چگونه موقعیت های بالاتر و ترافیک ارگانیک به دست آوریم

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

در این پست، با نرخ کلیک و نحوه کسب موقعیت های بالاتر در صفحه نتایج جستجوی گوگل آشنا خواهید شد.

و در نتیجه ترافیک ارگانیک بیشتر.

بنابراین اگر نیاز به افزایش ترافیک ارگانیک خود دارید، این برای شما مناسب است.

SEO CTR چیست؟

نرخ کلیک (CTR) نسبت تعداد افرادی است که روی یک نتیجه خاص گوگل کلیک کرده اند به تعداد کل افرادی که آن کلمه کلیدی را جستجو کرده اند.

بنابراین اگر 1000 نفر یک کلمه کلیدی را جستجو کنند و 220 نفر روی اولین نتیجه جستجوی ارگانیک کلیک کنند، CTR 22٪ است.

SEO CTR تحقیق بر اساس موقعیت

رتبه بندی وب پیشرفته نشان داده است که موقعیت های بالاتر در نتایج جستجوی گوگل منجر به نرخ کلیک (CTR) بالاتر می شود.

موقعیت رتبه بندی

کلمات کلیدی تجاری

کلمات کلیدی اطلاعاتی

1

33.93٪

20.85٪

2

20.11٪

14.31٪

3

10.93٪

8.52٪

4

6.74٪

5.27٪

5

4.5٪

3.46٪

6

2.96٪

2.38٪

7

2.14٪

1.76٪

8

1.54٪

1.33٪

9

1.19٪

1.06٪

10

0.98٪

0.87٪

این نتایج بر اساس موقعیت های موتور جستجوی ایالات متحده در همه انواع دستگاه ها در ماه مه 2022 برای کلمات کلیدی تجاری و اطلاعاتی است. نتایج بر اساس دستگاه، هدف جستجو و صنعت به صنعت متفاوت است.

هدف شما باید این باشد که رتبه بالاتری کسب کنید تا تعداد کلیک ها و بازدیدکنندگان بیشتری را از نتایج جستجو به دست آورید.

بیایید با بهبود رتبه بندی و کلیک های خود شروع کنیم.

اصول اولیه را بررسی کنید

این تکنیک ها و تاکتیک ها تنها در صورتی کار می کنند که اصول اولیه درستی داشته باشید.

وب سایت شما باید بیش از یک سال قدمت داشته باشد. شما باید برای حداقل 1000 کلمه کلیدی رتبه بندی کنید. داشتن لینک به وب سایت شما کمک می کند. شما زمان و منابع لازم برای ایجاد تغییرات در وب سایت خود را دارید.

خوب، بیایید به مرحله اول برویم.

کلمات کلیدی را با کنسول جستجوی گوگل شناسایی کنید.

از GSC برای یافتن پرس و جوهایی با بیش از 100 نمایش و زیر موقعیت 30 استفاده کنید.

به عنوان مثال، من در موقعیت متوسط ​​15.7 برای یک “کمپین SEO” هستم که 378 نمایش ماهانه دارد.

کلمه کلیدی

موقعیت

برداشت ها

CTR

کلیک می کند

کمپین سئو

15.7

378

0%

0 (واقعی)

کمپین سئو

3

378

8.52٪

32 (تقریبا)

و میانگین موقعیت 14.8 برای “ارجاع رایگان” با 319 نمایش ماهانه.

کلمه کلیدی

موقعیت

برداشت ها

CTR

کلیک می کند

ارجاعات رایگان

14.8

319

1.3٪

4 (در واقع)

ارجاعات رایگان

23

319

8.52٪

27 (تقریبا)

ممکن است افزایش زیادی در ترافیک به نظر نرسد، اما اگر بقیه مراحل را دنبال کنید، احتمالاً رتبه خود را برای سایر کلمات کلیدی بهبود می‌بخشید و در نتیجه کلیک‌های بیشتری دریافت می‌کنید.

SERP ها را بررسی کنید

فقط کلمه کلیدی را در گوگل تایپ کنید و نتایج برتر را ببینید.

Google Ads و سایر قطعات برجسته اکنون بالای نتایج جستجو را پر می کنند، نتایج ارگانیک را تقریباً به پایین مرورگر می برند و جستجوهای بدون کلیک را افزایش می دهند.

با این حال، هنگام بررسی SERP ها با Ahrefs، می بینم که همه صفحات برتر ترافیک بیشتری به صفحه خود می گیرند تا من.

می خواهید بدانید چرا رقابت از صفحه شما بالاتر است و چه سرنخ هایی در عنوان صفحه وجود دارد که باعث می شود رتبه آنها بالاتر از شما باشد.

آیا نتایجی از صفحات با امتیاز دامنه پایین تر وجود دارد؟ خیر آیا نتایج صفحه ای با دامنه های ارجاع کمتری وجود دارد؟ کلمه کلیدی هدف در عنوان صفحه من نیست؟ بله آیا چیز دیگری وجود دارد که بتوانم به صفحه خود اضافه کنم تا برای کاربران جذاب تر شود؟ بله (چگونه)

برای افزایش شانس مشاهده و کلیک صفحه خود، باید عنوان و توضیحات صفحه وب خود را بهبود بخشید.

افراد قبل از کلیک بر روی یک نتیجه، نتایج جستجو را مانند پین بال دزد اسکن می کنند.

این الگوی پین بال به افراد کمک می کند تا فراتر از سه نتیجه اول کاوش کنند و شانس آنها را برای کلیک کردن به صفحه شما افزایش دهد.

در اینجا 3 روش برای بازنویسی عنوان صفحه وجود دارد. کلمه کلیدی مورد نظر خود را در عنوان خود اضافه کنید. می توان از اصلاح کننده هایی مانند اعداد، پرانتز (پرانتز) و سال جاری استفاده کرد. مزایایی را که کاربران از کلیک کردن بر روی نتیجه صفحه وب شما به دست می آورند را در نظر بگیرید.

از یک تحلیلگر سرفصل مانند Mangool Tools یا ShareThrough Headline استفاده کنید تا به شما کمک کند عناوین احساسی تری نسبت به عنوان خسته کننده فعلی خود بنویسید.

این مطالعه Hubspot نشان داد که پرانتز در سرفصل ها کلیک ها را تا 40٪ افزایش می دهد.

توضیحات متا

هنگامی که عنوان صفحه ای را نوشتید که با هدف کاربر مطابقت دارد و مزایایی را ارائه می دهد، نوشتن توضیحات متا برای آن صفحه آسان است.

پسوند عنوان صفحه خود را بین 160 تا 200 کاراکتر بنویسید.

بالاتر از چین و زمان ماندن.

بالای صفحه به اولین قسمت از یک صفحه وب که کاربران بازدید می کنند اشاره دارد. ایده پشت این کار این است که افراد باید بتوانند مهم ترین اطلاعات یک صفحه را قبل از اسکرول کردن به پایین بخوانند.

این عناصر شامل نوار عنوان صفحه، منوی پیمایش، عنوان و مقدمه است.

در سال 2012، گوگل نوشت: “کاربران می خواهند بلافاصله محتوا را ببینند.”

اگر روی یک وب‌سایت کلیک کنید و قسمتی از وب‌سایتی که ابتدا می‌بینید، یا محتوای قابل مشاهده زیادی در قسمت قابل مشاهده صفحه ندارد، یا بخش زیادی از صفحه اولیه سایت را به تبلیغات اختصاص می‌دهد، اینطور نیست. یک تجربه کاربری بسیار خوب.”

حالا بیایید به زمان اقامت نگاه کنیم.

زمان ماندن زمانی است که در یک صفحه قبل از ترک آن صرف می‌شود. هر چه افراد طولانی‌تر در یک صفحه بمانند، احتمال مفید بودن و خدمت به هدف کاربر بیشتر می‌شود.

و زمان ماندن را می توان یک عامل رتبه بندی در نظر گرفت. در اینجا آنچه دواین فورستر، مدیر ارشد پروژه بینگ گفت:

“هدف شما باید این باشد که وقتی یک بازدیدکننده در صفحه شما قرار می گیرد، محتوا تمام نیازهای او را برآورده کند و اقدامات بعدی آنها را تشویق کند تا با شما بمانند. اگر محتوای شما آنها را تشویق به ماندن در کنار شما نکند، آنها را ترک خواهند کرد. موتورهای جستجو می توانند این را با نگاه کردن به زمان ماندن بفهمند.

5 روش برای بهبود زمان ماندن و عناصر قسمت قابل مشاهده صفحه

پنج راه برای نمایش فوری محتوا، بالای درگاه دید مرورگر وب وجود دارد، در حالی که تعامل کاربر را بهبود می بخشد تا بر رتبه بندی کلمات کلیدی شما تأثیر بگذارد.

اطمینان حاصل کنید که عنوان صفحه، محصول یا خدمات شما را توصیف می کند. مطمئن شوید که کاربر می تواند جمله اول را بخواند. به کاربران دلیلی برای اسکرول کردن، خواندن صفحه وب یا انجام یک اقدام بدهید. سرعت صفحه BLUFPage

گوگل اعلام کرده است که سرعت به عنوان عاملی در جستجوهای موبایلی استفاده می شود و بیش از 50 درصد از بازدیدکنندگان احتمالاً اگر بیش از 3 ثانیه طول بکشد تا یک سایت تلفن همراه را رها کنند.

گوگل گفت که “سرعت در حال حاضر به عنوان یک عامل رتبه بندی در جستجوهای تلفن همراه استفاده می شود” و بیش از 50 درصد از بازدیدها در صورتی که یک صفحه موبایل بیش از 3 ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شود، رها می شود.

از Core Web Vitals برای بررسی سرعت صفحه و زمان بارگذاری استفاده کنید.

شما می خواهید زمان بارگذاری صفحات وب خود را بهبود ببخشید تا کاربران مطالب مهم را به سرعت ببینند.

عنوان

به عناوین بالای صفحه در این صفحات نگاه کنید که یک عنوان سودمند را در بالای صفحه مرورگر نشان می دهند.

به کاربران دلیلی برای پیمایش یا اقدام ارائه دهید.

اکنون که خوانندگانی در صفحه خود دارید، باید به آنها دلیلی برای اسکرول صفحه خود ارائه دهید.

این صفحه وب وام مسکن را بررسی کنید. آنها از نقاط گلوله ای استفاده می کنند که به جای جمله و دعوت به عمل، بر مزایا تمرکز می کنند. شروع، بالای قسمت قابل مشاهده مرورگر.

با استفاده از تکنیک کپی رایتینگ به نام باکت تیپ که خواننده را از طریق محتوای صفحه شما می برد، به نسخه بالا از این مقاله مالی نگاهی بیندازید.

اولین هدف شما این است که خوانندگان را به صفحه شما بیاورید و بخش اول را بخوانید.

سپس هدف از بخش بعدی این است که خواننده را به بخش بعدی منتقل کند و غیره.

در اینجا چند نمونه از تیپ سطلی وجود دارد که می توانید در معرفی خود از آنها استفاده کنید.

می خواهید یاد بگیرید چگونه؟ یک لحظه به این فکر کنید: آیا تا به حال خود را کشف کرده اید؟ راز؟ تصور کنید که چگونه خواهد بود: شما در یک نبرد بی پایان هستید: آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا؟ BLUF – خط پایین جلو

تکنیک BLUF یا هرم معکوس زمانی است که شما مهمترین عناصر را برای خوانندگان در بالای صفحات وب خود قرار می دهید.

در یک نظرسنجی کوچک از 515 بازدیدکننده از 3 صفحه وب من (با استفاده از Hotjar) متوجه شدم که 20٪ تا 35٪ از بازدیدکنندگان خود را در 10٪ اول صفحاتم از دست داده ام.

من 36 درصد از کاربران این صفحه موبایل را در 1500 پیکسل اول از دست دادم.

این یافته ها با یافته های گروه نیلسن نورمن مطابقت دارد.

از زمانی که خلاصه را به بالای این صفحه منتقل کردم، شاهد افزایش تعداد افرادی که به این صفحه اشاره می‌کنند و به آن لینک می‌دهند، همراه با افزایش ترافیک صفحه بوده‌ام.

افکار نهایی من

برای بهبود رتبه بندی جستجوی ارگانیک خود، این راهنما به شما کمک کرد تا بفهمید چه عواملی بر موقعیت موتور جستجو و نرخ کلیک تأثیر می گذارد.

من در مورد چگونگی بهبود عنوان صفحه وب، توضیحات، عناصر مشاهده صفحه و محتوا برای تأثیرگذاری بر نرخ کلیک و ارضای نیت کاربر بحث کردم، که می تواند منجر به موقعیت بالاتر در نتایج جستجو و نرخ کلیک بالاتر شود.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *