چگونه لحن صدا را توسعه دهیم | هونچو

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

تن صدا (TOV) یک عنصر اساسی از هر نوع محتوا یا کپی تقریباً برای همه سازمان ها است. این ساختار ساختاری را تعیین می کند که می خواهید برند یا محصول شما چگونه دیده شود و با این حال، اگرچه اکثر آنها دستورالعمل های TOV را دارند، TOV های به یاد ماندنی نسبتا کمی وجود دارد.

پس لحن صدا چیست؟

TOV نحوه خطاب به مشتریان، نحوه فروش محصول و نحوه ارائه سازمان خود به جهان است. آیا محصول یا خدمات شما لوکس است؟ آیا باید تاکید کنیم که برای افراد دارای سبک و سلیقه است؟ آیا برای موقعیت های رسمی است یا اوقات فراغت؟ آیا این چیزی است که زندگی را بهبود می بخشد یا برای سرگرمی است؟ آیا می خواهید جدی گرفته شوید یا می خواهید با مشتریان خود سرگرم شوید؟ فقط کلماتی که می نویسید نیستند که آن را بیان می کنند، بلکه نحوه نوشتن آنهاست.

برندهایی را در نظر بگیرید که از بازاریابی خود برای متمایز شدن از سایرین استفاده می کنند: اسموتی های بی گناه، کافی شاپ های پرت و پوچینو، شیر جو دوسر و غیره. همه این سازمان ها دارای TOV های غیرقابل انکاری منحصر به فرد و جسور هستند و این چیزی است که آنها را از بازارهای شلوغ متمایز می کند. اما چگونه TOV نه تنها با سازمان های مختلف بلکه با مخاطبان مختلف سازگار می شود؟ خب آسون نیست

تک تک شرکت‌هایی که در بالا ذکر شد قصد نداشتند TOVهایی را که اکنون دارند داشته باشند. آنها از اعتماد به کپی رایتر خود رشد کردند و اجازه دادند دیدشان از آنجا تکامل یابد. البته، این می تواند کمی دلهره آور به نظر برسد، اما اگر یک متخصص در سایت دارید، هیچ نگرانی در مورد آن ندارید. یک نویسنده ماهر باید خلاقیت و مهارت را داشته باشد تا بفهمد شما چه می‌خواهید/نیاز دارید و با کلمات خود بر روی دیدگاه شما بسازد. اگرچه اغلب دست کم گرفته می شود، اما این همان چیزی است که پایه مهارت آنها در مورد آن است و شما باید مانند هر حرفه ای دیگر برای انجام این کار به آنها اعتماد کنید.

آنچه سر الک گینس می تواند در مورد TOV به ما بیاموزد

سر الک یکی از با استعدادترین بازیگران انگلستان بود. او که به طور کلاسیک آموزش دیده بود، شخصیت هایی از دیکنز، شکسپیر، قهرمانان جنگ و معروف ترین آنها اوبی وان کنوبی را در سه گانه اصلی جنگ ستارگان از 1977-1983 زنده کرد.

حالا، اگر جنگ ستارگان را ندیده اید – اول، چرا؟ – اما، ثانیاً، شخصیت اوبی وان کنوبی اساساً یک جادوگر فضای خشک بود. حالا گینس احساس می کرد که دیالوگ این فیلم ها کمی تاریک است، بنابراین کاری که او انجام داد ایجاد لحن صدای بسیار متمایز برای شخصیت خود بود. گینس با آوردن رمز و راز خاصی به شخصیت خود، با یک الگو و سبک منحصر به فرد صحبت کرد.

به سرعت به سال 1999 رسید و یک جوان اسکاتلندی به نام یوان مک گرگور به عنوان نسخه جوانتر شخصیت Kenobi انتخاب شد. در رشد شخصیت، او نه تنها باید با لهجه انگلیسی صحبت کند، بلکه باید لحن ها و تیک های گینس را که در شخصیت تعبیه شده است، یاد بگیرد. با این حال، طرفداران اکنون تصویر مک گرگور را در نوع خود نمادین می دانند. پس این چه چیزی در مورد TOV به ما می آموزد؟

خوب، به ما نشان می دهد که اگر یک TOV خوب ایجاد کنید، می تواند تأثیری پایدار داشته باشد. همچنین به ما نشان می‌دهد که حتی اگر آن TOV خاص را توسعه نداده‌اید، می‌توانید با پارامترهای آن کار کنید و آن را متعلق به خودتان کنید!

چگونه تصمیم می گیرید که کدام TOV برای شما بهترین است؟

پاسخ به این سوال دشوار است و متغیرهای زیادی را بدون توجه به سلیقه شخصی در بر می گیرد. قبل از اینکه حتی شروع به بررسی نحوه ارائه خود به دنیا کنید، باید سه سوال اساسی از خود بپرسید.

ارزش های سازمان من چیست؟

شما باید دقیقاً بفهمید که چه کاری انجام می دهید و چرا آن را انجام می دهید. آیا سازمان شما جنبه بشردوستانه، یک فلسفه ریشه دار یا یک روش منحصر به فرد برای کار دارد؟ اگر چنین است، می‌خواهید این را به هر رجیستری که فکر می‌کنید مناسب‌تر است گزارش دهید. اگر یک اعلامیه بسیار جدی دارید، سرگرم کننده و عجیب و غریب بودن هیچ فایده ای ندارد، زیرا این دو به ناچار با هم برخورد خواهند کرد.

چه کسی اهمیت می دهد؟

این ممکن است کمی ناامید کننده به نظر برسد، اما کپی رایترهای شما باید هر روز این را از خود بپرسند. نه به روشی تاریک، خشم آلود و وجودی، بلکه به گونه ای که برای مشتریان شما جذاب باشد. همچنین سوالات بسیار بیشتری را باز می کند که به شما کمک می کند دقیقاً با چه کسی صحبت کنید. چه کسی به شرکت / محصول شما اهمیت می دهد؟ چرا آنها اهمیت می دهند؟ ارزش های آنها چیست؟

مخاطب من کیست؟

این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما باید بدانید که با چه کسی صحبت می کنید. چه کسی معمولاً از شما خرید می کند و به آنچه ارائه می دهید علاقه مند است؟ شما نه تنها باید بفهمید که آنها از شما چه می خواهند، بلکه باید بفهمید که آنها از جهان به طور کلی چه می خواهند، چگونه با دوستان خود ارتباط برقرار می کنند و چگونه علاقه و علاقه خود را ابراز می کنند. اگر به مشتریانی بفروشید که طبیعتاً به هویت یا طرز تفکر شما نمی‌فروشند، این می‌تواند دشوار شود، و بنابراین یک نویسنده حرفه‌ای می‌تواند در چنین موقعیت‌هایی ارزشمند شود.

رویکرد بازاریابی شما چیست؟

استراتژی محتوا و TOV فقط موجودیت های جداگانه ای نیستند، بلکه از استراتژی بازاریابی گسترده تر شما نیز خارج می شوند. یک مکان خوب برای شروع، مسیر “آنها می پرسند، شما پاسخ می دهید” است، جایی که شما سعی می کنید به هر سوالی که پایگاه مشتری شما ممکن است داشته باشد یا بخواهد پاسخ دهید، پاسخ دهید. این به TOV شما وارد می‌شود و به شما کمک می‌کند بفهمید از شما، فروشنده چه چیزی خواسته می‌شود.

می‌شنوم که می‌پرسید: «اما آیا من به این سؤالات سخت هم پاسخ می‌دهم؟» مطمئناً هیچ کس نمی خواهد بشنود که یک محصول چقدر گران می شود؟ به طور خلاصه بله. تا زمانی که بتوانید یک دلیل منطقی پشت رویکرد خود ارائه دهید، یعنی. «ما گران‌تر هستیم زیرا محصول ما به دلایل X، Y و Z بهتر است»، در این صورت مشتریان به صداقت شما احترام می‌گذارند و همچنین شما را به عنوان یک متخصص کارکشته در حوزه کاری خود می‌بینند که به آنها کمک می‌کنید این پاسخ‌ها را سریع پیدا کنند. این امر به ویژه در دنیای بازاریابی جستجویی ارزشمند است، جایی که مشتریان می‌خواهند پاسخ‌های سریع و کارآمدی به سؤالات و درخواست‌ها داشته باشند و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را ارائه دهند. هیچ یک از ما دوست نداریم چیزی را بیش از پنج دقیقه در گوگل جستجو کنیم، بنابراین اگر بتوانید پاسخ های فوری و کامل ارائه دهید، برنده هستید.

قدرت کلمات قوی

کلمات قدرتمند برای بازاریابی همان چیزی است که آکوردهای قدرتمند برای Bon Jovi هستند! آنها گران هستند، کلیشه ای و با این حال مردم آنها را دوست دارند. مطالعات نشان می دهد که کلماتی که واکنش عاطفی را برمی انگیزند، بیشتر به فروش منجر می شوند.

برای مثال، دو تا از موثرترین کلمات در بازاریابی خرده‌فروشی عبارت‌اند از «تازه» و «جدید»، اما می‌توانند به تنظیم لحن کمک کنند و نقطه شروعی برای محتوایتان به شما بدهند. فرض کنید شما یک شرکت قهوه‌سازی هستید که دم‌نوش‌های خوشمزه صبحگاهی را به فروش می‌رساند، «تازه» و «جدید» پاسخ‌های احساسی مشتریانی را برمی‌انگیزد که مشتاق امتحان آخرین ترکیب دانه‌های شما هستند.

با این حال، اینجا جایی است که توجه قبلی شما در مورد اینکه پایگاه مشتری شما چه کسی است، مطرح می شود. اگر به مشتری مجلل‌تری می‌فروشید که فقط چیزهای ظریف‌تری را در زندگی می‌خواهد، «تازه» و «جدید» ممکن است آن را کاهش ندهند. کلماتی که شبیه به هم هستند اما حس کلاسی دارند می توانند تاثیر بیشتری داشته باشند، بنابراین بیشتر در راستای خطوط “مطلوب” و “بی نظیر” فکر کنید. این کلمات می توانند باعث فروش شوند، بنابراین توجیهاتی مانند “زیرا”، “فورا”، “تصور کن” و “اکنون” را می توان در صورت استفاده صحیح کلمات قوی در نظر گرفت.

بالاخره آیا قانع کننده است؟

اگر نوشته خوب باشد می تواند انبوهی از گناهان را بپوشاند. اگر اطلاعات کمی وجود داشته باشد، کپی خوب می تواند حواس خواننده را از آن منحرف کند. بازاریابی خودروهای لوکس به ویژه در این مورد خوب است – از این گذشته، تفاوت زیادی بین اجزای اصلی هیچ خودرویی وجود ندارد، موتور احتراق داخلی تا حد زیادی از سال 1876 یکسان باقی مانده است.

با این حال، هر کپی از ماشین های پیشرفته را بخوانید و کلماتی مانند “زیبا”، “شیک”، “انحنا دار” و غیره را خواهید یافت. مردم باید مجبور شوند از این مقدار پول جدا شوند، بنابراین کپی اغلب به نظر می رسد که شما در حال فروش یک حیوان عجیب و غریب یا یک تجربه یک بار در زندگی هستید.

یک نویسنده باتجربه می‌داند که هیچ موضوع خسته‌کننده‌ای وجود ندارد، فقط راه‌های خسته‌کننده‌ای برای توضیح آن‌ها وجود دارد، بنابراین اگر لازم است چیزی را کمی خشک به چیزی تبدیل کنید که می‌خواهید درباره آن بشنوید، به کسی نیاز دارید که بتواند آن روایت را با اشتیاق رهبری کند.

تیم محتوا در Honcho طیف گسترده‌ای از تخصص در روزنامه‌نگاری، داستان‌گویی و تلاش‌های خلاقانه را در بر می‌گیرد و می‌تواند با لحن دستورالعمل‌های صوتی، مقالات رهبری فکر، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، توضیحات متا و موارد دیگر با یک نتیجه استراتژیک، سفارشی‌سازی شده برای نیازهای کسب‌وکار شما کمک کند. .

به‌عنوان بخشی از تیم عملکرد ارگانیک گسترده‌تر، ما در کنار سایر بخش‌ها از جمله SEO و روابط عمومی دیجیتال کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که محتوای شما کاربرپسند است و دقیقاً برای افرادی که به دنبال آن هستید با بینش‌های مبتنی بر داده‌ها هدف قرار می‌گیرد.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *