چگونه بفروشیم بدون اینکه بی ادبانه برخورد کنیم

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

این هفته خیلی به فروش فکر کردم. بسیاری از افرادی که با آنها صحبت می کنم با فروش مانند یک کلمه کثیف رفتار می کنند و کاملاً متوجه می شوم.

اگر کسی به محصول یا خدمات علاقه مند نباشد، نمی خواهد به او فروخته شود. پس چگونه می توانیم محصولات و خدمات خود را به اشتراک بگذاریم و اطمینان حاصل کنیم که افرادی را که نمی خواهند از ما بشنوند و علاقه ای به خرید از ما ندارند، آزار نمی دهیم؟ مردم ترس از متنفران را در شما می گذارند تا شما را کوچک نگه دارند. لعنت بهشون

اگرچه ترس های ما معتبر است، اما در واقع به این افراد نمی فروشیم. ما به کسانی که علاقه مند به کارهایی که ما انجام می دهیم، می فروشیم، ایجاد می کنیم و انجام می دهیم، می فروشیم، آنها هنوز درباره ما نمی دانند و به اطلاعات بیشتری نیاز دارند. ما از فکر کردن به افرادی که قبلاً ما را دنبال می کنند اجتناب می کنیم زیرا نگران هستیم که فکر کنند ما بیش از حد خودنمایی می کنیم، اما به همین دلیل است که ما را دنبال می کنند. آنها می خواهند بدانند که ما چه کار می کنیم. ما تعداد زیادی از مخاطبان خود را فرض می‌کنیم (مهم نیست تعداد آن‌ها چقدر بزرگ یا کوچک باشد!) نگران هستیم که آنها درباره ما منفی فکر کنند (اوه، خیلی اوقات مطرح می‌شود) یا اینکه ممکن است از ما به خاطر اشتراک‌گذاری مجدد مطالب قدیمی‌تر انتقاد کنند. محتوا. به این فکر کنید که هر چند وقت یکبار به برندها یا مشاغلی که با آنها کار می کنید فکر کرده اید. به احتمال زیاد این کار را نکرده اید! زیرا آن برندهایی که دوستشان دارید، مشتری ایده آل خود را می شناسند = شما. پس به این فکر کنید که مشتری ایده آل شما چه می خواهد و بقیه را نادیده بگیرید.

مردم تقریباً آنقدر که ما در مورد آنها نگران هستیم یا امیدواریم که ممکن است در مورد ما فکر نمی کنیم. اگر برایتان مهم نباشد که دیگران چه فکری می کنند چه کاری می نویسید که انجام داده اید؟ من این نقل قول را از یک مقاله قدیمی Inc.com در مورد Snapchat مربوط به پنج سال پیش پیدا کردم، اما فکر می‌کنم اکنون هم به طرز شگفت‌انگیزی مرتبط است: «مشتریان شما چیزهایی را دوست دارند که شما را متفاوت می‌کند. اگر آنها نبودند، در وهله اول مشتری شما نبودند. مراقب آنها و فقط آنها باشید. سر و صدای بیرون را نادیده بگیرید. کسانی که از شما متنفرند، قبض های شما را پرداخت نمی کنند.

اما من می دانم که به چه چیزی فکر می کنید – ممکن است هنوز احساس ناراحتی کنید، درست است؟

نکته اینجاست – لازم نیست اینطور باشد. در اینجا نکات اصلی یادگیری است که من به آنها کمک کرده ام بدون توجه به آنچه می فروشید، می سازید، ایجاد می کنید یا ارائه می دهید:

تصمیم بگیرید که بعداً چه چیزی را می خواهید تبلیغ کنید (نکته: این همه چیز نیست) تمرکز شما چیست؟ دوست دارید چه چیزی را بیشتر بفروشید؟ خاص باشید و با محتوایی که ایجاد می کنید روی آن تمرکز کنید. از به اشتراک گذاشتن کارهایی که در پشت صحنه کاری که می فروشید نترسید. مردم کنجکاو هستند و دوست دارند از کاری که شما انجام می دهید الهام بگیرند.

وبلاگ نویسی درباره موضوع ایجاد پست‌های اینستاگرام + فیس‌بوک ایجاد حلقه‌ها در مورد آن در استوری‌های اینستاگرام صحبت کنید یک دانلود رایگان ایجاد کنید که مردم باید برای دانلود ثبت‌نام کنند.

در مورد روز خود صحبت کنید. کاری را که انجام می دهید مستند کنید. مردم فضول هستند. لازم نیست خیلی هیجان انگیز باشد. طوری با تلفن خود صحبت کنید که انگار با دوستی درباره روز خود صحبت می کنید

ارزش های خود را به رخ بکشید و واقعاً آن را بخشی از بازی خود کنید. منابع مواد سازگار با محیط زیست؟ عالی! صحبت در مورد آن. زیاد. این نشان می دهد که شما شفاف هستید. شما می توانید با انجام نظرسنجی و ایجاد سر و صدا در اطراف محصولات خود، مخاطبان خود را در تصمیم گیری مشارکت دهید. این به ایجاد یک جامعه در اطراف برند شما کمک می کند، که به معنای نرخ بازگشت مشتری قوی است (همیشه فروش به مشتریان تکراری راحت تر و ارزان تر از مشتریان جدید است). وقتی از لو از برایتون لیس خواستم که بیاید و با انجمن Visible Vibes صحبت کند، قدرت این را به من یادآوری کرد، جامعه ای که من میزبانی آن را با زنان شگفت انگیزی که یاد می گیرند قابل مشاهده باشند، صحبت کند. در طول مدتی که در انزوا بود، کسب و کار او واقعاً با استفاده از قدرت اجتماعی که در اینستاگرام ساخته بود، رونق گرفت.

با راه اندازی کسب و کار خود، عادت کنید هر روز از منطقه راحتی خود خارج شوید، به خصوص اگر تازه کار هستید. همیشه پلتفرم‌های جدید، چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود خواهد داشت، اما این بدان معنا نیست که باید در همه آنها باشید تا کاری را که انجام می‌دهید بفروشید.

ممکن است نگران این باشیم که انگار خودمان را به نمایش گذاشته ایم. سخت‌ترین بخش کار ما این است که یاد بگیریم چگونه با حضور خود راحت باشیم. شما باید خیلی خودنمایی کنید. آن را پیچیده نکنید. همانطور که می خواهید علاقه ایجاد کنید، در ظاهر شدن ثابت باشید و هر چه پیوسته تر ظاهر شوید مورد توجه قرار خواهید گرفت. این شامل آن دسته از پست‌هایی می‌شود که در آن‌ها خود را با یک پست اینستاگرام معرفی می‌کنید و سپس دوباره سکوت می‌کنید. به جای وحشت در مورد آنچه که رقبای شما ممکن است انجام دهند و در انبوهی از غرق شدن در حال فروپاشی هستند، این ثبات را با حرکت ایجاد کنید.

ایجاد محتوایی که به مردم می‌گوید چه کارهایی انجام داده‌اید + چه چیزی را اخیراً دوست داشته‌اید، واقعاً تا حد زیادی نشان می‌دهد که به افرادی که گوش می‌دهند اهمیت می‌دهید.

می توانید پست های وبلاگی درباره پروژه های اخیر یا عکس ها یا عروسی هایی که روی آنها کار کرده اید بنویسید. می‌توانید برنامه‌ریزی کنید تا چند تصویر/داستان مورد علاقه مشتری را در رسانه‌های اجتماعی خود به همراه نحوه رزرو به اشتراک بگذارید. شما باید ارتباط برقرار کنید – چه چیزی در چیزی که می فروشید شامل می شود – چه چیزی با پول خود دریافت می کنند، چگونه کار می کند، چگونه می خرند و در پایان آن چه چیزی به دست می آورند. هر چند وقت یکبار که دوست دارید این اطلاعات را در وبلاگ و محتوای رسانه های اجتماعی خود قرار دهید. ما به عنوان انسان از طریق تکرار یاد می گیریم. این به معنای کپی و چسباندن همه چیز نیست، بلکه به این معنی است که ما باید مایل باشیم که اطلاعات یکسانی را بارها و بارها، شاید به روش‌های کمی متفاوت و در چندین پلتفرم به اشتراک بگذاریم. از بیان چیزهای بدیهی نترسید، اما با هر پستی مانند اولین چیزی که مخاطبان درباره شما می بینند رفتار نکنید. وقتی در هر جایی پست می‌کنید، حتما به مردم بگویید چگونه می‌توانند شما را رزرو کنند

اگر از نوشتن عصبی هستید، طوری بنویسید که صحبت می کنید. فقط افراد خسته کننده شرکتی آن را غیرحرفه ای می نامند زیرا روسای آنها تایید نمی کنند. شما با علاقه و دقت می نویسید.

لازم نیست قبل از شروع فروش همه چیز را اصلاح کنید. قبل از شروع فروش لازم نیست وب سایت شما کامل باشد. تمرکز زیبایی شناسی خود را روی میزان مفید بودنتان برای مخاطبان خود متوقف کنید (اگر کسی آن را نبیند وب سایت زیبا چه فایده ای دارد)

قسمت های مرتبط 22 – دست از تسلیم شدن بردارید – انجام شده بهتر از کامل است

در عوض، به این فکر کنید که دوست دارید مردم هنگام خرید از شما چه احساسی داشته باشند. این امر به جای اینکه به آنچه در حال ارتباط با شما هستید فکر کند، تمرکز را روی خریدار نگه می دارد.

به شخصی فکر کنید که آنچه را که شما به اشتراک می گذارید می خواند و سپس از شما خرید می کند، چه احساسی در او ایجاد می کنید و پس از دریافت آنچه از شما خریده است چه احساسی خواهد داشت. آیا اطلاعاتی را که برای تصمیم گیری با یک کلیک برای خرید نیاز دارند در اختیار آنها قرار می دهید یا از ترس اینکه خیلی واضح نباشند، خودداری می کنید؟

وانمود کنید که هر بازدیدکننده ای قصد خرید از شما را دارد، اما وقتی این کار را نمی کند ناراحت نشوید، زیرا این کار را نمی کند، اما شما باید با همه چیزهایی که ممکن است برای انجام این کار به ساده ترین شکل ممکن نیاز دارند، کاملا واضح باشید – تشخیص مشکل آنها، اطلاع دادن به آنها در مورد انتخاب، گفتن نحوه کار به آنها، گفتن قیمت (یا نحوه دریافت قیمت، و اطلاعاتی که از آنها برای دادن قیمت به آنها نیاز دارید) و سپس به من بگویید چگونه با شما تماس بگیرم.

هنگامی که محتوایی مانند پست های رسانه های اجتماعی یا پست های وبلاگ ایجاد می کنید تا مردم را به صفحه اطلاعات/قیمت/محصول یا فروش خود سوق دهید، سعی نکنید همه مواردی را که می نویسید + پست می کنید پوشش دهید، در عوض قطعاتی از اطلاعات را به اشتراک بگذارید و آنها را تشویق کنید که کلیک کنند. از طریق. اثبات مخاطبان خود را نشان دهید (توصیه ها، نظرات، عکس های محصول، اسکرین شات های بازخورد) نکاتی را که برای مشتریان و مشتریان شما محبوبیت نشان داده است را به اشتراک بگذارید.

به یاد داشته باشید، این مربوط به افرادی نیست که اهمیت نمی دهند، بلکه مربوط به افرادی است که اهمیت می دهند. اگر متوجه شدید که در حال عقب نشینی هستید، در عمل به آنچه انجام می دهید نگاه کنید. هدف نهایی را ببینید. من واقعاً احساس می‌کنم که کارآفرینان خوش‌بین‌های نهایی هستند – ما می‌خواهیم زندگی بهتر و شادتری برای خودمان، برای عزیزانمان ایجاد کنیم، می‌خواهیم زندگی‌ای را داشته باشیم که مناسب خودمان باشد، نه اینکه زندگی‌مان را در رویاهای دیگران و اطراف آن بچسبانیم (و حساب بانکی)

چگونه می دانید که آیا تلاش های شما نتیجه می دهد؟ همچنین کمک می کند تا ببینیم تلاش های ما در کجای زنجیره نتیجه می دهد. البته اعلان‌های فروش هدف نهایی هستند، اما باید قطعات بین این دو را نیز در نظر بگیرید. نتایج را اندازه گیری کنید. تاثیر را تجزیه و تحلیل کنید. بازاریابی باید یک چرخه ثابت از اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و بهبود باشد. هیچ چیز ثابت نمی ماند – سبک ها تغییر می کنند، رفتار تغییر می کند، تکنولوژی تکامل می یابد…

از سوالاتی که مردم از شما می‌پرسند محتوا ایجاد کنید از افرادی که به استوری‌های اینستاگرام شما پاسخ می‌دهند + تعامل بیشتر با آنها به نظرات پاسخ دهید. Google Analytics را نصب کنید و کلیک‌ها را بررسی کنید – با استفاده از کلمات کلیدی خود وبلاگ ایجاد کنید و سوالات پیرامون آنها (به قسمت 5 همه چیز در مورد کلمات کلیدی گوش دهید) از برنامه های رتبه بندی کلمات کلیدی مانند SEO Edge (تلفن های اپل) و SERPMojo (تلفن های اندروید) استفاده کنید و گوگل را متوقف کنید.

شما مجبور نیستید همه کارها را انجام دهید، اما نمی توانید کاری انجام دهید و همچنان انتظار فروش دارید

مربوط به قسمت 15 – بازی مدیریت انتظارات به ما بپیوندید

اگر نگران این هستید که خودتان را بیرون بیاورید، فکر کردن در مورد آن به این شکل مفید است – اگر کسب و کار خود را به اندازه هر چیز دیگری که در زندگی خود به عنوان طبیعت دوم مهم می دانید مهم کنید، چه اتفاقی می افتد؟

بنابراین، اگر شما یک کسب و کار تحت رهبری زنان هستید، مشتاق به رزرو بیشتر و فروش بیشتر هستید، اما صادقانه بگویم، غرق در شروع کار هستید، چرا نیایید و به چالش رایگان یک هفته‌ای من، نمایش و رزرو بپیوندید.

ما از دوشنبه 27 سپتامبر شروع می کنیم و من دوست دارم شما را آنجا ببینم.

https://maddyshine.co.uk/challenge/

گوش کن

برای حداکثر الهام، قسمت کامل را اینجا در Spotify یا اینجا در iTunes یا هر جا که به پادکست گوش می دهید گوش دهید.

دوست دارم به من پیام بدید امروز چه چیزی را بیشتر مورد توجه قرار می دهید؟ می توانید من را در اینستاگرام @Maddy.Shine پیدا کنید

از اینکه پادکست High Vis را می شنوید و از آن حمایت می کنید بسیار سپاسگزارم. اگر این قسمت را دوست دارید، لطفا لینک را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

اگر بتوانید لحظه ای به نمایش امتیاز دهید و نظری را در اینجا بگذارید، بسیار ممنون می شوم. آنها در ارتباط با افراد شگفت انگیز دیگری مانند شما بسیار کمک می کنند و من هر نقدی را که وارد می شود می خوانم، بنابراین از شما متشکرم!

و البته فراموش نکنید که در پادکست در iTunes مشترک شوید تا یک قسمت را از دست ندهید!

با تشکر و عشق،

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *