
در عصر دیجیتال، بررسی های آنلاین به طور فزاینده ای برای مشاغل مهم می شود. بررسی ها بینش ارزشمندی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات یک کسب و کار به مشتریان بالقوه ارائه می دهد و در نهایت می تواند موفقیت یا شکست آنها را تعیین کند.
آمارها نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان به بررسی های آنلاین اعتماد دارند و هنگام تصمیم گیری برای خرید آنها را در نظر می گیرند.
در این مقاله، 10 آمار بررسی آنلاین را برای نشان دادن این موضوع ارائه خواهیم کرد. ما همچنین مقاله را با برجسته کردن 5 درس که می توانید از این آمار بررسی آنلاین بیاموزید و چند منبع که می تواند به شما در بهبود مدیریت شهرت آنلاین خود کمک کند، به پایان می رسانیم.
10 آمار درباره بررسی های آنلاین که باید بدانید تا سال 2021، طبق تحقیقات BrightLocal، 87 درصد از مصرف کنندگان قبل از خرید، نظرات آنلاین را مطالعه می کنند. (منبع) بر اساس مطالعه ای که توسط ReviewTrackers انجام شده است، 97 درصد از مصرف کنندگان نظرات کسب و کار آنلاین را مطالعه می کنند. (منبع) یک مطالعه Podium نشان داد که 92٪ از مصرف کنندگان نظرات آنلاین مشاغل محلی را مطالعه می کنند. (منبع) مطالعه ای که توسط مرکز تحقیقات اشپیگل انجام شد نشان داد که احتمال خرید محصولات با بررسی های بیشتر بیشتر است. (منبع) مطالعه ای توسط Dimensional Research نشان داد که 90٪ از مصرف کنندگان می گویند تصمیمات خرید آنها تحت تأثیر بررسی های آنلاین است. (منبع) یک مطالعه Trustpilot نشان داد که 85٪ از مصرف کنندگان به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند. (منبع) یک مطالعه Bazaarvoice نشان داد که 63٪ از مصرف کنندگان احتمال بیشتری برای خرید از سایتی دارند که دارای رتبه بندی و بررسی محصول باشد. (منبع) یک مطالعه PowerReviews نشان داد که 72٪ از مصرف کنندگان تنها پس از خواندن یک بررسی مثبت اقدام می کنند. (منبع) یک مطالعه OpenReviews نشان داد که 88٪ از مشتریان به نظرات آنلاین نوشته شده توسط سایر کاربران به همان اندازه که به توصیه های مخاطبین شخصی اعتماد دارند اعتماد دارند. (منبع) یک مطالعه Reevoo نشان داد که 92٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید، نظرات آنلاین را مطالعه می کنند. (منبع) 5 درس و نکات مهم اکثر مصرف کنندگان قبل از خرید، نظرات آنلاین را مطالعه می کنند. این امر اهمیت حضور مشاغل در سایت های بررسی و مدیریت فعال شهرت آنلاین خود را برجسته می کند. بررسی های مثبت می تواند تاثیر قابل توجهی بر تصمیم خرید مصرف کننده داشته باشد. این نشان دهنده ارزش سرمایه گذاری کسب و کارها در استراتژی هایی برای تشویق مشتریان راضی به ارائه نظرات مثبت است. نظرات آنلاین به اندازه توصیه های شخصی مورد اعتماد مصرف کنندگان است. این نشان دهنده قدرت بازاریابی دهان به دهان در عصر دیجیتال است. تعداد بررسی ها برای یک محصول یا تجارت می تواند بر تصمیم خرید مصرف کننده تأثیر بگذارد. این امر اهمیت کسب و کارها را تا حد امکان بررسی می کند. بررسیهای آنلاین میتواند بر طیف گستردهای از تصمیمگیریهای مصرفکننده، از مشاغل محلی گرفته تا محصولات تجارت الکترونیک، تأثیر بگذارد. این بدان معنی است که همه نوع کسب و کار باید از تأثیر بررسی های آنلاین آگاه باشند و اقداماتی را برای مدیریت شهرت آنلاین خود انجام دهند. منابع
در اینجا میتوانید درباره نظرات آنلاین، تأثیر آنها و نحوه دریافت نظرات آنلاین مشتریان بیشتر بدانید:
علاوه بر این، حتما راهنمای جامع ما برای سئوی محلی را بررسی کنید. این راهنما همه چیزهایی را که باید در مورد راه اندازی وب سایت خود برای موفقیت در سئوی محلی در سال 2023 بدانید را پوشش می دهد.