کلیدواژه ها: راهنمای مقدماتی – افلاطونی

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

در این پست در مورد کلمات کلیدی صحبت خواهیم کرد.

اما قبل از انجام این کار، اجازه دهید تعریف کنیم که کلمات کلیدی چیست.

چرا باید به آنها اهمیت دهید؟ چگونه می توانید آنها را پیدا کنید؟ چگونه می توانند به شما در رتبه بندی بهتر کمک کنند؟ و خیلی بیشتر… کلمات کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که افراد هنگام تایپ کردن در موتور جستجو استفاده می کنند. آنها به جستجوگران کمک می کنند تا به وب سایت هایی که حاوی اطلاعات مورد نظر آنها هستند هدایت شوند.

کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که افراد برای یافتن پاسخ در کادر جستجوی موتور جستجو تایپ می کنند. آنها به گوگل کمک می کنند تا بهترین پاسخ ها یا نتایج جستجو را برای نمایش بفهمد.

گاهی اوقات کلمات کلیدی را پرس و جو یا جستجو می نامند.

آیا کلمات کلیدی با عبارت های جستجو متفاوت هستند؟

کلمات کلیدی و پرس و جوی جستجو اساساً معنی یکسانی دارند.

بازاریابان اصطلاح “کلید واژه” را به معنای هر کلمه یا ترکیبی از کلمات وارد شده در جعبه جستجوی موتور جستجو می دانند.

عمل انجام شده توسط جستجوگر یک درخواست جستجو است. آنها از موتورهای جستجو برای نتیجه یا پاسخ می پرسند.

می‌دانم که به نظر بی‌اهمیت به نظر می‌رسد، اما زمانی که در حال برقراری ارتباط با خدمات سئو هستید، مهم است که مشتریان احتمالی و مشتریان شما بدانند که با ذکر این کلمات درباره چه چیزی صحبت می‌کنید.

نحوه نمایش کلمات کلیدی در نتایج جستجوی گوگل

به عبارت جستجو یا کلمه کلیدی در کادر جستجوی گوگل نگاه کنید و اکنون به کلمات موجود در عنوان صفحه یا عنوان هر نتیجه صفحه نگاه کنید.

بیشتر اوقات این کلمات کلیدی مطابقت دارند.

سئو و PPC

کلمات کلیدی در نتایج جستجوی ارگانیک (بهینه سازی موتور جستجو) و در کمپین های تبلیغاتی پولی (PPC) ظاهر می شوند.

گوگل می خواهد مرتبط ترین نتایج صفحه را نشان دهد که با جستجوی کلمه کلیدی کاربر مطابقت دارد.

توجه داشته باشید که در این مثال آنها همچنین تبلیغات، ویدیوها را نشان می دهند و افراد نیز نتایج را درخواست کرده اند.

راه های دیگر نمایش کلمات کلیدی در گوگل

همچنین برگه هایی درست در زیر کادر جستجو وجود دارد که همه، ویدئو، تصاویر، اخبار و نتایج خرید را نشان می دهد.

و نقشه ها، کتاب ها، پروازها و ارتباطات مالی.

بنابراین ممکن است کلمه کلیدی در این گزینه های مختلف نتایج جستجو متفاوت ظاهر شود.

چگونه کلمات کلیدی در جستجوی کلمات کلیدی محصول ظاهر می شوند

هنگام جستجوی یک جفت چکمه زمستانی، گوگل معمولاً جستجوهای کلمه کلیدی محصول را در نتایج خرید نشان می دهد.

شما می خواهید کلمات کلیدی مرتبط را به متن ALT تصویر در صفحات دسته بندی یا صفحه محصول خود اضافه کنید تا محصول خود را توصیف کنید تا به کشف صفحه شما کمک کند.

در اینجا یک کلمه کلیدی معمولی در Google Images نمایش داده می شود.

چرا مردم عبارت های جستجو را در موتورهای جستجو وارد می کنند؟

مردم از موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو برای جستجوی موارد زیر استفاده می کنند:

برای پاسخ به سوالاتی که دارند افراد را بیابید اطلاعاتی درباره محصولات، خدمات، فیلم ها، پروازها، هتل ها و غیره بیابید. مقایسه و بررسی محصولات و خدمات و جستجو یا خرید چنین خدمات و محصولاتی. چرا پرس و جوهای جستجو مهم هستند؟

قبل از اینترنت، ما دفترچه‌های تلفن برای یافتن افراد، مشاغل و کتابخانه‌ها برای تحقیق یا یافتن پاسخ سؤالات داشتیم.

امروزه موتورهای جستجو بر فرآیند تحقیق و جمع آوری اطلاعات ما تسلط دارند.

پرس و جوهای جستجو مهم هستند زیرا ترافیک وب سایت را هدایت می کنند، اطلاعات را منتقل می کنند و درخواست مشتری، فروش و درآمد را برای میلیون ها کسب و کار در سراسر جهان تسهیل می کنند.

