کلمات کلیدی با حجم کم جستجو، نحوه یافتن کلمات کلیدی با حجم کم جستجو

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

ما همین الان بیرون می آییم و می گوییم. اتکای بیش از حد به ابزارهای کلیدواژه می تواند کاملاً استراتژی بازاریابی شما را فلج کند. بله، ما می‌توانیم و می‌توانیم روزانه از این ابزارها استفاده کنیم، اما تجربه سخت به ما آموخته است که گزارش‌های آن‌ها را به صورت اسمی در نظر نگیریم، به خصوص اگر آنها شما را از کلمات کلیدی با ارزش بالا و با حجم کم می‌ترسانند.

ابزارهایی مانند Semrush، Moz، Ahrefs و Google Keyword Planner 100% دقیق نیستند. در واقع، Semrush به راحتی اعتراف می کند که ابزار آنها نمی تواند به طور قابل اعتمادی با داده های جستجو (یا برداشت ها) از کنسول جستجوی Google (منبع: Semrush) مطابقت داشته باشد.

کارمندان Semrush همچنین به این نکته اشاره می‌کنند که ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی اغلب تمایل دارند عبارات تقریباً یکسان (اما از نظر معنایی متفاوت) مانند “طراحی نور و طراحی نور” را در کنار هم قرار دهند – و شایان ذکر است که همه کلمات کلیدواژه ابزار تحقیق از داده‌های کلیک استخراج می‌شوند.

این اطلاعات مربوط به عادت‌های جستجوی افراد است که از برنامه‌های مرورگر مانند افزونه امنیتی آنلاین Avast استخراج می‌شود، که داده‌ها را از هر کاربری که آن را با مجوزهای پیش‌فرض نصب کرده است جمع‌آوری می‌کند. ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی این مجموعه (بسیار کوچک و مغرضانه) از داده های جستجو را می گیرند و از آنجا برون یابی می کنند. استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای پیش‌بینی تعداد تقریبی میانگین جستجوهای ماهانه (منبع: Semrush).

مشکل این دو مورد است: اولاً، استخراج از یک مجموعه داده کوچک به این معنی است که بسیاری از نتیجه‌گیری‌ها می‌توانند و می‌توانند منحرف شوند، و ثانیاً، یک سوگیری خودکار نسبت به نوع رفتار جستجو توسط نوع افرادی که افزونه مرورگر را نصب می‌کنند، وجود دارد. در

آنها ممکن است مصرف کننده معمولی نباشند و رفتار جستجوی آنها ممکن است برای افراد معمولی در حوزه یا صنعت شما معمول نباشد.

اما ما اینجا نیستیم که در مورد نادرستی های کلی صحبت کنیم. ما اینجا هستیم تا در مورد اینکه چگونه این ابزارها اعداد را برای کلمات کلیدی کم حجم یا “غیر محبوب” تغییر می دهند صحبت کنیم. برای روشن بودن، مشکل خاص در اینجا این است که بسیاری از ابزارهای کلیدواژه به اشتباه فرض می کنند که عبارات کم حجم با کمتر از 20 تا 30 جستجو ماهانه – مانند “آژانس وب آبردین” – در واقع 10 یا کمتر جستجوی ماهانه دارند.

با وجود این واقعیت که ما شواهد محکم و سریعی بر خلاف آن داریم.

آیا واقعاً مهم است که ابزارهای کلیدواژه نادرست باشند؟

کاملا. اما حرف ما را قبول نکنید. بیایید وانمود کنیم که قصد دارید یک کمپین بازاریابی محتوای B2B جدید برای سه ماهه چهارم سال 2022 راه اندازی کنید. تا زمانی که مشتریان بالقوه خود را نمایه نکنید و متوجه نشده باشید که آنها چه سؤالاتی از Google می پرسند، نمی توانید شروع به کار کنید.

برای انجام این کار، احتمالاً با روی آوردن به ابزار کلمه کلیدی مورد علاقه خود و جستجوی عباراتی که ترکیب مناسبی از موارد زیر دارند شروع کنید:

حجم جستجو مناسب ارتباط زیاد با محصولات/خدمات شما رقابت کم/متوسط

همچنین چشمان خود را برای کلمات کلیدی با هدف بالا باز خواهید داشت. برای افرادی که به زبان ساده صحبت نمی کنند، این به سادگی به معنای “عباراتی است که نشان می دهد جستجوگر به طور فعال به دنبال تعامل با تجارتی مانند شما است – نه فقط برای کسب اطلاعات عمومی در وب گشت و گذار کند.”

برای باز کردن بسته بندی، بیایید وانمود کنیم که یک شرکت مشاوره ذخیره سازی خود را اداره می کنید که به سرمایه گذاران کمک می کند تسهیلات ذخیره سازی شخصی سودآور ایجاد کنند.

با رفتن به Google Keyword Planner، می بینیم که “Self Storage” حجم جستجوی بالایی دارد، اما خود ذخیره سازی پشت آن نیست. افرادی که می خواهند یک کسب و کار ذخیره سازی خود راه اندازی کنند می تواند از آن استفاده کند.

اما افرادی که به دنبال مکانی برای نگهداری وسایل خود هستند، افرادی که قصد نقل مکان از خانه را دارند، یا افرادی که به سادگی می خواهند یک تعریف فرهنگ لغت از عبارت را برای یک مقاله تحقیقاتی در مورد تغییر روندهای تجاری داشته باشند، نیز استفاده می شود.

“راه اندازی خود ذخیره سازی” و “نصب خود ذخیره سازی” چشم اندازهای بسیار بهتری هستند زیرا – همه موارد در نظر گرفته شده – اینها عباراتی هستند که افراد بعید هستند از آنها استفاده کنند مگر اینکه فعالانه به دنبال شرکتی باشند که بتواند به آنها کمک کند تا یک تسهیلات جدید ایجاد کنند. .

تا اینجا منطقی است، پس مشکل چیست؟

مشکل اینجاست که به نظر می‌رسد بسیاری از این عبارات با هدف بالا حجم جستجوی بسیار کمی دارند. اگر فرآیندی را که در بالا در Semrush یا ابزار کلیدواژه دیگری مستند کرده‌ایم دنبال کنید، متوجه خواهید شد که به نظر می‌رسد که «نصب خود ذخیره‌سازی» میانگین دارد. حجم جستجوی ماهانه 0، به این معنی که هیچ کس واقعاً آن را جستجو نمی کند.

اکنون می دانیم که این درست نیست زیرا ما یک مشتری در فضا داریم و وب سایت آنها تقریباً دریافت می کند. 30 کلیک ماهانه از کلمه کلیدی مورد نظر:

اما اگر داده‌های Semrush را به‌عنوان انجیل در نظر بگیرید، طبیعتاً فکر می‌کنید که دنبال کردن «راه‌اندازی ذخیره‌سازی خودکار» یک اتلاف وقت کامل خواهد بود و (به طور بالقوه) برای شما حدود 30 کاربر با هدف بالا هر ماه هزینه خواهد داشت.

آیا 30 کلیک واقعا ارزش تعقیب را دارد؟

این کلمات کلیدی کم حجم و با هدف بالا یک معدن طلای بالقوه هستند. از آنجا که آنها در “دم دراز” هستند، بیشتر توسط افرادی استفاده می شوند که قبلاً تحقیقات زیادی انجام داده اند. آنها دقیقا می دانند که به دنبال چه نوع محصول/خدماتی هستند و اکنون می خواهند تامین کننده خاصی را پیدا کنند که بتواند نیازهای آنها را برآورده کند.

در فضای B2B، جایی که چرخه‌های فروش طولانی است و هر تبدیلی به سختی به دست می‌آید، سرنخ‌هایی که قبلاً به انتهای به اصطلاح قیف فروش راه یافته‌اند، هوای تازه هستند. قادر به تسهیل رشد سریع و کاهش میانگین هزینه جذب مشتریان جدید از طریق کمپین بازاریابی دیجیتال شما است.

همچنین شایان ذکر است که رتبه بندی اکثر این عبارات جستجوی کم حجم و با هدف بالا بسیار آسان است. کلمه کلیدی “نصب ذخیره سازی خود” را که در بالا کار کردیم را در نظر بگیرید و با چند عملگر جستجوی ساده آن را در گوگل جستجو کنید و متوجه خواهید شد که تقریباً هیچ کس محتوا را برای رتبه بندی آن بهینه نمی کند:

این احتمال وجود دارد که آنها کاملاً آن را نادیده گرفته باشند، به این معنی که شما یک فرصت طلایی در دستان خود دارید. در عرض چند روز می‌توانید صفحه‌ای با محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید، بک لینک‌های خوبی بسازید و از یک صعود بی‌نظیر به بالای صفحه لذت ببرید.

و وقتی آن را با دشواری رتبه‌بندی محتوا برای عبارت بسیار محبوب‌تری مانند «ذخیره‌سازی شخصی» مقایسه می‌کنید، واضح است که اگر روی هدف قرار دادن دسته‌ای از این حجم‌های کم تمرکز کنید، پول بیشتری به دست خواهید آورد. کلمات کلیدی کلیدی با هدف، که قرار است حجم جستجوی بسیار پایینی (0-10) داشته باشند – به جای اینکه به کلمات کلیدی “مهم” که حواس اکثریت بازاریابان را پرت می کنند معطل شوند.

به عبارت ساده، می توانید زمان و هزینه زیادی را صرف تلاش کنید تا محتوای خود را در یک نقطه کلیدی در مسیر خرید در مقابل دیدگان مردم قرار دهید، یا به سادگی اقلیتی از افرادی را که قبلاً تصمیم به خرید دارند جذب کنید – در کسری از هزینه مرتبط با متقاعد کردن فعال افرادی که هنوز انگشتان پاهای خود را در آب فرو می‌کنند.

چگونه باید کلمات کلیدی کم حجم جستجو را انتخاب کنم؟

بدیهی است که سوال بعدی شما این خواهد بود که “چگونه کلمات کلیدی دم بلند کم حجم را پیدا کنم که واقعا ارزش وقت من را دارند؟”

ما متوجه شده‌ایم که نمی‌توانیم به نتایج ارائه شده توسط ابزارهای کلمه کلیدی شخص ثالث مانند Moz یا Ahrefs اعتماد کنیم، اما همچنین می‌دانیم که برخی از کلمات کلیدی در انتهای منحنی جستجو کمتر از 10 جستجوی ماهانه دارند. و ما نمی‌خواهیم وقت خود را برای رتبه‌بندی عبارات محتوای باکیفیت که هیچ‌کس واقعاً استفاده نمی‌کند تلف کنیم.

اینجا جایی است که کنسول جستجوی گوگل (GSC) وارد می شود. برخلاف ابزار کلمات کلیدی متوسط، GSC داده‌های برداشت واقعی را از صفحات نتایج موتور جستجو جمع‌آوری می‌کند. بنابراین اگر بگوید 30 نفر محتوای شما را در این ماه با جستجوی “Self Storage” در گوگل دیده اند، می توانید مطمئن باشید که حداقل 30 نفر واقعاً عبارت مورد نظر را در گوگل جستجو کرده اند.

کنسول جستجوی گوگل همچنین برای جستجوها مناسب است: داده ها را در مورد هر عبارتی که وب سایت شما به آن رتبه می دهد جمع آوری می کند، و اگر به برگه نتایج جستجو بروید، به جستجوها بروید و بر اساس نمایش ها (کم به زیاد) مرتب کنید، دریافت خواهید کرد. لیست بزرگی از کلمات کلیدی طولانی

با اسکرول کردن به پایین، به سرعت نقطه‌ای را خواهید یافت که در آن تأثیرات به اندازه کافی بالاست تا یک کمپین بازاریابی محتوای منسجم را تضمین کند، و ما فکر می‌کنیم که اینجاست که ایده‌های با ارزش زیادی پیدا خواهید کرد.

عالیه. گرفتاری چیست؟

در اینجا اخطارهای آشکاری وجود دارد: همانطور که در بالا ذکر شد، GSC فقط می‌تواند به شما داده‌هایی را برای کلمات کلیدی که قبلاً رتبه‌بندی کرده‌اید به شما بدهد، بنابراین اگر محتوای شما هرگز برای یک عبارت نشان داده نشده است، به سادگی در کنسول جستجوی شما ظاهر نمی‌شود، و شما هرگز متوجه نخواهم شد که یک فرصت بالقوه را از دست داده اید – یا اینکه واقعاً حجم جستجو در اطراف یک عبارت خاص وجود دارد.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که نمایش‌های GSC تنها زمانی به حساب می‌آیند که محتوای شما واقعاً به یک کاربر نمایش داده شود. بنابراین، اگر صفحه شما در صفحه 4 بسیار پایین است و کاربر فقط به 2 صفحه اول SERP نگاه می کند، GSC یک برداشت حساب نمی کند.

پس برای وضوح، برای سوالاتی که در موقعیت های 1-10 قرار می گیرید (یعنی در صفحه اول SERP)، GSC به شما اطلاعات دقیقی در مورد چند بار جستجوی کلمه کلیدی در 1، 3 یا 6 ماه گذشته می دهد. .

اما اگر در حال حاضر در صفحه 1 رتبه بندی نمی کنید، تنها کسری از کل برداشت ها را خواهید دید. معمولاً کسری بسیار کوچک، با توجه به اینکه تقریباً. 70 درصد از کاربران وب هرگز از صفحه اول نتایج جستجو فراتر نمی روند.

کمی صبر کنید. ما هم نمی توانیم به کنسول جستجو اعتماد کنیم؟

بله و خیر: به یاد داشته باشید، ما فقط به دنبال کلمات کلیدی نادیده گرفته می‌شویم که بیشتر از 0 تا 10 جستجوی ماهانه گزارش شده توسط اکثر ابزارهای کلمه کلیدی شخص ثالث نشان داده می‌شوند.

اگر به برگه نتایج جستجو بروید و به جستارهای خود نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تعداد قابل توجهی از کلمات کلیدی با رتبه بندی ضعیف هنوز هم تعداد قابل توجهی از نمایش ها را دریافت می کنند. برای ما، کلمات کلیدی زیادی در صفحه 3 (موقعیت های 20-30) وجود دارد که بیش از 30 برداشت را ارائه می دهند.

و این در حالی است که آنها در صفحه 3 هستند. اگر بتوانیم آنها را به رتبه در صفحه 1 برسانیم، می توانیم این تعداد را دو یا حتی سه برابر کنیم، علیرغم این واقعیت که ابزارهای کلیدواژه مانند Semrush اغلب به ما می گویند که ارزش تعقیب را ندارند.

بنابراین توصیه ما به شما این است: GSC را مرور کنید و به دنبال فرصت هایی باشید که نادیده گرفته اید. به طور خاص، به حجم جستجوی واقعی مرتبط با کلمات کلیدی که قبلاً نادیده گرفته‌اید، توجه کنید زیرا ابزارهای هدف‌یابی کلمات کلیدی مانند Moz حجم کم یا بدون حجم را نشان می‌دهند.

ما فکر می کنیم از چیزی که پیدا می کنید شگفت زده خواهید شد.

اگر کنسول جستجو به درستی تنظیم نشده باشد چه می شود؟

با آژانس بازاریابی خود تماس بگیرید. یا با ما تماس بگیرید. GSC یک منبع ارزشمند است که پر از اطلاعات مفید در مورد ردپای دیجیتالی سایت شما است. همچنین یک نمای کلی از هر گونه مشکل فنی به شما می دهد و به شما امکان می دهد بررسی کنید که تمام محتوای شما توسط گوگل ایندکس شده است.

به طور خلاصه، این یک قطعه ضروری است و ما فکر می‌کنیم که اگر می‌خواهید کمپین‌های بازاریابی محتوای B2B موفقی را اجرا کنید، تقریباً ضروری است.

همچنین کاملاً رایگان است، اگرچه ممکن است برای پیاده‌سازی تگ‌های هدر لازم و راه‌اندازی حساب خود به چند ساعت زمان نیاز داشته باشید. به طور کلی شکل بدی است که خدمات خود را در یک پست وبلاگ آموزنده قرار دهید، اما ما می خواهیم مطمئن شویم که همه به داده هایی که برای اجرای یک کمپین موفق نیاز دارند دسترسی دارند.

بنابراین اگر برای راه‌اندازی کنسول جستجو مشکل دارید، از طریق فرم تماس در وب‌سایت ما با ما تماس بگیرید. خوشحال می شویم کمک کنیم – یا اگر واقعاً به پول نیاز دارید، شما را به یک فریلنسر دوستانه ارجاع می دهیم. هنگامی که آن را در جای خود، شما برای انتخاب با کلمات کلیدی با ارزش بالا اما حجم جستجو کم است.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *