در این قسمت از پادکست بازاریابی اینترنتی، ست هرد، مدیر عامل برند اکسپند به ما ملحق شده است. ست بین سالهای 2015 تا 2021 قبل از ایجاد کسبوکار 7 رقمی خود در آمازون، فروشنده شخص ثالثی در آمازون بود. در این دوره، ست همچنین یک مشاوره و نرم افزار تجارت الکترونیک به نام Brand Expand را راه اندازی کرد.
ست به ما می پیوندد تا توصیه های خود را در مورد چگونگی تسریع رشد خود در آمازون و سایر پلتفرم های فروش تجارت الکترونیک به اشتراک بگذارد.
در این قسمت بحث می کنیم:
چگونه ست اولین کسب و کار خود در آمازون را از یک سرمایه گذاری 1000 دلاری به خروجی 7 رقمی در عرض 5 سال افزایش داد آیا رشد یک تجارت 7 رقمی در آمازون در حال حاضر مانند سال 2015 قابل دستیابی است؟ بزرگترین چالش هایی که هنگام فروش به پلتفرم های شخص ثالث با آن مواجه می شوید چیست؟ مفهوم شلیک گلوله قبل از توپ هنگام تلاش برای اعتبارسنجی ایده های تجاری خود در آمازون آیا هنگام شروع یک تجارت آمازون باید بودجه تبلیغاتی پولی داشته باشید؟ اصول اولیه صفحات فهرست محصولات موفق، ویدئوها در لیست محصولات آمازون چقدر مهم هستند؟
در این قسمت ذکر شد:
تماس با SETH/Brand Extension:
تماس با اسکات:
قابل مشاهده بودن تماس:
اگر بازخورد دارید، میخواهید مهمان باشید، میخواهید یک مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که میخواهید ما آن را پوشش دهیم، لطفاً این را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.