دهد که با دریافت کنندگان خود یادداشت های مناسبی دارند. شما می توانید از استراتژی خود آنها به عنوان چارچوبی برای خود استفاده کنید، هرچند دوباره بدون اینکه به تقلید کامل بروید.

گوش دادن اجتماعی

یک مکان گوش دادن اجتماعی همچنین می تواند برای ایده های طوفان فکری برای محتوای با کیفیت فوق العاده باشد. رسانه های اجتماعی جایی است که تمام دنیا برای گفتگو، پرسیدن سوال و تحقیق در مورد خریدهای بالقوه به آنجا می روند.

بنابراین، می‌تواند مکان مناسبی برای رفتن باشد تا بفهمید مردم چه سؤالاتی می‌پرسند و چه نوع اطلاعاتی به اشتراک گذاشته می‌شود. ممکن است افسانه‌ها، سوء تفاهم‌ها، تصورات نادرست یا شکاف‌های زیادی در دانش درباره یک موضوع مرتبط وجود داشته باشد که می‌توانید آنها را پر کنید.

رسانه‌های اجتماعی همچنین جایی است که مردم برای بیان نگرانی‌ها، شکایات و انتقادات خود مراجعه می‌کنند و به شما بینش خوبی در مورد آنچه دوست دارند، دوست ندارند و از یک ارائه‌دهنده خدمات می‌خواهند به شما می‌دهند.

مشاهده پست های قبلی

هیچ ایرادی ندارد که هر از چند گاهی از خودتان ایده بگیرید، زیرا محبوب ترین و موفق ترین پست های گذشته می تواند معدن طلای مطلقی برای الهام باشد.

اگر موضوعی وجود دارد که در گذشته به آن پرداخته اید و واقعاً در بین مخاطبان هدف شما طنین انداز شده است، دوباره آن را بررسی کنید. در مورد اینکه چگونه چیزها از زمان انتشار تغییر کرده اند صحبت کنید، موضوع را از زاویه ای متفاوت مورد بحث قرار دهید، از مخاطبان هدف خود سوال/نظر درباره موضوع بپرسید و غیره.

تا زمانی که یک مورد را دو بار پست نکنید، بررسی پست های قبلی می تواند بسیار موثر باشد. اگر در آن زمان به آنچه شما می‌گفتید علاقه زیادی داشتند، به احتمال زیاد الان هم همینطور خواهد بود.

کریگ آپتون

کریگ آپتون با نوشتن محتوایی که برای گوگل بهینه شده است، از کسب و کارهای بریتانیا پشتیبانی می کند. کریگ همچنین مدیر عامل iCONQUER، یک شرکت بازاریابی دیجیتال مستقر در بریتانیا است که وب‌سایت‌ها را با ابزارهای مناسب برای رقابت آنلاین ارائه می‌کند. کریگ به عنوان مشاور سئو و مربی سئو با برندهای بریتانیایی مانند FT.com، DJKit، UK Property Finance، Nandos کار کرده است و همچنین از حرفه های مختلفی مانند پزشکان، وکلا، سازندگان، جواهرسازان، جراحان زیبایی و حضور بیشتر در فضای آنلاین پشتیبانی کرده است. با وب سایت های خود کریگ دانش زیادی را در فضای بازاریابی دیجیتال جمع آوری کرده است و به ایجاد فرصت های جدید از طریق همکاری با صاحبان کسب و کار برای به دست آوردن بهترین ارزش برای پول خود اختصاص یافته است.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *