
آیا چشم انداز شرکت تجارت الکترونیک شما با استانداردهای صنعت مطابقت دارد؟
ایجاد یک تجارت الکترونیک موفق به چیزی بیش از راه اندازی یک سایت تجارت الکترونیک نیاز دارد. گزینه دوم این است که از تجارت الکترونیک چند کاناله برای فروش محصولات خود در هر کجا که مشتری شما خرید می کند استفاده کنید. اکنون باید برنامه های بلندمدتی برای افزایش فروش تجارت الکترونیک خود در پلتفرم های مختلف مانند آمازون، علی بابا و eBay از طریق آژانس SEO حرفه ای خود ایجاد کنید.
در سال 2021، بیش از 19 درصد از کل فروش خرده فروشی در سراسر جهان، آنلاین خواهد بود. طبق گفته eMarkerter، فروش همهکانال تا سال 2023 تقریباً 46 درصد از کل فروش آنلاین را تشکیل میدهد.
این وبلاگ چند ترفند هوشمند را در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند با افزایش فروش چند کاناله، فروش تجارت الکترونیک خود را افزایش دهید.
ترفندهایی برای افزایش فروش تجارت الکترونیک در تمامی کانال ها
1. صفحه محصول خود را جذاب تر کنید
صفحه محصول شما چهره کسب و کار آنلاین شماست، چه در وب سایت خودتان باشد یا یک بازار. یک صفحه محصول عالی می تواند به شما در جذب خریداران آنلاین کمک کند و تاثیر قابل توجهی روی آنها بگذارد. شما می توانید با یک لیست محصول جالب، ترافیک را به فروش تبدیل کنید.
توضیحات محصول دقیقی ایجاد کنید که شامل اطلاعاتی در مورد ویژگیهای محصول، مواد، وزن و اندازه باشد. از عکسهای با وضوح بالا از دیدگاههای مختلف استفاده کنید.
2. تبلیغات پولی را ارسال کنید
تبلیغات پولی یک راه عالی برای نمایش بیشتر محصولات شما هستند. شما می توانید کمپین های تبلیغاتی برای محصولات خود طراحی کنید تا ترافیک و فروش را در تمام کانال های فروش بهبود بخشید.
از Flipkart برای قرار دادن آگهی لیست محصولات استفاده کنید از تبلیغات حمایت شده آمازون برای تبلیغات خرید استفاده کنید از فیس بوک، گوگل و اینستاگرام استفاده کنید
3. در مسابقه فروش مشتریان شرکت کنید
بهترین راه برای جذب مشتری، فروش است! اینها مهمترین گزینه ها برای تجارت الکترونیک شما هستند تا نرخ تبدیل شما را به طور چشمگیری افزایش دهند. رویدادهای تبلیغاتی را در وب سایت برند خود میزبانی کنید، مانند فروش فلش یا فروش تعطیلات، و در تخفیف های بازار شرکت کنید.
4. یک خط مشی بازگشت ایجاد کنید که مشتری محور باشد
بازگشت بدون دردسر باعث می شود 72 درصد از مشتریان احتمال بیشتری برای خرید مجدد از یک تجارت آنلاین داشته باشند. علاوه بر این، اعتماد خریداران به محصولات خود با بازگشت رایگان و بدون دردسر پشتیبانی می شود. در حالی که هنگام فروش در یک بازار یک سیاست بازگشت معمولی دارید، می توانید موارد زیر را در وب سایت برند انجام دهید:
انتشار یا پیوند به خط مشی بازگشت خود در صفحه اصلی، پاورقی یا صفحه محصول به روشی دقیق و قابل فهم تعیین ضرب الاجل برای ارسال بازپرداخت ارائه بازگشت سریع و گزینه های مختلف بازپرداخت مانند اعتبار فروشگاه، روش پرداخت اصلی و دیگران برای جلب اعتماد مشتری
5. تعداد سبدهای خرید رها شده را کاهش دهید
در یک سال، 67.91 درصد از تمام سبدهای خرید در سراسر جهان رها می شود که در مجموع به ارزش 4.6 تریلیون دلار می رسد. برای بهبود نرخ تبدیل وب سایت برند خود، کاهش نرخ رها شدن سبد خرید بسیار مهم است. با این حال، کاهش رها شدن بازار دشوار است.
با حداقل 3 تا 5 مرحله تسویه حساب را سریع نگه دارید با شفافیت کامل در مورد تمام هزینه ها مشتریان را با قیمت های پنهان اشتباه نگیرید ارسال رایگان و سریع و همچنین بازپرداخت و بازپرداخت ساده ارائه گزینه های پرداخت متنوعی مانند کارت نقدی، اعتبار کارتها، UPI، کیف پولهای دیجیتال و موارد دیگر در اشکال تراکنش، اعتماد و قابلیت اطمینان را تقویت کنید با چت زنده، خدمات رایگان به مشتریان و ایمیل، پشتیبانی در سطح جهانی را ارائه دهید. از پنجرههای بازشو میتوان برای جذب مجدد مشتریانی که سبد خرید خود را رها کردهاند استفاده کرد.
6. اطمینان حاصل کنید که موجودی به درستی مدیریت می شود
هنگام فروش در کانال های مختلف فروش یا در وب سایت برند خود، همیشه باید موجودی کافی برای انجام سفارشات داشته باشید. اگر در زمان مناسب موجودی کافی در دسترس نداشته باشید، ممکن است با کمبود انبار مواجه شوید، به این معنی که در زمان خرید کالاها موجود نیستند. علاوه بر این، برخی از بازارها شامل جریمه های تخلیه می شوند.
سطح موجودی را با نظارت حفظ کنید. اطمینان حاصل کنید که موجودی به موقع پر می شود
7. سفارشات را سریع و رایگان تحویل دهید
مشتریان خواهان حمل و نقل رایگان و سریع از کسب و کارهای تجارت الکترونیک هستند، خواه در یک بازار یا وب سایت یک برند باشند. این بدان معناست که اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید، باید همیشه انتظارات مشتریان خود را برآورده کنید.
هنگام فروش در وبسایت برند خود، ارسال رایگان برای همه سفارشها یا سفارشهایی با حداقل ارزش سبد خرید ارائه دهید هنگام فروش در بازار، با پردازش فوری سفارشها و اعلام «آماده ارسال» سفارشها در اسرع وقت، از تحویل به موقع آن اطمینان حاصل کنید تا زمان حمل و نقل کاهش یابد. ، تحویل آخرین مایل را بهبود بخشید و موجودی را در سراسر کشور جدا کنید. محموله های سریع مانند تحویل همان یا دو روزه را ارائه دهید
8. بیشتر درگیر بازاریابی متقابل شوید تا ترافیک بیشتری به دست آورید
برای افزایش ترافیک لیست محصولات خود، می توانید از استراتژی های بازاریابی مختلفی استفاده کنید. ایجاد یک حضور آنلاین قوی در سایتهای رسانههای اجتماعی و استفاده از بازاریابی ایمیلی نمونههایی هستند. این به شما کمک می کند فروش را در تمام کانال ها، از جمله وب سایت و بازارهای برند خود افزایش دهید.
برای جذب مشتری، از فیس بوک، پینترست، واتساپ، اینستاگرام و سایر شبکه های رسانه های اجتماعی استفاده کنید از بازاریابی ایمیلی، سئو و بازاریابی پیامکی به نفع خود استفاده کنید. با افراد مشهور و تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی همکاری کنید.
9. بازخورد و نظرات را جمع آوری کنید
مشتریان می گویند بررسی های آنلاین در 93 درصد مواقع بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. این بدان معناست که خریداران آنلاین از کسب و کارهای تجارت الکترونیکی خرید می کنند که رتبه بندی و بررسی های بالایی دارند. این به شما کمک می کند تا مشتریان خود را حفظ کنید و آنها برای خرید مجدد به وب سایت یا بازار برند شما یا هر دو باز خواهند گشت.
در هر کانال فروش، مطمئن شوید که محصولات باکیفیت می فروشید، تحویل سریع به مشتریان خود ارائه دهید و آنها خوشحال خواهند شد اگر مشتری از محصول یا خدمات شما ناراضی است، با آنها تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید که بازخورد قابل قدردانی است.
10. میانگین ارزش سفارش را افزایش دهید
تاکتیک های تجاری مختلف می توانند به شما کمک کنند تا میانگین ارزش سفارش (AOV) خود را در وب سایت برند خود افزایش دهید. این کار باعث می شود مشتریان شما چیزهای بیشتری از شما بخرند و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشند.
هم در صفحه محصول و هم در صفحه پرداخت خود، توصیه های محصول را ارائه دهید مشوق های اجباری برای حداقل سفارش مانند ارسال رایگان، کوپن ها، نمونه ها یا حتی تخفیف های مستقیم اگر سفارش کافی دارید، برنامه های وفاداری مشتری ایجاد کنید و به مشتریانی بدهید که مایل به خرج هستند. پاداشهای بیشتر در وبسایت و بازارهای برند خود، بستهها و بستههای محصول را برای بهبود ارزش معامله درک شده ارائه دهید.