چگونه روابط عمومی دیجیتال واکنشی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

بنابراین ابتدا، روابط عمومی دیجیتال چگونه تغییر کرده است؟ در 10 سال گذشته در دنیای دیجیتال چیزهای زیادی تغییر کرده است، اما در دنیای واقعی نیز زمان‌هایی از عدم قطعیت و قطعاً مواقع اضطراب وجود داشته است – به جرأت می‌توانم کلمه “p” را بگویم (همه‌گیری در صورتی که مبتلا نشده باشید. بر).

ما بسیار به دیدن تصاحب صفحات براق بزرگ و ماشین‌حساب‌های تعاملی که زمان، منابع و پول زیادی را می‌گرفتند عادت کرده بودیم، سپس نقشه و زمان‌های فهرست را دیدیم (من هنوز هر دو را دوست دارم) تا کنون که آنها کمپین‌های هوش مصنوعی زیادی می‌بینند. به نظر می رسد این روندها بازتابی از نحوه پوشش اخبار در مطبوعات و واکنش به آن باشد، اما اکنون همه چیز کاملاً متفاوت به نظر می رسد. چرخه اخبار 24 ساعته همیشه در خط مقدم اکثر روابط عمومی دیجیتال خواهد بود، اما همانطور که اخیراً اوضاع پیش می‌آید، می‌توانید در یک روز خبری آرام بخوابید و با استعفای نخست‌وزیری از خواب بیدار شوید. بحران یا حتی مرگ یک شخصیت ملی.

با این کار، استراتژی باید تغییر کند و برخی از مشاغل کوچک که در روابط عمومی دیجیتال سرمایه گذاری می کنند، می توانند ریسک کمتری را با بودجه خود متحمل شوند. اینجاست که روابط عمومی واکنشی وارد می شود.

کلید پاسخگویی سرعت است – مشتریان یا کسب‌وکارها نتایج سریع‌تر می‌خواهند، روزنامه‌نگاران اطلاعات کلیدی و داستان‌های جالب را سریع‌تر می‌خواهند، و در نهایت روابط عمومی دیجیتال می‌خواهد کار خود را سریع‌تر انجام دهد.

روابط عمومی دیجیتال واکنشی چیست؟

روابط عمومی دیجیتال واکنشی همه چیز در مورد پاسخ دادن است و شما آن را حدس زدید، واکنش نشان دهید. این متکی است که قبلاً یک داستان، مقاله، روند و غیره وجود دارد که می‌توانید با پیوندی به برندی که نمایندگی می‌کنید به آن پاسخ دهید. این شامل یک رویکرد همیشه فعال است که در آن به دنبال اخبار فوری یا شاید حتی روزهای آگاهی هستید.

این می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، اما به دلیل سرعت پاسخگویی، اغلب می تواند شامل یک بیانیه مطبوعاتی ساده یا ایمیلی باشد که حاوی اطلاعاتی است که می خواهید ارائه دهید. در اختیار گذاشتن زمان برای گرافیک، کپی و آپلود صفحه، لوکسی نیست که شما با reactive دارید.

مهم است که از خود بپرسید چه چیزی را به داستانی می آورید که قبلاً درباره آن صحبت نشده است – طبیعتاً این می تواند با یک خبر فوری بسیار دشوار باشد زیرا افراد زیادی در حال قضاوت هستند، بنابراین ابتدا ارزیابی کنید که آیا این فرصت مناسب است یا خیر. برای شما مهم است

سپس از خود بپرسید، آیا می توانیم نظر کارشناسی ارائه دهیم؟ آیا ما اطلاعات داخلی داریم که برای این داستان کار کند؟ آیا ما مرجعی برای بحث در این موضوع هستیم؟ اغلب اوقات، ما می‌بینیم که من دوست دارم شرکت‌های بزرگ‌تر به بحث‌هایی درباره موضوعاتی بپیوندند که لزوماً برای بحث از آنها معتبر نیست. به عنوان مثال، ما نمی خواهیم ببینیم که کوکاکولا در مورد افزایش قیمت پنیر صحبت می کند – این منطقی نیست.

صنایعی که به ویژه در آنها به خوبی کار می کنند، خودرو، املاک، مسافرت و بیمه هستند.

PR واکنشی چه تفاوتی با روابط عمومی سنتی دارد؟

بنابراین چگونه روابط عمومی واکنشی با روابط عمومی سنتی متفاوت است؟

اولاً، تفاوت بین واکنشی و سنتی مانند دیجیتال است.

روابط عمومی دیجیتال می‌تواند به مخاطبان گسترده‌تری دست یابد – با روابط عمومی سنتی، شما به تیراژ منبع خبری خاص گره خورده‌اید و اندازه‌گیری میزان دسترسی واقعی دشوار است. با دیجیتال و توانایی اشتراک‌گذاری، نظر دادن و اشتراک‌گذاری، شانس بیشتری وجود دارد که کار شما به مخاطبان بیشتری برسد. بخش نظرات و غیره به طور مشابه، دستیابی به نتایج موفقیت یک کمپین روابط عمومی دیجیتال بسیار ساده تر از روابط عمومی سنتی است. بهترین بخش از همه، روابط عمومی دیجیتال به شما امکان می دهد خلاق تر باشید!

و روابط عمومی واکنشی چه تفاوتی با روابط عمومی دیجیتال دارد؟

همه چیز در مورد سرعت است… کمپین های روابط عمومی دیجیتال با مجموعه ای بزرگ از داده ها، یک صفحه کامل از گرافیک زمان زیادی، گاهی هفته ها، حتی ماه ها طول می کشد. با واکنش‌ها، شما آن زمان را ندارید و باید قبل از تغییر یا ادامه مکالمه سریع عمل کنید. همگام شدن با اخبار و داستان های پرطرفدار همیشه به معنای بررسی رسانه های خبری عادی نیست – چه چیزی در توییتر ترند است؟ چه روندی در TikTok ویروسی می شود؟ شما فقط زمان محدودی برای اظهار نظر دارید تا اینکه داستان بعدی به بحث شهر تبدیل شود. نکته: واژه نامه ای از نظرات / نقل قول های کلیدی ایجاد کنید که امضا و نسبت داده می شوند و در صورت فرصت استفاده می شوند. ارزیابی ریسک – کمپین های روابط عمومی دیجیتال کمتر به موضوعی بحث برانگیز/جنجال برانگیز مرتبط هستند. چگونه می توانید واکنش نشان دهید؟

بنابراین اکنون می دانیم که چیست – چگونه می توانیم واکنش نشان دهیم؟

با اخبار و فرهنگ عامه همراه باشید – هشدارهای Google را برای موضوعات مرتبط یا کسب و کارهایی که می‌دانید در صورت تبدیل شدن به یک مکالمه بزرگ می‌توانید در مورد آنها نظر بدهید، تنظیم کنید درباره روش‌های موفق بیاموزید – این کلید درک نحوه تبدیل سریع داده یا ایده است. واکنش‌پذیر بودن گاهی اوقات می‌تواند به معنای داشتن چیزی برای چند ساعت باشد، بنابراین دانستن اینکه دقیقا چگونه می‌خواهید با آن رفتار کنید بهترین نقطه شروع است. شما می توانید این کار را با عضویت در بسیاری از خبرنامه های Digital Pr و دنبال کردن حساب های توییتر و تجزیه و تحلیل روش ها انجام دهید. به انجمن‌های روابط عمومی دیجیتال بپیوندید – قبلاً به این موضوع اشاره کرده‌ایم، اما این یک راه عالی برای یافتن چگونگی بحث افراد دیگر در صنعت درباره موضوعات خاص و واکنش به داستان‌های مختلف است. پاسخ دادن به یک داستان، که می تواند بر برند شما تأثیر منفی بگذارد. قبلاً درباره اقتدار و اطمینان از برقراری ارتباط برند صحبت کرده‌ایم، اما موارد کلیدی نیز وجود دارد، مانند واکنش به اخبار حساس یا سوء استفاده از اخبار نامناسب. گاهی اوقات واضح است که در کجا فرصت یک کمپین واکنشی وجود دارد و گاهی اوقات خلاقیت بیشتری لازم است.

امروز یک مکالمه را شروع کنید

انجام دادن یا نکردن

من قصد دارم چند نکته کلیدی را که من و تیمم در زمان واکنش‌پذیری از آن‌ها استفاده می‌کنیم به شما معرفی کنم – وقتی در آن منطقه واکنش‌پذیر هستیم، از آنها به عنوان یک چک لیست ثابت در ذهن خود استفاده می‌کنیم. نکته شماره یک من – اگر شک دارید، این کار را نکنید!

کارهایی که باید انجام داد:

بررسی کنید که آیا این داستان قبلاً نظر داده شده است – اگر خبری که شما در مورد آن اظهار نظر می کنید در حال جلب توجه است – بررسی کنید که آیا شخص دیگری قبلاً نظر داده است تا مطمئن شوید که منبع/زمان/پول ارزشمندی را هدر نمی دهید مطمئن شوید که روی برند است. – لحن مناسب روی صدا است؟ آیا از زاویه درستی به آن نزدیک می شویم؟ مخاطب هدف خود را در نظر داشته باشید! نمایه های بازخورد یا کمپین های قبلی/مشابه را بررسی کنید تا شانس پوشش را افزایش دهید

کارهایی که نباید انجام داد یا چیزهایی که باید در نظر داشت:

بی احساس باشید – فقط به این دلیل که یک داستان بر اخبار تسلط دارد به این معنی نیست که انتخاب واضحی برای پیوستن به گفتگو است. و مهمتر از همه، مخاطبان هدف شما فوراً این موضوع را حس می کنند و ممکن است بی توجه به نظر برسند. از فهرست های رسانه های قدیمی استفاده کنید – همیشه لیست های سفارشی ایجاد کنید تا از دست دادن شخصی سازی جلوگیری کنید. واکنش بیش از حد – عاقلانه نیست که به هر خبری که مورد توجه قرار می گیرد، واکنش نشان دهید، به خصوص اگر ارتباط برند وجود نداشته باشد. فرصت‌های مناسبی که با ارزش‌ها و اخلاق برند شما مطابقت دارند نتایج نسبی هستند – روابط روابط عمومی دیجیتال KPIها و واکنش‌ها یکسان نخواهند بود. در بالای اخباری باشید که مخاطبان هدف شما اخبار خود را دریافت می‌کنند.

آماده استفاده از Reactive Digital PR هستید؟ بیا حرف بزنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *