کلمات کلیدی را در همه جا مرور کنید – ویژگی ها، قیمت ها، جایگزین ها

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

همه قبلاً در مورد ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند SEMrush و Ahrefs شنیده اند و ممکن است بسیاری از بازاریابان قبلاً آنها را امتحان کرده باشند. اما یک مورد نسبتاً جدید و کاملاً مؤثر که ما پیدا کرده‌ایم کلمات کلیدی در همه جا است.

این برنامه کمی متفاوت از آنچه ممکن است به آن عادت داشته باشید کار می کند، زیرا به خودی خود یک برنامه وب نیست، بلکه یک افزونه Google Chrome است.

در مقاله امروز، نگاهی به برخی از ویژگی های کلیدی آن، کارهایی که انجام می دهد، قیمت آن و سایر مواردی که ممکن است بخواهید در مورد ابزار Keywords Everywhere بدانید، می اندازیم.

بررسی کلمات کلیدی در همه جا

تفاوت اصلی که مایلیم در مورد افزونه Keywords Everywhere کروم به آن اشاره کنیم این است که نمی توان از آن برای چیزی غیر از تحقیق کلمات کلیدی استفاده کرد.

با ابزارهای دیگری که بدون شک در مقایسه گران‌تر هستند، می‌توانید در مورد چیزهای دیگر تحقیق کنید، از رقابت خود گرفته تا نحوه عملکرد وب‌سایت شما از نظر DR، ترافیک و سایر جزئیاتی که ممکن است برای شما جالب باشد.

اما با کلمات کلیدی همه جا، شما فقط می توانید با عبارات جستجویی روبرو شوید که می توانید در محتوای خود در کانال های متعدد استفاده کنید.

Keywords Everywhere با چه پلتفرم هایی کار می کند؟

یکی از بزرگترین مزایای حداقل امتحان این ابزار این است که به گوگل یا موتورهای جستجو به طور کلی محدود نمی شود.

نسخه پولی به شما امکان می دهد به داده ها در چندین کانال مختلف مانند Google Analytics، Google Search Console و Google Trends دسترسی داشته باشید، اما همچنین به سایت هایی مانند Amazon، Etsy، YouTube، UberSuggest و eBay دسترسی خواهید داشت.

این باعث می شود که برای افرادی که به عنوان مثال در Etsy فروشگاه دارند یا فقط افرادی که محصولات را در بازارهای آنلاین مختلف می فروشند، یک افزونه بسیار مفید باشد.

بین دو نوع افزونه Keywords Everywhere که می توانید دریافت کنید تفاوت وجود دارد، زیرا کاربران رایگان به داده های بسیار کمتری در مقایسه با همتایان پولی خود دسترسی دارند.

به عنوان مثال، نسخه پولی از بیش از ده وب‌سایت مختلف پشتیبانی می‌کند، اما اگر نمی‌خواهید هیچ اعتباری کسب کنید، باید بهترین کار خود را با داده‌های Google، Bing و YouTube انجام دهید – فقط شما این کار را نخواهید کرد. قادر به دیدن حجم جستجو برای هیچ یک از این کلمات کلیدی نباشید.

ناگفته نماند که حجم جستجو برای هر عبارتی بسیار مهم است و به شما ایده می دهد که چند نفر در هر ماه از آن عبارت استفاده می کنند، اما همچنین ایده ای از محبوبیت (و رقابتی) آن کلمه کلیدی را به شما می دهد.

نحوه استفاده از کلمات کلیدی در همه جا

اگرچه ممکن است با نحوه کار این ابزار و نحوه نصب آن آشنا نباشید، این فرآیند در واقع بسیار ساده است. از آنجایی که شما عملاً برای تعداد معینی اعتبار پرداخت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد داده‌های کلمه کلیدی خود را تجسم کنید، حداقل در آغاز، احتمالاً بهترین ایده برای آزمایش نرم‌افزار ارزان‌ترین طرح است.

هنگامی که یک حساب کاربری ایجاد می کنید، اساساً ایمیل خود را به Keywords Everywhere می دهید و یک کلید API دریافت می کنید، که سپس به شما امکان می دهد از اعتبار خود استفاده کنید – یا حتی از ابزار به صورت رایگان استفاده کنید.

نصب افزونه کمتر از یک دقیقه طول می کشد و پس از آن شما آماده هستید. نکته دیگری که می‌خواهیم در اینجا به آن اشاره کنیم این است که افزونه Keywords Everywhere هم برای گوگل کروم و هم برای فایرفاکس کار می‌کند، بنابراین اگر از طرفداران اولی نیستید، قطعاً می‌توانید از آن با دومی استفاده کنید.

بهترین مکان برای فرآیند نصب، وب سایت رسمی Keywords Everywhere است.

پس از فعال شدن برنامه افزودنی، برای مثال، برای جستجوی گوگل، کلمات کلیدی را در سمت راست هر صفحه نمایش می دهد. به همین دلیل، بسیاری از بازاریابان تصمیم می‌گیرند که آن را به طور منظم غیرفعال کنند تا زمانی که می‌خواهند از گوگل برای جستجوهای معمولی به جای جستجوی کلمات کلیدی استفاده کنند، هزینه اعتبار دریافت نکنند.

داده های نشان داده شده در سمت راست حجم، CPC و رقابت را برای هر عبارت جستجو به شما می دهد، اما بهترین چیز در مورد این ابزار این است که پیشنهادات زیادی به شما می دهد، بنابراین می توانید به داده های بالقوه پنهان ضربه بزنید.

همچنین می‌توانید داده‌ها را به یک فایل CSV صادر کنید، اگر متوجه شدید که در انجام تمام کارهای رایانه‌تان راحت‌تر هستید، حتی زمانی که به اینترنت متصل نیستید.

حجم به خودی خود صحبت می کند، اما معیار CPC به شما امکان می دهد بهتر درک کنید که احتمالاً چقدر پول برای کمپین های PPC خرج می کنید.

علاوه بر این، رقابت در مقایسه با سایر رقبای Keywords Everywhere نیز کمی متفاوت است، زیرا این عدد در واقع به تعداد افرادی اشاره دارد که از طریق تبلیغات پولی به آن عبارت جستجو شده اند.

همچنین می‌توانید به‌جای پیش‌نمایش داده‌ها در صفحه جستجوی هر موتور، مستقیماً از برنامه افزودنی استفاده کنید. ما متوجه شدیم که این کمی مفیدتر است زیرا داده های بسیار بیشتری را فوراً به شما می دهد.

ویژگی بسیار خوبی که افزونه Keywords Everywhere دارد این است که به شما امکان می دهد برخی از صفحات رقبای خود را با تمرکز بر عبارت جستجویی که خودتان می خواهید هدف قرار دهید، تجزیه و تحلیل کنید.

این ابزار به طور موثر به شما می گوید از چه کلمات کلیدی در آن صفحه استفاده شده است – از جمله انواع و جایگزین های عبارات جستجو – بنابراین می تواند به شما ایده دهد که از چه کلمات جستجویی نیز باید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: انواع کلمات کلیدی

برای چه چیزی می توان از کلمات کلیدی Everywhere استفاده کرد؟

بدیهی است که Keywords Everywhere را می توان برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی استفاده کرد، اما چند کار متفاوت وجود دارد که می توانید با این ابزار انجام دهید، که ممکن است قبلاً به برخی از آنها اشاره کرده باشیم.

برای مثال، می‌توانید کمپین‌های PPC خود را بر اساس اطلاعاتی که از گرایش‌ها، رقابت و ارزش CPC نشان داده‌شده به لطف این ابزار به دست می‌آورید، به‌طور مؤثر تنظیم کنید.

یکی دیگر از جنبه‌های مورد علاقه ما در مورد نرم‌افزار، ویژگی Page Analyzer است که به شما امکان می‌دهد تعداد زیادی از معیارهای کلمات کلیدی را که صفحات رقبای خود را هدف قرار می‌دهند بررسی کنید – و از همه بهتر، این ابزار حتی مکان آن کلمات کلیدی را به شما می‌گوید. در عنوان یا متن

همچنین تراکم، تعداد کلمات کلیدی استفاده شده، حجم، CPC، رقابت و روند (برای ایالات متحده) را برای هر عبارت جستجو به شما نشان می دهد.

و پس از همه، ابزارهای زیادی نمی توانند داده های مربوط به کلمه کلیدی را برای پلتفرم هایی مانند eBay، Amazon یا Etsy به شما ارائه دهند، به این معنی که شما قطعا می توانید از کلمات کلیدی در همه جا برای اهداف تجارت الکترونیک استفاده کنید.

همچنین به شما این توانایی را می دهد که بفهمید برای بهترین نتیجه باید به چه بازارهایی بفروشید. شما همچنین رقبای خود را پیدا خواهید کرد (اما فقط از طریق جستجو)، هزاران کلمه کلیدی دم بلندی را که ممکن است قبلاً فکرش را هم نمی‌کردید کشف کنید، و فقط به‌موقع کمپین‌های تبلیغاتی خود را اصلاح کنید.

بیشتر بخوانید: ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

کاربر ایده آل کلمه کلیدی همه جا چه کسی است؟

اگر به دنبال ابزاری برای کلمات کلیدی با کاربرد آسان هستید که به سادگی اطلاعات مورد نیاز در مورد عبارات و پیشنهادات جستجوی مختلف را در اختیار شما قرار دهد، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که Keywords Everywhere را امتحان کنید.

اما محدودیت‌هایی وجود دارد که این ابزار دارد و ما در بخش زیر که مزایا و معایب آن را توضیح می‌دهیم به عمق بیشتری خواهیم پرداخت.

اگر وب‌سایت، فروشگاه آنلاین یا ویدیوهای YouTube ایجاد می‌کنید، احتمالاً کاربر کامل کلمه کلیدی همه‌جا هستید.

اگر شما یک بازاریاب هستید که داده‌های زیادی را مدیریت می‌کنید، این ممکن است جایگزینی برای بررسی باشد، اما کار شما را آسان‌تر نمی‌کند، زیرا احتمالاً می‌خواهید معیارهای دیگری غیر از معیارهای مربوط به عبارات جستجو را بدانید. .

علاوه بر این، فراموش کردن اینکه برنامه افزودنی را فعال کرده اید بسیار آسان است، به این معنی که ممکن است به طور تصادفی از برخی از اعتبارات خود حتی زمانی که قصد ندارید استفاده کنید. در واقع، شما باید یک برنامه زمان بندی مشخص داشته باشید که در پایان هر جلسه کاری آن را خاموش کنید، فقط برای اینکه در امنیت باشید.

مزایا و معایب

دلایل زیادی برای در نظر گرفتن استفاده از این ابزار وجود دارد، مانند این واقعیت که رابط کاربری آن فوق العاده روان است، تجربه کاربری در کل عالی است، قابل تنظیم و آسان است، و بیشتر داده های کلیدواژه مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه بر همه اینها، از آنجایی که این یک افزونه است، حتی اگر زمانی که در تعطیلات هستید از رایانه دیگری استفاده می کنید، برای مثال، اگر کلید API خود را دارید (و برای شما ایمیل می شود، بنابراین آن پیام را در خود نگه دارید. inbox)، می‌توانید آن را تقریباً در هر کجای دنیا راه‌اندازی کنید.

این واقعیت که با بیش از ده ماشین و پلتفرم مختلف سازگار است، یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه کرد، به خصوص که امروزه همه ابزارها داده هایی را از بازارهای محبوب به شما نمی دهند.

آخرین اما نه کم اهمیت، وقتی صحبت از مزایای این ابزار به میان می آید، بسیار مقرون به صرفه است. هر کسی می‌تواند 100000 اعتبار را فقط با 10 دلار بخرد، و اگر از Keywords Everywhere عاقلانه استفاده کنید و زمانی که به آن نیاز ندارید آن را خاموش کنید، این تعداد اعتبار می‌تواند حداقل چند ماه برای شما دوام بیاورد.

تنها نقطه ضعفی که با این برنامه افزودنی پیدا کردیم این است که فراموش کردن اینکه آن را روشن کرده اید بسیار آسان است، بنابراین می توانید به طور تصادفی اعتبار خود را هدر دهید. همچنین، به اندازه برخی از رقبای خود به شما داده نمی‌دهد، بنابراین برخی از گزینه‌های Keywords Everywhere را که در زیر برای آن معرفی کرده‌ایم، بررسی کنید.

قیمت گذاری

اینجاست که Keywords Everywhere در مقایسه با بسیاری از ابزارهای دیگر کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال، با سایر نرم افزارهای تحقیق کلمات کلیدی، شما به طور موثر مجبور به پرداخت هزینه اشتراک ماهانه هستید که آیا از آنها استفاده می کنید یا نه.

اما با Keywords Everywhere، قیمت گذاری مبتنی بر اعتبار به شما امکان می دهد صرفه جویی زیادی کنید، به خصوص در روزهایی که واقعاً اصلاً از ابزار استفاده نمی کنید.

قیمت کلمات کلیدی همه جا چقدر است؟ ارزان ترین “طرح” فقط 10 دلار است و 100000 اعتبار به شما می دهد. نحوه استفاده از آنها بستگی به داده هایی دارد که به دست می آورید، و در حالی که میانگین جستجوی گوگل در حدود 30 اعتبار است، از آنجایی که این ابزار همچنین اطلاعاتی در مورد کلمه کلیدی اصلی شما به شما می دهد و گزینه های طولانی را ارائه می دهد، می توانید از رابط ابزار نیز استفاده کنید. انجام جستجوها

طرح‌های گران‌تری نیز وجود دارد، اما لزوماً ارزش بیشتری ندارند. به عنوان مثال، 50 دلار برای شما 500000 اعتبار دریافت می کند، در حالی که 200 دلار برای شما 2000000 اعتبار دریافت می کند، بنابراین ریاضیات به گونه ای کار می کند که می توانید طرح های ارزان تر را بارها و بارها دریافت کنید.

این همه اعتبار چقدر طول می کشد؟ خوب، این بستگی به طرحی دارد که خریداری کرده‌اید، اما به تعداد دفعات استفاده از ابزار نیز بستگی دارد. اگر مطمئن شوید که برنامه افزودنی را زمانی که قصد استفاده از آن را ندارید خاموش کرده اید، می توانند مدت زمان زیادی دوام بیاورند.

به دنبال جایگزینی برای کلمات کلیدی در همه جا هستید؟ به این نگاه کن!

بنابراین اولین و مهمترین تفاوت این ابزار با برخی از رقبای خود این است که دومی معمولاً بر روی مدل قیمت گذاری اشتراک ماهانه کار می کند. پیچیدگی ابزار و کارهایی که می توانید با آن انجام دهید به طور خودکار بر قیمت آن تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال، KeySearch می تواند حداقل 17 دلار در ماه برای شما هزینه کند، در حالی که AccuRanker 99 دلار در ماه هزینه دارد. همین امر در مورد ابزارهایی که قبلاً ذکر کردیم، یعنی Ahrefs، که طرح Lite آن 99 دلار در ماه قیمت دارد، و SEMrush، که برنامه اولیه Pro آن 119.95 دلار در ماه هزینه دارد (در زمان نوشتن این مطلب) صدق می کند.

اما این دو ابزار آخر به شما امکان دسترسی به داده‌های بسیار بیشتری را می‌دهند، و اگر یک بازاریاب با تجربه هستید یا چندین وب‌سایت مختلف دارید که به طور منظم با آنها کار می‌کنید، بسیار مفیدتر از Keywords Everywhere برای شما خواهند بود.

از طرف دیگر، می‌توانید از هر یک از این ابزارها یک طرح اولیه دریافت کنید و با کلمات کلیدی Everywhere پشت سر هم کار کنید تا برخی از داده‌های عبارت جستجو مانند حجم، CPC یا رقابت را با هم مقایسه کنید. نکته‌ای که مایلیم به آن اشاره کنیم این است که مانند هر رقبای آن، داده‌هایی که می‌توانید از Keywords Everywhere استخراج کنید، کمی متفاوت از آن چیزی است که می‌توانید با ابزارهای استاندارد Google مانند برنامه‌ریز کلمات کلیدی آن‌ها دریافت کنید.

در نهایت، در حالی که ممکن است کلمات کلیدی Everywhere ابزار کاملی در جهان نباشند، هنوز هم بسیار مفید است و همچنین بسیار مقرون به صرفه است – بنابراین منطقی است که حداقل آن را امتحان کنید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *