کمپین های ایمیل سفارشی برای تجلیل از مشتری خود ایجاد کنید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

در SiteVisibility، مشتریان ما نیازهای متنوع و متنوعی دارند که اغلب به تخصص تخصصی نیاز دارند که ما به تنهایی نمی توانیم آن را انجام دهیم.

به این ترتیب، ما یک شبکه آزمایش شده و آزمایش شده از شرکای قابل اعتماد و مترجمان آزاد داریم که با آنها کار می کنیم (شما می توانید در مورد برنامه وابسته ما در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید).

علاوه بر اینکه می‌توانیم به مشتریان خود در کارهایی که خارج از محدوده ما هستند کمک کنیم، این بدان معناست که ما می‌توانیم به شرکای خود در هر فعالیت بازاریابی دیجیتالی که آنها به تنهایی قادر به انجام آن نیستند کمک کنیم.

در اینجا در وبلاگ خود، برخی از شرکای خود را معرفی خواهیم کرد که در مورد موضوعاتی که در آنها تخصص دارند، مشاوره و راهنمایی های تخصصی ارائه می دهند.

اول از همه، Drop Zero Digital، شریک بازاریابی ایمیلی ما، با مالک آنها توماس فنتون در مورد چگونگی ایجاد کمپین های بازاریابی ایمیلی سفارشی که به مشتری خود احترام می گذارد، بحث می کند.

این پست پر از نکات مهم است که به شما کمک می کند با کمپین های بازاریابی ایمیلی خود، فروش بیشتری داشته باشید.

پس برای چی منتظری!؟ در زیر می خوانید:

کمپین های بازاریابی ایمیلی سفارشی ایجاد کنید که به مشتری شما احترام بگذارد

تمام روز، هر روز، مصرف کنندگان توسط شرکت هایی که سعی دارند به آنها بفروشند بمباران می شوند.

بسیاری از این شرکت‌ها مشتریان خود را فقط از طریق جمعیت‌شناسی و عادات خرج می‌شناسند و هیچ علاقه‌ای به آنچه در زندگی این مصرف‌کنندگان می‌گذرد ندارند.

همان چرخه تعطیلات وجود دارد که در آن، بر اساس ماه، کاربران انتظار دارند ایمیل هایی با همان طرح رنگ تعطیلات، با همان جزئیات خسته کننده طراحی شده باشند.

اینها انواع ایمیل هایی هستند که در بررسی روزانه صندوق ورودی به سادگی نادیده گرفته می شوند. زمان آن رسیده است که انتظارات مردم را در مورد ایمیل های بازاریابی فصلی خود تغییر دهید. زمان شخصی شدن است!

در این پست به نحوه ایجاد ایمیل های شخصی سازی شده برای مناسبت های خاص می پردازیم. نگاه خواهیم کرد:

تعطیلات مبهم تولد روندهای فصلی

بنابراین، در اینجا نکات اصلی ما برای ایجاد کمپین های بازاریابی ایمیلی شخصی برای آن مناسبت های ویژه ای است که مشتریان شما جشن می گیرند:

مناسبت هایی برای برانگیختن و جذب مشتریان با کمپین های ایمیلی: تولدها

هر کسی سزاوار این است که در روز تولد خود احساس خاصی داشته باشد.

در مقایسه با سایر کمپین های ایمیل، ایمیل های تولد 481 درصد نرخ تراکنش بالاتر، 342 درصد درآمد ایمیل بیشتر و 179 درصد نرخ کلیک منحصر به فرد بالاتری دارند. خیلی چشمگیره، نه؟

با در نظر گرفتن این آمار، به وضوح یک فرصت عالی وجود دارد تا مشتریان را وادار به خرید از شما کنید و در حین انجام این کار، احساس خاص بودن در آنها ایجاد کنید.

اما چگونه می توانید ایمیل های تولد خود را شخصی تر کنید؟

بهترین روش ها برای ایمیل های تولد: روی ارسال ایمیل های تولد در زمان مناسب تمرکز کنید

کمپین های بازاریابی ایمیلی تولد شرکت شما می تواند با تنظیم محرک های مناسب برای ارسال، راه درازی داشته باشد و مهم ترین محرک این است که اطمینان حاصل کنید که “هدیه” قبل از تولد واقعی مشتری شما ارسال می شود.

می‌توانید با ارسال یک ایمیل یادآوری یک هفته قبل از تولد مشتری و سپس یک یادآوری دیگر در عرض یک هفته پس از تولد، مشتریان را در مورد تخفیف یا معامله ویژه تولد آنها هیجان زده و یادآوری کنید.

مطمئن شوید که ایمیل خصوصی است

مشتریان شما ایمیل های زیادی را به صورت روزانه دریافت می کنند، بنابراین باید مطمئن شوید که ایمیل شما از بقیه متمایز است.

این امر به ویژه برای ایمیل های تولد بسیار مهم است.

هنگام تنظیم راه‌اندازهای ایمیل تولد، مطمئن شوید که نام آنها در موضوع و متن ایمیل درج شده باشد.

همچنین می‌توانید کپی شخصی را در نظر بگیرید که باعث می‌شود مشتری شما احساس خاص بودن کند، مانند “فقط برای شما”، “تجلیل از شما با…” یا “در روز خاص شما”. البته، کپی را مختص برند خود نگه دارید، اما با یک لمس منحصر به فرد برای مشتری خود.

آن را خاص کنید: پیشنهادات عمومی را ارسال نکنید

اگر می‌خواهید یک کمپین تولد کامل انجام دهید و آن را برای هر مشتری سفارشی کنید، باید مطمئن شوید که چیزی که ارائه می‌دهید نیز خاص است.

برخی از پیشنهادات مورد توجه شامل تخفیف ویژه تولد، یک هدیه رایگان در کنار سفارش معمولی آنها، یا هر یک از این پیشنهادات همراه با ارسال رایگان است.

آنچه می توانید بر اساس کسب و کار خود انجام دهید، مطمئن شوید که هر چیزی که قصد ارائه آن را دارید تاریخ انقضا دارد.

بنابراین، سه نکته برای ارسال کمپین های ایمیل تولد بهتر به مشتریان شما وجود دارد، اما چه کسی در حال حاضر آن را به خوبی انجام می دهد؟

بیایید به چند نمونه در زیر نگاه کنیم:

مثال های کمپین بازاریابی ایمیلی تولد:

در مثال‌های زیر از The Woman Concept، Starbucks و Sephora، می‌توانید ببینید که هر نمونه از کپی‌های عالی، طراحی خلاقانه و یک هدیه یا تخفیف عالی استفاده می‌کند تا مشتریان را به انجام معاملات تشویق کند:

2. تعطیلات عجیب، خنده دار و مبهم

کریسمس، روز ولنتاین، عید مبارک، روز مادر و غیره. همه ما هر سال تعطیلات مشترک مشابهی را جشن می گیریم.

اشتباه بزرگی که بسیاری از شرکت‌ها مرتکب می‌شوند این است که هر بار که این تعطیلات فرا می‌رسد، قالب‌های عمومی قدیمی را کنار می‌گذارند و کمپین‌های ایمیل را با همان محتوای خسته‌کننده کپی و پیست می‌کنند.

البته، مهم است که این تعطیلات را در برنامه کمپین خود بگنجانید تا به جذب مشتری کمک کنید، اما تعطیلات و رویدادهای منحصر به فرد و مبهم دیگری نیز وجود دارد که می توانید بر اساس دامنه کسب و کار خود آنها را بررسی کنید.

به روز جهانی شکلات یا روز جهانی دوستی فکر کنید. آنها فرصتی عالی برای ارسال ایمیل های بهتر نسبت به رقبای شما فراهم می کنند.

این یک زمان سرگرم کننده برای “جشن” با تخفیف و متمایز شدن از سایر ایمیل هایی است که مشتریان روزانه دریافت می کنند.

بهترین روش ها برای استفاده از تعطیلات مبهم برای کمپین های ایمیلی خارج از چارچوب فکر کنید

گاهی اوقات ممکن است به لیستی از تعطیلات مبهم نگاه کنید و فکر کنید، “هیچ کدام از آن ها برای کسب و کار من صدق نمی کند.” اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از آن لذت ببرید. به دنبال تشابهاتی در تعطیلات با تجارت خود باشید و از آنها در کمپین های خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، روز بدون شلوار مترو، که در 12 ژانویه جشن گرفته می‌شود، می‌تواند فرصتی عالی برای یک برند لباس باشد تا موارد بدون شلوار مانند تاپ، لباس، دامن و لوازم جانبی را برجسته کند.

برای مثال هایی که ممکن است بخواهید در کمپین های ایمیلی خود استفاده کنید، می توانید لیست عالی از تعطیلات مبهم را در این مقاله مشاهده کنید.

زمانی را برای جشن گرفتن با یک پیشنهاد تعیین کنید

تعطیلات ناشناخته و جالب در رادار اکثر مردم نیست، اما فرصتی عالی برای تفریح، جلب توجه و برجسته شدن در صندوق ورودی مشتریانتان است.

با همکاری چند کپی ایمیل خلاقانه و طرح های چشم نواز، می توانید مشتریان را برای تعطیلات با یک پیشنهاد انحصاری هیجان زده کنید.

این می تواند هر چیزی باشد، از حمل و نقل رایگان گرفته تا تخفیف در هر محصول مربوط به تعطیلات به انتخاب شما.

نمونه هایی از کمپین های بازاریابی ایمیلی تعطیلات مبهم:

Kiss My Keto و Floraly دو کسب‌وکار هستند که این کار را واقعاً به خوبی انجام می‌دهند و نمونه‌های خوبی برای الهام هستند.

همانطور که در زیر می بینید، هر شرکتی از تعطیلات غیر سنتی برای جشن گرفتن با مشتریان خود استفاده می کند و هر تعطیلات را در کمپین بازاریابی ایمیلی خود با حوزه کسب و کار خود مرتبط می کند.

3. روندهای فصلی

اگر در خارج از بریتانیا می فروشید، چه در اروپا و/یا فراتر از آن، احتمالاً مشتریانی خواهید داشت که فصول مختلفی را در زمان های مختلف سپری می کنند که می توانید آن را قفل کنید.

مشتریان شما ممکن است در زمانی متفاوت از شما شروع به رزرو برای ماه های زمستان کنند، برای نمایشگاه های محلی و بازارهای کشاورزان در منطقه خود آماده شوند یا برای تعطیلات ساحلی که ماه ها در طول زمستان شما برنامه ریزی کرده اند آماده شوند.

با تقسیم بندی مخاطبان خود بر اساس مکان، می توانید از این روندهای فصلی نهایت استفاده را ببرید.

این نشان می دهد که کسب و کار شما با مشتریان شما هماهنگ است و به نیازهای آنها فکر می کنید.

بهترین روش ها برای استفاده از روندهای فصلی برای کمپین های ایمیلی شما کمپین خود را برای ارائه مشاوره و راه حل در مورد محصولات/خدمات خود هدف قرار دهید

هنگام ایجاد کمپین فصلی خود، در نظر داشته باشید که مشتریان شما در هنگام آماده شدن برای فصل چه مشکلاتی ممکن است داشته باشند.

شما می توانید مشکلات کلی را که مشتری هدف خود با آن مواجه است را برطرف کنید یا در مورد موانع خاصی که ممکن است در طول فصل با آنها روبرو شوند فکر کنید.

مطمئن شوید که مشکل را در خط موضوع برجسته کرده و راه حلی را در متن ایمیل خود با محصولات و/یا خدمات خود ارائه دهید.

با پیشنهادات خود فوریت ایجاد کنید

فصل‌ها می‌آیند و می‌روند، و شما می‌خواهید آن را با هر تخفیف یا معامله‌ای که می‌توانید ارائه دهید، بیان کنید. تنظیم کمپین بازاریابی ایمیلی برای شروع فصل شروع یا زمانی که با یک پیشنهاد محدود به پایان می رسد، فوریت مورد نظر شما را برای ایجاد فروش بیشتر ایجاد می کند.

نمونه هایی از کمپین بازاریابی ایمیلی با روند فصلی:

با نمونه‌های بازاریابی ایمیلی زیر از Moon Juice و Trilogy، آنها اطلاعاتی در مورد انقلاب تابستانی و زمستانی به مشتریان خود می‌دهند و شامل یک فراخوان برای اقدام می‌شوند که مشتریان را به بازدید از سایتشان سوق می‌دهد.

Shearings از پایان تابستان برای تشویق مردم به رزرو سفر تعطیلات با حداقل مبلغ رزرو استفاده می کند.

هر یک نمونه عالی از این است که چگونه می توانید از روندهای فصلی به نفع خود در بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.

به مشتریان خود دلیلی برای جشن گرفتن بدهید

کمپین های بازاریابی ایمیلی که برای جشن گرفتن، آموزش و هیجان مشتریان با لمس شخصی وقت می گذارند، باعث می شود آنها کمتر شبیه یک جمعیت هدفمند و بیشتر شبیه فردی باشند که از داشتن مشتری خوشحال هستید.

بهترین برنامه‌های آماده با تحقیقات مناسب از پیش برنامه‌ریزی کنید با اتوماسیون ایمیل و محرک‌های خاص آن را شخصی کنید. با پیشنهادات زمان محدود هیجان و جشن ایجاد کنید درباره Drop Zero Digital

Drop Zero Digital تیمی از طراحان باهوش بازاریابی ایمیلی است که آماده کمک به شما در راه حل بازاریابی ایمیلی است.

اگر با ایمیل مارکتینگ خود مشکل دارید، همین امروز با آنها تماس بگیرید تا یک ممیزی رایگان از کمپین های بازاریابی ایمیلی فعلی خود دریافت کنید.

مدتی بعد از طریق صفحه تماس آنها در اینجا پیام یا رزرو کنید یا مستقیماً در اینجا به تام ایمیل بزنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *