
5 کمپین روابط عمومی سفر که آرزو می کنیم در سال 2021 ایجاد کنیم
در حالی که میدانیم کمپینهای روابط عمومی ما بسیار نرم هستند، آژانسهای زیادی وجود دارند که کمپینهای روابط عمومی مسافرتی فوقالعاده انجام میدهند، بنابراین فکر کردیم درست است که به برخی از کسانی که در سال گذشته الهامبخش ما بودهاند ادای احترام کنیم.
خانه تنها در خانه – Airbnb
ما باید با چیزی جشن شروع کنیم، درست است؟
بهعنوان طرفداران این فیلم، ایده Airbnb برای اجاره خانه مککالیستر در طول دوره جشن را برای تجربهای کاملاً فراگیر در خانه تنها با رتیل کاملاً دوست داشتیم.
این یک مثال عالی برای قرار دادن خود در وسط چیزی است که مردم در این زمان از سال درباره آن صحبت می کنند. آفرین
ما نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم آنها برای روز ولنتاین چه برنامه ای دارند…
هتل اسلانچوگلد – اینترفلورا
پس از یک سال دیگر از تعطیلات محلی که بر بازار مسافرتی بریتانیا تسلط یافت، Interflora چیزی را خلق کرده است که حتی از مجلل ترین املاک تعطیلات نیز پیشی گرفته است.
هتلی پوشیده از آفتابگردان های زرد شاد.
ما این را دوست داشتیم زیرا فقط بروید و آن را ببینید. زیبا است.
بیشترین مقصد تعطیلات اینستاگرامی جهان – Tombola
آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید (و بسیاری از روزنامه نگاران این کار را انجام می دهند)، کمپین های اینستاگرام همچنان قوی هستند و نتایج خوبی برای مشتریان ارائه می دهند.
این کمپین اینستاگرام به دلیل ساده بودن کار کرد. این مقاله به “مقصدهای تعطیلات اینستاگرامی جهان” نگاه می کند. بدون زنگ و سوت.
همچنین نمونه ای عالی از این است که چگونه از غرور مردم به نفع خود استفاده کنید و همه آن پوشش بین المللی را به دست آورید.
لندن کوچک قدیمی نیز در صدر قرار گرفت. ادامه هید.
صرفه جویی در صرف غذا – دلار بالا
همه ما از طرفداران پر و پا قرص مسترشف هستیم، اما دیدن قیمت منوهای مزه رستوران سرآشپزها ما را شگفت زده می کند. به همین دلیل است که فکر می کنیم این کمپین فوق العاده جالب است.
این نقشه ارزانترین رستورانهای ستارهدار میشلین را نشان میدهد، غذاهای عالی را در دسترستر میسازد و به غذاخوریها کمک میکند غذاهای کلاس جهانی را پیدا کنند که ضرری ندارند.
BRB، ما فقط یک پرواز به فرانسه رزرو می کنیم، و یک میز برای خودمان برای منوی ستاره 20 یورویی میشلین.
هزینه پارک های دیزنی در 10 سال – کوالا
وقتی لحظه حال آنقدر نامشخص است، همه ما دوست داریم به آینده فکر کنیم. جاهایی که خواهیم رفت چیزهایی که خواهیم دید.
اما اگر به شما بگوییم که بلیط بزرگسالان به دیزنی لند در فلوریدا تا سال 2031 می تواند 253.20 دلار قیمت داشته باشد، چه؟
ما به جادوی جدی نیاز داریم و اگر میخواهیم از پس هزینههایمان برآییم، باید همین الان پسانداز کنیم.
ما این کمپین را دوست داشتیم زیرا قیمت بلیط امروز را با زمانی که پارک ها برای اولین بار افتتاح شدند مقایسه کرد تا پیش بینی کند که یک بلیت در 10 سال آینده چقدر خواهد بود.
خنده دار، هوشمندانه و ترسناک در یک!
و… همین است، مردمی.
امیدواریم کریسمس فوقالعادهای داشته باشید و سال نو شما پر از پیوندهایی باشد که باید دنبال کنید.