
چگونه می توان موارد پرطرفدار را پیدا کرد
برخلاف دیگر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، کاربران میتوانند الگوریتم را در زمان واقعی تحت پوشش فید درباره شما ببینند. این فید از یک «گراف علاقه» منحصر به فرد استفاده میکند که با استفاده از علایق کاربر و محتوایی که با آن تعامل دارد کار میکند، پسندیدنها و دوست نداشتنها را جذب میکند، و شما را با سایر گروههای کاربری که این علایق را به اشتراک میگذارند مرتبط میکند.
هنگام صحبت با CNBC، بلیک چندلی، رئیس بخش راهحلهای کسبوکار جهانی، یکی از تفاوتهای (بسیار) بین TikTok و همتایان اجتماعیاش مانند فیسبوک را به وضوح بیان کرد.
فیس بوک یک پلتفرم اجتماعی است. آنها تمام الگوریتم های خود را بر اساس نمودار اجتماعی ساخته اند. این صلاحیت اصلی آنهاست. مال ما نیست ما یک پلتفرم سرگرمی هستیم… تفاوت قابل توجه است. این یک تفاوت بزرگ است.
هدف این “گراف اجتماعی” برقراری ارتباط کاربر با شبکه ای از افراد همفکر از هر ارتباطی برای اطلاع رسانی تبلیغات است. این فرض را بر این میگذارد که همه مصرفکنندگان علایق و رفتار خرید یکسانی با دیگران دارند – که به سادگی اینطور نیست.
نویسندگان در تحقیقات و برنامه های کاربردی تجارت الکترونیک بیان می کنند که:
با توسعه سریع تجارت اجتماعی، نحوه فشار دادن و توزیع موثرتر پیام های بازاریابی در شبکه های اجتماعی آنلاین (OSN) به یک موضوع مهم تبدیل شده است.
متن بالا به شدت به «گراف علاقه» TikTok متمایل است، زیرا کشف اینکه افراد بر اساس آنچه انتخاب میکنند با چه چیزهایی درگیر میشوند، بسیار مؤثرتر از گروهبندی چند فرد مرتبط با هم و گرفتن موارد مشابه است. آیا این مسئله جمعیت شناسی بازاریابی و نحوه استفاده از تلاش هایمان برای تعامل با افراد همفکر را زیر سوال می برد؟ شاید نه، و شاید اکنون زمان یک پرسش وجودی نیست، هر چند فرضیه جالب باشد.
با توجه به اینکه کاربر همیشه در حال تغییر، تطبیق و تکامل است، آیا علایق با گذشت زمان محو خواهند شد – گرافیک منحصر به فرد TikTok در این مرحله چگونه کار می کند؟ درک الگوریتم به سازنده فرصت های زیادی برای تبدیل شدن به یک برند می دهد، همانطور که در تمام تکنیک های بازاریابی، دانستن آنچه مخاطبان شما به دنبال آن هستند برای موفقیت یک برند حیاتی است.
بالقوه دست کم گرفتن سال است، اما روندهای زیادی در TikTok وجود دارد. از صدای پرطرفدار گرفته تا هشتگ ها و همه چیز در این بین، امکانات بی پایان هستند.
بسیاری از گرایشها به فرصتهای زیادی نیاز دارند تا در رسانههای اجتماعی بزرگ شوید و فالوورها و تعامل – و در نهایت تبدیلهایی – که به دنبال آن هستید به دست آورید. به همان اندازه که تعداد زیادی از گرایشها زمان زیادی را از شما میگیرند، چگونه میخواهید جنبههای دیگر بازاریابی خود را انجام دهید (مثلاً نوشتن یک وبلاگ) و برندی را که به صورت آنلاین نمایندگی میکنید، همه در یک کسبوکار ویروسی شود. روز؟
هشتگ ها
آنچه من می خواهم بگویم از جایی است که هیچ قضاوتی وجود ندارد:
لطفا استفاده از هشتگ هایی که به محتوای شما مرتبط نیستند را متوقف کنید!
کپی+پیست کردن هشتگهای مشابه بارها و بارها به اندازه کافی آسان است که تعامل/فالوئر زیادی را جذب میکند، اما این برای تلاشهای بازاریابی TikTok شما مضر خواهد بود. در واقع، اگر از هشتگ های زیاد یا نامناسب استفاده شود، طبقه بندی محتوای شما برای هوش مصنوعی دشوار یا غیرممکن خواهد بود. در نتیجه، این خطر وجود دارد که ویدیوی شما خوب پخش نشود یا به ندرت به بینندگان ارائه شود.
کارشناسان در همه موارد، TikTok سه تا چهار هشتگ را توصیه می کنند که به اندازه محتوایی که پست می کنید منحصر به فرد و منحصر به فرد هستند.
میتوانید از هشتگهایی که در اپلیکیشن محبوب هستند نظرسنجی کنید. آن را در تب Discover پیدا کنید و ببینید آیا فرصتهایی برای برند شما وجود دارد یا خیر، همچنین مراقب چالشهای هشتگ باشید که کسبوکارتان میتواند در آن شرکت کند.
همچنین میتوانید #trendalert را در TikTok دنبال کنید تا به شناسایی هر چیزی که میتوانید با آن درگیر شوید کمک کنید.
مشخصه
ویژگیهای پرطرفدار مانند جلوهها و صدا نیز میتوانند در راه رسیدن به شهرت TikTok به شما کمک کنند. شما باید مطمئن شوید که یک ویژگی همچنان به اندازه کافی محبوب است تا بازدید و تعامل داشته باشید، پیشنهاد می کنیم به صفحه ویژگی بروید و آخرین ویدیوهای استفاده شده از آن را بررسی کنید، اگر بیش از چند روز از عمر آنها می گذرد، می توانید فرض کنید که این محبوبیت دارد. قبلا به اوج خود رسیده است
اطلاعات مهم
حسابهای تجاری TikTok نمیتوانند از آهنگهای پرطرفدار استفاده کنند، مگر اینکه مجوز لازم برای استفاده را داشته باشند، به دلیل خطر مشکلات کپی رایت. موسیقی هایی که برای استفاده تجاری در دسترس هستند را می توان در کتابخانه موسیقی تجاری یافت.