طبق آمار اینترنت زنده، روزانه 3.5 میلیارد جستجو وجود دارد.

و حجم جستجو هر سال حدود 10 درصد افزایش می یابد.

چگونه کلمات کلیدی را که مردم در جستجوی آن هستند پیدا می کنید؟

آژانس‌ها و کارشناسان سئو و بازاریابی وجود دارند تا به شرکت‌ها کمک کنند تا آنچه را که مخاطبان هدفشان به دنبال آن هستند هدف قرار دهند و با محتوا یا تبلیغات مفید به آنها خدمات ارائه دهند.

استراتژی های تحقیق کلمات کلیدی شامل:

یک کلمه کلیدی اولیه را انتخاب کنید و یک لیست جدید از کلمات کلیدی را با استفاده از ابزارهای کلمه کلیدی یا کنسول جستجوی گوگل برای شناسایی کلمات کلیدی که محتوای موجود شما برای آنها رتبه بندی می کند ایجاد کنید. و گروه‌های قصد خرید به حجم جستجوی کلمه کلیدی، میزان کلیک روی کلمه کلیدی و دشواری کلمه کلیدی در صفحات با رتبه برتر فعلی توجه کنید. یک استراتژی محتوا با هدف قرار دادن مشتریان بالقوه بر اساس هر گروه کلیدواژه ایجاد کنید.

ما از Ahrefs، ابزار تحقیق کلمات کلیدی مورد علاقه من، می دانیم که بیشترین جستجوها در ایالات متحده برای فیس بوک، یوتیوب، آمازون، جیمیل، گوگل، آب و هوا، eBay، Yahoo، Walmart و Yahoo Mail هستند.

با این حال، ساده ترین راه برای خلاصه کردن 3.5 میلیارد جستجوی روزانه، نگاه کردن به انواع مختلف پرس و جوهای جستجو است.

انواع مختلف کلمات کلیدی یا مسیر خریدار

این انواع مختلف سوالات را می توان به گروه های مختلفی تقسیم کرد مانند:

سوالات

اینها سوالاتی در مورد افراد، مکان ها، برنامه های تلویزیونی، نحوه املای یک کلمه، معنای کلمه و غیره است.

چالش ها و مسائل

این پرسش‌های جستجو اغلب با «چگونه» شروع می‌شوند و جستجوگر به دنبال پاسخی برای مشکل خود است.

جایگزین، گزینه ها

هنگامی که افراد از تجربه قبلی خود در مورد یک محصول، خدمات یا شرکت مطمئن نیستند یا ناامید می شوند، معمولاً به دنبال یک جایگزین می گردند.

بررسی ها، مقایسه ها و توصیه ها

مردم همچنین محصولات، خدمات و شرکت‌های مختلف را مرور و مقایسه می‌کنند و 48 درصد از خریداران مورد بررسی گفتند که از Google برای دریافت توصیه‌ها یا پیشنهادهای مفید در مورد خرید استفاده می‌کنند.

درخواست های جستجوی اطلاعات

محبوب ترین گروه از پرس و جوهای جستجو، عبارت های جستجوی اطلاعاتی هستند.

اینها می توانند عبارت های جستجو برای نام محصول، نام خدمات، ویدئو، آموزش، راهنما یا مثال باشند.

45 درصد از خریداران مورد بررسی می گویند که از گوگل برای یافتن بهترین گزینه برای نیازهای خود استفاده می کنند.

خریدار یا قصد خرید

و آخرین نوع عبارت جستجو را می توان به عنوان درخواست خرید یا قصد خریدار طبقه بندی کرد.

طبق میزگرد موتورهای جستجو، 46 درصد از کل جستجوهای گوگل محلی هستند.

اینها افرادی هستند که به دنبال یافتن خدمات محلی، کسب و کار یا تامین کننده هستند.

به گفته گوگل، 74 درصد از خریداران در فروشگاه قبل از خرید در فروشگاه، به جستجوی آنلاین پرداختند.

با این حال، افراد همچنین کلماتی مانند معامله، تخفیف، پیشنهاد، اجاره و قیمت را در درخواست خود برای یک سرویس درج می کنند که نشان دهنده قصد آنها برای خرید است.

چگونه کلمات کلیدی را انتخاب می کنید؟

انتخاب کلمات کلیدی گامی مهم در برنامه ریزی برای رتبه بندی و کسب ترافیک از نتایج جستجو است.

8 مرحله اساسی در راهنمای انتخاب کلمه کلیدی من وجود دارد

هدف داشته باشید ایجاد لیست کلمات کلیدی از کلیدواژه های اصلی خود شناسایی حجم جستجوی کلمات کلیدی شناسایی کلیک ها و سایر کلمات کلیدی که صفحات برای آنها بهترین رتبه را دارند در زیر کلمه کلیدی و هدف کاربر نتیجه: از کلمات کلیدی برای افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت خود استفاده کنید

نتیجه تحقیق کلمات کلیدی استفاده از آن دانش برای افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت شما است.

هرچه وب سایت شما ترافیک ارگانیک بیشتری داشته باشد، بیشتر می توانید بازدیدکنندگان را آموزش دهید و آنها را متقاعد کنید تا اقداماتی مانند اشتراک، پرس و جو یا خرید انجام دهند.

کارهایی که نباید با کلمات کلیدی انجام داد

با توجه به Ahrefs، میانگین صفحه شماره 1 برای 1000 کلمه کلیدی نزدیک به هم دیگر رتبه بندی می شود.

کلمات کلیدی و موضوعات

هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی، می خواهید کلمه کلیدی را پیدا کنید که یک موضوع باشد.

موضوع مجموعه ای از کلمات کلیدی مرتبط است.

افراد به روش های مختلف به دنبال پاسخی مشابه هستند.

مثلا:

کلمات کلیدی با رقابت کم نحوه یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم کلمات کلیدی با رقابت کم پیدا کردن کلمات کلیدی با رقابت کم.

همانطور که می بینید، صفحه من در گوگل برای 180 کلمه کلیدی رتبه بندی می شود.

و صفحه من 80 کلیک از نتایج جستجو به صفحه من دریافت می کند.

من فقط مجبور شدم یک صفحه ایجاد کنم تا به همه آن کلمات کلیدی پاسخ دهم.

بنابراین شما نمی خواهید برای یک کلمه کلیدی که می خواهید پیدا کنید رتبه بندی کنید و صفحه خود را برای گروهی از کلمات کلیدی مرتبط به عنوان مثال: موضوع رتبه بندی کنید.

کلمات کلیدی دم کوتاه و کلمات کلیدی دم بلند

وقتی این صفحه را تحقیق کردم و نوشتم، کلیدواژه long tail را هدف قرار دادم. چگونه کلمات کلیدی کم رقابت را پیدا کنیم با ترافیک بالا

این کلمه کلیدی شامل 9 کلمه است.

با گذشت زمان، به تدریج شروع به رتبه‌بندی بالاتر و کسب کلیک برای کلمات کلیدی کوتاه و رقابت کم کردم.

و نسخه کوتاه “کلیدواژه های کم رقابت” یک کلمه “کلیدواژه” است. که رتبه بندی آن بسیار سخت تر است.

استفاده و بهینه سازی کلمات کلیدی در صفحه وب و محتوای خود

هنگامی که کلمه کلیدی مورد نظر مردم را جستجو کردید، باید صفحه وب خود را بنویسید.

در اینجا چند دستورالعمل کلی برای استفاده از کلمات کلیدی در صفحه شما آورده شده است.

عنوان صفحه

کلمه کلیدی مورد نظر خود را در ابتدای تگ عنوان صفحه قرار دهید.

توضیحات متا

کلمه کلیدی مورد نظر خود را در ابتدای توضیحات متا خود قرار دهید.

عنوان صفحه

از یک هدر h1 استفاده کنید و از کلمه کلیدی مورد نظر خود به عنوان سرصفحه صفحه استفاده کنید.

معرفی صفحه

من دوست دارم از کلمه کلیدی مورد نظرم در اولین جمله محتوای صفحه استفاده کنم.

آدرس URL

از کلمه کلیدی در URL صفحه خود استفاده کنید، زیرا سیگنال های قوی در مورد محتوای صفحه به گوگل و کاربران ارسال می کند.

تصاویر

از کلمه کلیدی برای توصیف تصاویر خود در ویژگی ALT Text استفاده کنید، به خصوص اگر محصولات را به صورت آنلاین می فروشید.

کلمات کلیدی در محتوای صفحه

من از یک ابزار بهینه سازی محتوا استفاده می کنم تا به من کمک کند محتوای بهتر و مرتبط تری در صفحه بنویسم.

در این مثال، کلمه کلیدی مورد نظر من 4 بار (چگالی کلمه کلیدی) و نسخه کوتاه کلمه کلیدی 12 بار در متن اصلی ذکر شده است.

هیچ قانون سخت و سریعی در مورد اینکه چند بار کلمه کلیدی شما باید در محتوای صفحه شما گنجانده شود وجود ندارد.

شما باید محتوای وب‌سایت خود را بنویسید تا هدف کاربر را برآورده کند، بخش‌های کلیدی صفحه خود را مشخص کنید و کلمات کلیدی به‌طور طبیعی در هنگام نوشتن ظاهر می‌شوند و از پر کردن کلمات کلیدی اجتناب کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی مانند Phrase.io و Page Optimizer Pro می‌توانند به شما در پر کردن هر شکاف کلمه کلیدی کمک کنند.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *